Myrsis: Kiitos <3 Mut on aina niin kamalan helppo aivopestä kaikkeen xD
Vinzup: Yay~uskalsit kommata! Minä pitää kommenteista oikein paljon ^^ Oikein mainiota, että pidit tästä sarjasta, jonka syntyyn vaikutit... (ja harmittaa vieläkin, et löysit ite tiesi ulos, ennen ku mie ehdin pelastamaan...)
on se joo yhdyssana...^^''MrPanda: Kiitos~ minä olen oikeastaan ollut vain kerran elämässäni Ikeassa... olin kymmenen vee ja mulla oli ihan kamalan tylsää... ja kyllä, Tanska juuri kosi Norjaa, mutta Norja sanoi ei : ( pahus.
Muuttis: awwwwwww, kiitos^^ tuo psykologia osuus oli ihan nappiin (mut ei sun nyt tartte sentään ihan kamalan huolissaan olla... mie oon jo seitsemän viikkoa selvinnyt
...ja pysyttelen kauempana Hollannista...)
England: JEE! Uusi lukija! Kiitos, kiitos^^ (ja musta toi oli jo hyvä kommentti! kunhan vain ilmoittaa pitävänsä niin minä jaksan päivitellä näitä ^^)
Ja sitten. Minulla on taas ollut hiukan kiireitä, kun... tota... vähän niin kuin vaihdoin valtiota taas ^^'' (asun siis nyt Belgian luona --> Benelux -raapaleita luvassa...) Mutta nyt kuitenkin pari uutta rääpälettä^^ Ekaksi, koska lupasin että Tanska pääsee pois Ikeasta jos vain tulee kommentteja, Lost in the Ikea: The Final Part! Ja sitten pari juttua Belgiasta (hänestä tulette vielä kuulemaan paaaaljon~)
Raapale 95: Lost in the Ikea; The Final Part!Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Tanska ja Suomi
Tanska kyhjötti yksin jossain kaupan hämärimmässä nurkassa. Siitä hämäryydestä ja ympäröivistä pahvilaatikoista päätellen kyseinen nurkkaus ei edes ollut enää asiakkaille tarkoitettua aluetta, mutta Tanska ei nyt välittänyt siitä tosiseikasta. Paljon tärkeämpää oli se, että kuinka hän oli tänne päätynyt ja kuinka hän pääsisi pois. Suoraan sanoen, Tanska oli eksynyt.
”Missähän Norge on…”, tanskalainen kysyi ääneen, ”Sverige kai nappasi hänet… Minun täytyy pelastaa Norge!” Kun hänen rakas norjalaisensa oli kyseessä, ei Tanska tuhlannut aikaa sellaiseen turhuuteen kuin pelastussuunnitelman laatimiseen. Mies pomppasi laatikon takaa valmiina tappelemaan jokaista eteen tulevaa ruotsalaista vastaan.
Oli kaikkien onni, että ensimmäinen vastaantulija oli suomalainen.
”Tanska?” Suomi kysyi, ”mitä sinä täällä teet?” Tanskalainen ehti jo rynnätä miehen ohi, mutta hän pysähtyi ja kääntyi takaisin.
”Finland!” Tanska huudahti iloisena ja ohitti suomalainen kysymyksen rynnätessään halaamaan tätä, ”onko Sverige kaapannut sinutkin? Minä vielä näytän sille…” Suomella meni hetki yhdistää mielessään Tanska, kaappaaminen ja heidän olinpaikkansa toisiinsa. Sitten hän pudisti päätään hitaasti.
”Ei…”, hän vastasi, ”sinä olet vain taas eksynyt.”
”En ole…”, Tanska vastasi välttelevästi ja Suomi yritti peittää hymähdyksensä.
”Okei”, hän totesi olkiaan kohauttaen ”minä olinkin tässä vain menossa Norjan luokse…”
”Minä tulen mukaan!” Tanska ilmoitti nopeasti, ”siis… ihan vain siksi, että sinä saatat eksyä tänne ruotsalaisten joukkoon…” Suomi hymyili ja nyökkäsi. Kävellessään nopeaan tahtiin kohti kaupan takaovea hiljaiseksi muuttunut tanskalainen perässään, Suomi vilkutti pikaisesti yhdelle turvakameralle arvaten että Ruotsi olisi kuitenkin siellä jossain vahtimassa.
A/N: That's it^^ ja se oli oikeastaan tuplaraapale kun en lyhyempään saannut ahdettua... hmm, tämä Ikea taisi sitten olla jokin yhteispohjoismaalainen, kun kerta kaikki siellä ravaa.
Raapale 96: Be cool~ speak Deuts--- Dutch!Ikäraja: Sallittu
Henkilöt: Belgia, Hollanti ja Ranska
Belgia oli juuri puhumassa puhelimessa nykyisen johtajansa kanssa, kun kaksi miesvaltiota ilmestyivät kumpikin aivan yhtä salavihkaisesti hänen vierelleen. Ranska työnsi käsivartensa belgialaisnaisen käden alle kyselemättä sen enempää lupia, mutta Hollanti sentään tyytyi vain seisomaan sisarensa toisella puolella. Belgia vilkaisi kumpaakin miestä kysyvästi ja lopetti sitten puhelunsa nopeasti.
