Kirjoittaja Aihe: Twilight: Carlisle/Bella, So small and fragile K11 | Viimeinen luku ilmestynyt 1.9  (Luettu 51421 kertaa)

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
Vs: Carlisle/Bella So small and fragile K13
« Vastaus #140 : 30.04.2010 17:26:39 »
Awww, jatkoa. <3
Vähän lyhyt tämä luku oli, mutta se varmaan johtuu siitä että haluaisin lukea tätä sata sivua putkeen ja senkin jälkeen pyytäisin taas jatkoa, tämä on vaan niin ihana.  ;D
Mullakin on varmaan sitten hieman kieroutunut huumorintaju, sillä toi keskarin näyttö sai suupielet kohoamaan.
En tajua miksi Carlisle löi Bellan tajuttomaksi ja sanoi vielä sen olevan pakollista.  :o
Toivottavasti jatkoa tulee pian, odotan sitä.  :D
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Hayles

« Vastaus #141 : 30.04.2010 18:48:31 »
No, mikäli Bella kuoli, niin se kyllä lähti tyylillä xD

Hemmetti ton Carlislen kanssa, aina se tekee jotain ihan outoa. Mutta kaikkeen on ollut selitys... kai...? No jaa, jälleen kerran oli supermegaihanamahtava luku, jota rakastan! Minäkin voisin lukea tätä kokonaisen kirjan verran putkeen ;D

Nyt tulee pitkä sana: rakastantätäficciäihanmahdottomastijatoivonettätuleenopeastijatkoajottavoinseotarauhassatäälläjakiljualukiessaniuuttalukuajahemmettisoikoonmiksimunpitääkirjottaakaikkiainaputkeen???

Jos joku haluu ton suomeks, siinä oli pääasiana; JATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOAJATKOA!!!!!! ja sitten vielä vähän lisää jatkoa :D Ja samantien järkevä  kommentti minulle :)

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Rainyn

• Vieras
« Vastaus #142 : 30.04.2010 21:27:41 »
Hahaa, toi keskari-homma oli hyvä^  Olin vähä "järkyttyny" ko ekaks ne oli sillee "uu oot ihana plah plah" ja sit Carlisle iskee Bellaa jollai kivellä päähän?
Hphm, onpas tosi... err, rakkautta..? :'D Mut muuten toi luku oli kiva ja virheitäkää en tainnu löytää.  Pyydän jatkoa!

~Ry

Kiera

« Vastaus #143 : 01.05.2010 09:05:00 »
E_Bella, kiitos kommentista ja huomautuksesta :)
Twaikkari, kiitos ihanasta kommentista  ::)
Hayles, voi, nää sun kommentit on niiiin ihania :D Kiitos ♥
Rainyn, kiitoksia :D

Ja jatkoa kirjoituksen alla - sekä kaikelle on lopulta jokin selitys ;)
Whispering secrets

Kuva täältä: http://www.dolliecrave.com , en omista.

jennumiu

• We still are made of greed
« Vastaus #144 : 02.05.2010 16:37:03 »
Lainaus
Minä itkin. Uskomatonta. Pinnistin, ja nostin viimeiseksi teokseni käteni, nostin keskisormeni ja osoitin sanani Carlislelle.

-   Kiitos vaan, mokomakin paskiainen – elämäni pilaamisesta. Sen sanottuani, vaivuin pimeyteen.
mahtavaa  :D
miksi carlisle meni noin tekemään ?  ???
jatkoa pian , haluan tietää  ;D

jennumiu

This is the way the world ends
Not with a bang but a whimper

Kiera

« Vastaus #145 : 04.05.2010 16:47:26 »
jennumiu, kiitos :D

Jatkon kanssa viivästyy, taas valitettavasti - koulun kanssa on kiireitä, samoin harrastusten  :-[
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #146 : 08.05.2010 20:30:39 »
Ja jatkoa vihdoin, kommentit tervetulleita  :-*

YHDEKSÄSTOISTA LUKU

On pimeää. Ja hiljaista. Korvissani soi, mutta kuulen silti jokaisen äänen. Joka ikisen. Kaupungin taaksejäävän sykkeen sekä pimeän kujan aavemaisen kaiun. Jopa hätäisen sydämen sykkeen. Hän juoksee. Typerä ihminen. Nautin tästä leikistä. Hän pelkää minua, ja tiedän sen. Tunnen sen. Pelon voi haistaa ilmassa. Ihmiset tosiaan pelkäävät jos joku lähtee seuraamaan heitä pimeällä. Itse en vain ole sitä vielä kokenut. Tai en ollut. Enää en voisi kokea sitä. En jaksa enää leikkiä. Sekunissa olen hänen luonaan, tuon pelokkaan ihmispojan, ikäiseni suurinpiirtein, ja isken hampaani hänen kurkkuunsa. Nälkäni hellittää heti, ja hänen verensä on maukasta. Viimeiset sydämensykkeet vaimenevat. Suupielistäni valuu verta pitkin kaulaani, valuen vaalealle paidalleni. Jätän hänet makaamaan siihen. Hän on kuollut. Vilkaisen kasvoja, ja jokin saa minut värähtämään. En voi sääliä häntä. Ei se ole minun tehtäväni. Tehtäväni on tappaa.

Silmäni räpsähtivät auki ja katseeni valui automaattisesti paidalleni. Ei mitään. Ei verta. Käteni haparoivat suulleni, mutta sielläkään ei ole verta. En ollutkaan tappanut ketään. Helpottunut huokaisu karkasi huuliltani ja painoin pääni takaisin vasten pehmeää.. jotain? Hetkonen, missä minä olin? Tapahtumat vyöryivät mieleeni ja kosketin varovaisesti päätäni. Nyt sattui, ja pahasti. Takaraivossani alkoi jyskyttämään sama, raastava kipu, kuin päätäni hakattaisiin jatkuvasti vasaroilla. Helvetin Carlisle. Missä se typerys oli? Nousin käsieni varassa ylemmäs, ja huomasin olevani jossain täysin muualla kuin maanalaisessa tyrmässäni. Olin autossa. Pakettiautossa, sillä tämä oli tavaratila. Makasin patjalla, ja jaloissani oli sotkeutunut peitto. Mitä ihmettä? Nousin kiukkuisena seisomaan, ja pamautin pakettiauton seinää nyrkilläni. Jos Carlisle tätä autoa ajaisi, hän myös saisi luvan tietää että hänen panttivankinsa oli herännyt.

-   Senkin porsas, tule päästämään minut pois täältä! Karjuin ja hakkasin seinää.

Huutoni selvästi kuultiin, sillä auto liukui pysähdyksiin ja minä lensin takamukselleni. Liuta kirosanoja pääsi suustani ja nousin nopeasti seisomaan. En halunnut hänen näkevän minua rähmälläni lattialla. Pakettiauton ovet avautuivat, ja sisään astui tietysti Carlisle. Komeana itsenään. Olin jo huumaantua hänen läsnäolostaan, kunnes jomotus takaraivossani muistutti minua. Ainiin, minähän olin hänelle vihainen. Kasvoilleni levisi ärtynyt ilme, ja hieraisin automaattisesti päätäni. Se ei ollut hyvä idea, sillä huulieni välistä karkasi kivulias vinkaisu.

-   Bella, onneksi olet hereil-

Käteni nousi, ja en tosiaankaan tiedä oliko se tahallista vai ei- joka tapauksessa läimäytin häntä poskelle voimieni takaa. Carlislen kasvoille nousi hämmennys ja hetken tämä näytti .. säälittävältä. Mieleni olisi tehnyt pyytää anteeksi, mutta jotenkin se tuntui sopimattomalta.

-   Miten sinä saatoit? Jälleen teit jotain mitä en olisi sinun todellakaan uskonut tekevän, senkin-
-   Kuuntele.

Carlisle hieraisi aavistuksen poskeaan, ja otti sitten hellästi kiinni olkapäästäni, ohjaten minut istumaan patjalle. Hän istahti viereeni, jättäen tarkoituksella väliimme pienen raon. Saatoin hengittää rauhassa, ja vaikka olinkin yhä vihainen, oli mukavaa että hän oli siinä. En voinut olla Carlislelle vihainen. En vaikka hän tekisi mitä. Huomaamattani auto oli taas liikkeessä, ja kulmani rypistyivät. Miten ihmeessä?

-   Alice ajaa.

Hän ymmärsi minua, vaikken ollut sanonut sanaakaan. Se sai minut siirtymään aavistuksen lähemmäs. Kuitenkin vain ihan hiukan, ja olin täysin varma ettei edes hän huomannut liikettä.

-   Tiedän olevani sinulle selityksen velkaa… Ja nyt toivon että ymmärrät, ja kuuntelet tarkasti. Tätä ei ole helppoa selittää, mutta lupaan yrittää parhaani mukaan. Eli, Volturit tiesivät heti silmistäsi, että olet vastasyntynyt. Sitä he eivät kuitenkaan tienneet, että et ollut täysin vampyyri, ainakaan vielä. Ikääntymisesi saattaa lakata täysin jossain vaiheessa, tai sitten se vain jatkuu. Joka tapauksessa, kun he lukitsivat sinut kanssani tyrmään, he tekivät sen kokeena. Olin juuri typeränä puhunut heille puolivampyyristä, joten he tiesivät että sinä olit hyvin mahdollisesti juuri se kenestä puhuin. No, jos henkilö sattuu olemaan puolivampyyri, tämä voi vastasyntyneenäkin olla pitkiä aikoja ilman syömistä. Vampyyri taas, vastasyntynyt, tarvitsee ruokaa ja koittaa hankkia sitä epätoivoisillakin keinoilla, vaikkei aina itse tahtoisikaan. Jos he eivät sitä saa, he… tuota, pyörtyvät. Tavallaan. Sille ei ole vampyyrimaailmassa niinkään nimitystä, joten kutsun sitä eräänlaiseksi pyörtymiseksi. Sinä et pyörtynyt, vaikka sinun olisi selvästi jo pitänyt, jos olisit oikeasti vampyyri. Ja kuulin selvästi Volturien tulevan.. Minun oli pakko lyödä sinut tajuttomaksi. He olivat hyvin pettyneitä kun huomasivat sinun ”pyörtyneen”. Anteeksi, tiedän että se sattui aikamoisesti.

Tuijotin. Suu auki. En oikein osannut sanoa mitään siihen, jota olin juuri kuullut. Uskomattomalta se ainakin kuulosti, mutta toisaalta.. Se kuulosti hyvinkin mahdolliselta. Kyllähän ihmisetkin pyörtyilivät jos eivät saaneet tarpeeksi ruokaa. Nyökäytin aavistuksen päätäni, ja Carlisle nosti leukaani, niin että minun oli pakko katsoa häntä silmiin.

-   Saanko anteeksi? Hän kysyi ja katsoi minua niin suloisesti, että nyökkäykseni tuli kuin huumattuna.

Carlisle kumartui varovasti lähemmäs, ja painoi huulensa hellästi omilleni, kuin haluten pyyhkiä osan kivuistani pois. Pakko myöntää, siinä hän onnistui täydellisesti. Kipu tuntui valuvan pois, ja me olimme jälleen, ristiriitojen jälkeen väleissä. Jos sydämeni olisi voinut sykkiä, se olisi varmasti tullut ulos rinnastani, sillä tuon vampyyrin kosketukseen en voisi koskaan väsyä. Carlisle irrotti huulensa hellästi omiltani, ja katseli minua valloittavilla silmillään, täysin hiljaa. Sitten hän siirtyi hiukan taaemmas, ja nousi seisomaan – vetäisten samalla minutkin mukaansa. Sitten hän kaivoi taskustaan pienen pullollisen punaista nestettä. Nielaisin.

-   Tahtoisitko koittaa? Tiedän että olet nälkäinen. Ja tämä auttaa heti. Lupaan ettei sinua okseta tämän jälkeen, jos vaan saat tämän alas.

Kurkkuani kuivasi, kun sain vihdoin nyökättyä. Nyt olisi pakko. Nälkä oli jo huumaava, ja varmasti söisin pian vaikka pikkukiviä saadakseni vatsani täyteen. Otin pullon täriseviin käsiini ja painoin sen huulilleni. Veri solahti kurkkuuni, ja tälläkertaa sain pakotettua kaiken alas. Oloni parani hiukan, sillä nälkä tuntui asteittain katoavan. Huulilleni levisi hymy pitkästä aikaa. Otin askeleen eteenpäin, halatakseni tuota jumalaista ilmestystä, kunnes se iski. Paha olo. Horjahdin taaksepäin ja haluamattani, jälleen vähän ajan sisällä, oksensin. Kun vihdoin sain nostettua katseeni, Carlisle näytti hyvin huolestuneelta. Tämä astui viereeni ja auttoi minut istumaan, sitten koittaen rauhoitella minua. Kaikki ei nyt ollut hyvin. Minun ei olisi kuulunut oksentaa.

-   Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko olet vakavasti sairas, tai ... Niin, tai sitten olet raskaana.
« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 20:32:13 kirjoittanut Kiera »
Whispering secrets

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #147 : 08.05.2010 20:57:52 »
Ei, ei tollaseen kohtaan saa jättää!  ;D
Omg, Bella raskaana, jotenkin epäilen sitä vaihtoehtoa.
Jännästi olit keksinyt tuon vastasyntyneiden vampyyreiden "pyörtymis jutun".
Tämä luku oli ehkä hiukan lyhyt, mutta laatuhan korvaa määrän, joten eipä mitään valittamista. (:
Toivottavasti laitat jatkoa pian. <3

Hayles

« Vastaus #148 : 08.05.2010 21:27:39 »
Ihkuaaaaa, tähän tuli jatkoaaaaaa!! xD

Bela on varppina raskaana!!!! Pakko olla. Siis Bellahan on jo valmiiks kipee tyyppi, niin eihän jäljelle jää kuin mahdollisuus, et se on raskaana... Voi tulla aika mielenkiintoinen vauva :D Kunhan ei toista Renesmeetä (jos nyt edes on raskaana) niin kaikki on ok.

Olihan sillä Carlislella hyvä selitys. Olisi saanut multa turpiinsa jos ei olisi.... Se sitten oli varoitus. Turha enää edes yrittää lyödä Bellalta tajua kankaalle, tai mä tuun ja vedän Carlislelta pään irti (en siis oikeasti voisi edes unissanikaan tehdä sitä, kunhan vain uhkailen.... ;D) Noniih....

Päätin jättää minun superpitkät sanani pois tästä kommentista, mutta minä mä ittelleni mahdan? Rakastantätäficciäkaikistaenitenjahaluanjatykoanytjatässä!

Ja vihdoin on ollut tätä äksöniä, tosin ei ehkä mitään verta ja suolenpätkiä, mutta ehkä se on vaan hyvä....

Poikkeuksellisen pitkä kommentti minulta. Tosin siinä on myös aika paljon turhanpäiväistä juttua, mutta whatever.... Ainoa järkevä asia tulee tässä: JATKOAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Love, Hayles

Kiera

« Vastaus #149 : 09.05.2010 15:42:12 »
Twaikkari, kiitos ihanasta kommentista  :-*
Hayles, heti kun huomasin että sä olit kommentoinut, aloin hymyilemään :D Ihana kommentti jälleen, kiitoksia ♥

Jatkoa kirjoittelen toki ;)
Whispering secrets

E_Bella

• Vieras
« Vastaus #150 : 09.05.2010 16:22:18 »
Lainaus
”Mitä mieltä sinä siitä olet, että minä olen raskaan?”
a-kirjain puuttuu.. (:  (musta on tullu joku ihmeen pilkunviilaaja..) ; D

Onneks sillä Carlislella oli hyvä selitys.. :D Oltas täältä tultu siltä vetämään taju kankaalle, jos ei olis ollu. =D
Bella raskaana ? wtf? :o  
Lainaus
Kunhan ei toista Renesmeetä
 jep, yhks renesmee on jo tarpeeks. :D
Kuutelen Musen Uprising kappaletta, ei oikein muuta pyöri päässä kun sen sanat, joten kommentti jää hieman vajavaiseksi. :D
Jatkoa taas pyydän. ;)   <3
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 16:28:09 kirjoittanut E_Bella »

jennumiu

« Vastaus #151 : 09.05.2010 18:00:48 »
oolalaa, jatkoa  ;D ihana luku taas <3
hyvä et carlislen teolle löyty selitys , pelästyin jo et siitä tulee joku 'pahis' joka kidnappaa bellan ja jotai  :o
joo, mulla taitaa olla vähän ylivilkas mielikuvitus  :D
BELLA ON RASKAANA , tiedän sen ^^

jatkoa odotellen..   :P

jennumiu

Kiera

« Vastaus #152 : 10.05.2010 14:09:31 »
E_Bella, kiitos kommentistasi :) Voin luvata ettei toista Renesmeetä tule, en erityisemmin pitänyt kyseisestä henkilöhahmosta.. :D
jennumiu, kiitoksia !  ;D
Pulina, ihana kommentti, kiitoksia  :-*

Jatkoa on työn alla.. ;)
Whispering secrets

Kiera

« Vastaus #153 : 14.05.2010 21:17:04 »
Anteeksi kun olette joutuneet odottamaan, tässä nyt kuitenkin olisi jatkoa ;) Tässä luvussa on paljon aikahyppyjä, toivottavasti ne eivät häiritse :) Rohkeasti saa kommentoida, kiitoos  :-*

KAHDESKYMMENES LUKU

Hetken oli täysin hiljaista, ja tunsin olevani täysin turta. Minne kaikki tunteeni hävisivät? Havahduin Carlislen kosketukseen, kun hän painoi minut vasten rintaansa. Suustani karkasi nyyhkäisy, joka muuttui pian paniikinomaiseksi itkuksi. Miksi ihmeessä minä itkin? Sana raskaus vain tuntui saavan pääni aavistuksen sekaisin, vai oliko se vakava sairaus? Ei. Raskaus se oli. En ollut vielä miettinyt erityisemmin lapsia, mutta toisaalta ihastelin kyllä pieniä vauveleita, jos vain satuin sellaisia näkemään. Olinko siis iloinen vai surullinen? En tiennyt. En todellakaan. Carlislen vahvat kädet lukitsivat minut vahvaan syleilyynsä, ja pikkuhiljaa minä rauhotuin. Sitten se tuli. Paha olo jälleen. Olin nousemassa oksentamaan, mutta kehoni ei totellut ja makasin paikallani. Vartaloni rentoutui, ja sulin eräänlaiseen transsiin. Siitä se kaikki alkoi.

Makaan huoneessa, jossa on hyvin pimeää. Pelottavan pimeää. Ahdistavaa. Vieressäni makaa täydellisin aviomies, joka on juuri kosinut minua. Tänään. Carlisle. Hymähdän pienesti ja sipaisen hänen poskeaan. Hän katsoo minua nauravaisilla silmillään ja hyväilee kättäni. Nimettömässä komeilee mitä kaunein sormus, jonka sain häneltä vain pari tuntia sitten. ”Isabella Marie Swan, tuletko vaimokseni?” Se oli ollut mitä unenomaisin hetki, ja olin sönköttänyt vastaukseni niin epäselvästi että Carlisle rukka joutui toistamaan. Tottakai olin suostunut. Huoneessa tuoksuu aavistuksen ruusuille, ja minä tunnen oloni paremmaksi kuin koskaan.

En kerinnyt reagoida, en huutaa taikka oksentaa – kun jo toinen kohtaus vei minut mukaansa ja sai ruumiini taas valtaansa.

