Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 51419 kertaa)

Kiera

Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #160 : 20.05.2010 17:09:36 »
-jjassuu, kiitos kommentistasi :)

Jatkoa koitan kirjoitella  :)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

Kiera

« Vastaus #161 : 28.05.2010 08:31:58 »
Pulina, kiitos ihanasta kommentista :)

Valitettavasti jatkon kanssa on viivästynyt, mutta tänään on koeviikon viimeinen koe ja sitten voisin keskittyä taas paremmin jatkon kirjoitukseen! :)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #162 : 25.06.2010 21:00:44 »
 :-[ Hävettää, anteeksi kaikille - jatkon kanssa on mennyt niin pitkään ja menee vielä jonkin aikaa, ennenkuin saan sen valmiiksi. En tiedä minne inspiraatio on kadonnut, jotenkin sitä ei vain ole. Sähläsin koneenkin kanssa kovasti, ja en päässyt tänne pariin päivään. Koitan kirjoittaa jatkoa mahdollisimman nopeasti, ja toivottavasti te lukijat jaksatte odottaa ! Anteeksi  vielä kerran :(

♥:llä Kiera
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #163 : 27.06.2010 11:08:27 »
VIHDOIN jatkoa, tässä hieman muita pidempi 21. luku :) Tosin siinä tapahtuu paljon asioita, älkää listikö mua sen takia  ;) No, toivottavasti tykkäätte - kommentteja taas vaan rohkeasti  :-*

21. LUKU

Se tuntui ikuisuudelta. Odottaa. Istua vain hiljaa paikallaan ja kuunnella kuinka hiljaista talossa oli. Aavemaista. Olimme ajaneet reilusti ylinopeutta Culleneille  ja nyt istuin heidän täydellisellä sohvallaan ja kuuntelin. Alice istui vieressäni kuin henkenä, ja olin täysin varma ettei hän ollut liikahtanutkaan sen jälkeen kun Carlisle oli tehnyt kaikki mahdolliset testit – nyt hän vain meni tutkimaan tuloksia. Ei minua erityisemmin pelottanut, ihme kyllä. Olin turta. Vihdoin, niin julmettoman pitkän ajan kuluttua Carlisle asteli alas portaita, ja hänen kasvoiltaan ei saattanut lukea mitään.

-   No? Minä kysyin ääni väristen. Nousin sohvalta nopealla liikkeellä, ja kyyneleet kimaltelivat silmäkulmissani pistelevinä. Pelkäsin.

Carlisle asteli viereeni, ja vihdoin hänen suupielensä nousi hymyyn, ja hän harppasi parilla askeleella halaamaan minua. Halaus oli vahva, ja minä purskahdin lapsellisesti itkuun. Alice pomppasi ylös sohvalta ja näytti itse auringolta hymyillessään valaisevasti.  Hän häipyi toiseen huoneeseen puhelin kädessään, ja tiesin varmasti että hän jakaisi ilouutisen muiden Cullenien kanssa. Minä painoin pääni Carlislen kaulakuoppaan, odottaen että hän alkaisi puhumaan.

-   Testeissä ei ollut mitään epänormaalia – olet täysin kunnossa, hän sanoi ja painoi hellän suudelman otsaani.

Minä taas rypistin kulmiani. Hetkonen.. Enkö ollut edes raskaana? Vetäydyin irti halauksesta ja katsoin Carlislea järkyttyneenä. Hän tuntui huomaavan sen, ja miehen ilmeestä näki tämän hämmennyksen. Avasin suuni, ja hämmentyneenä haukoin happeani pari kertaa, ennen kuin sain sanat ulos suustani.

-   Enkö... Enkö ollut edes raskaana?

-   Testien mukaan et.. Mutta eihän sitä voi koskaan tietää? Carlisle yritti ja koitti taikoa kasvoilleni hymyn. Hän tarttui käsivarteeni ja veti minut varovaisesti istumaan syliinsä sohvalle. Minä olin turta.

-   Mutta... Miksi sitten oksensin? Se ei ole mahdollista, mutisin ja purin huultani.

Hiljaisuus lankesi välillemme, ja katselin kuinka Carlisle koitti löytää sanoja, millä minäkin ymmärtäisin. Tai sitten hän pelasi vain aikaa. Ehkä minussa oli jotain vakavaa vialla, jopa niin järkyttävää etteivät mitkään testit voineet saada sitä selville. Jähmetyin ja odotin. Se tuntui liian pitkältä ajalta minulle – tuskallisen pitkältä, mutta onneksi hän avasi pian suunsa ja rykäisi.

-   Luultavimmin kehosi hylkii myrkkyä, ja tekee sinusta aina vain enemmän ihmisen kaltaisen.. Se on minun teoriani asiaan. Mutta-

-   Tuo oli vitsi, eikö? Miten helvetissä minulle kävisi noin? Kun ansaitsisin sen elämän sinun kanssasi? Miksi minulle?! Minä kysyin, tai oikeastaan huusin – ääneni muuttui kimeämmäksi loppua kohden.

-   Shh... Tämä on vain epäilys. Älä huoli mistään, lupaatko? Minä pidän sinusta huolta. Olin juuri kysymässä sinulta erästä asiaa, satuit keskeyttämään minut huonoon aikaan..

Minä mutristin huuliani ja en tajunnut edes hänen viimeisien sanojensa merkitystä, pohdin vain kuumeisesti miten hän saisi minut muutettua täydelliseksi vampyyriksi – sellaiseksi, joka eläisi ikuisesti ja sitä rataa. En halunnut olla tälläinen.. puolikas. Typerän hauras ja niin ihminen Carlisleen verrattuna. En halunnut. Säpsähdin ajatuksistani, kun Carlisle liikahti ja polvistui maahan. Tuijotin suu auki, ja minulta meni hetki tajuta mitä hän teki. Sitten kasvoilleni levisi epäuskoinen hymy.

-   Isabella Marie Swan, lupaan rakastaa sinua ikuisesti – ja suojella sinua kaikilta vastoinkäymisiltä. Lupaan myös muuttaa sinut lopullisesti, sillä tiedän että se on ainoa ehtosi.. Joten, Isabella – tuletko vaimokseni? Carlisle piteli kaunista, samettista sormusrasiaa, ja kun hän avasi sen kannen, en ollut uskoa silmiäni. Varmasti kaunein näkemäni sormus hohteli – siinä oli aitoja timantteja ja jo sen näkeminen sai minut tuntemaan itseni erityiseksi.

Suuni sulkeutui ja avautui kuin kalalla, joka oli kuivalla maalla – en tiennyt miten puhuttiin. Kun vihdoin tunnuin saavan sekä ääneni että ajattelukykyni takaisin, oloni oli jotenkin ontto. Pahoinvoiva. Sairas. En tuntenut oloani erilaiseksi kuin äsken, en tarkoita sitä, vaan siihen sekottui nyt syyllisyyttä. Sairasta syyllisyyttä. Esmen takia. Vaikka tiesin että he olivat vain ystäviä, mutta nyt tunsin ensimmäistä kertaa näin kovaa syyllisyyttä ja myös inhottavan, pistävän tunteen siitä, että olin rikkonut heidän avioliittonsa. Ilmeeni kiristyi, kun tiesin vastaukseni. Ihme etten ollut tajunnut tätä koskaan aikaisemmin – olin tainnut olla niin sokea. En minä olisi hyvä Carlislelle. En riittäisi koskaan, en voisi korvata sitä minkä hän oli menettänyt. Ja tämä minun puolivampyyriyteni.. Se ei ollut hänelle oikein. En ollut tarpeeksi hyvä. En halunnut sanoa sitä, mitä minun piti – mutta sanat kuitenkin tipahtelivat suustani painavina kuin kivet.

-   Carlisle, kuuntele. Minä… Olen pitkittänyt tätä asiaa aivan liian kauan, ja pahoittelen sitä. Minä en rakasta sinua enää, tiedäthän, nämä ihmisyyden tunteet, vaihtelevat niin nopeasti. Olen esittänyt koko tämän ajan välittäväni, tai no, aluksi välitinkin – en enää. Anteeksi, sillä tiedän kuinka paljon tämä sinua satuttaa. Tahdoin vain tietää onko minussa jotain vialla, ja kerta en ole edes raskaana… Se on hyvä. Anteeksi tuhannesti, mutta minä lähden nyt, sanoin vahvana, vaikka meinasin purskahtaa itkuun joka sekunti – minä valehtelin raskaasti, mutta nähtävän onnistuneesti, sillä Carlislen ilme vaihtui järkyttyneeseen ja loukkaantuneeseen, hieman tyhjään. Olin kamala.

En jäänyt odottamaan  hänen vastaustaan, vaan kävelin puolijuoksua kohti ulko-ovia – harmikseni törmäsin ovella pirteään Aliceen, joka näytti kummaksuvan ilmettäni, mutta jatkoi silti matkaansa sisälle. Minnekköhän tyttörukka kuvitteli minunkin olevan menossa… Nappasin heidän erään autonsa avaimet sivupöydältä, vanhan Volvon, ja kävelin rivakoin askelin sen luokse – olin varma etteivät he tekisi minusta rikosilmoitusta. Istahdin auton penkille ja käynnistin auton. Moottorin ääni sai minut säpsähtämään, mutta nopeasti toivuin ja painoin kaasun pohjaan – lähdin pihasta selvästi ylinopeutta. Yleiselle kadulle päästyäni hiljensin hieman nopeuttani ja koitin hengittää normaalisti. En antanut itselleni mahdollisuutta itkeä, sillä olin luvannut olla särkymättä. Koitin ajatella asiaa juuri miten olin selittänytkin sen Carlislelle, minä en vain rakastanut häntä enää. Täyttä paskaa tuokin oli.

Halusin kuitenkin selittää tämän, edes jollekkin – jollekkin joka voisi edes hiukan tajuta minun ajatusmaailmaani. Niimpä avasin suuni ja osoitin sanani Alicelle, toivoen että hän näkisi puheeni.

-   Rakas Alice, tiedän että vihaat minua sen jälkeen mitä tein Carlislelle, mutta koita ymmärtää minua. Ajattelin ainoastaan häntä, ja koska rakastan häntä aivan liikaa, minun oli lähdettävä. Kuvittele nyt – hän olisi ikuisesti nuori ja joutuisi katsomaan vierestä kun vanhenen ja lopulta kuolen. Ei se olisi reilua, eihän? Ja jos nyt kuvittelet, että minuthan voitaisiin koittaa muuttaa uudelleen, ehei, ei se onnistuisi. Jos kehoni hylkii jo nyt myrkkyä, se tuskin koskaan ottaisi sitä vastaan. Niin… Rakkauteni ei koskaan sammu, mutta kiltti, älä silti kerro Carlislelle tästä – hänen on parempi elää siinä uskossa etten rakasta häntä enää. Kiitos näistä päivistä, ja erityisesti siitä kun piditte minusta huolta.

Se teki kipeää. Minun oli ajettava hetkeksi tien sivuun ja painettava pääni vasten selkänojaa, että sain ajatukseni selviksi. Sitten ajoin kuusi tuntia, kuusi puuduttavaa tuntia – mahdollisimman kauas kaikesta. Alkoi olla pimeää, en tiennyt oliko aamu vaiko yö, ei se minua kiinnostanut – tahdoin vain löytää hotellin. Vihdoin saavuin ränsistyneen näköiselle alueelle, jossa huomasin pienen hotellipahasen. Parkkeerasin sen miltein autioon pihaan ja raahustin sisälle silmät puoliksi ummessa. Tiskillä oleva mies tyrkkäsi minulle avaimen, ja maksoin mukisematta kalliin hinnan huoneesta.

Puolivälissä portaita mies huusi perääni, ja pysäytti minut oudoksuva katse silmissään. Oho, olin unohtanut punaiset silmäni! Purin huultani ja kirosin mielessäni itseni alimpaan helvettiin, kas, Isabella taas vauhdissa! Käännyin katsomaan miestä, ja koitin vääntää kasvoilleni nätin hymynpoikasen.

-   Mistäs neiti on hankkinut tuollaiset piilolinssit? Ne olisi parempi ottaa pois, etteivät muut asiakkaat häiriinny…

Minä nyökkäsin ja hymyilin hätäisesti – mistä minä saisin tähän hätään ruskeat piilolinssit? Mutisin jotain kaupasta, ja astelin portaat alas, suorinta tietä autolle. Autoa minun ei kuitenkaan tarvinnut käyttää, kun huomasin kadun toisella puolella nököttävän sekatavarakaupan. Astelin sinne muina miehinä, ja olin hyvilläni kun myyjää ei näkynyt missään. Katsoin joka välistä, mutta piilolinssejä ei tietenkään tuntunut olevan. Nappasin kuitenkin tummat aurinkolasit, joista arvelin olevan hyötyä silmieni kanssa. Olin jo poistumassa kaupasta maksamatta, kun huomasin lääkehyllyllä jotain mikä pysäytti minut. Raskaustestejä. Automaattisesti kurotin niitä kohti ja nappasin yhden – sen jälkeen heitin kassalle kymmenen dollaria, en tiennyt riittikö se vai ei – ja palasin hotellille aurinkolasit päässä.

Mies katsoi minua epäluuloisesti, mutta ei kommentoinut mitään. Kipusin portaat puolijuoksua, ja saavuin huoneeseeni pelon vallassa. Raskaustesti tuntui painavan tuhat kiloa taskussani, ja vaikka tiesin Carlislen sanoneen että en odottanut lasta, minun oli pakko  koittaa. Varmistaa. Ehkä Carlislen testit eivät vain toimineet. En edes huomannut törkyistä huonetta tai likaisia ikkunoita, kun lukittauduin vessaan testini kanssa. Tein testin seuraten ohjeita konemaisesti, ja sitten odotin. Tuijotin lasittunein silmin tuota typerää tikkua, ja pian suustani karkasi voihkaisu. Positiivinen. Minä olin raskaana.
Whispering secrets

Hayles

« Vastaus #164 : 27.06.2010 18:24:40 »
jeeeeeeeeeeeeeeeee, jatkoaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ah, ihanaa huomata että lempificciini on vihdoin tullut jatkoa <3<3<3<3<3<3<3

Tyhmä Bella, ei Carlislea noin saa mennä jättämään :(( Tytöllä ei nyt TAASKAAN ole kaikki kotona.... Tietääkö kukaan lähimmän sairaalan psykiatrisen (kamala kun oli vaikea sana O.o) osaston numeroa? Niiltä taitaa puuttua yksi henkilö... joka en siis ole minä xD

Kuiteskin. Bella on raskaana..... tai sitten se raskaustesti väärässä...? No jaa.

Olen valmis odottamaan jatkoa seuraavat kaksikymmentä vuotta, kunhan sitä tulee? Jookosta ? :)

Love, Hayles, jolle järkevien kommenttejen kirjoittaminen on yksinkertaisesti liian vaikeata.

(jatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoa) :D
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Kiera

« Vastaus #165 : 28.06.2010 09:53:02 »
Hayles, ihana kommentti, kiitos siitä ♥ jatkoakin väsäilen, saa nyt nähdä milloin se valmistuu ;)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #166 : 01.07.2010 10:46:16 »
Ja olisi muuten kiva saada kaikilta jotka tätä lukee, edes pieni kommentti - se auttaisi kovasti jatkon kanssa ja muutenkin :)
Whispering secrets

Rainyn

• Vieras
« Vastaus #167 : 01.07.2010 21:21:58 »
Sori, sori, sori, en oo kommentoinu vähään aikaa ko unohin. Mut kuiteski, aikas jännä et Bella anto Carlislelle pakit vaikka ne on niin in-lööv.
Virheitä en löytäny ja muutenki teksti oli aika sujuvaa. Jatkoa toivoisin^^

~Ry

//tän järkevämpää kommenttia ei sit tullu. : D

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #168 : 02.07.2010 16:08:24 »
Ihanaa huomata, että tähänkin on tullut jatkoa. (:
Mielenkiintoinen luku, itselleni tuli ihan mieleen uusikuu, mutta että tällä kertaa jättäjä ja tunteistaan valehtelija oli Bella.
Outoa, ettei Carlislen kokeet antaneet oikeaa tulosta.
Jänskää, tuleeko lapsesta (jos se syntyy?) Renesmeen kaltainen.
Toivottavasti Bellan ja Carlislen tiet vielä kohtaavat.
Ja niin, jatkoa tietysti olisi mukava saada. (:
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

phoebeZ

« Vastaus #169 : 03.07.2010 05:50:10 »

Oho. Uusi lukija ilmoittautuu.
Tää on aika jännä, pakko myöntää, mutta hyvällä tavalla. Silleen hyväjännä (:
Carlisle/Bella paritusta olen vähän aristellut, mutta tässä se toimii.. juoni on ollut ainakin
tähän asti mielenkiintoinen ja odotan jatkoa kyllä innolla.
joten, jatkoa, pliis ; >>
kiitoksia ♥

Kiera

« Vastaus #170 : 03.07.2010 14:03:55 »
JEE KOMMENTTEJA! :D ette arvaa kuinka ilonen olin, kun huomasin että tätä oltiin kommentoitu - KIITOS oikeesti tuhannesti teille

Rainyn, ei se mitään, kiva että nyt kuitenkin kommentoit :)
Vanamo, oioi, ihana kommentti - kiitos! Lapsesta en vielä kerro mitään, jos sellainen nyt edes syntyy ;)
phoebeZ, ihanaa saada uusi lukija! Kiitos kommentista, se oli piristävä :)

Jatkoa kirjoittelen ;)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #171 : 09.07.2010 20:00:37 »
Sain vihdoinkin jatkoa kirjoitetuksi, toivottavasti tykkäätte ::) Kommentteja taas rohkeasti, kiitooos.

22. luku

Kello taisi olla yksi yöllä, kun oveeni tultiin koputtamaan. Minä olin juonut, kyllä – pari pulloa halpaa viiniä sekä jotain muuta, en enää muistanut mitä. Nousin lattialta horjahtaen, astellen ovelle varoen jokaista huojuvaa askeltani, sillä en tahtonut päätyä ensiapuun tässä kunnossa. Kukakohan sielläkin oli, toivottavasti ei ainakaan hotellin nyrpeä ukko – miehestä oli ollut jo ihan tarpeeksi vaivaa. Minua hävetti avata ovi – olin niin kamalassa kunnossa, mutta olin liian utelias jättääkseni oven visusti kiinni. Ensiksi en ollut tunnistaa oven takana seisovaa kaunista hahmoa, mutta pian ääriviivat selkenivät ja minä hämmennyin.

-   Edward? Ääneni kuulosti vieraalta ja huone kieppui silmissäni niin kovasti, että tarrauduin kiinni ovenpieleen. Mitä ihmettä Culleneiden perheenjäsen täällä teki? Syyllisyys vihlaisi sisintäni minun ajatellessani Carlislea, jonka olin kylmästi jättänyt. Olin typerys.

-   Satuit ottamaan minun autoni, joten päätin tulla tarkistamaan missä se on, hän sanoi pieni hymynkare huulillaan, vilkaisten minua samalla epäuskoisesti.

-   No, täällä se on. Kiitos – oli mukavaa että käväisit, minä mutisin ja laitoin jo ovea kiinni – olin liian hidas. Edward laittoi jalkansa oven väliin, ja minä luovutin heti. Hän asteli sisälle ja sulki oven perässään, katsoen huonetta selvästi hämmästyneenä. Minä naurahdin.

-   Kyllä, minä tein kuusitoista raskaustestiä – ja arvaa mitä? Kaikki näyttävät positiivista, minä sanoin ironisesti ja hoipertelin takaisin sohvalle.

Edward ei sanonut mitään, katseli vain minua sekä raskaustestejä – jotka olin heittänyt lattialle vihaisena todettuani että kaikki näyttivät samaa tulosta. Carlislen testit olivat olleet täysin hyödyttömiä. Edward keräsi kaikki viinipullot sekä roskat lattialta, samoin raskaustestit, ja katosi hetkeksi. Pian hän tuli takaisin, ja hänen kätensä olivat tyhjät. Tuijotin niitä kauan, ja silmiäni kirveli. Edward seisoi keskellä huonetta ja tuijotti minua, kuin arvioidakseen kauan kestin murtumatta. En tosiaankaan aikonut murtua, mutta hankalaa se teki. Kyyneleet kimalsivat silmäkulmissani, ja nostin jalkani koukkuun – kiedoin käteni jalkojeni ympärille ja painoin pääni kiinni jääkylmiin polviini. Tosiaan, minä olin kylmissäni, mutta en jaksanut liikkua hakeakseni peittoa. Taisin tosiaan olla myös humalassa, etten ajatellut järkevästi. Edward odotti ja kiusallinen hiljaisuus alkoi jo tuntua sietämättömältä. Minä en kuitenkaan luovuttaisi. En olisi se joka ensimmäisenä rikkoisi hiljaisuuden.

Minuutit kuluivat, ja minulle alkoi tulla aina vain kylmempi ja väsyneempi olo. Hampaani kalisivat, ja purin niitä yhteen jottei se kuuluisi. Huoneessa veti, ja kylmyys tosiaankin oli päällekäyvää. Edward tuntui huomaavan sen, ja hän noukki sängyltä minulle huovan, kietoen minut siihen. Sitten hän kantoi minut sängylle – nosti vain sohvalta kuin en olisi painanut mitään, ja laski minut yllättävän kovalle peitteelle. Hän oli tehnyt ensimmäisen liikkeen, joten arvelin ettei Edwardia haittaisi vaikka itkisin nyt – tilanne oli niin tukala kaikinpuolin. Olin jättänyt Carlislen, koska ajattelin hänen parastaan, sitä ennen Carlisle oli vielä kosinutkin ja sitten sain tietää olevani raskaana. Niin, saattoivathan lukuisat raskaustestini valehdella. En tosin enää uskonut sitä. Itkin niin hysteerisesti, että minun oli hankala saada henkeä. En ollut oikeastaan edes huomannut itkeväni ennen tätä hengenahdistustani. Vihasin sitä. Ainaista itkemistä. Tuntui kuin olisin jotenkin erilainen, liian heikko tähän maailmaan. Edward tuntui olevan neuvoton, mutta lopulta hän liikahti, istahti viereeni ja painoi minut jääkylmään kainaloonsa, hieroen samalla selkääni. Se tuntui niin oudon levolliselta ja ystävälliseltä, että itkuni vain yltyi.

-   Bella… Kaikki on hyvin. Muista hengittää.

Edwardin ystävällisiksi suunnatut sanat eivät auttaneet lainkaan, mutta koitin silti hillitä itkuani. Pikkuhiljaa hengitykseni laantui, ja minä jäin makaamaan hänen kainaloonsa, odottaen käskyä poistua. Sitä ei kuitenkaan tullut, ja aloin tuntea oloni kotoisan lisäksi kamalaksi ämmäksi. Tosin olin myös sekaisin, mutta sitä ei voi sanoa selitykseksi seuraavalle tempulleni. Käänsin katseeni kohti Edwardia, varoitinkin häntä silmilläni – olin varma että hän tiesi seuraavan aikeeni. Painoin  varovasti huuleni hänen huulilleen, ja yllätyksekseni hän vastasi suudelmaan kovin intohimoisesti – pian huomasin paitani kadonneen. Hengityksemme takkuilivat kovaäänisesti huoneessa, ja pelkäsin hotellinomistajan astelevan sisään ovesta. Samalla tunsin kuitenkin hyvin suurta syyllisyyttä, mutten silti käskenyt Edwardia pois. En nyt kun tarvitsin korviketta. Tai ehkä olin vain liian humalassa.

Heräsin aikaisin aamulla jyskyttävään päänsärkyyn, joka tuntui liimaavan pääni kiinni tyynyyn. Hetkeen en muistanut missä olin, mutta pian karmea totuus paljastui minulle – tajusin makaavani alasti ohuen peittoni alla. Häpeä tulvahti sisimpääni ja vilkaisin sänkyä vieressäni – se oli helpotuksekseni tyhjä. Hetken tuijotettuani tajusin siinä olevan taitellun lappusen, jonka noukin tärisevin sormin käteeni. Silmäni lukivat rivejä kauhun vallassa, ja syyllisyys kasvoi joka sekunti. Vihasin itseäni.

Bella,

anna anteeksi. En tarkoittanut koskaan tehdä sitä mitä me teimme – se vain tuntui niin luonnolliselta eilen. Tiedän että rakastat yhä Carlislea, joten se saa oloni vielä kamalemmaksi… Niin, ja Carlisle rakastaa sinua. Toivoisin että voisin itkeä, tiedän, kuulostaa naurettavalta, mutta niin paljon minä kadun. Alä sinä ole kuitenkaan surullinen – se vain tapahtui. Ja aina voit sanoa että olit kännissä. Minulla ei ole sitä mahdollisuutta. Kiitos kuitenkin, että huolit minut eilen.

Edward

PS. Otan Volvon, joten joudut käyttämään taksia tai tulemaan takaisin meille. Jälkimmäinen vaihtoehto kuulostaa parhaimmalta. Carlisle kaipaa sinua.

Rytistin paperin nyrkkini sisään ja paiskasin sen lattialle – vihasin itseäni yhä enemmän. Olin tehnyt jotain niin anteeksiantamatonta, etten ollut tunnistaa itseäni. Nyt tosiaan vannoin etten koskisi alkoholiin enää koskaan. Se sai ihmiset tekemään vain typeryyksiä. Nousin sängystä ja kävelin verkkaisesti vessaan. Peilistä itsensä näkeminen oli tosiaan pahinta. Halpa nainen. Tarkemmin tuijotettuani hahmotin helottavat mustelmat olkapäilläni, ja pian huomasin muitakin mustelmia. Mahtavaa. Ne muistuttaisivat minua vielä jonkin aikaa virheestäni. Kännykkäni pirinä sai minut säpsähtämään, ja hiivin sohvalle, jonne olin puhelimeni laskenut. Tuijotin ruudulla välkkyvää nimeä tajuamatta mitään, kunnes asia hiljalleen valkesi minullekkin. Voi helvetin helvetti. Soittaja oli Carlisle.
Whispering secrets

raww!

• Hymiöiden raiskaaja
  • by Annabelle
« Vastaus #172 : 09.07.2010 20:19:08 »
Eieieieei!! Ei saa tommoseen kohtaan jättäää! >:(
En ole tätä tainnut kommentoida ennen... Mutta nyt sitten jaksoin viimen :D
Aikas outoa toi että Bella on vampyyri ja vetää kännit :D Tai siis puoli-vampyyri...
Mutta eihän se haittaa, sunhan tarinas tää on :)
Jatkoa odotan innolla! :D

~raww!
hah olin eka :D
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #173 : 09.07.2010 20:58:54 »
Äsh, Bella on tyhmä, Edward on tyhmä, Carlisle sentään on oma ihanainen itsensä.. x)
Tosi vaikea kuvitella Bellaa humalassa ja makaamassa Eddien kanssa, nyt kun hän kerran on rakastunut Carlisleen.
Ja Bella todella on raskaana, tuskin 16 testiä voi valehdella..
Toivottavasti Bella palaa Carlislen luo, sitä kylläkin vähän epäilen..
Tuo Bellan humala tosiaan oli aika outo juttu, muttakun eihän se ole vampyyri, jonkinlainen puolivampyyri jos sitäkään?

Jätit luvun jännään ja koukuttavaan kohtaan, sellaiseen että on ihan "Mitä!?, ei tää tähän voi loppua!"
Toivottavasti asiat selkenevät pian, jatkoa siis kehiin.  ;)

Hayles

« Vastaus #174 : 09.07.2010 22:13:07 »
jessssss, jatkoa!!!!!

hemmetti vieköön Bella.... on siinäkin tyttö... Mä annan ton edelisen anteeks, jos se nyt menee kiltisti Carlislen luokse ja kertoo koko homman, mitä Edwardin kanssa tapahtu. Carlisle antaa kyllä anteeks, sen verran ihana se on ;D okei... kuiteskin.

Bella siis on raskaana. Loistavaa. Enkä todellakaan tiedä oliko tuo ironiaa. En ole vielä päättänyt.

Toivotaan parasta. Eli sitä, että Bella palaa Carlislen luo. Mä en koskaan anna anteeks jos näin ei käy. Ja koskaan on pitkä aika. Näillä mennään.

Mainitsinko jo, että haluan jatkoa mahd. pian? :DD Ja pian on lyhyt aika ;D Okei, ei paineita.... kunhan sitä jatkoa tulee

Love, Hayles, jolle ei opetettu koulussa kirjoittamaan rakentavia kommentteja, ja vaikka olisikin, en olisi kuunnellut.... ;D

Kiera

« Vastaus #175 : 10.07.2010 10:29:23 »
raww!,Vanamo,Hayles,Pulina, KIITOS kauheesti teille kaikille kommenteistanne, ne on ihanan piristäviä ;)

Jatkoa kirjoittelen - toivottavasti saan sen valmiiksi pian ::)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #176 : 11.07.2010 22:35:55 »
Tässä sitten sitä jatkoa olisi - 23. luku! Oli niin kova inspiraatio, että tästä taisi tulla oikein superpitkä... Toivottavasti se on vaan plussaa ;D Kommentit tervetulleita jälleen, kiitoos  :-*

23. luku

Paniikkini kasvoi jokaikinen sekunti, kun puhelin ei vain lakannut soimasta. Mitä voisin sanoa? Tai tehdä? Vihdoin nostin puhelimeni, ja vastasin. En sanonut nimeäni, en mitään – olin vain täysin hiljaa, mutta tiesin että hän tiesi minun olevan puhelimessa. Hiljaisuus kasvoi, ja minun oli hankala pysyä pystyssä. Istahdin varoen sohvan reunalle, koittaen pitää mahdollisimman vähän ääntä. Vihdoin Carlisle rikkoi hiljaisuuden, ja minun suustani pääsi helpotuksensekainen huokaus.

-   Bella… Anteeksi. Tuo kaikki taisi tulla sinulle niin yllättäin, myönnän joskus omanneeni tilannetajua, mutta nyt taisin kosia sinua väärään aikaan. Minä tahtoisin vielä yrittää sinun kanssasi, ihan oikeasti, mutta teit kantasi aika selväksi… Edward kertoi että olit juonut, ja paljon. Oletko kunnossa?

-   Mitä muuta Edward kertoi? Minä kysyin ja lievä panikointi kuulsi äänestäni. Tämä alkoi mennä tukalaksi.

-   Ei mitään muuta… Olisiko hänen pitänyt? Carlisle kysyi hämmentyneenä ja kuulin kuinka epäileväiseltä hänen äänensä alkoi kuulostaa loppua kohti.

Punnitsin hetken vaihtoehtojani, mutta päädyin lopulta tunnustamiseen – edes senverran olin Carlislelle velkaa. Nyt minun oli vain mietittävä kumman täräyttäisin ensin, sen, että olin raskaana vaiko sen… pahemman. Purin huultani ja nousin ylös sohvalta – tarvitsin edes jotain ylleni. Sain alusvaatteet päälleni yhdellä kädellä, mitä ihmettelin suuresti. Sitten henkäisin syvään, ja valmistauduin kertomaan hänelle kaiken.

-   Ensinnäkin, minä… No, tein kuusitoista raskaustestiä, ja niiden mukaan olen tosiaan raskaana – kaikki näyttivät positiivista-

-   Oletko tosissasi? Minä tulen sinne.

-   Odota-

En kerinnyt saada lausettani loppuun, ja karmiva tuuttaus kantautui puhelimesta. Hän oli lopettanut puhelun ennen kuin olin saanut pahimman ulos. Voi helvetti. Minä panikoin ja koitin soittaa hänelle uudestaan, onnistumatta – hän oli tainnut jättää kännykkänsä kotiin, sillä vastausta ei kuulunut. Vampyyrit olivat tiedettävästi nopeita, enkä edes tiennyt millä Carlisle tulisi. Paniikkini alkoi muuttua yhä vain pahemmaksi, ja minä juoksin petaamaan sänkyäni. Edwardin lappusen minä vedin alas vessanpöntöstä, ja hampaani pesin samalla kun harjasin hiuksiani. Toki kertoisin hänelle kaiken, mutta… Tämä vain tuntui niin pahalta. Viisitoista minuuttia hänen soitostaan oli kulunut, kun ovelta kuului koputus. En ollut vielä edes pukenut loppuun, mutta vetäisin vessan kaapista ohuen kylpytakin, jonka joku oli jättänyt sinne. Sitten astelin ovelle, ja rauhoittelin itseäni pari sekuntia ennen kuin vetäisin oven auki. Siinä hän seisoi, niin komeana kuten aina – kasvoilla oli huojentunut, mutta samalla huolestunutkin hymy. Tarrasin kiinni ovenpieleen, sillä hänen näkemisensä satutti minua, mutta samalla myös huumasi minut. Carlisle vain sai aina pääni sekaisin.

-   Hei, minä sain vihdoin sanottua vaivautuneena ja viittasin häntä tulemaan peremmälle.

Carlisle astahti sisään mitään vastaamatta, mutta näin kuinka hän hymyili minulle - tosin aavistuksen varoen, kuin koittaen rikkoa suurta muuria välillämme. Minä suljin oven, ja jäin sitten vaivautuneena paikalleni. Mietin miten voisin sanoa Carlislelle… Sen, ilman että murtaisin häntä täysin. Häpeä tulvahti sisimpääni kuin jääkylmä vesi, ja ihoni meni välittömästi kananlihalle. Olin vain käyttäytynyt kuin mikäkin idiootti, ja enää asiaa ei saatu tekemättömäksi. Rykäisin, ja olin aikeissa pamauttaa asiani, kun Carlisle keskeytti minut.

-   Minne veit raskaustestisi? hän kysäisi kepeästi ja kääntyi katsomaan minua pienoinen hymynkare huulillaan, niin valloittava,  että kesti kauan saada puhekykyni taas takaisin. Ja vastauksen - viisaan sellaisen, keksiminen oli hankalaa.

-   Tuota… Edward vei ne pois, en tiedä minne, töksäytin ja katselin hänen täydellisiä kasvojaan.

-   Edward? Hän vain sanoi että oli käynyt ovellasi, ja huomannut että olit sammunut – sitten hän sanoi lähteneensä, Carlisle sanoi hämmennystä äänessään, ja täydelliselle otsalle muodostui ryppy – olin pulassa. En olisi uskonut Edwardin valehtelevan.

-   Tuota… Minun pitäisi kertoa sinulle yksi juttu… M-minä makasin Edwardin kanssa, mutisin ja purin huultani kipeästi samalla, siirtäen häpeilevän katseeni jalkoihini. Parempihan se oli vain pamauttaa suoraan, kai.

-   Anteeksi mitä?

-   Makasin Edwardin kanssa, toistin kovempaa, vaikka tiesin hänen kuulleen sen jo ensimmäisellä kerralla. Carlisle ei vain uskonut sitä.

Hiljaisuus laskeutui välillemme, ja minä olisin tosiaan helottanut punaisena jos vampyyriyttäni ei olisi ollut enää vähän jäljellä – minua pelotti hänen reaktionsa ja minua hävetti. Olisin toivonut Carlislen huutavan – huutavan täydellisellä äänellään ja haukkuneen minut maan rakoon, mutta niin ei käynyt. Hiljaisuus kalvoi sisintäni ja lopulta nostin katseeni hänen kasvoihinsa. Ne olivat täysin ilmeettömät, tunteettomat. Carlislen tuska viilsi minua sisältäpäin, ja toivoin että olisin voinut halata häntä. En kehdannut. Sitten Carlisle liikahti, lähti kävelemään ripein askelin ovelle – hän vetäisi sen auki turhankin voimakkaasti ja lähti astelemaan pitkin portaita epäinhimillisen nopeasti. Minulta kesti muutama sekunti saada jalkani liikkeelle – ja juoksin hänen peräänsä.

