Kirjoittaja Aihe: Twilight: Cullenien angstivuodet | K-11 Cullenit teineinä, osat 9½/10, humor  (Luettu 40117 kertaa)

Tattinen`

• Mikki Hiiri
  • Muse<3
Vs: Cullenien angstivuodet
« Vastaus #140 : 25.02.2010 23:21:24 »
Joo luin nää kaikki luvut kerta heitolla ja ihan mahtavia on olllllu ! :D
On saanu mones kohtaa hekotella :D
Bellalle ja Edille saataa kehittyä jotain mun mielikuvis ainaski :D
oot hyvä kirjottaa tätä koska näköjää moni muuki mun lisäks on nauranu
millon ois tulos jatkoa ? (:

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Lööperiikka

« Vastaus #141 : 26.02.2010 17:33:45 »
Ei, en oo yhtään nauranu tälle!  ;D
 Tosi hyvä, niin hyvä että jatkoa odottelisin.

Alli__

• "I promise to love you forever - every single day"
« Vastaus #142 : 26.03.2010 21:50:31 »
Millon tulee jatkoo?? :D Repeilen ja Bellalle ja Edille et ne menee yhtee. XD Pakko! <3<33<3
Team Edi <3
The RobSten! <3

MyrsyliuutE_96

• C'est Gryffondor
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
« Vastaus #143 : 27.03.2010 15:23:38 »
Retuuu... Missä se jatko? Siitä on melkein kaks kuukautta ku jatkoo lupasit ja nii...

Tuoppa äkkiä meille luettavaa^^
<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

-AliceCullen-

• kuolonsyöjä
« Vastaus #144 : 30.03.2010 18:40:57 »
äkkiääkkiä :<
MISSÄSEVIIPYY, EN MALTA ODOTTAAAAAAAAAAAAAH!
ja anteeks capsin raiskaus..
erase all the memories they'll only bring us pain

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #145 : 01.04.2010 15:51:44 »
Ehh, tämä on ihan loistava! Luin noi kaikki luvut putkeen ja nauroin koko ajan ihan kippurassa!  ;D
Kirjotat tätä kivasti puhekielellä ja tämä juoni.. Oikeesti.. IHAN LOISTAVA!
Tää on todellaki kivan erilainen!
Toivottavasti jatkoa pian, tämä on ihana piristys päivään!
Hehhahahehhee...  ;D ;D Nauran vieläkin, oikeesti, tää vaan on niin hyvä!
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Retu^^

• Vieras
« Vastaus #146 : 22.04.2010 17:34:38 »
Tuhannet anteeksi pyydöt ihanille lukioille! En yksinkertaisesti ole ehtinyt kirjoittamaan lisää, mutta kiitos että olette olleet hyvin kärsivällisiä minua kohtaan, ja viimeinen osa ei ota valmistuakseen (kiireitä tulee vain lisää) JOTEN PÄÄTIN JAKAA VIIMEISEN OSAN KAHTEEN OSAAN, joka on typerää, mutta loppua ei vain ole ehtiny tehdä vielä joten tässä tulisi:

CaPoV:

Nousin ähkäisten sängystä. Esme nukkui vielä sikeässä unessa. kävelin keittiöön juomaan lasin vettä, pelkästään alusvaatteisillani. Oli vielä hieman pimeää, ekä nähnyt kovinkaan hyvin eteeni. Yhtäkkiä kompastuin johonkin ja rojahdin lattialle.
"EMMET MITÄ HEM!:.." siistin äkkiä kieleni.
"Älä huuda..." Emmett vaikersi ja käännähti mahaleen kylmälle marmori lattialle, eikä hänellä ollut edes paitaakaan.
"Emmett MIKSI sinä täällä nukut? Yh, oletko juonut?" Kysyin pojaltani, joka nyt oli taas selällään ja hieroi päätään.
"Rosalie ei antanut...." Emmett vaikersi ja hieroi ohimoitaan.
"Anteeksi? Rosalie teki aivan oikein, olette ihan liian nuoria.."
"EI VITTU ÄLÄ HUUA JA se ei antanu mun nukkuu sen huoneessa, mä muka kuorsaan.."
"ai" Tokaisin hämmästyneenä. Voisivat lopettaa tuon tolkuttoman kiroilun, se on vain niin ruman kuuloista. Yhtäkkiä Rosalien huoneesta alkoi kuulua tuttuakin tutumpi hyvin ruma laulu, jossa... Noh.
"EMMETT SUN SAATANAN KÄNNYKKÄS SOI TAAS!!"
"ÄLÄ PERKELE HUUA!! aiiii..." Emmett vaikersi. Pudistin päätäni ja lähdin raahaamaan Emmettiä omaan huoneeseensa, mutta näinkin Jacobin ja Bellan nukkumassa. Ilman lakanoita,  ja tajusin myös, että lakanat näköjään roikkuikin ikkunasta.
Mitähän liene tehneet taas. En välttämättä halunnut tietää.
Menin lopulta keittiöön valmistamaan aamupalaa kaikille vieraillemme. Kuulin Emmettin kuorsauksen olohuoneesta. Oli pojalla kyllä hyvät unenlahjat.
Lopulta, kun kaikki olivat heränneet,(paitsi Esme) söimme kaikki aamiaista yhdessä.
Olin juuri puhdistamassa kahvipannua, kun Esme tuli keittiöön hiukset sekaisin, alusvaatteisillaan, aamutakki auki, ja silmät puoli ummessa.
"Hei kulta, oletpa aikaisin hereillä, ei tullut yöllä paljoa nukuttua" Hän sanoi viekoittelevasti ja iski silmää.
Irvistin, ja vasta sitten Esme tajusi, etten ollut yksistäni hereillä. Hän meni ihan kirkkaan punaiseksi ja vetäisi äkkiä aamutakkinsa kiinni.Rosalie ja Alice tuijottivat suut auki, mutta Jacob ja Bella olivat kyllä sen näköiset, että meinasin purskahtaa nauruun.
"Okei, oon nähny naisia alusvaatteisillaa ennenkin, mut oikeesti mutsi...Ei." Emmett sanoi, jolloin Jasper tippu tuolilta kunnon räkänaurujen kera.
"Joo tota kiva, et tykkäätte noin vitusti toisistanne, mut meil on vieraitaki" Edward alkoi valittaa, Jasperin yhä nauraessa taustalla. Esme rykäisi, oikoi tukkaansa, ja alkoi täysin tyynenä voitelemaan leipäänsä. Sitten Esme katsoi vaativasti minuun. Huokaisin.
"Minä ja Esme ajattelimme, että olisi mukava käydä eräissä seurapiiri juhlissa... Perheenä" sanoin nuorukaisille. Idea ei tosiaan ollut minun, vaan Esmen. Esme ei tiedä puoliakaan poikien kolttosista ja siksi ajatteli, että pojat osaisivat käyttäytyä. Itse en olisi niinkään varma. Edward loksautti suunsa auki, niin, että kaikki hänen juuri pureskelemansa mömmöt näkyi suusta. Jasper katsoi minua kuin olisin menettänyt järkeni. Niinkuin varmaan olinkin.
"Kyllähän me nyt yksien juhlien ajan osataan kunnolla käyttäytyä", Alice alkoi äkkiä papattamaan. