kiitos kaikille kommentoijille, pistän sitten saman tien tämän 3 osan ja kaupan päällisiks 4 osan
3 LennossaJacobKun olin saanut herätettyä Nessien, lähdimme lähtöaulan kautta passintarkastukseen.
-Lähtönne on jo 20 minuutin päästä. Luuletteko ehtivänne? Passintarkastaja kysyi.
-Toki, toivottavasti ainakin, totesin.
-No onnea sitten vain. Tässä passinne ja lippunne. Hyvää lentomatkaa! Hän sanoi.
-No menoksi sitten vaan, Nessie sanoi ja haukotteli, -luuletko, että kerkeisin matkalla hiukan nukkua?
-Totta kai. Sitä paitsi tarvitset energiaa shoppailuun. Käymme ensin Pariisissa ostamassa sinulle vaatteita ja lähdemme Vegasiin huomisen aamulennolla.
-Kuulostaa todella hyvältä, mutta menisimmekö jo ettei tarvitse tulla ensiapuihmisten paikalle kun kaadun lattialle ja nukahdan.
-Tottahan toki, hymyilin ja hän hymyili takaisin. Ajatella että saan hänet ylihuomenna kokonaan omakseni, ajattelin ja hymyilin vielä leveämmin.
Renemee Olin kävelemässä Jacobin kanssa Las Vegasin kadulla. Olimme eräässä kulmassa kunnes vastaan tuli poliisien jaahtaamien ampujien auto. Toinen ajoi autoa ja toinen ammuskeli ikkunasta ihmisiä. Ampuja oli nuori, tyttö vasta. Jacob alkoi suojaamaan minua. Joka tapauksessa tyttö ampui Jacobia selkään. Jacob kaatui velttona maahan ja minä rupesin huutamaan apua.
-Herää Nessie, herää! Jacob huusi ja ravisteli minut hereille, otti syliinsä ja rupesi rauhoittelemaan minua.
-Shhhhh... Ei mitään hätää, älä itke, kaikki on kunnossa. Olen tässä. Shhhh... älä itke. Olen tässä vieressäsi, hän rauhoitteli. Itkin siinä varmaan ainakin 20 minuuttia ennen kuin rupesin rauhoittumaan.
-Mitä tapahtui? Nessie kerro minulle. Mitä unta näit?
-Sinä kuolit, sanoin ja rupesin taas vollottamaan, -sinä kuolit! Itkin ja yritin rauhoittua.
-Ei hätää rakas, en minä niin helposti kuole, han rauhoitti. Näin uudestaan kohtauksen silmissäni ja näytin saman Jacobille. Hän säpsähti hiukan ja rupesi taas tyynnyttelemään minua. Tällä kertaa olin kiinnittänyt huomioni tyttöön. Tytöllä oli tummat hiukset ja hän näytti jotenkin tutulta. Huulet olivat täydelliset ja niillä tyttö muodosti sanat 'Anna anteeksi, äiti'. Järkytyin kuvasta niin, että päästin epämääräisen vinkaisun.
-Ei hätää rakas, kaikki on hyvin, Jacob sanoi.
Olin rauhoittunut kun saavuimme Pariisiin. Olimme olleet koneessa puolet yöstä ja näytin varmasti kamalalta, johon Jacob totesi vain, että näytän aina ja joka päivä kauniilta.
4 PariisiJacob Nessien käytyä vessassa siistiytymässä ja vaihtamassa vaatteet lähdimme hotellillemme. Edward oli tilannut kaksi viereistä yhdenhengen huonetta ja ymmärsin sen hyvin. Vaihdoin vaatteeni ja lähdin hakemaan Nessietä viereisestä huoneesta aamupalalle.
Syötyämme lähdimme kaupungille. Edward oli 'lainannut' suurimman osan Alicen etukorteista. Tiesin kyllä, että hän oli vain ottanut ne Alicen huoneesta, mutta missä vaiheessa hän sen oli kerennyt tehdä, sitä en tietänyt.
Puolen päivän aikoihin lähdimme syömään kalliiseen ravintolaan ja kolmas osa kaupoista oli käyty läpi. Nessielle oli kertynyt mukava kasa kauppakasseja, jotka minä tietysti kannoin, herrasmies kun olin. Myöhemmin Nessie ojensi minulle pari miestenvaatekaupan etukorttia ja patisti minut menemään sinne. -Minä haluan vain ostaa jotain yllättävää jota sinä et näe ennen ensi viikkoa. Chop, chop! Isä ei tykkää jos et käytä kortteja, Alice-täti ainakaan, hän vetosi. -Hyvä on. Sinun mieliksesi teen mitä vain, mutta milloin näemme uudestaan? En kestä olla erossa sinusta, kerroin. -En minäkään sinusta, mutta minun mielikseni käy ostamassa ainakin uusi puku, ja Alicen! hän lisäsi. -Hyvä on, myönnyin, mutta pidä huolta itsestäsi. -Totta kai. Olenhan minä normaalia vahvempi, joten voitan tappelun jos tarvis, hän sanoi, mutta jatkoi kun näki ilmeeni, -Minä pidän itsestäni huolta ja puolista kasseista. Nähdäänkö neljän aikoihin Eiffel-tornin juurella? hän kysyi. -Nähdään siellä. Rakastan sinua, lisäsin. -Minäkin sinua, vastasit ja annoit suukon, -Nähdään. Ikävöin sinua jo nyt..., sanoit. -Minäkin sinua. Ja hän lähti omille teilleen. Tuotti suurta kipua etten tiennyt missä hän liikkui, mutta suuntasin vaitonaisena ensimmäiseen pukuliikkeeseen.