”No?” hän kysyi ja sekä Ranska että Hollanti avasivat suunsa yhtä aikaa.
”Belgique…”
”België…” Miehet vaikenivat ja jakoivat äkäisen mulkaisun keskenään, mutta Belgia vain huokaisi.
”Pojat, pojat”, naisvaltio torui ja riuhtaisi kätensä irti ranskalaisen otteesta, ”jos tämä on taas siitä kielijutusta niin… minähän puhun kahta kieltä, jos tahdon.” Ranska ja Hollanti kyräilivät toisiaan vielä hetken, mutta malttoivat sitten jättää pahemman riidan väliin.
”Ihan vapaasti, zus”, Hollanti mutisi kaikkea muuta kun kannustavalla sävyllä, ”mutta onko pakko sekoittaa minun kieltäni tuon kanssa…”
”Non, non”, Ranska keskeytti, ”onko pakko sotkea minun kaunista kieltäni tuon kamalan…”
”Ei se ole kamalaa”, Hollanti murahti ja astahti uhkaavasti lähemmäs ranskalaista.
”Ei se kaunistakaan ole…”, Ranska vastasi takaisin. Tässä vaiheessa Belgia huokaisi ja päätti vain häipyä paikalta. Hänen puolestaan miehet saisivat tapella vaikka koko loppu päivän asiasta eikä hän kuitenkaan muuttaisi sitä.
A/N: Tämä syntyi kahdesta asiasta: 1. kun harhailin Brysselin juna-asemalla ja yritin ottaa ranska-hollanti kylteistä selvää... 2. kun tajusin, että ainakin hollantia puhuvat belgialaiset sotkevat huolletta ranskaa ja hollantia sekaisin... Jotenkin vain tuli sellainen ajatus, että Belgian tyyli saattaa ihan hiukan pänniä kahta tiettyä miesvaltiota xD
zus = sisko hollanniksi ja Belgian nimet: België (hollanti) ja Belgique (ranska)
(pfft... ja otsikko on randomi xD Kuuntelin Die Prinzen "be cool, speak Deutsch" kappaletta, kun kirjoitin)
Raapale 97: Hullujen hollantilaisten paluuIkäraja: Sallittu
Henkilöt: Belgia ja Hollanti
Hollanti nautti vauhdista ja sen tuomasta kevyestä tuulesta kasvoillaan. Kauniit kesäiset maisemat vilistivät nopeasti ohi, mutta mies ei nyt välittänyt niistä. Hän korjasi hiukan aurinkolasejaan toisella kädellään ja hymyili hiukan ohittaessaan omansa ja sisarensa välisen rajan. Pyöräillessään hän ei olisi edes huomannut maan vaihtumista, jos rajojen sijainti ei olisi ollut niin hyvin hänen mielessään.
Hollanti ehti pyöräillä hyvän matkaa ja hänen täytyi jo vilkaista kelloaan. Yleensä Belgia huomasi…
”Nederland!” ja siinä se tuli. Hollanti hymähti ja kurvasi pyörällään omasta mielestään erittäin tyylikkäästi paikalle ilmaantuneen naisvaltion eteen.
”Ja?” hän kysyi, vaikka tiesi vallan hyvin, mikä ärsytti Belgiaa. Jo pelkkä naisen luoma äkäinen mulkaisu hollantilaisen pyörälle kertoi kaiken.
”Minä olen sanonut sen jo miljoona kertaa…”, Belgia aloitti vakavalla sävyllä, ”sinä et tule minun alueelleni tuolla kirotulla…” Hollanti kohautti olkapäitään ja polkaisi sitten pyöränsä taas liikkeelle.
”EU antaa oikeuksia!” hän huusi taakseen samalla kun lähti polkemaan erittäin nopeasti kohti omaa aluettaan. Mennessään Hollanti naureskeli itsekseen ja virnisti leveästi.
A/N: Tässä sitten vuorostaan idea on randomi^^'' se tuli siitä, kun toisena "Belgia-päivänäni" huomasin hollantilaisen pyöräilijäporukan koheltavan hirveetä vauhtia talon ohi... Ja mistä tiesin, että he olivat hollantilaisia? No ku kaikilla oli Hollannin liput pyörissään... (btw, mulla ei oikeasti ole mitään Alankomaita vastaan. Päinvastoin, se on oikein kiva maa ja varmasti yritän joku päivä tehdä jonkun visiitin Amsterdamiin... mut en suostu käyttämään enää pyörää siinä maassa ^^'') Ja EU nyt vain antaa vapauksia, tosin Benelux -maiden välinen liitto taisi sallia vapaan kulkemisen jo ennen EU:ta.
Ja skapa jatkuu vielä^^ kolme raapaletta vaille sata! (ja sitten vielä tämä pakollinen turha tieto osuus, koska mulla on tylsää. Katoin äsken Benelux-maiden välisen pyöräily-kilpailun telkkarista. Kymmenen parhaan joukossa kuusi belgialaista, kaksi luxembourgilaista ja vain kaksi hollantilaista... muahahaa~) Onko kukaan muuten huomannut, että mulle on kehittynyt pakkomielle pyöristä...? xD