AN: anteeksi kun on kestänyt niiiiiiin kauan mutta on ollut toi koulu ja sit ei inspiraatiota tullut. hävettää tooosi paljon, mutta tässä jatkoa. ensiksi kuitenkin vastaukset kommentteihin
KIITOS KAIKILLE!! anteeksi ku taas lyhyt luku :ssNiNNi: Aattelin et se vois olla shokki ja vähän erilainen ja anteeksi kun kesti 8(
hannm: Se Edweirdo juttu oli niiku haukkkuma nimi kun en keksinyt muuta ;ss ja koitin keksiä jotain shokeeraavaa ja uutta mutta ei sitten onnistunut(ainakaan omasta mielestä)
Jazmii: kiitti ja nyt vihdoin se inspis tuli ja toivoottavasti edistyt hyvin
Niphredil: Kiitti ja omasta mielestäkin Edward on iljetyällötys kuten tiedät ennestäänkin

) ja olet paras beta !!
Rassemus: Anteeks anteeks anteeka ku kesti . tos author note:ssa onkin syy
Salla: lupaan että kaikki selvitetään tulevissa luvuissa , mutta koita jaksaa odottaa
Arosalie: kiitti arvostan paljon sitä kun tätä luetaan
mariamo: juu ei mitään ja anteeks kun kesti ;ss
Cassie Cullen: koitan tehdä ficin mielenkiintoiseksi ja toivottavasti onnistun
Takku: joo aattelin et Jessica on tarpeeks tyhmä Edwardille, ja en osannu kunnolla selittää sitä kykyä joten ymmärrän
strawberrycullen: kiitti ja selitinkin jo että edweirdo on haukkuma nimi.
Anaid:Kiitti kommentista ja jatkoa tässä
Kymmenes luku: Mielipuolia ja kätyreitä
Bpov
”ISÄ! ” huusin samalla kun etsin Aroa. Hänestä on tullut nopeasti isä minulle, mutta tietenkin Charlie on ensimmäisenä.
”Niin, kultaseni”, Aro sanoi innostuneena.
”IIK!” kiljaisin . En nähnyt isän tulevan. ARGH! Inhoan sitä.
”No niin, kun annoit minulle jo sydänkohtauksen voisin samalla kysyä. MIKSI KUTSUIT SEN EDWEIRDON?!”
”Kultaseni, rauhoitu. Kutsuin kaikki vampyyrit. En olisi voinut jättää hyvän ystäväni perhettä kutsumatta”, Aro selittää. Hän on kauhuissaan. Hah! Aro, suuri Aro pelkää minua. Hahhaa!
”Isa, miksi naurat?”
Hups, taisin nauraa ääneen. ”Öh, ei mitään.” Hmm, osaan valehdella paremmin. Tästä tulee hauskaa.
”Tai no, isä, en olekaan vihainen sinulle. Oli loistava idea kutsua heidät. Minulla olikin jo ikävä toista perhettäni”, sanoin ja hymyilin herttaisesti, mutta kaikki täällä Volturin linnassa tietävät, että se tarkoittaa hankaluuksia. Pitää saada kaikki mukaan juoneeni, sillä vieraat saapuvat huomenna.
”KOKOUS!” huusin niin lujaa kuin pystyin vaikka siihen ei ollut tarvetta. Olisin voinut vain puhua, mutta oli hauskempaa säikäyttää kaikki.
Aropov
”ISÄ!” kuulin tyttäreni huutavan. Hän on kuin oma lapseni.
”Niin kultaseni,” kysyin innostuneena, mutta kun katsoin tarkemmin hän oli suunniltaan.
”IIK!” Isan pitäisi kiinnittää enemmän huomiota. Entäs jos olisin ollut yksi vihollisista.
”No niin, kun annoit minulle sydänkohtauksen voisin samalla kysyä. MIKSI KUTSUIT SEN EDWEIRDON?!” Nyt hän todellakin näyttää vampyyrilta. Minua pelottaa, AUTTAKAAA!
”Kultaseni, rauhoitu. Kutsuin kaikki vampyyrit. En olisi voinut jättää hyvän ystäväni perhettä kutsumatta,” koitan selittää hänelle rauhoittavalla äänellä. Ja nyt hän nauraa. Onkohan hän sekaisin.
”Isa, miksi naurat?” Näyttää, ettei Isa aikonutkaan nauraa ääneen.
”Öh, ei mitään”, Isa selittää varmana. Hän taitaa olla oikeasti sekaisin, tai sitten hänestä on tullut hyvä valehtelemaan.
”Tai no, isä, en olekaan vihainen sinulle. Oli loistava idea kutsua heidät. Minulla olikin jo ikävä toista perhettäni”, kultaseni sanoi ja hymyili herttaisesti, mutta kaikki täällä Volturin linnassa tietävät, että se tarkoittaa hankaluuksia. Hän näyttää mietteliäältä.
”KOKOUS!” Isabella huusi niin lujaa kuin pystyi yhtäkkiä -luulen että kuuloni meni-, vaikka siihen ei ollut tarvetta. Kaikki ryntäsivät äkkiä katsomaan mikä on hätänä. Tämä ei tiedä hyvää.
Bpov
Muahhahahaaa! Juoneni on loistava!
”Rakkaani, miksi naurat kuin mielipuoli?” Alec kysyi, muahhahaa tietäisipä hän vain, mutta kohta hän tietääkin ja nauraa kanssani.
Alecpov
”Rakkaani, miksi naurat kuin mielipuoli?” kysyin Isalta. Hän on pelottava.
”No kultani, kohta saatte kaikki tietää ja nauratte kanssani kuin kunnon kätyrit, MUAHHAHHAAA!” Öh, en tajua. Hän on sekaisin. Pelottavaa.
2 tunnin päästä
”MUAHHAHAAAA!!” kaikki nauravat. Tästä tulee hauskaa. APUA, enään 6 tuntia ennen kuin vieraat tulevat.
”Sisko, enään 6 tuntia ennen kuin vieraat alkavat tulla!” Jane huutaa Bellalle.
”Tiedän, tiedän. Kaikille on siis suunnitelma selvä?”
” Kyllä”, kaikki sanovat kuorossa. Heh, aika vaikuttava näky kun vampyyrimaailman kuninkaat kumartavat nuoremmalle naiselle.