Kirjoittaja Aihe: Minä rakastan Remusta || 12+virkettä V, Sirius, S, drama, hömppä  (Luettu 2710 kertaa)

Mustalupiini

• Vieras
Nimi: Minä rakastan Remusta
Kirjoittaja: minä, Mustalupiini
Tyyli: drama, jossain määrin fluffy
Paritus: Sirius/Remus
Ikäraja: S
Summaus: Sirius on rakastunut hömppä.
Vastuuvapaus: kaikki on edelleen Rowlingin, enkä tienaa tästä rahaa tai mitään. tiedättehän te :)

KK: 12+virkettä V haasteeseen, aiheena Sirius Musta, ja ff50 sanalla 37. korjattu. jotain ihan randomia, koulussa kirjottelin :) PoV luonnollisesti Siriuksen.

Minä rakastan Remusta

Ainoa asia jonka muistan ensimmäisestä kerrasta kun joimme tuliviskiä on se, että pullo oli huurteinen. Remus muistaa enemmän, mutta minun muistini on tyhjä siitä eteenpäin kun ensimmäinen pisara valui suuhuni. Ehkä me olimme Tylyahossa, jonkun puutarhassa tallomassa kukkapenkkejä tai riehumassa kylänraitilla, ehkä jossain muualla. Huilunsoittoa kuullessani joku muisto josta en saa kiinni yrittää pulpahtaa pintaan, huilut siis saattavat liittyä tapaukseen jotenkin. Mutta sillä ei ole mitään väliä, Remus sanoo hymyillen vinosti, kun yritän kysyä. Tärkeintä on, että me suutelimme toisiamme ensimmäisen kerran silloin hän jatkaa, eikä Remus valehtele minulle.
Kunnianhimo oli yksi suurimmista ominaisuuksistani ennen, mutta ei maineella ja kunnialla ole enää väliä kun saan olla Remuksen kanssa. Enää ei tarvitse polttaa piippua näyttääkseen hyvältä, Remuksen mielestä näytän hyvältä näin.

Siksi on ihanaa herätä Remuksen vierestä, koska hän rakastaa minua niin paljon. Rakkaus on pehmeää ja lämmintä, se ympäröi minut kuin sukeltaisin kesällä kirkasvetiseen järveen. Talvellakaan Remuksen rakkaus ei ole kylmä. Eikä se heitä kengällä päähän niin kuin viha. Rakkaus sulattaa jäätä.

Meidän suhteemme on kalteva kuin keinulauta, menee ylös ja menee alas, mutta yleensä pysymme korkealla. Silloin Remuksen nauru helmeilee kauniisti.
Kun menee huonosti, hänen silmänsä ovat punaiset. Ja kun täysikuu lähestyy, Remus on vihainen enkä minä voi oikein muuta kuin myötäillä hänen oikkujaan – mutta onneksi hän myötäilee minua noin kolme neljäsosaa kuukaudesta.
Haluaisin peittää taivaan ettei hänen tarvitsisi katsella kuuta ja kärsiä sen takia, mutta en osaa. Haluaisin lohduttaa häntä, mutta sopivia sanoja ei ole edes olemassa, joten en yritäkään sanoa mitään.

Asiasta tietämättömät sanovat, että ihmissudet ovat hirvittäviä, mutta Remus ei ole. Hänen silmänsä eivät ole hulluuden sumentamat, ne ovat kirkkaat. Upottavat kuin rotkojärvi vuoriston keskellä. Joskus kun katson niihin oikein pitkään, saan kylmiä väristyksiä ja ihoni nousee kananlihalle. Melkein kuin puraisisi oikein väkevää pippuria. Se voi nostaa kyyneleet silmiin, mutta se tuntuu silti oudosti hyvältä.

Minä tahdon olla Remuksen kanssa, silloin minä olen korjattu.

KK2: kommentit on erittäin tervetulleita aina, ja sanalista olisi tässä:

1. huurteinen
2. pisara
3. puutarha
4. huilu
5. vino
6. suudelma
7. kunnianhimoinen
8. piippu
9. herätä
10. sukeltaa
11. kylmä
12. kenkä
13. jää
14. kalteva
15. helmeilevä
16. punainen
17. myötäillä
18. taivas
19. sana
20. hirvittävä
21. kirkas
22. upota
23. värinä
24. pippuri
25. kyynel
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 21:48:28 kirjoittanut Pops »

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
Vs: Minä rakastan Remusta
« Vastaus #1 : 08.02.2010 16:12:39 »
Ihana ja söpö<33
Lainaus
Hänen silmänsä eivät ole hulluuden sumentamat, ne ovat kirkkaat. Upottavat kuin rotkojärvi vuoriston keskellä. Joskus kun katson niihin oikein pitkään, saan kylmiä väristyksiä ja ihoni nousee kananlihalle. Melkein kuin puraisisi oikein väkevää pippuria. Se voi nostaa kyyneleet silmiin, mutta se tuntuu silti oudosti hyvältä.
Suosikki kohtani! Sirius/Remus on yksi oma suosikki parini<3 Ja heistä ei koskaan kyllästy lukemaan lisää :D

Mutta siis tykkäsin<3

~Börje
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #2 : 07.03.2010 09:36:26 »
Sirius/Remus.. aivan ihana! Voi että mä rakastan sun kirjottamii Sirius/Remus fikkejä.. :D Niissä on aina sopivasti ihanaa söpöilyä ja tietysti Remus ja Sirius. :D Tykkäsin tästä tosi tosi tosi paljon. Ja musta olit käyttäny ihanii vertauskuvii.. :D Ja muutenki olit kirjottanu tosi selkeesti ja hyvin eteenpäin soljuvasti. :D

NeitiMusta kiittää ja kumartaa 8)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Spirit M

• Söpöilijä
  • Korpin kynsi on päästään terävä
« Vastaus #3 : 13.03.2010 20:26:13 »
Minustakin pippurilause oli jotain aivan ihanaa. <3 Ja koko ficci... Ihana, ihananpi, ihanin!
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Sca

• cúthalion
« Vastaus #4 : 20.03.2010 22:47:27 »
Awws aika suloinen : ) Hieman ehkä liian hattaraa minun makuuni, mutta oikein kiva fic muuten. Sanat olivat hyvin lauseisiin ujuteltu, tietty ne ehkä vähän erottuivat sieltä, kun ne olivat mieleeni jääneet siitä kun itse kirjoittelin niistä ficciä.

Lainaus
Mutta sillä ei ole mitään väliä Remus sanoo hymyillen vinosti kun yritän kysyä.
Tähän lauseeseen laittaisin Remuksen replaan lainausmerkit, tai ainakin lauseeseen pilkut (Mutta sillä ei ole mitään väliä, Remus sanoo hymyillen, kun yritän kysyä.), sillä varsinkin ekaa kertaa tätä lausetta lukiessa se oli hieman epäselvä.

Lainaus
Haluaisin peittää taivaan ettei hänen tarvitsisi katsella kuuta ja kärsiä sen takia, mutta en osaa.
♥ Tämä lause nousi suosikikseni, tästä ilmeni minusta hyvin se, kuinka paljon Sirius Remuksesta välittää ja kuinka paljon hän rakastaa tätä, vaikkei sitä edes suoraan sanottu.

Hih, ja pippurilauseesta minäkin tyksin kovasti :---D
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics