Kirjoittaja Aihe: Axis Powers Hetalia, Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11  (Luettu 28139 kertaa)

Muuttolintu

• muuttis
    • tumblr
Vs: Pieniä tarinoita Maailmasta, K-11
« Vastaus #120 : 11.12.2010 16:17:21 »
74: Aivan käsittämättömän ihana. Onnellinen. Rakastan tämän välittävää ilmapiiriä - miten suloista, kun muut maat tulivat onnittelemaan Viroa! = ◡ =
 Mutta suloisinta oli tietysti Suomen ja Viron ystävyys -
Lainaus
”Älä nyt kuitenkaan väkivaltaiseksi ala”, hän huikkasi väkijoukon yli. Hetken virolainen ja suomalainen vain tuijottivat toisiaan, mutta sitten he kumpikin ratkesivat nauramaan täsmälleen yhtä aikaa.
tuo täsmälleen samaan aikaan nauruun ratkeaminen, awwww! (;

75: Ja tässä taas toinen mestariteos-raapale :D Jes jes jes, Bad Friends Trio! Aivan mahtavaa~ ilosta täällä hykertelin, kun pääsi taas lukemaan BFT:sta :D Tunnelma oli täydellinen, ja pidin siitä, miten he keskenään sohvalla vetelehtien (miten täydellinen sana heitä kuvaamaan!) keskustelivat Tinosta, jolla ei tietenkään ollut aavistustakaan yhtään mistään :'D Espanja intohimoineen ja Ranska pervoilullaan teki tästä aivan täydellisen.
Lainaus
”Kuvitelkaa hänet niissä vaatteissa…”, ranskalainen sanoi hiljaa ja sitten kaikki kolme alkoivat tuijottaa Suomea aivan uudella tavalla.
*totaalinen repeäminen*
Lainaus
”Ja vähistä vaatteista”, Preussi jatkoi aivan yhtä oudon vakavasti.

”Emme me niistä puhuneet”, Ranska korjasi, ”me ajattelimme niitä.”
;'DD !
Todellakin pelastivat iltani. ♥

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

• Vieras
« Vastaus #121 : 15.12.2010 14:50:05 »
MrPanda: Kiitos^^ Viro ja Suomi ovat kumpikin niin ihania, että heistä on kiva kirjoittaa ystävinä.

Muuttis: Kiitoksia~ mä tässä mietin, et pitäiskö mun alkaa välillä kiusata sua BFT:llä ettei vaan ala FrUki kyllästyttämään... (onko sellainen edes mahdollista!?)

Ja sitten taas pari... innostuin eilen kirjoittamaan raapaleita ja niitä syntyi useampikin kappale. Sitä aina välillä vaan löytää kivoja ideoita Hesarin uutissivuilta... (btw, mun koneella ollaan menossa jo raapaleessa numero 93 ^^)

Raapale 76: La France
Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Englanti, Ranska ja Amerikka

Amerikka astui huoneeseen, tuijotti hetken hämmentyneenä nauravaa valtiota ja perääntyi sitten varovasti takaisin ja vilkaisi kysyvästi huoneen ulkopuolella seinään nojaavaa Ranskaa. Ranskalainen näytti suoraan sanottuna kärsivältä ja hän hieroi ohimojaan aivan kuin kärsisi vakavasta päänsärystä.

”Mikä Englantia vaivaa?” Amerikka kysyi suoraan ja osoitti nauraa hekottelevaa valtiota, ”hän on erittäin outo… Liikaa teetä vai saiko hän viimein sen ruokamyrkytyksen niistä jutuista joita hän kutsuu ruuaksi.” Ranska huokaisi aavistukseen.

”Ikävä kyllä ei kumpaakaan…”, hän ehti sanoa ennen kuin Englanti raahautui yhä naureskellen paikalle.

”Hän… kutsuu itseään… naiseksi…”, britti soperteli jostain naurunsa lomasta ja sitten lähestulkoon lyyhistyi seinää vasten hartiat täristen ja kasvot punoittaen. Amerikka oli edelleenkin pihalla tapahtumista ja hän kysyi paremman puutteessa selitystä Ranskalta.

”Angleterrre…”, Ranska vastasi kärsivällä, lähes tuskaisella äänellä, ”suostui viimein opettelemaan hiukan ranskaa.” 

A/N: Tämän idea: ranskassa substantiivit jaetaan maskuliiniseen ja feminiiniseen... maiden nimet ovat yleensä feminiinisiä... Sitä en tiedä, että mikä maailmanloppu oli tapahtunut, että Iggy on suostunut ranskaa opiskelemaan xD

Raapale 77: Noku siinä on kirves!
Henkilöt: Norja ja Tanska, lievä DenNor

Norja oli juuri seuraamassa television myöhäisillan uutisia, kun Tanska tapojensa mukaisesti vain ilmestyi jostain kuin tyhjästä ja valmiina pilaamaan norjalaisen illan jollain typerällä idealla. Norja ei vaivautunut kääntämään katsettaan säätiedotuksesta, vaikka sekin oli oikeastaan tylsä.

”Norge!” Tanska huusi, vaikka oli aivan miehen vieressä, ”nyt minä tiedän aivan varmasti, että sinä rakastat minua oikeasti.” Norja tuhahti ja loi sitten viileän katseen toiseen valtioon, joka vain virnisti tyytyväisenä.

”Enkä rakasta”, hän kielsi tylysti.

”Rakastatpa. Katso!” Tanska kaivoi taskustaan taitellun paperiarkin ja ojensi sen norjalaiselle tyytyväisesti hymyillen. Norja katsoi sitä hetken, mutta nappasi sitten paperin huokaisten kevyesti.

”Tämä on minun vaakunani”, hän totesi nähtyään tulostetun kuvan, ”miten se mihinkään vaikuttaa?” Tanska lähestulkoon hihkaisi riemastuneena Norjan kysymyksestä ja hän tökkäsi sormellaan vaakunan leijonan pitelemää kirvestä.

”Se on ihan selvää”, tanskalainen julisti, ”tuossa on kirves ja se on minun lempiaseeni. Sinä siis rakastat minua ja tahdoit minut vaakunaasi, joka muuten on punainen.” Tanska hymyili leveästi ja Norja tuijotti häntä totisena.

”Tuo oli tähän mennessä kaikkein kaukaa haetuin ja typerin selitys”, norjalainen lopulta totesi, ”onnitteluni. Sinä kehityt.”

”Norge, sinä siis…”, Tanska aloitti iloisena, mutta Norja huitaisi häntä paperilla.

”En”, hän vastasi tiukasti.

A/N: mulla alkaa mielikuvitus oikeasti loppua näiden nimien kanssa xD Mut joo, idea lähti kun selailin huvikseni sellaista vaakuna luetteloa ja silmiin sattui Norjan vaakuna. Olen kyl sen ennenkin nähnyt, mutta sitten väsynyt olotila yhdistettynä "olisipa kiva kirjoittaa jotain raapaletta" -ajatukseen teki tehtävänsä^^

Muuttolintu

• muuttis
    • tumblr
« Vastaus #122 : 21.12.2010 22:14:08 »
Vooooi kuule, minusta vähän tuntuu että tiedät jo vastauksen kysymykseesi ; )) Toki ylimääräinen BFT ei ikinä haittaa...

76: Aw, Englanti repeämäisillään naurusta <3 Ihanaa lukea välillä tällaista tekstiä Iggystä. Häntä kun ei paljon nauramassa nähdä... Pidin myös siitä, miten Ranska reagoi tilanteeseen :D ..Poor France, c'est pas ton faute! ;o
Pieni miinus voisi tietenkin tulla historiallisesta epäkohdasta - oikeastihan Englanti jo tässä vaiheessa osaisi kyllä ranskaa, sillä ranskan kieltä puhuvat normannithan valtasivat Englannin vuonna 1066.
(...kyllä, muistin tuon luvun ihan itse :'D)

77: Hei, miten hieno nimi raapaleelle! :D Voi hitsi sentään, eihän tästä tule mitään, jos pelkästään jo otsikosta repeää nauruun... :'D
*krhm* Siis. Asiaan.
Lainaus
”Tuo oli tähän mennessä kaikkein kaukaa haetuin ja typerin selitys”, norjalainen lopulta totesi, ”onnitteluni. Sinä kehityt.”
Gotta agree with Norge on this one. ಠ_ಠ
Taas pääsee Tanska loistamaan älykkyydellään, ihanaa ♥ Mutta huolimatta  siitä miten hellyttävä Tanska on toheloinnillaan, täytyy kyllä sanoa että en yhtään ymmärrä, miten Norja oikeasti jaksaa Tanskaa. Minä olisin nostanut kytkintä jo aikoja sitten, mutta toisaalta, minulla nyt onkin aika pieni pinna lasten kanssa...
Aika hyvin muuten repäistä raapale vaakunasta! Kaukaa haettuahan tuo kyllä oli, mutta koska kyseessä on Tanska, sen voi ymmärtää ;D

Ja kyllä, myönsin juuri että pidän Tanskaa lapsen tasolla...
parasta nukkua tänä yönä toinen silmä auki D:

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Vyra

• Vieras
« Vastaus #123 : 22.12.2010 14:09:04 »
MrPanda: Kiitos~  ja Hesari <3  Hmm... Pohjoismaista on ainakin lisää tulossa myöhemmin ja jotain SuFiniä myös. ^^ ja eihän me Ruotsista pidetä...jagälskardig,Su-san! xD

Muuttis: Kiitoksia~ hyss... älä kerro pieniä oikaisujani kaikille... xD

Ja jälleen uusia. Ukrainan ensiesiintyminen näissä raapaleissa heti seuraavaksi ^^Mä en enää oikeesti keksi järkeviä nimiä näille, joten ne on nyt sitten vähemmän järkeviä...

Raapale 78: Ukrainassa ei tartte juoda yksin
Ikäraja: S
Henkilöt: Preussi ja Ukraina + pari muuta

”Valmis!” Preussi huudahti kesken pitkään jatkuneen hiljaisuuden ja hän nakkasi lukemansa paperipinkan olkansa yli välittämättä pätkäänkään mihin tai kehen se voisi osua vahingossa, ”no niin, kuka lähtee oluelle?” Yksikään muista valtioista ei näyttänyt kovin innostuneelta.

”Ei kukaan”, Saksa lopulta totesi samalla kun merkitsi jotain omiin papereihinsa, ”työt ovat kesken.” Preussi irvisti ja nojautui tuolillaan taaksepäin.

”Sinä olet tylsä”, hän syytti veljeään ja vilkaisi sitten muita, ”Espanja? Tanska? Englanti? Eikö kukaan?” Tanska oli jo nousemassa, mutta Norja kiskaisi hänet takaisin paikalleen. Preussi alkoi jo kyllästyä ja hän mumisi itsekseen jotain tosikoista.

”Um… minä voisin lähteä”, Ukraina totesi aivan yllättäen, ”jos maksat 150 hryvniaa.” Kalpea saksalaismies tuijotti naisvaltiota hetken miettivänä ja kääntyi sitten veljensä puoleen.

”Länsi, lainaa 150… mitä se raha nyt olikaan”, hän vaati, ”minä ja Ukraina lähdetään yksille.”

A/N: Selitys! Ukrainassa toimii eräänlainen firma, joka vuokraa juttuseuraa ryyppyreissuille. (ja tämäkin uutinen oli siis Hesarista ^^) Hryvnia on Ukrainan rahayksikkö ja 150 hryvniaa on noin 13 euroa. Tämä on kyl outo raapale, mutta... Saapahan Ukrainakin olla kerrankin mukana ^^''

Raapale 79: Tino tekee parhaansa, mutta…
Henkilöt: Kumpikin Italia

”Fratello!” Pohjois-Italia huusi ja onnistui yllättämään veljensä, joka oli juuri allekirjoittamassa tekemäänsä kirjettä.

”Idiota!” Romano ärähti ja peitti kirjoittamansa tekstin kädellään ennen kuin Veneziano ehti nähdä sitä, ”koputa ensin!” Pohjois-Italia painoi katseensa, muttei kuitenkaan poistunut huoneesta.

”Scusa”, hän sanoi, ”mitä sinä teet, fratello?” Romano mulkoili veljeään hetken äkäisesti koittaen saada miehen tajuamaan, että tämä häiritsi häntä, mutta Veneziano ei joko huomannut tai välittänyt.

”Kirjoitan”, Etelä-Italia lopulta tokaisi.

”Joulupukilleko? Mitä sinä toivot lahjaksi?” Veneziano kysyi pirteästi ja astahti lähemmäs siepaten paperin veljensä edestä ennen kuin tämä ehti estää. Romano nappasi sen takaisin itselleen nopeasti, muttei tarpeeksi nopeasti. Pohjois-Italia oli jo ehtinyt lukea lyhyen viestin.

”Uusi pomo…”, Veneziano toisti tekstin ääneen pyöritellen sanoja suussaan, ”fratello, luuletko että se olisi mahdollista? Voisiko joulupukki…”

”Tuskin”, Romano vastasi ja naputti kynällä pöydän pintaa, ”mutta aina kannattaa yrittää.”

A/N: Hesarista tämäkin... (mun pitäis alkaa tilata sitä lehteä!) eli erään pienen italialaisen kylän pormestari on kuulemma lähettänyt joulupukille kirjeen ja toivonut uutta hallitusta. Se kylä oli oikeasti Pohjois-Italissa, kun tarkistin, mutta... tämä sopi minusta Romanoon paremmin ^^''
Fratello = veli, idiota = typerys, scusa = anteeksi.
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 20:45:39 kirjoittanut Beyond »

Vyra

• Vieras
« Vastaus #124 : 31.12.2010 14:20:49 »
Ja nyt sitten on taas sellainen aika, että minä pidän pienen tauon (alkaa kyllä tuntua, että mulla on näitä taukoja vähän väliä -.-'') Lähden Saksaan huomenna, moi ^^ Jotenkin vaan on vähän sellainen olo, että ekat kaksi viikkoa siellä menee siinä, että tajuan miten kaikki toimii. Enkä varmaan jaksa hirveästi mitään kirjoittaa... Mutta sitten saatte kyllä varautua aivan kamalaan määrään Saksa-, Preussi- ja muuten vaan saksalaisaiheisia raapaleita xD

Mutta asiaan. Seuraavaksi sitten neljä raapaletta (joista eka on tripla-raapale) jotka ovat aika... öh... outoja ^^'' Tämä eka varsinkin, se on oikeastaan suoraan yhdestä unesta, jonka näin (kyllä, näen outoja unia ja niissä on myös Hetaliaa mukana aina välillä...)

Raapale 80:  Ich habe eine kleine Pause

Henkilöt: Preussi, Saksa + joku randomi suomalainen...

”Missä…”, oli nuoren suomalaisen ensimmäinen sana, kun hän löysi itsensä täysin yllättäen seisomasta keskeltä tyhjää huonetta. Tyttö käännähti katsomaan taakseen siinä toivossa, että löytäisi oven, mutta hän kohtasikin vain kahden saksalaismiehen katseet. Toinen heistä näytti erittäin innostuneelta ja toinen siltä kuin tahtoisi olla jossain aivan muualla.

”Hei!” innostuneempi, jonka suomalainen oli jo ehtinyt tunnistaa Preussiksi, huudahti, ”sinä olet nyt sitten yksi meistä! Eikö olekin maht…” Hän ei ehtinyt saada lausettaan loppuun, kun tyttö jo risti käsivarret rinnalleen ja huokaisi.

”Ei taas näitä unia…”, hän mutisi itsekseen ja jatkoi sitten kuuluvammin, ”ja enpä taida. Minusta on oikein mukavaa olla suomalainen, joten en taida alkaa saksalaiseksi ihan heti ainakaan.”

”Mutta se on paljon…”, Preussi joutui taas keskeytetyksi, mutta tällä kertaa veljensä toimesta. Saksa, joka oli jo hetken hieronut ohimoitaan veljensä käytöstä harmitellen, astahti lähemmäs.

”Bruder, me lupasimme Finnlandille pitää huolta hänestä”, hän totesi.

”Minähän pidän! Oikein hyvää huolta”, Preussi vastusteli, ”kerroin vain väistämättömän tosiasian.”

”Eli yritit pelotella”, suomalainen jatkoi hänen puolestaan, ”muuten, nyt kun kerta olemme samassa unessa, niin minä voisin kysyä jotain.” Preussi mutisi vielä jotain itsekseen, mutta Saksa vain nyökkäsi.

”Ole hyvä vain”, mies vastasi.

”Siis, te kutsutte itseänne sanalla ’Deutsch’”, tyttö sanoi, ”mistä se tulee?” Saksa oli hetken hiljaa, mutta sitten hänen huulensa kaartuivat pieneen hymyyn.

”Siihen on oikeastaan hyvä selitys”, hän vastasi tyynesti ja painoi kätensä veljensä selälle, ”Preussi tässä voi näyttää sen…” Ennen kuin preussilainen ehti tajuta tilannetta, Saksa oli jo tönäissyt häntä lujasti hartioiden väliin ja hän horjahti kompuroiden seinää vasten.

”Doitschsss….”, Preussi älähti lyödessään otsansa seinän kylmää pintaa vasten, ”et sitten voinut varoittaa?! Se sattui.”

”Hän kysyi sitä”, Saksa vastasi totisena välittämättä veljensä äkäisestä mulkoilusta.

”Entä sitten”, Preussi sanoi hiukan valittavalla äänellä, ”kävelisi itse päin seiniä, jos kerta tahtoo tietää….” Saksa vastasi veljelleen jotain nopeasti omalla kielellään, mutta oikeastaan se olisi ollut ihan sama vaikka hän olisikin jatkanut englanniksi, sillä suomalainen ei enää kuunnellut kuitenkaan. Huone hänen ympärillään alkoi haipua hitaasti mutta varmasti ja hän tiesi olevan aika herätä.

”Tämä uni taitaa päättyä sitten tähän”, hän totesi kahdelle saksalaiselle ja heilautti kättään, ”nähdään sitten myöhemmin, moi.” Saksa vain nyökkäsi, mutta Preussi virnisti ja heilautti kättään innokkaasti hyvästiksi, kun kaikki katosi ja uni päättyi. 

A/N: .... juu ^^'' Muuten olisin laittanut Tinon suomalaiseksi, mutta se ei olisi oikein sopinut. Se siitä minun oudosta unestani (joka oli oikeasti muuten paljon pelottavampi! En vain muistanut kaikkia sekaisia kohtia, että olisi saanut ne mukaan ^^'')

Raapale 81: Unissalaulaminen on taitolaji
Henkilöt: Kreikka ja sekalainen porukka muita

”σὰν τὸ βράχο ὀποῦ ἀφήνει, κάθε ἀκάθαρτο νερὸ…”, Kreikka lauloi tasaisella äänellä, vaikka hän olikin tehnyt sitä jo jonkin aikaa. Miehen silmät olivat kiinni, mutta sen sijaan aika monet muut valtiot tuijottivat häntä erittäin kiinnostuneesti.

”Kuinka kauan hän on jo laulanut?” Unkari sai lopulta lausuttua kysymyksen, jota muutamat muutkin olivat jo pyöritelleet mielessään.

”Reilut kymmenen minuuttia”, Japani vastasi, ”hän on laulanut jo yli kaksikymmentä säkeistöä.” Valtiot vilkuilivat toisiaan ja joku tiedusteli, kuinka monta säkeistöä laulussa olisi kokonaisuudessaan. Kukaan ei kuitenkaan tiennyt vastausta suoraan.

”Hei kaverit…”, Preussi, joka istui kannettava tietokone sylissään, sanoi, ”me saamme odottaa vielä aika pitkään loppuhuipennusta. 158:nen säkeistön täytyy olla jo tosi hyvä.” Tässä vaiheessa suurin osa valtioista keskeytti laulavan kreikkalaisen tuijottamiseen ja käänsivät järkyttyneenä katseensa Preussiin.

”158! Kuinka se on mahdollista?” Espanja kysyi, mutta Englanti keskeytti hänet.

”Selvä, kenen typeryksen idea oli pyytää häntä laulamaan koko kansallislaulunsa?” brittimies kysyi hiukan äkäisellä äänellä ja valtiot alkoivat väitellä asiasta keskenään. Koko lyhyen, mutta kiivaan sananvaihdon ajan kreikkalainen vain jatkoi laulamista. Lopulta meteli laantui ja huomiot kohdistuivat taas Kreikkaan.

”Hän taitaa nukkua…”, Unkari totesi hetken päästä ja muut nyökkäilivät, ”minä en tiennytkään, että unissaan laulaminen on mahdollista…”

A/N: Kreikan kansallislaulussa on yhteensä 158 säkeistöä... yleensä lauletaan vain kolme ensimmäistä. Enkä oikeastaan tarkkaan tiedä, mitä tuo alun kreikka tarkoittaa... jotain kivestä ja vedestä kai... nappasin sen kreikankielisestä wikipediasta, kun siellä sattui nätisti olemaan koko laulu esillä^^

Raapale 82: Sadunkertoja
Henkilöt: Norja, Tanska ja lapsi-Islanti

”Danmölk!” kirkas ääni huusi pienten jalkojen töminän ylitse ja pian nojatuoliinsa illan päätteeksi lysähtänyt tanskalainen näki hopeahiuksisen pikkuvaltion juoksevan häntä kohti. Islanti melkein kompastui liian pitkän yöpaitansa helmaan, mutta onnistui kuitenkin päätymään tarpeeksi lähelle, jotta Tanska sai kaapattua hänet syliinsä.

”Island!” Tanska huudahti ja nauroi samalla tavalla kuin nuorempi valtio äsken, ”sinunhan piti nukkua. Tästähän sovittiin jälkiruuan jaon yhteydessä, muistatko? Sait puolet Norgen annoksesta, kunhan menet kiltisti nukkumaan.” Islanti nauroi ja näytti kaikkea muuta kuin nukahtamassa olevalta lapselta.

”Tahdon sadun”, hän vaati.

”No, mene pyytämään veljeltäsi”, Tanska vastasi ja pörrötti hopeisia hiuksia toisella kädellään.

”Eikä. Tahdon sinun sadun”, lapsivaltio selitti hätäisesti ennen kuin Tanska keksisi patistaa hänet takaisin nukkumaan, ”Nolegulin on pelottavia!”

”Vai pelottavia?” Tanska varmisti ja virnisti norjalaiselle joka astui huoneeseen veljensä perässä, ”kai minun sitten täytyy…  Mitä tällä kertaa? Peukaloinen vai Lumikuningatar.” Islannilla näytti olevan vaikeuksia päättää, joten hänen veljensä auttoi vähän.

”Pieni Merenneito”, Norja ehdotti ja istahti nojatuolin käsinojalle, ”minä tahdon kuulla sen.” Islanti nyökkäili myöntävästi innostuneena siitä, ettei hänen veljeään näyttänyt haittaavan nukkumaanmenon viivästyminen.

”Selvä, ja tarinan jälkeen te kummatkin menette kiltisti nukkumaan”, Tanska julisti nauraen, ”eli olipa kauan sitten…”   

A/N: Koska Myrsis kirjoitti niin ihanasti DenNor-perheestä, että minäkin tahdoin yrittää jotain pientä ^^ ja rakastin H.C. Andersen satuja lapsena (ja rakastan vieläkin)

Raapale 83: Tervetuloa takaisin kotiin
Henkilöt: Suomi

Suomi makasi selällään vihreällä nurmella ja seurasi katseellaan sinisen taivaankannen poikki hitaan leppoisaan tahtiin lipuvia pilviä. Hänen ainoa seuralaisensa oli tänään hänen pieni valkea koiransa, joka parhaillaan juoksi pihamaan poikki isäntänsä luo.

”Hana Tamago, älä…”, suomalainen naureskeli, kun koira loikkasi hänen rintansa päälle ja tassutteli nuolemaan hänen kasvojaan, ”peseydyin jo aamulla. Ei enää, kiitos.” Koira lopetti hänen kiusaamisensa ja käpertyi hänen kylkeään vasten.

”Tänään on kaunis päivä, eikö vain Hana?” Tino totesi ja koira vastasi hännän heilautuksella, ”miten sen sanoisin… hyvä päivä nähdä maailmaa.” Suomi vaikeni hetkeksi, mutta hänen kätensä kohosi silittämään valkean koiran turkkia.

”Se on hyvä käydä välillä katsomassa, miltä muualla näyttää”, hän hetken päästä totesi puhellen itsekseen, ”vaikka minä ikävöinkin jokaista, joka lähtee pois.” Hana Tamago ynähti vaimeasti myöntäen omistajansa jokaisen sanan. Taas oli hetken aivan hiljaista ja Suomi vain hymyili kevyesti tuntiessaan kevään lempeän tuulen kasvoillaan.

”Mutta jokainen lähtevä…”, mies kuiskasi siniselle taivaalle tarkoittamatta sanojaan oikeastaan kenellekään, mutta kuitenkin kaikille, ”…on myös tervetullut takaisin kotiin.”

A/N: Mitä tähän sanoisin... Kun sanoin ihmisille, että minua jännittää ja pelottaa lähteä Saksaan töihin, yleisin vastaus oli "jos et viihdy, voit tulla aina takaisin koti-Suomeen" Siksi tämä raapale. Siksi, että aina voi tulla takaisin kotiin.

No niin, sain potkaistu nämä pihalle... nyt lähden hyppimään pitkin seiniä ja yritän kasata tavaroitani jotenkuten matkalaukkuun ^^ moi, moi~

Vyra

• Vieras
« Vastaus #125 : 18.01.2011 21:08:16 »
Aww.... Kiitoksia oikein paljon MrPanda! Oli kyllä niin ihana ja tyhjentävä kommentti, etten oikein tiedä, miten pitäisi vastata ^^'' joten myönnän kaiken... paitsi ne hetalia-unet... ne on pelottavia!

Ja sitten taas pari uutta ihan vaan siksi, että tiedätte mun olevan vielä elossa xD

Raapale 84: Bra, bra....
Henkilöt: Suomi, Ruotsi ja Englanti.

”Bra”, Ruotsi totesi lyhyesti, kun hiukan nuorempi suomalainen selitti hänelle suunnitelmaansa. Kaksi Pohjoismaata kävelivät rinnakkain ripeään tahtiin, mutta Englanti ehti kuitenkin kuulla osan yksipuolisesta keskustelusta.

”Su-san, kerro nyt, mitä mieltä olet?” Suomi kuului kysyvän ja vanhempi Pohjoismaa nyökkäsi lyhyesti.

”Det är bra”, mies mutisi omaan yksinkertaiseen tyyliinsä, ”bra, bra…” Suomi vastasi jotain tyytyväisenä, mutta se meni jo ohi Englannin korvien. Valtio oli jähmettynyt paikalleen ja hän tuijotti kahden Pohjoismaan perään hiukan järkyttynyt ilme kasvoillaan.

”Minä luulin aina, että Denmark on tuon porukan perverssi…”, britti mutisi itsekseen.

A/N: ööh... Bra (ruotsi) = hyvä, bra (englanti) = rintaliivit...

Raapale: 85: Ei siestaa Preussille
Henkilöt: Preussi ja Saksa

Saksa tuijotti sohvalle rojahtanutta veljeään pitkään ja poimi sitten lattialle tipahtaneen paperin käteensä. Siihen kirjoitettu teksti oli epäselvää ja hutaistu selvästi nopeasti, mutta Saksa tunnisti kuitenkin hyvin veljensä käsialan ja pystyi lukemaan muutamat sanat.

Siesta-aika, herään joskus myöhemmin.

Saksa tuhahti hiukan ja tuijotti päiväunille vaipunutta preussilaista vielä hetken ennen kuin avasi suunsa.

”Bruder”, saksalainen totesi vakavasti, ”ei onnistu. Mene siivoamaan huoneesi.” Preussi leikki nukkuvaa vielä hetken, mutta murahti sitten ja avasi silmänsä kun Saksa ei näyttänyt jättävän häntä rauhaan.

”Kyllä se vaan Italialta onnistuu…”, valkohiuksinen mies mutisi pettyneenä ennen kuin lähti laahustamaan huonettaan ja odottavaa suursiivousta kohti.

A/N: Tällä ei nyt ollut sen suurempaa ideaa kuin että tulipa vaan tällainen ajatus mieleen ^^'

Raapale 86: Vauvat on söpöjä <3
Henkilöt: Norja ja Tanska

”Eivätkö he olekin suloisia?” Tanska kysyi norjalaiselta, mutta miehen katse oli kuitenkin kiinnittynyt tiukasti kahteen kehdossa nukkuvaan lapseen. Tanska oli kysynyt sen saman kysymyksen jo yli parikymmentä kertaa, jos Norja oli laskenut oikein, ja hän oli saanut joka kerta myös saman vastauksen.

”Ja…”, Norja mutisi tietäen, että tällä hetkellä pöhkön onnellisen ilmeen omaava tanskalainen tuskin edes ajattelisi mitä hän sanoi.  Ja kuten joka kerta, myös nyt Tanska huokaisi ja loi vieläkin hellemmän katseen vauvoihin, jotka olivat nähneet ensimmäisen päivänsä vasta muutama viikko sitten.

”He ovat niin pieniä…”, Tanska totesi hiljaa, jotteivät lapset heräisi, ”minä aion pitää heistä hyvää huolta ja kun he ovat isompia, opetan heidät tappelemaan ja selviytymään omillaan.” Norja kohotti hiukan toista kulmaansa epäillen.

”Oletko varma, että vanhemmat haluavat heidän oppivan tappelemaan?” hän kysyi ja Tanska pudisti päätään hiukan nolona.

”Eihän sitä tiedä…”, hän kuitenkin mumisi, ”kyllä minun prinssieni ja prinsessojeni täytyy osata tarvittaessa päihittää reilussa nyrkkitappelussa Sverigen…”

”Joskus mietin, antoiko kukaan sinulle lupaa huolehtia lapsista?” Norja kysyi puoliksi itseltään, mutta sai kuin saikin vastauksen tanskalaiselta.

”Totta kai”, Tanska sanoi kepeästi ja iski silmäänsä, ”miksei annettaisi? Minähän olen paras lapsenvahti tässä maassa…” Norja vain pyöräytti silmiään ja tuhahti, mutta jäi kuitenkin katsomaan kuinka vanhempi mies leperteli onnellisena kaksosille. 

A/N: Eikö tälläkään nyt sen elämätä suurempaa tarkoitusta... Tanskan kruununprinssi ja -prinsessa vain saivat kaksoislapset ja ajattelin nyt siitäkin jotain kirjoittaa... ja tuli vaan päähän kuva Tanskasta lepertelemässä vauvoille... ja silleen ^^'

« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 20:46:22 kirjoittanut Beyond »

Dorothée

• Extreme-noob
  • U don't wanna piss off da Morso.
« Vastaus #126 : 21.01.2011 18:02:01 »
Ihana! Mistä sait päähäsi keksiä valtioist ??  :D Toi on niin hauska  tykkään ideastas  ;D ;D
Don't cha wish your girlfran was a freak like me?

Euron-juusto

• Vieras
« Vastaus #127 : 21.01.2011 18:07:17 »
Voi kun  ihana ja hauska tarina♥♥♥

Vyra

• Vieras
« Vastaus #128 : 28.01.2011 17:20:43 »
Jutunen: Kiitos^^ njoo... alkuperäinen ideahan ei ole minun vaan käytän vain Hetaliaa fandomina.

