Mää en sitten omista noita potterien hahmoja, jos se jotenkin vaivasi teitä. Toi on CMX:n kappale, mutta se ei (kai?) haitta ketään.
Kirjoittaja: Minä
Genre: Slash
Ikäraja: K-11
Paritus: Draco/Lucius ja ehkä vähän Narcissa/Lucius
Tiivistelmä: Sanotaan nyt sitten suoraan: Dracon isukki raiskaa poikansa.
Varoitus: Sukurutsaus (insesti) ja Raiskaus, pedofilia.
Lapsi lattialla
se on oma poikani
musta potkupuku
niittihelistin
– Isä, poika sanoi astuessaan huoneeseeni, - pääsenkö minä Viistokujaan muiden mukana?
Hymähdin ja poika otti askeleen vierelleni: - Tietenkin sinä pääset, mutisin ja tiukensin otteeni hänen ympärillään. Pakokauhu alkaa vallata häntä kun hieron hänen niskaansa. Kun poika yrittää rimpuilla irti, kovennan otettani ja tuskan aiheuttama äännähdys pääsee hänen suustaan. Heitän pojan lujaa pöydälle, ei liian lujaa, vaan tarpeeksi, että hän älyää olla hiljaa. Avaan vyöni ja osoitan taikasauvalla poikaa, jonka vaatteet katoavat hänen päältänsä. Astelen hänen eteensä ja läimäytän kasvoille: - Hiljaa, ettei äitisi suutu, kuiskaan pojan korvaan, samalla kun pidän häntä syleilyssäni.
Raiskaan sen
Poika on edelleen pöydällä nukkumassa.
– Herää, komennan häntä. Poika noukkii vaatteensa ja jää alastomana nurkkaan pukeutumaan. Kiinnitän kravattini ja odotan, että poika on saanut pukeuduttua.
– Isä, se allekirjoitus
– Niin, mitä siitä?
– Allekirjoitatko?
– En.
Poika kalpenee, pukee sukkansa nopeasti ja nappaa kengät käteensä. Hän lähtee juosten ulos huoneesta. Kuulen, kuinka vaimoni kävelee sisään ja poika juoksee hänen ohitsensa. Hyräilen itsekseni laulunpätkää.
Lapsi pöydällä
se oli oma poikani.
revitty potkupuku,
verinen perse,
raiskasin sen.
– Lucius, kuulen vaimoni äänen takanani,
– Niin Narcissa?
– Draco kertoi minulle jotakin tänään
Käännyn häntä kohti hymyillen ja lyön.
Raiskaan sen