alaotsikko: S, lievä Angst, Drama, lievä Romance, Songfic, Ron/Draco
Kirjoittaja: Börje
Beta: Chewy
Paritus: Ron/Draco
Genret: Songfic, lievä angst, lievä romance, Drama
Ikäraja: S
//zougati muutti vastaamaan uusia ikärajojaVastuuvapaus: Kaiken minkä Rowlingille tunnistatte kuuluu hänelle
A/N: Siis, osallistuu Weasleyn perhepotrettiin Ronilla ja Yö menee tähän. Englannin kieliset kursiivit ovat otteita
Damen kappaleista.
Sometimes we find the answer might be beautiful
Find it and lost it again, it's not worth it
Sometimes we give it all up, hit the ground once too hard
Should we stand up again, is it worth it?Vastaus ei aina ole kaunis. Lopputulos ei aina ole kaunis. Ihminen ei ole aina hyvä. Teot eivät ole aina hyviä tai kauniita, mutta ei niitä ole tarkoitettukaan. Meidät on määrätty estimään meille tarkoitettu kaunis vastaus.
Oletko valmis etsimään sitä kanssani? Oletko valmis kestämään tuon kaiken vaikeuden mitä se tuo mukanaan? Löytämään ja hukkaamaan vastauksen uudelleen ja uudelleen.
Annatko kanssani kaiken, suostummeko olemaan toistemme turva ja tuki. Kaikki lyödään maahan kuitenkin liian lujaa. Kestätkö sen kanssani, rakas?
Auta minua nousemaan taas, niin minä autan sinua. Olemmeko toisillemme sen arvoisia? Minun mielestäni olemme.
New day comes again, I'm so frustrated
Lightness makes insane, I can not take this
Joy in me disappears and all I feel is
Endless misery inside my headUusi päivä tulee taas. Miksemme löydä vastausta? Emmekö ole tarkoitettuja toisillemme? Kaikki kysymykset raastavat minua sisältä ja olen niin väsynyt. Niin turhautunut. Uusi päivä tekee minut järjettömäksi, tuntuu kuin kaikki olisi turhaa.
Keveys tekee minut hulluksi. Rakas, en kestä tätä. Kaikki ilo katoaa ja pelkään, että kaikki mitä tunnen on enää loppumatonta kurjuutta pääni sisällä.
Haluan pitää sinut lähelläni, niin kuin ilon ja rakkauden. Pysythän lähelläni? Tuntuu kuin hengitykseni salpautuisi kun lähdet luotani. Ja epätoivo valtaa mieleni.
Welcome black morning, you bring me pain and again
Rain washed away my dreams, could I just sleep away
Welcome black morning, rip my heart out. Make me bleed
Rain washed away my dreams, could I just sleep awayTervetuloa musta aamu. Miksi se aina saapuu? Musta aurinko tuoden minulle ja sinulle vain kipua aina uudelleen ja uudelleen. Musta aurinko nousee, vaikka riehuisi musta myrsky. Eikö sitä saa estettyä, työnnettyä pois?
Kartanon pihalla sade huuhtoo maata. Rummuttaa vesipisaroita vasten ikkunaa. Huuhtoo kuvajaiseni kautta unelmani pois. Mikset jo tule ja auta minua selviämään unelmattomana? En halua nukkua vielä pois. En halua olla unelmaton.
Mene pois musta aamu. En halua sinua luokseni, revit vain sydämeni ja laitat minut vuotamaan. En halua antaa myrskysi pyyhkiä unelmiani pois. Pidän niistä kaksin käsin kiinni mutta minua väsyttää, mutta en halua nukkua vielä pois. Tule, rakas, ja auta minua.
Staring at the sun boy, I thought I saw you there
Smiling like you had a secret, you won't tell
And I stood there crying and the whole wide world was laughing at my face
Oh I felt stupid and they all saw me naked with no hopeTuijotetaan aurinkoa. En minä oikeaa aurinkoa tarvitsisi, sillä sinä olet se minun aurinkoni, minun omani. Ajattelen kuitenkin sinua kun katselen aurinkoa ja tunnen kuinka ujutat sormesi omieni lomaan.
Hymyilemme toisten seurassa kuin meillä olisi salaisuus. Ja onhan meillä, meidän keskeinen salaisuus, josta muiden ei kuulu vielä tietää. Meidän kaunis vastauksemme.
Vaikka muu maailma nauraa meille, me seisomme yhdessä. Toistemme tukina ja tuuli sekoittaa kyyneleemme yhteen. Maailma ei ymmärrä rakkauttamme, mutta me olemme yhtä ja emme luovu toisistamme. Olen alaston ilman toivoa ja pelkään, että muut näkevät minut tällaisena. Tunnen itseni typeräksi.