Kasvoni ovat sulautuneet typerään hymyyn, joka valaisisi varmasti koko korttelin. Carlisle pitelee varmasti kättäni, kun me istumme ja odotamme. Olemme menossa ensimmäiseen ultraäänitutkimukseemme. Olen tosiaan raskaana, juuri miten Carlisle epäilikin. Ja olen onnellinen. Vatsani pömpöttää jo aavistuksen, ja olen kertonut vanhemmilleni tämän ilouutisen. He ovat onnellisia puolestani, vaikkakin hiukan varautuneita. Lapsi ei ole vampyyri, vaan ihminen. Se pelottaa minua koko touhussa eniten. Hän vanhenisi. Ajatukseni katkeavat, kun vaaleahiuksinen naislääkäri pyytää meitä sisään. Jännitän oitis enemmän, ja Carlisle tietää sen. Hänen peukalonsa sivelee rauhoittavasti kättäni, ja koitan rentoutua. Hemmetti soikoon Isabella, nyt otat rauhallisemmin. Olet pian näkemässä ensimmäisen lapsesi, jota et tosin osannut odottaa – mutta siitä huolimatta pikku nyytti on tervetullut. Käyn makaamaan rahisevalle alustalle, ja vatsalleni levitetään inhottavaa kylmää geeliä. Sitten se alkaa, ja minä itken. Typeränä. Carlislekin näyttää hyvin järkyttyneeltä, mutta onnelliselta. ”Siinä on sen sydän”, hoitaja sanoo ja osoittaa ruutua. Minä hymyilen ja käännän kasvoni kohti Carlislea. ”Meidän lapsemme.”

Kohtaus loppui yhtä nopeasti kuin alkoikin, ja tälläkertaa sain haukottua henkeäni. Se oli kuitenkin liian vähän aikaa, sillä Carlisle kerkesi vain vilkaista kasvojani, kun taas kadotin ajantajuntani.

”Nyt, nyt – ponnista!” Kiroilen raskaasti ja koitan noudattaa kätilön ohjeita, mutta hyvin hankalalta se tuntuu. Tämä tosiaan sattui. Onneksi Carlisle pitelee kättäni vahvasti ja kannustaa minua, kärsii kanssani. Toki haluan lapsen pian ulos, mutta olin jo ponnistellut viimeiset 15 tuntia, joka ei tuntunut kovin mukavalta. ”Nyt ponnistat oikein voimiesi takaa, niin saamme tämän pikkuisen ulos. Pystyt siihen Isabella.” Kasvoni vääntyvät irveeseen kun teen miten hän käskee – hetki tuntuu kestävän tunteja - ja vihdoin kuulen odotetun rääkäisyn. Huoahdan ja kasvoillani on helpottunut hymy. Carlisle suutelee otsaani ja on niin hermostunut että minä naurahdan pienesti. Mies etsii kameraa laukustani, mutta onnistuu vain tiputtamaan sen lattialle. Onneksi kamera kuitenkin toimii – niin että hän saa kuvan lapsestamme. ”Se on pieni tyttö”, kätilö ilmoittaa iloisena ja laskee pienen, valkoiseen pyyhkeeseen kiedotun nyytin syliini. Voi miten suloinen se on! Carlisle nappaa kuvan ja tulee sitten istumaan vierelleni, ihastellen tytärtään. Hänen ensimmäistä lastaan.

Nyt kiljaisu, suoraansanottuna paniikinomainen rääkäisy karkasi huulieni välistä, ei siksi että olisin järkyttynyt näkemästäni, vaan siksi että sain kehoni taas omakseni. Se oli kuitenkin väliaikaista. Jälleen. Putosin syvemmälle, ja vajosin jälleen uuteen näkyyn.

