// Alaotsikko: Sirius/Remus, angst, K-11, raapale
Nimi: Kaksi kyyhkyä
Kirjoittaja: Börje
Genret: angst, raapale
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Itsetuhoisuus
// Beyond lisäsi.Paritus: Sirius/Remus
A/N: Ensimmäinen ikinä julkaisemani teksti. En tiedä miten onnistuin tässä, joten olkaa ystävällisiä ja kertokaa se minulle.
Kaksi kyyhkyäIstun rantakalliolla. Kyyneleet valuvat pitkin poskiani. Ikävä ja suru ovat alkaneet näkyä minussa. Annoin heidän riistää sinut minulta. Milloin minusta tuli näin heikko? Kyyneleet valuvat poskiltani leuanpäähän ja tippuvat siitä mereen. Ne sekoittuvat tuohon pauhaavaan kauneuteen, niistä tulee yhtä, ne kuuluvat sinne. Minä en kuulu minnekään. Nousen, käännän katseeni taivaalle.
"Minä tulen luoksesi", kuiskaan hennosti ilmaan. Käännyn pois päin ja lähden. Tiedän, että kuulit minut ja lähdit minua vastaan. Saavun hautakivesi luo, kaksi kyyhkyä tanssivat siinä vapaina, ne kuvaavat meitä silloin joskus. Putoan polvilleni, vedän veitsen repaleisen viittani taskusta. Se kimaltelee kauniisti. Painan sen ranteelleni, terä uppoaa helposti lihaani. Kirkkaan punainen veri pulppuaa ulos ja tahrii maata, painan veitsen yhä syvemmälle ranteeseeni. Heikottaa, nostan katseeni hautakiveesi.
"Minä rakastan sinua, Anturajalka."Tunnen kätesi ympärilläni, hengityksesi niskassani, korvani juuressa. Elämäni lipuu pois, mutta lähden onnellisena, sinun kanssasi.
A/N2: Kaikenlaisen kommentin otan mielelläni vastaan, niin risut että ruusut.