I've got a sweet secret under my bed
Or inside my head like mom said
She's all I got, she makes me perfect
And they can see me and I am pretty
When I'm ridingMinulla on suloinen salaisuus ja näytän sen vain sinulle. Piilotetaan se yhdessä sängyn alle ja pidetään se yhteisenä. Kohdellaan sitä hellästi, kuten kohtelemme toisiamme.
Sinulla on salaisuus pääsi sisällä, niin kuin äitisi sinulle kertoi. Kerrot sen vain minulle ja me piillotamme sen mieliimme. Emme kerro muille. Meidän salaisuutemme niin kuin minun salaisuuteni sängyn alla.
Sinä olet minun kaikkeni. Sinä olet se, joka tekee minusta täydellisen. Yhdessä olemme kokonaisia, erikseen olemme puolikkaita.
Sinä olet nätti, minun enkelini. Minun suojelukseeni laskeutunut. Saan pitää sinusta huolta ja sulkea sinut syliini turvaan. Kuiskailla suloisia lauseita korvaasi. Kertoa kuinka paljon sinua rakastan ja tarvitsen.
Ignore that feeling
Pretend you breath
Pretend you live
And soon you'll seeOhitamme tunteemme ja päästämme irti. Annamme sateen kastella paitamme. Ylipitkät hiuksemme liimautuvat ihoomme kiinni. Näytät niin kauniilta. Sateen kastelemana, iloisena kuin aurinko.
Leikimme niin kauan, että henkemme salpautuvat. Joudumme istumaan ja odottamaan, että saamme taas henkeä. Hippa vuoro jäi sinuun. Teeskennellään muille, että elämme eri tavalla. Antaa heidän luulla omiaan. Tämä on meidän salaisuutemme, jonka he ajallaan tulevat näkemäään.
I look good when no one's watching
I'm very smart when I don't speak at all
Dressed up fine but hands are dirty
I couldn't wash them clean though I triedNäytämme hyvältä, kun kukaan muu ei katso. Piilotamme hyvät puolemme toisten seurassa, ettei kukaan pääsisi niitä tahrimaan. Ne ovat meidän turvamme, meidän ainoat puolet jotka olemme näyttäneet vain toisillemme.
Olemme yhdessä viisaita kun emme puhu mitään. Ymmärrämme toisiamme ilman sanoja, toisillemme riittää yksi pieni liike. Nopea vilkaisu kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, silti kukaan ei ymmärrä tunteitamme.
Vaatteemme ovat puhtaat, mutta kätemme ovat likaiset. Emme saa niitä puhtaiksi, vaikka pesisimme ne moneen kertaan. Kuivunutta verta ei saa irtoamaan. Sodasta jäi arpia, joita emme pysty parantamaan. Ne muuttivat meitä, mutta sitoivat meidät tiiviimmin yhteen.
- Tiesitkö rakas, että olet ihan hupsu?
- Miten niin olen hupsu?
- Koska olet kirjoitellut tuollaisia.
Ron muksaisi Draco käsivarteen varoittavasti, mutta hymyili. Kaikki ne vanhat pergamentit mitkä hän oli löytänyt olivat rakkaita ja vanhoja. Suurin osa ennen sotaa, silti ne kaikki sanat olivat totta. Sen kesän, minkä Ron oli viettänyt Malfoyden kartanon rannalla sijaitsevassa huvilassa Dracon kanssa oli yksi hänen parhaista. Se yö, jolloin oli satanut kaatamalla ja he olivat juosseet rantaa pitkin, oli yksi parhaimmista öistä.
- Mutta silti olet rakas, Draco kertoi hymyillen ja laski päänsä makaamaan Ronin mahalle.
Ulkona satoi mutta kuu loisti kirkkaasti yö taivaalla. Sadepisarat rummuttivat hiljaista lauluaan ikkunalasiin. Ron laski sormensa Dracon silkisten hiuksien sekaan.
- Harryn ja Ginnyn häät ovat huomenna.
- Mmmm.
- Lähdethän mukaani?
Draco nousi nopeasti istumaan ja naulitsi katseensa syyttävänä Roniin.
- Ethän sinä ilman omaa aviomiestäsi pärjää. En jäisi mistään hinnasta tänne yksin, vaikka kyseessä onkin pottapään häät.
- Draco, hän on ystäväni.
- Pottapää silti, Draco totesi tyytyväisenä ja kaivautui Ronin kainaloon nukkumaan.
Ron leijutti pergamentit yöpäydälle, tukahdutti taioin kynttilät ja heitti lopulta sauvansa lattialle. Draco kietoi kätensä omistavasti miehensä ympärille ja tuhisi rauhallisena.
- Minä rakastan sinua, Ron.
- Niin minäkin sinua, Hillerini.
Pimeän huoneen täytti nauru ja uhkailut. Yö kuunteli rauhallisena nuorukaisten meluamista.