Title: Nukahdistus
Writer: Minä, Sekoleptikko
Fandom: NANA
Disclaimer: NANA on Ai Yazawan luomuksia, eivät minun. Minä vain leikin.
Genre: Draama
Pairing: Hachi/Takumi
Rating: S
Wordcount: 200
Summary: Hän oli valinnut Takumin kyyneliä pidätellen, huutoja niellen, sirpaleita keräten sekä oksennellen.
A/N: Spurttiin, FF50 (Trapnest + Blast) sanalla 39. Pimeys, yhtyehaasteeseen (Happoradio) kappaleella Nukahdistus ja Ficlettiin Biisin nimellä. Tuleepas angstista, mutta mun suurinta herkkua on Nanan ja Takumin perhedraama, joka jatkuu koko ajan.
Ahdisti nukkua Takumin vieressä. Tai oikeastaan maata ja pyöriä, ei hän voinut nukkua, miten hän voisi, sillä hänellä oli huono olo, Takumikaan ei nukkunut, kukaan ei nukkunut, ahdisti. Nana ei voinut karata sängystä, mutta samalla oli pakko. Hän oli valinnut Takumin kyyneliä pidätellen, huutoja niellen, sirpaleita keräten sekä oksennellen. Koska tätä minä haluan Satsukille, piste.
Nanan oli välillä kovin hankala muistaa periaatettaan, sillä välillä hän oli yksin ja ikävöi ja rakasti ja välillä he rakastivat kaksin ja välillä taas kumpikaan ei jaksanut rakastaakaan. Silloin tuntui, että revittiin haavoja auki ja syvennettiin, että ne eivät varmasti umpeutuisi ikinä, eivät missään vaiheessa, siitä Nana oli välillä varma. Mutta hän oli valinnut satunnaiset itkut ja naurut, tukevapohjaisen ja turvallisen lapsuuden Satsukille. Siitä päätöksestä piti pitää kiinni.
Töitä, töitä ja töitä, pakko jaksaa, pakko suunnitella eteenpäin, mitä tehdään Renin pilvelle ja kaikille jauhoille, miten säilytetään Leila erossa Shinistä, siitä kakarasta. Miten saataisiin Naoki fiksummaksi vaikka sillä ei ollut väliä, koska Naoki oli vähiten esillä, hän ei seurustellut, hänen ei tarvinnut piilotella muuta kuin huonoa koulumenestystä, joka oli ymmärrettävää, rokkarilta.
Takumi makasi aloillaan ja inhosi pyöriviä ajatuksiaan. Kerrankin hän saisi nukkua, mutta uni ei tullut. Ei ilmeisesti Nanallekaan, vaikka tämä ei vastaillut hänen satunnaisiin kuiskailuihinsa.