-   Carlisle kiltti, anna anteeksi! Minä rukoilin ja kompastelin korkeita porrasaskelmia pitkin, koittaen tavoittaa hänet. Olin kuitenkin liian hidas ja ihmismäinen kömpelyyteni oli palailemassa – vihasin sitä.

Hän pysähtyi noin puolivälissä matkaa – selvästi keräten itseään kasaan. Sitten hän katsoi minua surunmurtamilla silmillään, ja sydämessäni tuntui niin kivulias pisto, että minun oli pakko tarrata kiinni kaiteesta. Odotin hengästyneenä mitä hän sanoisi, ja purin jälleen huultani, johon oli jo muodostunut kipeä haavan alku. Odotin huutoa jälleen, mutta sitä ei tullut.

-   Minä… En pysty katsomaan sinua juuri nyt, Isabella – tarvitsen hetken aikaa hengittää, okei? Carlisle puhui hyvin, hyvin rauhallisesti ja katsoi minua silmiin – huomasin vasta nyt niiden olevan pikimustat. Ai. Hän oli myös nälkäinen.

-   Tuletko takaisin? Minä kysyin epäröiden ja tunsin kuinka pala nousi kurkkuuni, eikä suostunut liikkumaan sieltä minnekkään.

Carlisle tuntui punnitsevan asiaa, ja huomasin kuinka hänen katseensa viipyi kasvoissani. Minä tuijotin hänen täydellisiä kasvojaan herkeämättä, koittaen painaa jokaikisen yksityiskohdan muistiin – varmuudenvuoksi, jos näkisin hänet tänään viimeisen kerran. Rupuisessa hotellissa, riidan ja kaiken sen paskan jälkeen, eihän tämä voisi olla viimeinen kerta kun näkisimme, eihän? Kyyneleet pistelivät silmäkulmissani ja vatsassani velloi kuin olisin saanut oksennustaudin, mutta en näyttänyt sitä. En tahtonut että hän kärsisi yhtään enemmän. Carlisle avasi suunsa ja sulki sen, kuin kala kuivalla maalla, ja astahti sitten lähemmäs – niin lähelle, että saatoin tuntea hänen hengityksensä väreilevän kasvoillani. Varoen hän painoi otsansa kiinni omaani, ja sulki silmänsä kuten minäkin. Hetken olimme kuin kaikki olisi vain ollut painajaista, minun typerä lähtötemppuni sekä … Edward. Se hetki kesti kuitenkin vain henkäyksen verran, ja pian Carlisle astahti taaksepäin tutkimaton katse silmissään.

-   Yritän tulla, hän sanoi vaisusti ja kääntyi astelemaan loputkin portaat alas. Hänen lähtönsä sattui, ja vasta nyt kunnolla tajusin miten paljon sen piti sattua Carlislea, kun minä lähdin typerien valheitteni siivittämänä. Kokosin itseni ja kuiskasin ehkä viimeiset sanani hänelle, ne jotka Carlislen pitäisi tietää, jos eroaisimme lopullisesti.

-   Olen aina rakastanut sinua Carlisle, ja se rakkaus tulee pysymäänkin… ikuisesti.

Kuiskaukseni väreili ilmassa, ja hän pysähtyi hetkeksi – pariksi sekunniksi ehkä, ja jatkoi sitten matkaansa. Pian Carlisle katosi ulos ovista, ja kului vain hetki, kun kuulin auton renkaiden ulvahtavan. Olin murtua siihen paikkaan – niille pirun portaille, mutta sain jotenkin raahattua itseni huoneeseeni. Siellä oli pimeää ja ankeaa, mutta se ei estänyt minua sulkemasta verhoja. Istuin pedatulle sängylleni ja painoin pääni tyynyyn – sitten kiljuin niin kovaa kun vain pystyin. Se auttoi, mutta vain hetkeksi – viidentoista minuutin kuluttua olin yhä levoton, vihainen ja häpeissäni. Pian päähäni pälkähti joskus koulussa luettu kirja, joka oli täynnä rakkausrunoja. Se sai minut kaivamaan laukustani vihon sekä kynän, ja aloin kirjoittaa. Kirjoitin kaikesta mitä olin kokenut hänen kanssaan, Carlislen kanssa, aina ensitapaamisesta minun typerään mokaukseeni. Ne eivät olleet runoja, vaan eräänlainen kertomus minusta ja hänestä. Yllättäen kului tunti, ja toinenkin. Olin vihon viimeisellä sivulla, ja päätin koko rakkaudentunnustukseni sanoihin:

Ja vaikka minulla voisi olla mitä tahansa, aivan kaikki mitä tahtoisin – mikään ei silti olisi mitään sinuun verrattuna. Vaikka joutuisin elämään köyhyydessä ja ilman ruokaa sekä vettä, tekisin sen – sinun puolestasi, kunhan vain saisin olla kanssasi. Vaikka joutuisin kärsimään tuhansien ihmisten kivut saadakseni vain nähdä sinut, kestäisin ne. Ja vaikka kuolema meidät erottaisi, en koskaan unohtaisi – ja löytäisin sinut varmasti kuoleman jälkeenkin, sillä etsisin vaikka ikuisuuden. Ja kaikki siksi että rakastan sinua, ihan oikeasti. Vaikka me olemme kuin vesi ja tuli – jää ja aurinko – niin sen vain  kuuluukin mennä. Vastakohdat… ne sopivat toisilleen täydellisesti.

Anteeksi.

Bella

Kirjoitettuani uuvuttavat kaksi tuntia ja viisitoista minuuttia, minä vihdoin murruin totaalisesti. Kyyneleeni kastelivat viimeiset sivut, kun taitoin kirjan kiinni. Miten olin saattanut olla niin typerä? Täydellinen idiootti? En tajunnut itseäni. Enkä Edwardia. En koko maailmaa. Hämmästyksekseni oveltani kuului koputus, ja arvelin sen olevan hotellinidioottiomistaja – en ollut maksanut tätä päivää huoneessani. Laahustin ovelle vihko kädessäni, ja avasin sen innottomasti. Kuitenkaan oven takana ei seisonut hotellinomistaja, vaan Carlisle – kaikessa komeudessaan. Ja hän hymyili, oudon liikuttuneen näköisenä.

-   Kirjoitit minulle, hän kuiskasi pienesti ja katsoi minua niin rakastavasti, etten voinut erehtyä katseesta. Tai ehkä vain kuvittelin. Alice oli siis nähnyt, ja ajatellut että olisi parasta ilmoittaa Carlislelle. Ehkä olikin.

-   Niin, minä nielaisin ja ojensin muistivihkoni hänelle – odottaen jotain merkkiä orastavasta anteeksiannosta. Carlislen silmät paistoivat jälleen normaaleina, hän oli ravinnut itseään.

Hän tuli lupaa kysymättä sisään, istahti sänkyni reunalle ja aloitti lukemisen. Minä jäin seisomaan keskelle huonetta, mutta puolen tunnin hiljaisuuden kuluttua istahdin sohvalle. Tuijotin häntä herkeämättä kun hän luki – Carlisle oli todella nopea, miltein lopussa jo. Kuvittelin mielessäni mitä hän sanoisi, kun hän pääsisi loppuun ja lukisi typerän vuodatukseni. Oliko se ollut liikaa? Imelää? Kamalaa? Pureskelin hermostuneena kynsiäni – kauhea tapa, josta olin päässyt eroon jo ala-asteella – nyt stressasin vain niin kovasti että en keksinyt parempaa tapaa lievittää pelkoani. Vihdoin kuulin kuinka sivuja ei enää käännetty, ja huomasin kauhukseni että hän oli lukenut kaiken. Carlisle katsoi minua pitkään, mitäänsanomaton katse silmissään. Sitten hän käveli viereeni sohvalle, painaen minut kainaloonsa. Se tuntui sovinnolta. Minä huokaisin pienesti.

-   Rakastan sinua, vaikka oletkin hyvin… oikukas, Carlisle naurahti korvaani ja painoi pienen suudelman poskelleni.

Tunsin olevani jälleen ehjä, ja kotona. Mikään ei horjuttaisi rakkauttani häntä kohtaan enään koskaan, ei mikään. En edes minä ja typerät aivoni. Päivänsäteet tunkeutuivat sälekaihtimien läpi, ja saivat Carlislen ihon hehkumaan – omani näytti vain säälittävän oudolta. Pian elämäni vampyyrina olisi ohitse. Se ei kuitenkaan haitannut minua juuri tällä hetkellä – uskoin elämään ja sen mahdollisuuksiin, ihmeisiin.

-   Minäkin rakastan sinua, kuiskasin voipuneena ja painoin pääni hänen kaulakuoppaansa.

Hellyyttämme ei kuitenkaan kestänyt kauaa, kun puhelimeni pirahti jälleen soimaan. Nousin ärtyneenä sohvalta, ja tuijotin jälleen ruudussa vilkkuvaa nimeä. Ei voinut olla totta. Nyt meni naurettavaksi. Miksi helvetissä Edward soitti tämän kaiken jälkeen?
« Viimeksi muokattu: 12.07.2010 11:26:36 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Hayles

« Vastaus #177 : 11.07.2010 22:43:51 »
Noni, mä tiesin et Carlisle antaa anteeks Bellalle :D

Mut mitä helvettiä se Edward vielä Bellalle soittaa????? Jos se yrittääkin sanoa, että rakastaa Bellaa, mä menen ja henkilökohtaisesti potkin Edwardista p****t ulos. Hehhe ;)

Viime kerralla unohtui mainita jälleen kerran miten syvästi olen rakastunut tähän ficciin <3 <3 Sanonpahan sen nyt :D Ja kun sitä ei saa rakentavalla tavalla ulos, pitää sanoa se hyvin epärakentavalla (onko edes sana?) tavalla ;D Rakastan tätä ja elämäni loppuu kun tämä ficci ehkä joskus loppuu. Toivottavasti ei ainakaan kovin pian :)

Mutta siis, koska tästä taisi tulla maailman epärakentavin kommentti, lopetan tähän. ;D

Love, Hayles :D

(olin ekaaa!!! weeeheeeeeeeee)
« Viimeksi muokattu: 11.07.2010 22:46:12 kirjoittanut Hayles »

phoebeZ

« Vastaus #178 : 11.07.2010 22:59:22 »

Oho. Aikamoiseks saippuaoopperaksi menee (;
aina hyvä asia, juonen käänteet on jännittäviä ja tekee tarinasta paremmas (:
Edward käyttäytyy ihan oudosti. Carlisle on sen isä hitto vieköön ja sitten se menee sänkyyn Bellan
kanssa joka oli järkyttynyt ja kännissä...
mutta Carlisle oli tosi söpö tossa lopussa, pakkohan sen oli antaa anteeksi : >>
jatkoa vaan (:
kiitoksia ♥

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #179 : 11.07.2010 23:52:53 »
Niin kuin phoebeZkin sanoi, aikamoista saippuaoopperaa. (:
Se ei kuitenkaan haittaa yhtään mitään, hyvä vaan että tulee juonenkäänteitä niin jännitys säilyy.

Carlisle on ihana, antoi Bellalle anteeksi ja oli tosi ymmärtäväinen.
Edwardia taas en tajua, se valehteli Carlislelle ja tietenkin sitten puhui Bellan kanssa ristiin..

Ja Eddipsi vielä kehtaa soittaa Bellalle?
Jätit luvun aikasta koukuttavaan kohtaan ja nyt sun pitää sitten laittaa jatkoa pian.. (;

Anteeksi, eipä nyt synny tän kummosempaa kommenttia..
Syytän kellonaikaa.. Juu, onpa myöhä tosiaan..  ::)

Mutta jatkoa olisi mukava saada, tahdon tietää mitä Edward nyt vielä haluaa sanoa?
Älä vaan sano, että sekin on rakastunut Bellaan!??