Mirinia: Kiitos <3

MrPanda: Kiitoksia~ don't worry, it's okay ^^ todella mukavaa, että ehdit kuitenkin jotain sanomaan. (eikä mullakaan nyt mikään päätä huimaava julkaisutahti ole päällä, joten ottakaa ihan rauhassa ^^'')

Ja sitten muutamia uusia... Varoituksen sana, että kaksi viimeistä perustuvat puhujan omakohtaisiin kokemuksiin -.-''

Raapale 87: Miksi juuri ruusut?
Henkilöt: Ranska, viittaus FrUk.

Ranska piti ruusuista enemmän kuin mistään muista kukista. Sen seikan olivat monet muutkin todenneet jo aika päiviä sitten, mutta kuitenkaan he eivät tienneen todellista syytä, miksi ranskalainen oli kaikista kauniista kasveista valinnut juuri ruusut omakseen.

Jos häneltä olisi vain kysytty sitä, hän olisi luultavasti antanut joka kerta jokaiselle kysyjälle eri vastauksen. Hänen vanhat ystävänsä, Preussi ja Espanja, olisivat saaneet kuulla jonkin kaksimielisen lohkaisun ja kysymys olisi unohdettu naurunremakan saattelemana. Jollekulle muista valtioista Ranska olisi ehkä saattanut kertoa ruusun olevan rakkauden kukka ja siten luonnollisesti kuuluvan hänelle tai selittänyt jotain kukkienkielestä tilanteesta riippuen. Jokainen vastauksista oli jollain tapaa lähellä oikeaa, muttei kuitenkaan aivan.

Vain yksi ihminen maailmassa olisi saanut kuulla ranskalaisen huulilta sen oikean syyn. Vain yksi ja ainoa olisi saanut vastaukseksi: ”…sinun vuoksesi…” Mutta hän ei kuitenkaan koskaan kysyisi sitä, joten Ranska piti ajatuksensa itsellään.  

A/N: Ruusu on myös Englannin kansalliskukka...

Raapale 88: Dutch with bicycle… Mein Gott…
Henkilöt: Sekalaista porukkaa...

“Hei!” Amerikka huudahti kesken Itävallan pitämän puheenvuoron. Muut valtiot vaihtoivat hiukan kyllästyneitä katseita, mutta olivat kuitenkin kaikki jo tottuneet amerikkalaisen käytökseen, joten he eivät välittäneet sen enempää.

”No, mitä nyt?” Englanti kuitenkin kysyi, vaikka Amerikka olisi luultavasti jatkanut puhumista ilmankin.

”Tuli vain mieleen”, mies vastasi ja hymyili leveästi, ”että miksi me aina kyhjötämme täällä huoneessa? Mennään vaikka ulos välillä! Retkelle!” Muutamat valtiot vaihtoivat kysyviä katseita ja olankohautuksia keskenään, miksipäs ei. Voisi olla jopa mukavaa vaihtelua keskustella välillä ulkona luonnossa kuin masentavan ankeassa kokoushuoneessa.  

”Ai niin kuin, vaikka pyöräretkelle?” Puola ehdotti aivan viattomaan sävyyn, mutta Hollannin silmiin syttynyt pilke oli kaikkea muuta kuin viaton. Mies oli jo nousemassa paikaltaan, mutta kaikkien onneksi Belgia oli nopeampi.

”Ei varmasti!” nainen huudahti ennen kuin hänen veljensä ehti sanoa mitään. Myös Luxembourg ja Saksa, jotka myös huomasivat Hollannin ilmeen hiukan myöhemmin kuin Belgia, kiirehtivät esittämään vastalauseensa. Hollanti vaipui takaisin paikalleen ja tuijotti muita aivan kuin asialla ei oikeasti olisi mitään väliä hänelle.

”…oma vikanne, kun ette osaa pyöräillä oikein…”, hän kuitenkin mutisi itsekseen

Raapale 89: Dutch with bicycle… Mein Gott... Vol. 2!
Henkilöt: Benelux-maat ( plus Englanti randomina paikallaolijana ^^'')

“Ja sitten meillä on täällä…”, Belgia selosti pienelle kuuntelijajoukolleen ja Luxembourg mutisi aina johonkin väliin jotain myöntävän kuuloista. Nuoremmalle valtiolle ei ollut niin väliä esitellä heidän kolmen sisaruksen asioita muille, mutta Belgia oli suorastaan innoissaan päästessään selittämään heidän yhteistyönsä tuloksia.

”Pois alta!” joku huusi ja äänekäs kellon kilinä säesti käskyä juuri kuin Belgia oli keskittynyt jatkamaan kertomustaan. Vain muutama sekunninkymmenysosa huudon jälkeen jokin todella nopea suhahti aivan naisen vierestä ja paikallaolijoilla meni hetki tajuta, että se tosiaan oli mies pyörän selässä eikä millään viritetyllä moottoriajoneuvolla kaahaileva hullu tyyppi. Tosin Belgian mielestä sana ”hullu” olisi mainiosti sopinut sille miehelle…

”Mikä se oli…?” Englanti kysyi hetken päästä ja Belgia loihti nopeasti kasvoilleen hymyn.

”Vain yksi typerä hollantilainen pyörän kanssa”, hän totesi ja kääntyi sitten Luxembourgin puoleen, ”jos sinä puhkot sen kirotun rakkineen renkaat niin minä vohkin hänen korjausvälineensä… .” Luxembourg vain nyökkäsi.

*** Pari tuntia myöhemmin ***

Hollanti tuijotti totisena pyöränsä mystisesti tyhjentyneitä renkaita ja tumppasi sitten savukkeensa pois.

”Aina käy näin… Outoa”, mies mutisi ja lähti sitten kävelemään kohtaloonsa alistuneena kauppaa kohti tietäen, ettei hänen talostaan löytyisi edes puolikasta paikkalappua tällä hetkellä.

A/N: Tarinatuokio! Yay~ Elikkäs, asun tällä hetkellä Saksan luona aivan lähellä Hollannin rajaa ja totta kai lähdin heti sopivan tilaisuuden tullen pienelle pyöräretkelle... mut...mut... noi ajaa kuin hullut! Oon jo pari viikkoa katsonut saksalaisten autoilua moottoritiellä, mut se ei oo mitään verrattuna hollantilaisten pyöräkaahailuun... Eli selvittyäni joten kuten hengissä takaisin Saksan puolelle, päätin mielessäni että takaisin en mene ennen kuin olen varmasti oppinut kaikki pyöräilyniksit turvassa Saksassa xDD

JA tietenkin tein tästäkin raapaleita... Bitte schön~ ^^''

Edit // ...5108 klikkausta?! Wut? O_õ vastahan siin oli 2000... Kiitos~
« Viimeksi muokattu: 28.01.2011 17:25:17 kirjoittanut Vyra »

Vyra

• Vieras
« Vastaus #129 : 03.02.2011 09:33:13 »
Aww... Kiitos, MrPanda! Musta on sitten hauskaa sivistää ihmisiä^^
Eikä, miksi kaikki vain tahtovat entistä enemmän lähteä Hollantiin kun minä varta vasten yritän varoittaa heidän pyöräilykulttuuristaan xD (eiku, mukava maahan se oikeasti on^^) Ja Hollanti ja Belgia ovat ihan oikeita Hetalia-hahmoja, joten heitä en "luonut"... vaikka varmaan meni vähän huti, kun heistä ei nyt niin hirveästi ole kerrottu vielä ^^'' (Luxembourg taas... hän nyt vain.. on tuolla...)

Ja sitten lisää. Tässä olisi nyt tällainen neljän raapaleen sarja, jota kutsun nimellä "Danmark - Lost in the Ikea series" eli seuraavat neljä sitoutuvat toisiinsa (sitoutuvat? voiko niin sanoa? Whatever, en jaksa miettiä näin myöhään....^^'') Vinzupille kiitokset järjettömyydestä... mie oon tulossa pelastaaman sut!

Raapale 90: Lost in the Ikea!

”Norge, oletko sinä lähdössä jonnekin?” Tanska kysyi yllättyneenä, kun Norja mitään sanomatta kiskoi aamulla takkia päälleen ja etsi autonsa avaimia eteisessä.

”Ja”, norjalainen vastasi, ”Ikeaan. Islandin kanssa.” Tämän kuultuaan tanskalaisen ilme vaihtui ennätysnopeasti kysyvästä järkyttyneeseen.

”Mutta Norge….”, Tanska sanoi, ”se… se on… ruotsalainen!” Norja loi toiselle valtiolle yhden totisista ilmeistään.

”Olen tietoinen asiasta”, hän vastasi avatessaan ovea, mutta Tanska syöksyi hänen peräänsä.

”Se on liian vaarallinen paikka”, hän yritti selittää ja huitoi käsiään korostaakseen sanojaan, ”niistä ruotsalaisista ei voi olla koskaan varma! Tämä kaikki on kuitenkin vain osa jotain Sverigen huonoa maailmanvalloitus suunnitelmaa.” Norjan oli ihan pakko pysähtyä hetkeksi autonsa viereen, jotta voisi tuhahtaa ja pyöräyttää silmiään asiaankuuluvasti.

”Enköhän minä selviä kuitenkin…”, hän mutisi puoliäänen, mutta Tanska oli jo syöksynyt autoon ja valloittanut pelkääjänpaikan itselleen.

”Älä huoli, min Norge”, hän totesi pirteästi, ”minä tulen pitämään huolen, etteivät ilkeät ruotsalaiset pääse tekemään mitään pahaa sinulle.” Norja tuijotti toista valtiota hetken totisena, mutta kohautti sitten olkiaan.

”Ihan sama minulle…”, hän mutisi käynnistäessään autoaan.

Raapale 91: Lost in the Ikea Vol 2!
Henkilöt: Norja, Tanska ja Islanti

”Stalkkeri ykkönen kuittaa, kaikki kunnossa”, Tanska ilmoitti salamyhkäisellä äänellä kuviteltuun radiopuhelimeensa, ”jatkan keittiöosastolle. Loppu.” Vaalea valtio alkoi hiippailla seinänvierustaa eteenpäin tyylillä, joka lievästi sanottuna keräsi katseita kaikilta muilta ihmisiltä ympärillä. Vain Norja näytti jättävän tanskalaisen täysin huomiotta.

”Keittiöosasto kunnossa”, Tanska jatkoi taas salapoliisi leikkiään ja syöksyi näyttävästi piiloon erään malliksi kootuin työtason taakse, ”Ei… Odottakaa! Täällä on… täällä on… Leivänpaahtimia!” Tanskalaisen ääni kohosi hetkeksi hysteeriselle tasolle, joka sai monet äidit poistumaan nopeasti paikalta lastensa kanssa mutta myös nuoret ihmiset naureskelemaan ja kannustamaan Tanskaa. Norja sen sijaan jatkoi edelleenkin matkaansa aivan kuin tanskalaista ei olisi olemassakaan. Pian myös Islanti ilmestyi hänen vierelleen ja hopeahiuksinen valtio vilkaisi ensin totista veljeään ja sitten epäilevästi Tanskaa, joka yritti parhaillaan pakoilla häntä jahtaavia kaupan työtekijöitä.

”Miksi sinä edes otit hänet mukaan?” Islanti lopulta kysyi kysymyksen, jota myös norjalainen oli jo hetken pyöritellyt mielessään.

“En todellakaan tiedä….”, Norja vastasi suoraan.

Raapale 92: Lost in the Ikea Vol. 3

”Norge”, Tanska sanoi lähes säikäyttäen norjalaisen ilmestymällä tyhjästä hänen eteensä, ”minulla on hyviä ja huonoja uutisia, kummat tahdot kuulla ensin?” Norja naamioi hetkellisen hämmennyksensä tylyksi mulkaisuksi ja väisti tanskalaista jatkaakseen matkaa pitkin kaupan käytävää.

”En kumpaakaan”, hän kuitenkin vastasi, mikä ei tietenkään estänyt tanskalaista silti kertomasta asiaansa.

”No, minä kerron huonot ensin, niin et masennu niin pahasti”, hän aloitti ja kiirehti kävelemään norjalaisen rinnalle, ”eli… Me olemme eksyneet.”

“Aha?” Norja mumisi ja katseli mietteliäänä näytteeksi koottuja huonekaluja.

”Ikävä kyllä”, Tanska myönsi dramaattisella sävyllä, mutta loihti sitten kasvoilleen leveän hymyn, ”mutta hyvät uutiset sitten! Minä olen myös täällä! Voimme aloittaa kahdestaan uuden elämämme raa’an nykysivistyksen ulkopuolella ja…”

”Taidan mieluummin seurata vain noita exit -kylttejä”, Norja vastasi yksinkertaisesti jättäen toisen Pohjoismaan miettimään itsekseen tulevaisuuttaan eksyneenä.

Raapale 94: Lost in the Ikea Vol. 4!
Henkilöt: Norja ja Islanti

”Oliko tässä nyt kaikki, mitä tarvitset?” Norja vielä varmisti veljeltään ja Islanti nyökkäsi vastaukseksi.

”Luultavasti”, hän sanoi vilkuillessaan ostoksiaan, ”kiitos, että tulit mukaan auttamaan.”

”Olen aina valmis auttamaan sinua, lillebror”, norjalainen vastasi ja istahti sitten keittiönpöytänsä ääreen. Vaikka he olivatkin käyneet vain Ikeassa ja parissa muussa kaupassa, päivän kävely tuntui kuitenkin jo jaloissa. Myös hopeahiuksinen Pohjoismaa istahti alas ja hetken veljekset olivat täysin hiljaa. Oikeastaan koko talo tuntui aavistuksen liian hiljaiselta.

”…Oletko muuten nähnyt Danmörkiä…?” Islanti viimein kysyi ja Norja pudisti päätään.

”Viimeksi Ikeassa”, mies vastasi ja kurottautui kaatamaan itselleen kupin kahvia.

”Hän taisi jäädä sinne”, Islanti jatkoi ja työnsi hänkin kuppinsa lähemmäs kahvipannua siinä toivossa, että norjalainen täyttäisi senkin.

”Niin taisi”, Norja vastasi taas tyynesti.

”Käymmekö hakemassa hänet?”

”…Ehkä myöhemmin…”   

A/N: Enpä olekaan ennen kirjoittanut tällaisia "sarja-raapaleita" ^^ aika jännää...
Kommentoikaa, niin Tanska saattaa ehkä selviytyä ulos Ikeasta. Ehkä. Kai. Lievästi kärsineenä.

// Ai niin! Koska tämä nyt on jo valmiiksi pitkä viesti niin julistanpa pienen "skabani" tässä samassa ^^ Eli, koska sadannen raapaleen raja lähestyy ja sen jälkeen varmaan aloitan ihan uuden raapale-ketjun (minusta sata raapaletta /ketju kuulostaa järkevältä.... tätähän on kohta vaikea selata) Mutta siis, ajattelin tehdä jotain erikoisempaa, joten siksi pieni "skaba" (en tosiaankaan tiedä, miksi sitä kutsua, joten se on vaan "skaba" ^^'') eli sadannen raapaleen jälkeen ensimmäinen kommentoija saa ihan ikioman raapaleen! Siitä raapaleesta tulee sitten myös sadasensimmäinen raapale ^^

Ja se oma raapale tarkoittaa sitä, että saa valita henkilöt/parituksen, ikärajan (S-K-13), genren yms. ja mie sitten kirjoitan sen mukaan ^^

Että sellaista, Bitte schön~

MyrsyliuutE_96

• C'est Gryffondor
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
« Vastaus #130 : 04.02.2011 00:58:53 »
Nojee, voi meidän pientä sängynalusotustamme, hän eksyi ikeaan.. Tiesithän sinä, että minä ja Winzup osataan tämä sinun aivopesusi aika hyvin^^

Mut joo, asiaan, katsellaan sen skaban kanssa, ehkä..
NIin joo. Aivan loistavia nämä, jumaloin. Tanska raukka, tottakai se jätetään sinne kun se ensin alkaa pelleillä..

Ei tästä tämän järkevämpää saa tähän kiireeseen, mutta jag gillar om de här och jag gillar om dig:)
<3:llä
~Myrsis~ joka jaksoi VIHDOIN kommentoida jtn.
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Vinzup

• Purilaiskuningastar
  • Captain Smållwave
« Vastaus #131 : 05.02.2011 03:07:10 »
Aaaampmpffff :o huomasin, et mult oli jääny lukematta tost välist MUUTAMA raapale... Onneksi asia o ny korjattu :D Niinniinn.. Uskaltauduin vihdoinkin kommaamaan tätä viestiketjuu ;D Et tie kui paljon repesin, ku aloi lukee näitä... Tanska, yhdyn kantaanottoosi. Ikea o pelottava paikka... :D

Mulle tuli tossa ekaks pieni WUT? ku luin, että se Norja laitto aamutakin päälle ja lähti Ikeaan... Jotenkin mulle tuli semmone olo, että se olis just noussu sängysta -> jostain kumman syyst se nukkuu alasti -> se heitti vaan aamutakin päälleen -> ja eiku Ikeaan!
...hmm, ehkei nyt kummiskaan xD

Lainaus
”Se on liian vaarallinen paikka”, hän yritti selittää ja huitoi käsiään korostaakseen sanojaan, ”niistä ruotsalaisista ei voi olla koskaan varma! Tämä kaikki on kuitenkin vain osa jotain Sverigen huonoa maailmanvalloitus suunnitelmaa.”
Ei elämän kevät mä repesin tälle ihan totaalisesti :D ja psst! Eiks toi maailmanvalloitus suunnitelma kuulu kirjottaa yhtee? Niinku maailmanvalloitussuunnitelma? :D I, like, totally agree with Ta-san.

Ja ei elämä mä nauroin tolle sen salapoliisikäytökselle 8D Jajaja! LEIVÄNPAAHTIMET <3 xD

Mä tykkäsin täst Ikea-sarjast tosi paljon :) Nyt vaan odotellaan, et se (ja minä!!! >P) pelastuu sielt :D me likes >u<

Ja tasunoisrulainen Skandi Nauru S. Taurus kuittaa ;)
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Muuttolintu

• muuttis
    • tumblr
« Vastaus #132 : 12.02.2011 21:54:40 »
Ahaha...siis mitä ihmettä...kohta ollaan jo sadannessa raapaleessa? Ja viimeisin kommentoimani raapale oli nro 77... jeez, mihin tämä aika oikein katosi?
Yritän siis nyt hyvin epäselvällä tavalla tässä ilmoittaa, että anteeksi kun tämä kommentointi on jäänyt vähän tuuliajolle... raapaleisiin kommentoiminen on niin vaikeaa! *nyyh* Ihailen ihmisiä, jotka siihen pystyvät.

Okaaay, let's see... voisin mainita jotain päähän tupsahtaneita ajatuksia uusimmista raapaleista, jotka taitavat siis olla nämä Hollanti ja Ikea -raapaleet. First things first: en tiedä tai muista onko kukaan tätä maininnut, vai olenko peräti itse näin joskus tokaissut, mutta kun noita Hollanti -raapaleita lukee, niin tulee ihan sellainen kiva ''jee, sillä on siellä kaikki hyvin!'' -fiilis, sillä tiedän ettet olisi julkaisemassa mitään raapaleita, jos et pitäisi olostasi siellä kaukana ulkomailla... näin hienosti psykologian maailmaan sukeltaen voisi siis sanoa, että joka kerta kun näen sinun lisänneen raapaleita, jollain tasolla mieleeni hulvahtaa rauhallinen tieto siitä, että sulla on siellä asiat ainakin jossain määrin hyvin. Joka siis on.. tärkeä tunne, koska, u know - sie olet siellä seikkailemassa kaukana Keski-Euroopassa, kaukana Suomesta. Hyvä tietää että sulla menee siellä hyvin <3 ..mitä nyt pari hollantilaispyöräilijätraumaa, mutta muuten :'D
(ha! ja minä kun vielä vannoin, etten rupea mitään hurjia analysointeja tähän vetämään.. mutta kuinkas kävikään!)
Muutenkin on kiva lukea raapaleita joiden tapahtumat perustuvat omiin kokemuksiisi, koska kirjoittaessasi niistä osoitat vahvuutta muuttaa ikävätkin asiat hauskoiksi (taas puhun niistä hulluista hollantilaisista..), ja samalla kerrot meille hauskoja nippelitietoja eri kulttuureista. Awesome!

Palaten taas tutulle ja turvalliselle Pohjolan alueelle,  kerron nyt ensiksi että onnistuit taas piristämään iltaani Tanskan toheloinneilla ja Norjan välinpitämättömyydellä. Oikeasti, kuka ei voisi olla rakastamatta näitä kahta? xD Täytyy kyllä myöntää etten tajua yhtään mitään sinun ja Vinzupin Ikean jutuista tai 'Puhelintolppapreussista', joten siksi vähän arvelutti lukea nämä, mutta onneksi näissä Ikean seikkailuissa ei ainakaan mitään näkyvää insidevitsailua ollut, joten huolehdin turhia (:
Lainaus
”Hän taisi jäädä sinne”, Islanti jatkoi ja työnsi hänkin kuppinsa lähemmäs kahvipannua siinä toivossa, että norjalainen täyttäisi senkin.

”Niin taisi”, Norja vastasi taas tyynesti.

”Käymmekö hakemassa hänet?”

”…Ehkä myöhemmin…” 
Aaw, sitä tosirakkautta parhaimmillaan, etten itse paremmin sanoisi >; D  *tirsk* ♥

Lienee muuten tarpeetonta sanoa, että uusin FrUk raapaleesi, josta tosin on siitäkin aikaa, oli aivan  mielettömän ihana.  Mietinkin, että milloin se ruusuaihe nousisi pintaan.. (;

Nyt enää pitemmittä puheitta, lisää raapaleita odotellessa~ (oui, minä edelleenkin luen näitä vaikken joka väliin osaisikaan kommenttia heittää ¯ω¯;; )

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

England

• Vieras
« Vastaus #133 : 13.02.2011 15:25:00 »
No nyt tuli uusi lukija. >: D Kommentteja en ole jaksanut lukea, mutta kaikki raapaleet luin ja sain mahan kipeeksi nauramisesta. Toivon, että tekisit uusia raapaleita mahdollisimman pian. ^_^

Ai niin. Olen huono selittämään tai kommentoimaan.

Vyra

• Vieras
« Vastaus #134 : 20.02.2011 23:55:12 »
Myrsis: Kiitos <3 Mut on aina niin kamalan helppo aivopestä kaikkeen xD

Vinzup: Yay~uskalsit kommata! Minä pitää kommenteista oikein paljon ^^ Oikein mainiota, että pidit tästä sarjasta, jonka syntyyn vaikutit... (ja harmittaa vieläkin, et löysit ite tiesi ulos, ennen ku mie ehdin pelastamaan...) on se joo yhdyssana...^^''

MrPanda: Kiitos~ minä olen oikeastaan ollut vain kerran elämässäni Ikeassa... olin kymmenen vee ja mulla oli ihan kamalan tylsää... ja kyllä, Tanska juuri kosi Norjaa, mutta Norja sanoi ei : ( pahus.

Muuttis: awwwwwww, kiitos^^ tuo psykologia osuus oli ihan nappiin (mut ei sun nyt tartte sentään ihan kamalan huolissaan olla... mie oon jo seitsemän viikkoa selvinnyt ;D ...ja pysyttelen kauempana Hollannista...)

England: JEE! Uusi lukija! Kiitos, kiitos^^ (ja musta toi oli jo hyvä kommentti! kunhan vain ilmoittaa pitävänsä niin minä jaksan päivitellä näitä ^^)

Ja sitten. Minulla on taas ollut hiukan kiireitä, kun... tota... vähän niin kuin vaihdoin valtiota taas ^^'' (asun siis nyt Belgian luona --> Benelux -raapaleita luvassa...) Mutta nyt kuitenkin pari uutta rääpälettä^^ Ekaksi, koska lupasin että Tanska pääsee pois Ikeasta jos vain tulee kommentteja, Lost in the Ikea: The Final Part! Ja sitten pari juttua Belgiasta (hänestä tulette vielä kuulemaan paaaaljon~)

Raapale 95: Lost in the Ikea; The Final Part!
Henkilöt: Tanska ja Suomi

Tanska kyhjötti yksin jossain kaupan hämärimmässä nurkassa. Siitä hämäryydestä ja ympäröivistä pahvilaatikoista päätellen kyseinen nurkkaus ei edes ollut enää asiakkaille tarkoitettua aluetta, mutta Tanska ei nyt välittänyt siitä tosiseikasta. Paljon tärkeämpää oli se, että kuinka hän oli tänne päätynyt ja kuinka hän pääsisi pois. Suoraan sanoen, Tanska oli eksynyt.

”Missähän Norge on…”, tanskalainen kysyi ääneen, ”Sverige kai nappasi hänet… Minun täytyy pelastaa Norge!” Kun hänen rakas norjalaisensa oli kyseessä, ei Tanska tuhlannut aikaa sellaiseen turhuuteen kuin pelastussuunnitelman laatimiseen. Mies pomppasi laatikon takaa valmiina tappelemaan jokaista eteen tulevaa ruotsalaista vastaan.

Oli kaikkien onni, että ensimmäinen vastaantulija oli suomalainen.

”Tanska?” Suomi kysyi, ”mitä sinä täällä teet?” Tanskalainen ehti jo rynnätä miehen ohi, mutta hän pysähtyi ja kääntyi takaisin.

”Finland!” Tanska huudahti iloisena ja ohitti suomalainen kysymyksen rynnätessään halaamaan tätä, ”onko Sverige kaapannut sinutkin? Minä vielä näytän sille…” Suomella meni hetki yhdistää mielessään Tanska, kaappaaminen ja heidän olinpaikkansa toisiinsa. Sitten hän pudisti päätään hitaasti.

”Ei…”, hän vastasi, ”sinä olet vain taas eksynyt.”

”En ole…”, Tanska vastasi välttelevästi ja Suomi yritti peittää hymähdyksensä.

”Okei”, hän totesi olkiaan kohauttaen ”minä olinkin tässä vain menossa Norjan luokse…”

”Minä tulen mukaan!” Tanska ilmoitti nopeasti, ”siis… ihan vain siksi, että sinä saatat eksyä tänne ruotsalaisten joukkoon…” Suomi hymyili ja nyökkäsi. Kävellessään nopeaan tahtiin kohti kaupan takaovea hiljaiseksi muuttunut tanskalainen perässään, Suomi vilkutti pikaisesti yhdelle turvakameralle arvaten että Ruotsi olisi kuitenkin siellä jossain vahtimassa. 

A/N: That's it^^ ja se oli oikeastaan tuplaraapale kun en lyhyempään saannut ahdettua... hmm, tämä Ikea taisi sitten olla jokin yhteispohjoismaalainen, kun kerta kaikki siellä ravaa.

Raapale 96: Be cool~ speak Deuts--- Dutch!
Henkilöt: Belgia, Hollanti ja Ranska

Belgia oli juuri puhumassa puhelimessa nykyisen johtajansa kanssa, kun kaksi miesvaltiota ilmestyivät kumpikin aivan yhtä salavihkaisesti hänen vierelleen. Ranska työnsi käsivartensa belgialaisnaisen käden alle kyselemättä sen enempää lupia, mutta Hollanti sentään tyytyi vain seisomaan sisarensa toisella puolella. Belgia vilkaisi kumpaakin miestä kysyvästi ja lopetti sitten puhelunsa nopeasti.

”No?” hän kysyi ja sekä Ranska että Hollanti avasivat suunsa yhtä aikaa.

”Belgique…”

”België…” Miehet vaikenivat ja jakoivat äkäisen mulkaisun keskenään, mutta Belgia vain huokaisi.

”Pojat, pojat”, naisvaltio torui ja riuhtaisi kätensä irti ranskalaisen otteesta, ”jos tämä on taas siitä kielijutusta niin… minähän puhun kahta kieltä, jos tahdon.” Ranska ja Hollanti kyräilivät toisiaan vielä hetken, mutta malttoivat sitten jättää pahemman riidan väliin.

”Ihan vapaasti, zus”, Hollanti mutisi kaikkea muuta kun kannustavalla sävyllä, ”mutta onko pakko sekoittaa minun kieltäni tuon kanssa…”

”Non, non”, Ranska keskeytti, ”onko pakko sotkea minun kaunista kieltäni tuon kamalan…”

”Ei se ole kamalaa”, Hollanti murahti ja astahti uhkaavasti lähemmäs ranskalaista.

”Ei se kaunistakaan ole…”, Ranska vastasi takaisin. Tässä vaiheessa Belgia huokaisi ja päätti vain häipyä paikalta. Hänen puolestaan miehet saisivat tapella vaikka koko loppu päivän asiasta eikä hän kuitenkaan muuttaisi sitä.

A/N: Tämä syntyi kahdesta asiasta: 1. kun harhailin Brysselin juna-asemalla ja yritin ottaa ranska-hollanti kylteistä selvää... 2. kun tajusin, että ainakin hollantia puhuvat belgialaiset sotkevat huolletta ranskaa ja hollantia sekaisin... Jotenkin vain tuli sellainen ajatus, että Belgian tyyli saattaa ihan hiukan pänniä kahta tiettyä miesvaltiota xD
zus = sisko hollanniksi ja Belgian nimet: België (hollanti) ja Belgique (ranska)

(pfft... ja otsikko on randomi xD Kuuntelin Die Prinzen "be cool, speak Deutsch" kappaletta, kun kirjoitin)

Raapale 97: Hullujen hollantilaisten paluu

Henkilöt: Belgia ja Hollanti

Hollanti nautti vauhdista ja sen tuomasta kevyestä tuulesta kasvoillaan. Kauniit kesäiset maisemat vilistivät nopeasti ohi, mutta mies ei nyt välittänyt niistä. Hän korjasi hiukan aurinkolasejaan toisella kädellään ja hymyili hiukan ohittaessaan omansa ja sisarensa välisen rajan. Pyöräillessään hän ei olisi edes huomannut maan vaihtumista, jos rajojen sijainti ei olisi ollut niin hyvin hänen mielessään.

Hollanti ehti pyöräillä hyvän matkaa ja hänen täytyi jo vilkaista kelloaan. Yleensä Belgia huomasi…

”Nederland!” ja siinä se tuli. Hollanti hymähti ja kurvasi pyörällään omasta mielestään erittäin tyylikkäästi paikalle ilmaantuneen naisvaltion eteen.

”Ja?” hän kysyi, vaikka tiesi vallan hyvin, mikä ärsytti Belgiaa. Jo pelkkä naisen luoma äkäinen mulkaisu hollantilaisen pyörälle kertoi kaiken.

”Minä olen sanonut sen jo miljoona kertaa…”, Belgia aloitti vakavalla sävyllä, ”sinä et tule minun alueelleni tuolla kirotulla…” Hollanti kohautti olkapäitään ja polkaisi sitten pyöränsä taas liikkeelle.

”EU antaa oikeuksia!” hän huusi taakseen samalla kun lähti polkemaan erittäin nopeasti kohti omaa aluettaan.  Mennessään Hollanti naureskeli itsekseen ja virnisti leveästi.

A/N: Tässä sitten vuorostaan idea on randomi^^'' se tuli siitä, kun toisena "Belgia-päivänäni" huomasin hollantilaisen pyöräilijäporukan koheltavan hirveetä vauhtia talon ohi... Ja mistä tiesin, että he olivat hollantilaisia? No ku kaikilla oli Hollannin liput pyörissään... (btw, mulla ei oikeasti ole mitään Alankomaita vastaan. Päinvastoin, se on oikein kiva maa ja varmasti yritän joku päivä tehdä jonkun visiitin Amsterdamiin... mut en suostu käyttämään enää pyörää siinä maassa ^^'') Ja EU nyt vain antaa vapauksia, tosin Benelux -maiden välinen liitto taisi sallia vapaan kulkemisen jo ennen EU:ta.

Ja skapa jatkuu vielä^^ kolme raapaletta vaille sata! (ja sitten vielä tämä pakollinen turha tieto osuus, koska mulla on tylsää. Katoin äsken Benelux-maiden välisen pyöräily-kilpailun telkkarista. Kymmenen parhaan joukossa kuusi belgialaista, kaksi luxembourgilaista ja vain kaksi hollantilaista... muahahaa~) Onko kukaan muuten huomannut, että mulle on kehittynyt pakkomielle pyöristä...? xD

England

• Vieras
« Vastaus #135 : 21.02.2011 15:35:20 »
Vois sanoa täsmälleen saman kuin toi MrPanda, jos nyt kirjoitin oikein. Pidän todella tyylistäsi kirjoittaa. ^_^ Iloinen asia päivään, kun lukee näitä sinun raapaleitasi.

Vinzup

• Purilaiskuningastar
  • Captain Smållwave
« Vastaus #136 : 21.02.2011 21:02:20 »
Katos, se selvis ulos sielt Ikean pahaisesta... Beware, we will REVENGE this!!!! 8D Tällä kertaa en huomannu kirjotusvirheitä (tai sitte mä vaan skippasin ne onnistuneesti) :) Tykkäsin tosi paljon kaikista raapaleist, ja nauroinkin tolle Hollannille... Ja sen pyörälle. x) (ahhaa, arvaas kuka pomppaa mun mieleen täst lähin AINA ku puhutaa pyörist/pyöräilyst? XD)

Tällä kertaa vähän lyhyempi kommentti (srg), mut mitäs tässä muuta sanoisin...? Tykkäsin kummiskin <3 :3
Satasta odotellessa ;) -Vin
B.A.T. & Kaaosduo! ~beware~ <3
Vielä ne mammuttikärpäset valtaa maan.
Tunnen itseni lampaaksi kissojen joukossa...

Muuttolintu

• muuttis
    • tumblr
« Vastaus #137 : 23.02.2011 21:56:01 »
95: Jes, pääsihän se Danmark vihdoinkin pois pinteestä! Ja meidän ihanan Suomemme ansiota vielä, aw. Ihana miten Tino huomasi Tanskan olevan eksynyt, ja sitten päätti yksinkertaisella tavalla auttaa häntä kuitenkin niin, ettei Tanskan itse tarvinnut sitä eksymistä myöntää.
Tuo Suomen vilkuttaminen kameralle oli muuten kohta, josta pidin hirmuisesti <3

96: Jälleen kerran, repesin jo otsikossa xD Olipa muuten jo aikakin kirjoittaa jotain Belgian kielitilanteesta, joka on niin samanlainen meidän ruotsi/suomen kanssa. Mmm, ja Ranskasta oli toki mukava lukea~ (kyllä, oli pakko kertoa tämä erikseen♥ =ᴗ= )

97: Tämä oli kyllä kanssa ihana, sisarusrakkaudesta on aina niin hupaisaa lukea ; ) Ja jotenkin Hollannista on aina erityisen hauskaa lukea, hän kun on niin salaperäinen heppu, ainakin itselleni, kun en ole hänestä kauheasti fikkejäkään lukenut. On mielenkiintoista lukea minkälaiseksi sie Hollannin miellät, minulla kun ei hänestä kovin selkeää kuvaa ole... pitäisi varmaan ihan oikeasti joskus ottaa selvää  hänestäkin, *huoh*
Lainaus
”EU antaa oikeuksia!” hän huusi taakseen samalla kun lähti polkemaan erittäin nopeasti kohti omaa aluettaan.  Mennessään Hollanti naureskeli itsekseen ja virnisti leveästi.
  aww, ilkikurinen Hollanti naureskelemassa ja virnistelemässä :'D tällaista lisää <3

Jess, oi tätä onnea -  oikeasti pystyin kommentoimaan, ja vielä säädylliseen aikaan! Nyt, ennen kuin kiitän sinua näistä raapaleista ja painun muualle, niin kyllä, olen huomannut tietyn pakkomielteesi polkupyöriin. :'D Sen se Hollannin lähellä asuminen näköjään teettää... joku päivä sie varmasti uskaltaudut pyöräilemään Hollannissa.. jos et muuten, niin mie pakotan! (; *mwaha*

Bedankt siis näistä! Toivottavasti jatkat hollannin opettamista näillä raapaleilla~ *ikionnellinen, että tietää mitä on 'sisko' hollanniksi*

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Noruz

• pandafanaatikko
  • KH-kaudella
    • Love♥Shine- Noruzin blogi
« Vastaus #138 : 25.02.2011 11:18:53 »
Uusi lukija~!

Lukasin nää kaikki läpi, ja oon naureskellu sen verra, et vattalihaksii sattuu. Ranska on ihana~
Ongelman o vaa ne pari raapalet FraUk:sta, jost mä en yhtää tykkää! Ja viel ko neki o hyvi kirjotettui, ni en voi vastustaa kiusaust lukee ne...
Nii, mut siis nää kaikki on ollu hauskasti kirjotettui, Pohjoismaat o sulosia (varsinkin Ruotsi ja Suomi~), Ranska o ihana, nosebleedaan Preussia koko aja, Puola ja Liettua o tosi, tosi lutusia esiintyessää, ja nää on vaa mahtavia. Lisää Kanadaa~! ♥

Ää, tarviin kahvia jotta päivään tulee järkeä... Kiitos aamun piristyksestä~ :D
Jatkoa raapaleille~ ♥
Nyt se on virallista. ♥

Vyra

• Vieras
« Vastaus #139 : 27.02.2011 16:37:28 »
Huh, teki melkein mieli vaan pantata ja pantata näitä... xD

MrPanda: Kiitos! Täällä tosiaankin on paljon leudompi sää... vastaa oikeastaan Suomen kevättä tai viileää kesää ^^

England: Kiitoksia~ :'D

Vinzup: Kiitos^^ mä täs odottelen sitä kostoa *viheltelee* ei näy mitään... ja mul on awesome ava
xD Muuttis löysi sen mulle, et pitää nyt sit kehuskella...

Muuttis: Kiitos <3 Niin muuten... tää pyörä-pakkomielle on sittenkin varmaan merkki siitä et Hollanti vaikuttaa muhun jotenkin 0_O pelottavaa... ja kai sä sit voit raahata mut Alankomaihin jos mie raahaan sua sit ympäri loppu Eurooppaa ^^

Noruz: Taas uusi lukija! YAY~ Kiitoksia^^

Ja sitten: hyvät naiset, herrat, valtiot ja kanssahetalistit, Kolme viimeistä raapaletta ovat nyt täällä! Olkaa hyvät~

Raapale 98: Alles Kaputt!
Henkilöt: Saksa ja Italia

”Ei tästä tule enää mitään”, Saksa huokaisi ja nosti katseensa autonsa lähestulkoon kokonaan nurmikolle levitetystä moottorista. Saksalaisella oli kyllä ollut pieniä epäilyksiä, kun hän oli luvannut lainata autoaan Italialle, mutta ei hän olisi kuitenkaan mitään tällaista osannut pelätä pahimmissakaan painajaisissaan. Veneziano oli tehnyt autolle jotain, mutta ei itsekään tiennyt mitä. Eikä myöskään Saksa näyttänyt saavan asiasta sen enempää selvyyttä.

”Das ist Kaputt…”, hän vielä totesi kuin varmistaakseen asian itselleen. Italia, joka tähän asti oli seurannut autonpelastusoperaatiota huolestuneena vierestä, naurahti ja yritti sitten huonolla menestyksellä peittää virhettään.

”Italien…” Saksa vain totesi vakavalla äänellä, joka sai nuoremman miehen puhkeamaan anteeksipyyntöihin ihan vain varmuuden vuoksi. 

A/N: Alles Kaputt on lempilauseeni saksassa xD (suom. "Kaikki on rikki/hajalla") ja tämän raapaleen idea tulee siitä, kun minulle selvisi että Italiassa sanaa "caputto" (en oo aivan varma miten se pitäis kirjoittaa ^^'') käytetään kun jokin menee pilalle hauskasti. esim. kaveri liukastuu (<-- tällä esimerkillä se minulle selitettiin...)

Raapale 99: Kun pyöräjengi päätti kerrankin saapua paikalle...
Henkilöt: Tanska ja Hollanti, Belgia, Norja ja pari muuta

“Ja aloitamme siis kokouksen, joten pyydän hiljaisuutta!” Englanti huusi ja vähitellen huoneen melutaso vaimeni miellyttävämmälle asteelle sekä vielä ympäriinsä harhailleet valtiot hakeutuivat omille paikoilleen. Kuitenkin kaksi istuinta, toinen Pohjoismaiden joukossa Ruotsin ja Norjan välissä sekä toinen Benelux-maiden Belgian vieressä, pysyivät tyhjinä.

”Aikovatko Denmark ja Netherlands osallistua tämän päivän kokoukseen?” Englanti lopulta kysyi, kun kaksi valtiota loistivat itsepintaisesti poissaolollaan. Norja ja Belgia yrittivät kumpikin näyttää siltä, etteivät välittäisi pätkääkään asiasta.

”He ovat kai tulos…”, Suomi aloitti, mutta sitten ovet potkaistiin yhtäkkiä auki huudon säestyksellä ja kaikkien ihmeeksi Tanska ja Hollanti kurvasivat suoraan sisään pyörinensä, jättäen samalla ikävät tahrat kokolattiamattoon.

”Anteeksi viivästys”, Hollanti totesi viileällä sävyllä ja nakkasi savukkeensa olkansa ylitse. Tanska virnisti ja nojasi pyöräänsä hänen vieressään.

”Liikenteessä oli ongelmia”, hän jatkoi pyöräilyn jälkeen hieman käheäksi painuneella äänellä. Muut valtiot tuijottivat pitkään kaksikkoa, jolla ei näyttänyt olevan mitään kiirettä keskeyttää näyttävää sisääntuloaan. Oikeastaan se loppui vasta kun Norja ja Belgia noutivat kumpikin oman häirikkönsä vähemmän ystävällisellä tyylillä omille paikoilleen.   

A/N: Minä lupaan ja vannon että tämä oli viimeinen pyörä-aiheinen raapale! Jos lupaukseni rikon niin BFT minut vieköön...
niin... mulla vain oli mielessäni kuva siitä kuinka Tanska ja Hollanti saapuvat komeasti leffa-tyyliin kokoukseen pyörillään ja muut facepalmaa... ^^'

Raapale 100: Ruotsalainen monopoli-raha ja Tanskan kruunu on sama asia…
Henkilöt: Suomi ja Ruotsi

”Su-san?” Suomi kysyi, ”onko sinulla yhtään Tanskan kruunuja? Minä en ehtinyt vaihtaa euroja satamassa.” Ruotsi keskeytti Kööpenhaminan tuikean silmäilyn hetkeksi ja vilkaisi suomalaista seuralaistaan hieman ystävällisemmin.

”Nej”, hän tokaisi ja Suomi pyöräytti silmiään ajatellen kahden vanhemman Pohjoismaan nihkeyttä toisiaan kohtaan. Jotkut eivät vain sitten koskaan oppineet.

”Nämä kelpaavat”, Ruotsi kuitenkin jatkoi ja näytti toiselle valtiolle muutamaa paperista seteliä, jotka eivät tosiaankaan olleet minkään maan kruunuja.

”Hmm…Su-san… Nämä ovat monopoli-rahoja…”, Suomi vastasi tuijotettuaan ruotsalaisen pitelemiä lappusia hetken, ”me pelasimme näillä eilen…”

”Jag vet”, Ruotsi vastasi ja Suomen yllätykseksi hän hymyili pelottavalla tavallaan, ”ne kelpaavat.” Suomi katseli häntä edelleen epäillen, mutta antoi asian sitten olla.

”Minusta tuntuu, ettei Tanska pidä tästä ideasta…”, hän vain mutisi, kun Ruotsi marssi määrätietoisesti vaihtamaan monopoli-rahojaan tanskalaiseksi rahaksi.

A/N: Löysin uutisen, jossa kerrottiin ruotsalaisesta joka oli yrittänyt vaihtaa monopoli-rahaa tanskan kruunuiksi... Hauskaa oli, että hän oli jo kerran aiemmin onnistunu siinä xD Minulla on nyt hirveä nostalgia-olo päällä... Ensimmäinen raapale oli Pohjoismaista ja nyt sadas myös. Lisäksi olen kirjoittanut raapaleita lähes koko (lyhyen) fikkari-urani ^^ näitä on kirjoitettu koulussa tylsillä tunneilla, junassa istuessa, laivassa matkalla Ruotsiin ja perillä hotellissa, Tukholman puistoissa, Unkarissa, Saksassa, Belgiassa, monilla eri talleilla ja juna-asemilla, lentokentillä ja koneissa sekä muutama jopa ihan kotona ^^ Aina kuin on tullut ideoita ja löytynyt kynä ja paperia... Mut alan mennä jo liian tunteelliseksi, sori.

That's it. Sata raapaletta kuitenkin julkaistu, enpä kyllä uskonut koskaan näin pitkälle pääseväni näiden kanssa ^^En osaa koskaan kiittää tarpeeksi, joten kirjoitin tälle "Lopputekstit" (älkää nyt syökö minua, koska siitä tuli liian pitkä...erityistapaus, okei? ^^'')

Lopputekstit (Sallittu)

Belgia: Hallo! België täällä ^^ Vyra pyysi minua kertomaan teille kaikille, että hän on todella kiitollinen kaikille lukijoille ja kommentoijille~ Ja hän rakastaa minua joten hän ei ole tulossa takaisin Fin…
Vyra: Belgia…
Hollanti: Joo, joo, voisitte hakea tuon hullun jo takaisin kotiinsa
Vyra: Hollanti….
Belgia: Ole hiljaa, Nederland. Minua pyydettiin pitämään loppupuhe. Ei sinua!
Hollanti: Koska minä olen parempi kuin sinä. Tuolle hullulle tulisi vain alemmuuskompleksi, jos minä pitäisin puheen.
Belgia: Enpä uskoisi. Kukaan ei voi masentua sinunlaisesi typeryksen takia.
Hollanti: No eipä sinunkaan tyylisi mikään mieltäylentävä ole.
Belgia: Sinä… Idiootti pyörähullu!
Vyra: Hei! Älkää nyt aloittako… pahus… Luxembourg?
Luxembourg: Niin? Ei kun… älä kysy. Minä en tiedä, kuinka heidät saa lopettamaan.
Vyra: …Ei hyvä… Tällaisina hetkinä todella toivon, että oma kotimaani olisi täällä…
Suomi: Moi! Joku kutsui?
Vyra: Finland! Anteeksi… Suomi!
Ruotsi: Hej.
Vyra: Sverige! Oi, heti alkoi näyttää tämäkin meno järkevämmältä…
Luxembourg: Sanoo suomalainen, joka on kaikkea muuta kuin järkevä…
Vyra: ^^’’ Niin, mutta suomalaisten ei tarvitse olla järkeviä.
Suomi: Niin, niin :’D Mutta me tulimme Su-sanin kanssa vain varmistamaan, että olet vielä kunnossa.
Vyra: Voin hyvin, kiitos^^
Luxembourg: Toistaiseksi. Hollanti ei ole onnistunut vielä ajamaan hänen ylitseen.
Vyra: Eikä onnistukaan! Minä ja Belgia hajotimme jo hänen…
Hollanti: Mitä!?
Vyra: Ei mitään…
Belgia: Ei niin…
Hollanti: ….Miksi minä en usko teitä?
Belgia: Koska olet niin aivoton?
Hollanti: Se kulkee sitten suvussa.
Luxembourg: Oikeasti, olkaa hetki rauhassa. Meillä on vieraitakin…
Suomi: Voi, me olemme jo tottuneet… Ruotsi ja Tanska…
Tanska: Hej kaikki! Maailman mahtavin kuningaskunta on saapunut paikalle!
Norja: Ja voisi poistuakin saman tien.
Vyra: Tuota… Tämä huone on kyllä aika pieni… joten ei enää lisää valtioita, jooko? Ja Tanska saa kyllä jäädä ^^
Tanska: Siinäs kuulitte! Saan jäädä! Eli… Mitä te kaikki nyt sitten hengaatte täällä?
Belgia: Kiitämme ihmisiä tietenkin.
Hollanti: Koska pakotettiin…
Vyra: Äläs nyt… Minä lupasin että saat olla aivan rauhassa tämän jälkeen… jonkin aikaa…
Mutta aloitetaan! Onko Islantikin täällä jossain?
Islanti: Toistaiseksi kyllä.
Vyra: Gut. Tahdon kirjoittaa sinusta vielä jotain. Ja SuFinistä… DenNorista…
Tanska: Ja! Kannatetaan!
Norja: …Ole hiljaa…
Tanska: …Norge… mehän voisimme nyt auttaa häntä vähän…
Norja: Hva? …Nei! Älä tule yhtään lähemmäs, Danmark!
Vyra: Aww… te olette suloisia <3 Tino, miksi sinä ja Ruotsi ette voisi auttaa minua myös…?
Suomi: Eh… Ei nyt…. Jospa vain sanoisit asiasi loppuun pian.
Vyra: Näh, olet oikeassa. Tästä alkaa tulla jo hiukan liian pitkä. Joten, kiitos kaikille ihanille ihmisille kun olette lukeneet, antaneet kommentteja ja muutenkin olette niin ihania <3 Sadatta raapaletta ei olisi koskaan tullut ilman teitä ja…
Hollanti: Ne ovat vain typeriä pikkutarinoita… Sinä et ole voittamassa Oscaria.
Belgia: Hou je mond.
Vyra: Entä sitten. Minä olen kuitenkin iloinen näistä. Ja lisää on tulossa! SuFiniä, Dennoria, Lietpolia, Pruhunia, Frukia…
Luxembourg: Älä vain sano sitä nimeä. Olemme aivan liian lähellä…
Vyra: Ai Ranskaa?
Ranska: Bonjour, mon amis!
Luxembourg: …Tämähän tästä puuttuikin…
Vyra: No problem, minä kirjoitan hänet käyttäytymään hyvin. Tämän kerran.
Espanja: Mitä? Osaako Francis muka käyttäytyä…
Preussi: Ja vielä hyvin?
Belgia: Hetkinen! Mitä tekin täällä teette?
Vyra: Anteeksi… Minun moka ^^’’ Kirjoitin vahingossa heidät kaikki tänne… Ei kyllä ollut tarkoitus.
Belgia: Kaikki? Keitä muita on vielä tulossa?
Vyra: Ei ketään, minulta alkaa tila loppua…
Unkari: Szia~ !
Saksa: Guten tag.
Vyra: … Siis heidän jälkeensä ^^’’
Belgia: Selvä… Mutta lopetatko jo pian, kultaseni? Minun täytyy jatkaa töitäni.
Vyra: Totta kai^^ Olen melkein valmis… No niin, Kiitoksia kaikille!
Belgia: Dank u wel, merci~
Hollanti: Bedankt… Hakekaa hänet jo pois täältä…
Luxembourg: Villmols merci!
Ruotsi: Tack…
Norja: Takk. Luulisin.
Tanska: Tusind tak! Vaikka sitä Ikeaa en anna anteeksi.
Islanti: Takk fyrir.
Ranska: Merci baucoup~ Tämä maailma tarvitsee lisää… l’amour <3
Espanja: Sí! Muchas gracias kaikki!
Unkari: Köszönöm szépen~ Oli mukavaa auttaa sinua.
Saksa: Danke schön. Anteeksi, minun on lähdettävä nyt, mutta…
Preussi: Danke! Kaikki mahtavimmat ideat olivat tietenkin minulta! Mutta koska on mahtavaa olla vaatimaton, annan tämän ihmisen nyt viedä kunnian.
Vyra: …Um… Kiitos Preussi… Ja kiitos myös muille! saatte nyt mennä jatkamaan omia valtio-juttujanne tai mitä lienee teette…
Ranska: Oui, minun täytyy löytää Angleterre jostain…
Vyra: …Saanko tulla mukaan?
Suomi: …Minä en suosittelisi…
Vyra: Ah, tietenkin… Kiitoksia vielä kerran kaikille, olette parhaita! Ja jatketaan sitten vielä lisää, right?
Suomi: Ja kiitos paljon, että pidätte hänet samalla myös poissa hankaluuksista koska hänen aikansa menee kirjoittamiseen…
Vyra: Tino!
Suomi: Mutta se on totta.
Vyra: Niin onkin, mutta… ei sitä tarvitse ääneen sanoa…

// Seuraava kommentoija ja oman raapaleen voittaja voi sitten laittaa toiveensa minulle yksärillä ja yritän toteuttaa sen mahdollisimman pian ^^
« Viimeksi muokattu: 20.06.2015 20:47:11 kirjoittanut Beyond »