// Alaotsikko: K-13 | Deathfic, One-shot, Songfic | | Trish/Henry
Title: Love stories are for fools
Author: A.M.Charlotte
Beta: Vieläkin joudutte kärsimään ei-betatuista teksteistä.
Pairing: Trish/Henry
Rating: K-11
Fandom: Harper's Island
Genre: Deathfic, Songfic, One-shot
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Harper's Islandin käsikirjoittajille. Kiitos heille. En tienaa tästä rahaa jne.
Warnings: Kuolema! Ei kumminkaan kovin tarkasti kuvailtu.
Summary: Tein vaihtoehtoversion Trishin kuolemalle. Henry seikkailee mukana, ajaa morsiammensa kuolemaan.
A/N: Myönnän suoraan, ettei tämä ole mikään huippufic. Suht nopeasti rustattu, ja sen varmaankin huomaa. Rakentava kommentti olisi tosi kiva juttu, mutta kaikki kommentit tervetulleita.
Kappale on
Snow White's Poison Biten So CinderellaJuokse perässäni, et saa minua kumminkaan kiinni. Askeltesi raskaat tömähdykset ovat vain mitätön taustaääni ajatuksieni lomassa, enkä suo sinulle niistä yhtäkään. Tiesin sinun vihaavan sitä ajatusta, mutta suostuit silti. Enää silläkään ei ole merkitystä. Olen tehnyt päätökseni, tosin sinä ajoit minut siihen.
You say love stories are just for fools
Because this story is cursed by fairy dust
Dead in the end this end was made for you
Fairy tales can be so cruel.Kipu lakkaa, kun saan tuntea sileän peruskallion jalkojeni alla. Näen meren. Näen sen houkuttelevat kuohut sekä piilevät vaarat. Ja jossain tuolla kaukana on maa.
- Trish, sanot yllättäen takaani.
Käsissäsi ollut veitsi tippuu maahan, kuulen sen vaimean tömähdyksen. Olet aseeton. Siltikään en halua kääntyä puoleesi. Katso vain, kuinka otan askeleen lähemmäs reunaa. Katso, kuinka valkoinen häämekkoni repeää. Katso, kuinka unelmani musertuvat.
- Älä tee sitä, kuiskaat.
Ole hiljaa ja lopeta esittäminen. Olet valehtelija.
Love stories are just for fools
Fairy tales can be so cruel
A happy ending was made for you.Kuolema ei tunnu miltään, siihen liittyvä pelko on kadotettu tällä saarella. Se vain on.
- Et sinä minua saa, kuiskaan takaisin.
Pienenä uskoin satuihin. Onnellisiin satuihin ja elämän suureen rakkauteen. Sekin on menettänyt uskottavuutensa tällä saarella.
So Cinderella you've lost yourself in fairy tales
Twinkle, twinkle falling star pull yourself together and don't fall apart.Hiljaa hän lähestyy minua. Paha ei tule yksin, sen mukana tulee kuolema. Kysymys vain on, kumpi on nopeampi ja vapauttaa sieluni kärsineestä ruumiistani. Alan itsekin kävellä lähemmäs reunaa, käännyn matkalla hänen puoleensa.
Näytät pelkäävän kuin pikkukakara. Naurahdan sinulle sumeiden silmieni sekä punaisen nenäni takaa. Meikkini valuvat, kasvoni katoavat. Olet jo uhkaavan lähellä, ja minä aivan reunan liepeillä.
- Luulen että sanomme nyt hyvästit.
Nyökkäät. Silmäsi kiiltävät. Tämä olikin vaikeampaa, älä vain ala itkemään. Minunhan kuuluisi itkeä ja anoa armoa. Nyt sinä teet sitä.
Pyöritän hopeista kihlasormusta sormessani, otan sen pois. Ei enää sanoja. Vain kutsuva tyhjyys, hyppy tuonpuoleiseen.
Ponnistan kielekkeeltä, hetken ajan tunnen lentäväni, kunnes meri huutaa nimeäni ja tipun. Näen sinun katsovan perääni. Pidän sormuksesta tiukasti kiinni ja suutelen sitä. Ainut muisto tyhjistä lupauksista.
En tunne pelkoa, en tunne mitään. Osun vedenpintaan, uppoan nopeasti, lyön pääni ja jalkani kiviin. Kaikki on ohi.
Love stories are just for fools
Fairy tales can be so cruel
A happy ending is lost
So pull yourself together
Pull yourself together now.Enää sinun ei tarvitse mennä naimisiin kanssani. Aallot saivat minut, saan levätä ainiaan.