Makaan sängyssä, ja kipu on korvia huumaavaa. En kuitenkaan valita, sillä tiedän että se saisi Carlislen vain huolestuneemmaksi. Samassa huoneessa, vaunuissa, makaa myös tyttäreni – Elisabeth, minun pieni rakkauteni. Hän on täyttänyt eilen vuoden, ja kasvaa silmissä. Kyyneleet sumentavat katseeni, kun oksennuskohtaus saapuu jälleen, ja ajatuksiini pulpahtaa välittömästi pelko. Mitä jos kuolen? Jos oikeasti kuolen? Minulla todettiin hyvin vakava ja harvinainen sairaus pari kuukautta Elisabethin syntymän jälkeen. Aivan kuin syöpä ei jo riittäisi. Siitä lähtien olen riutunut hoidoissa. Hiuksiani on lähtenyt jo liikaa, ja näytän kamalalta. Luurangolta. Vain varjolta siitä mitä olin ennen. Minä en ole muuttunut vampyyriksi, en vieläkään. Olen vain puolet siitä täydellisyydestä, vain puolet ikuisesta elämästä. Minuun sattuu, ja paljon. Liikaakin joskus. Taistelen kuitenkin viimeiseen pisaraan saakka, se on varmaa. En voisi luovuttaa Carlislen vuoksi. Enkä Elisabethin. Muuten olisin jo antanut sairauden viedä itseni. Oveen koputetaan, ja sisään astuu valkotakkinen lääkäri. Hän katsoo minua, olen varma siitä – mutta esitän nukkuvaa joten en voi olla varma asiasta. Tiedän kuitenkin varmasti sen, että Carlisle on huolesta suunnillaan, sen näkee jo ulkonäöstä. Silmien alla on valtavat tummat pussit, ja hänkin on laihtunut. Silmistä on kadonnut elämänilo, jota näin ennen päivittäin.  ”Kauanko?” Kysymys on aavemainen, kivulias. Lääkäri rykäisee ja selvittää kurkkuaan, kuin etsien kilttiä tapaa kertoa. ”Korkeintaan kuukausia. Vaimonne on taistellut hyvin, mutta voisin sanoa että hän menehtyy jo parissa viikossa.” Hiljaisuus. Kauhea hiljaisuus. ”Eikö ole mitään keinoa…?” Carlisle yrittää. Hän tosiaan ei tahdo luovuttaa. ”Ei mitään.” Siinä se sitten tuli. Viimeinen tuomio.

Nyt minä en vajonnut niin nopeasti. Carlisle nosti minut välittömästi ylös lattialta, kannatteli hikistä ja tärisevää ruumistani ja oli huolestuneen näköinen.
-   Mitä? Mitä sinulle oikein tapahtui?
 Nyyhkäys karkasi ulos suustani ja en kerinnyt vastata. Jälleen. Menetin kehoni hallinnan ja putosin pimeään.

Nyt en ole missään. Mitä ihmettä? Katselen ympärilleni hämmennyksen vallassa, ja näen vain mustaa. Pilkkopimeää. Koitan pinnistää aistejani, ja se auttaa. Maisema selkenee. Sataa. Olen jossain, missä vain sieluni vaeltaa nyt. Todellisuus humahtaa läpi ruumiini. Olen kuollut, vain muisto. Katson ympärilleni, ja tajuan missä olen. Liuta ihmisiä seisoo pienen kirkon pihalla, tuijottaen avonaista hautaa, jonne ollaan juuri laskemassa hauta-arkkua. Minun arkkuani. Tummaa puuta, juuri sellaista mistä olen aina pitänyt. Carlisle itkee. Kuivaa itkuaan tietysti, mutta hänen kasvoistaan kuvastuu järkytys ja niin avuton kipu, että se saa minut horjahtelemaan. Elisabeth ei nuku, tälläkertaa, vaan hän ei tunnu tajuavan. Missä hänen äitinsä oli? Tytön kasvoille on sulanut surkea ilme, ja tämä on puettu pikimustaan samettimekkoon, joka paistaa hänen vaaleaa ihoaan vasten. Kaunis lapsi. Minun lapseni. Pappi lausuu viimeisiä sanoja, ja arkkuni tömähtää haudan pohjalle. Astelen lähemmäksi, ja olen kuin tuuli – yhtä heikko. Kumarrun katsomaan hautakiveäni, ja sen teksti saa minut itkemään. ”Rakastettu vaimo ja äiti – urhea taistelija, joka jaksoi viimeiseen asti uskoa hyvään.”    

Nyt se loppui. Poskeni olivat kyynelien tahraamat, kun tarrauduin Carlisleen kiinni paniikissa. Auto oli pysähtynyt, ja nyt myös Alice oli sisällä. Hän katseli minua huolestuneena, kasvot kivettyneinä. Carlisle koitti mahdollisimman paljon rauhoittaa minua, muttei onnistunut siinä. Olin shokissa.

-   Bella, Bella- mitä sinä näit? Mitä tapahtui? Alice kysyi ja tiesin että hän oli nähnyt tämän tulevan.
-   Mitä tarkoitat sanoessasi mitä hän näki? Carlisle keskeytti ja painoi minua tiukemmin rintaansa vasten, ottaen minut syliinsä.
-   Isabella on nähnyt tulevaisuutensa- pätkinä. Hänellä on kykyjä, josta emme ole tienneet mitään…

Keskeytin heidät nopeasti ja vuodatin kaikista pahimman ulos:

-    Carlisle, minä kuolen. Minä olen sairas.
Whispering secrets

jennumiu

« Vastaus #154 : 14.05.2010 21:47:31 »
ooh  :o olen sanaton
en nyt keksi mitään järkevää tästä,
JATKOA pian !!1

jennumiu  :-*

// tietenkin hyvällä tavalla sanaton ♥
« Viimeksi muokattu: 25.05.2010 18:47:17 kirjoittanut jennumiu »

Hayles

« Vastaus #155 : 14.05.2010 22:32:53 »
ihanaa, JATKOA!!!!!!!

Bella on kyllä hyvin erikoinen.... Mutta omituiset ihmiset ovat parhaita (minä, kröhöm) vaikka Bells ei nyt olekkaan ihan paras.... Ja taas hyvin järkevää kommenttia pukkaa.

Kiinnostavaa. Onko Bella siis sairas vai raskaana? Lukiko se tuolla vai olenbko yksinkertaisesti niin tyhmä etten tajunnut? Häh? (Älä huoli, en minäkään ymmärrä ;D)

Nyt, minä vannon ettei tule semmoista kamalan pitkää sanaa jota ei edes Carlisle, vaikka täydellinen onkin, ei ymmärtäisi.

(Ihan tiedoksi, tämän kommentin kirjoittamiseen meni yhteensä 20 minuuttia aikaa, ja tässä on kaikki mitä minä sain aikaan.... *huokaus*)

Hyvin, hyvin outo kommentti. Jään nyt miettimään mikä minua jälleen vaivaa, ja myös jään odottamaan jatkoa!

Siis jatkoa.

Jatkoa.

Jookos?

Love, Hayles (anteeksi hyvin sekavajaoutoilmanmitäänjärkeätaimerkitystäoleva kommenttini.... anteeksi.)

Kiera

« Vastaus #156 : 16.05.2010 13:50:44 »
jennumiu, kiitos kommentista  :D Toivottavasti luku sai sut hyvällä tavalla sanattomaksi.. ;)
Hayles, kiitos kommentistasi :) Jos Bellan tulevaisuus tosiaan mene kuten noissa näyissä, sitten Bella on raskaana ja sairaana.

Jatkoa kirjoittelen, mutta ulkona on nyt niin kiva keli ettei sisällä tule niin paljon oleskeltua..  8)
Whispering secrets

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #157 : 16.05.2010 18:21:30 »
Tosi mielenkiintonen luku, Bellan näyt oli kauheita.
Bella ei saa kuolla, toivottavasti löytyy joku ratkasu..  :'(
Tosi pelottavaa nähdä oma tulevaisuus, mulle tuli tästä mieleen Flash Forward.

Jatkoa toivon taas, vaikka ymmärtää ettei kukaan jaksa kirjotella koneella kun on lämmintä ja aurinko paistaa.
Täällä sataa kaatamalla, ja märkyys ajoi minut äsken sisälle.
Uusi luku tätä ficciä siis piristi. (:

Kiera

« Vastaus #158 : 18.05.2010 07:29:53 »
Vanamo, kiitos piristävästä kommentista ! :) Itselle kirjoitusinspiraatio lähtikin vähän FlashForwardista ;)

Jatkoa kirjoittelen toki :) Ihmettelen tosin, että mihin muut lukijat ovat kaikonneet ?  ??? Olisi kiva saada kaikilta jotain pientäkin kommenttia ;)
Whispering secrets

-jjassuu

• Vieras
« Vastaus #159 : 18.05.2010 13:02:41 »
aaa pikkasen ihana luku taas :o
jatkoa pikasesti =)

j

ps. sori en kerkee kirjottaa pitkää kommaa, oon tunnilla :)