RenesmeeMinulle tuli haikea olo heti kun olin sulkenut oven. Vaikka olisin halunnut mennä takaisin hänen luokseen, mutta totesin, että Alice olisi minulle hyvin vihainen jos en toisi hänelle mitään uutta vaatetta tai kenkiä, kerta isä oli varastanut häneltä kaikki nämä ihanat etukortit.
Suuntasin ensimmäiseen juhlavaatekauppaan mikä tuli vastaan ja onnekseni huomasin, että Alicella oli myös tänne etukortti. Kiertelin kaupassa ja löysin äidille ja Esmelle kauniit mekot, maksoin ne ja lähdin seuraavaan liikkeeseen mistä löysin täydellisen timanttikaulakorun itselleni. Kiertelin kaupoissa ja etsin sopivaa vaatetta Rosalielle, mikä oli hyvin vaativa tehtävä. Kuitenkin löytyi kaunis pikkumusta jonka veroista en ollut koskaan nähnyt, -Täydellinen ja juuri Rosalien tyylinen, ajattelin ja menin suoraan kassalle.
Seuraavassa juhlavaatekaupassa oli myös kenkiä ja löysin kauniin tummanpunaisen olkaimellisen mekon halkiolla ja siihen sopivat kengät. -Nämä pistän päälleni huomenna kun minusta tulee rouva Jacob Black, ajattelin tyytyväisenä. Vaikka ne olisivat kaatopaikalla olisin maailman onnellisin tyttö, ajattelin.
Kuljin jo kohti Eiffel-tornia kunnes muistin, ettei minulla ole tarpeeksi seksikkäitä alusvaatteita Jacobin mieliksi, joten menin ensimmäiseen alusvaatekauppaan, joka tuli vastaan. En yhtään ihmetellyt kun Alicelta löytyi senkin kaupan etukortit. Kunnes olin löytänyt sopivia menin kassallle,katsoin kelloa; 16.28. -Hitto, ajattelin, - minun piti olla siellä jo puoli tuntia sitten! Pistin ostokseni toiseen kassiin, ettei Jacob näkisi niitä ja lähdin juoksujalkaa tornille, Jacob oli jo siellä ja varsinaisen huolissaan, kunnes näki minun tulevan.
JacobOven sulkeutuessa varmasti molemmat olivat haikeita ja lähdin ensimmäiseen pukuliikkeeseen. -Toivottavasti hänelle ei käy kuinkaan..., tuumin ja lähdin puhumaan myyjälle. Kerrankin koulun Ranskan opiskelusta oli hyötyä. Löysin erilaisia pukuja,mutta mikään ei sopinut joten lähdin räätälille, johonka Jasperilla oli etukortti. -Mitäköhän kaikkia etukortteja Alice on heille hankkinut, jos ne mitkä Edward oli pakannut oli vain suurin osa kaikista, mietin.
Puku oli valmis puolineljältä, joten lähdin ostamaan juhlakenkiä, koska vanhat olivat menneet pieniksi. Löysin sopivat ennen tapaanisaikaa joten lähdin Eiffel-tornille päin kävelemään.
Kun kello alkoi näyttää varttia yli neljä, aloin huolestumaan. -Varmasti hän kuitenkin on kunnossa ja hänellä vain kestää jossain korukaupassa. Naisethan rakastavat timantteja ja muita koruja. Paitsi Bella...
Puolelta aloin tähyilemään Nessietä kiivaana ja huolesta sekaisin 'Pidä huolta hänestä', Edward oli sanonut. Sanat kummittelivat päässäni, mutta katosivat heti kun näin hänen juoksevan luokseni ja rupesin hymyilemään. Tuijotin häntä helpottuneena. Rupesin juoksemaan häntä kohden ja kohta jo olimme sylikkäin ja suutelimme. Olin onnessani, ja elossa vielä huomennakin...
A/N: tässä olis sekä kolmas että neljäs osa ihan vaan silmienne iloksi. Kiitos aikaisemmista kommenteista ja lisää vastaan otetaan