Yay, comeback! \o/ Ja yay, olen viimeinkin kirjoittamassa kommenttia! \o/
En nyt rupea listailemaan tässä lemppareitani, kuten yleinen tapa vaatisi (olenhan ekaa kertaa kommentoimassa tätä), vaan kerron vain mielipiteeni näistä kahdesta uusimmasta raapalesta, jos vaan sopii. (;
66: wohoo, Nordicseja taas, vaihteeksi
Tanskan puolustukseksi sanon, että mielestäni ''Island'' on oikein hyvä nimi, enkä yhtään tajua, miksi Norja ja Islanti kiusaavat Tanska-parkaa taas sillä
Ilmeettömällä Tuijotuksella. :<
67: Okei, luultavasti en ole ihan oikea ihminen kommentoimaan tätä, sillä toisin kuin muissa kirjoituksissasi, olen tällä kertaa
puolueellinen, sillä yksinkertaisesti rakastan FrUkta niin paljon.
Ymmärrät varmaan ongelman? No, yritän kuitenkin kommentoida kunnolla... vaikka tekisikin mieli koko ajan antaa valta sille sisäiselle fanitytölle ja vaan hihitellä ilosta... >7<
First things first: hahaaa, kukas onkaan löytänyt uuden lempi parituksen! Kai se on nyt sitten virallista, että sinäkin pidät FrUksta, ja se on hyvä se, meitä ei koskaan voi olla liikaa >: )
Sinä tosin tiedät jo, että pidin tästä raapaleesta aivan erityisesti, mutta toistampa sen uudestaan, ihan vain varmuuden vuoksi: rakastan tätä. Rakastan tätä yhtä paljon kuin raapale no. 2:sta, ja olen iloinen, että voin katsoa tämän olleen osin minun ansiotani.
Numerot olivat hyvä lisä tähän, niiden ansiosta jännitys vain kasvoi ja kasvoi, vaikka olisikin
tiennyt, mitä siellä lopussa odottaa. Hahmot olivat hyvin itensä kaltaisia, erityisesti Ranska. Heti ensimmäisellä lauseella olin myyty:
Ranska käveli kepein askelin käytävää pitkin. Oih ♥ Ja entäs sitten jatko:
Hänen asentonsa ja ilmeensä viestivät vaan tyyneyttä - Oh là là ! *¬* Paitsi, en voinut sille mitään että silmäni osui tuohon
vaan -sanaan.
Vain olisi ollut parempi.
Mitä Englantiin taas tulee... miten tyypillistä, että hän on tekemässä töitä!
Ja vielä tuo päänsärky. Tuo on jotenkin
niiin Iggymäistä. Hihihi. ♥
Mutta... älä nyt saa sydänkohtausta: jotain kritisoitavaakin kyllä löytyi, nimittäin englannin kieli. Anteeksi, mutta jotenkin minusta tuntuu että tämä olisi ollut parempi, jos tämä olisi ollut kokonaan suomenkielinen - till exempel, lause
I’ll kill you! kuulosti jotenkin... tökeröltä. Arvostan kyllä sitä että tässä oli englantia, mutta nyt tuli lähinnä sellainen Homer kuristamassa Bartia,
''why you little!! -fiilinki. En tiedä miksi. o_O Neuvoisin käyttämään englantia silloin, kun on varmat takuut siitä, että se sopii 100% tilanteeseen, eikä kuulosta tökeröltä - esim. Englanti sanomassa jotain englantimaisen
sivistynyttä sarkasmilla höystettynä olisi todella taivaallinen tilanne sille englannin käytölle.
Mutta kaiken kaikkiaan tämä oli oikein onnistunut FrUk -kirjoitus, ja se ehdottomasti piristi päivääni. ♥
Pakko vielä laittaa lemppari kohta!
”Arvaa kuka?” tuttu ääni kuiskasi Englannin korvaan ja miehen huulet hipaisivat ohimennen hänen poskeaan. Englanti tunsi punastuvansa ja hän kätki reaktion ärtymykseen.
Nehehehehe~ >
//7
//< <- tuo ''hymiö'' (vai mikä lieneekään) kertoo kaiken.
Juu, elikkä jatka vaan niiden raapaleiden kirjoittamista ! ♥
Ps. anteeksi että tässä kesti niin kauan! Tiedän, että kaipailit tätä kommenttia pitkään.
Je suis désolée.Pps. Ja kyllä, tiedän että keskityin naurettavan paljon tuohon FrUkin kommentoimiseen, mutta ymmärrät varmaan miksi.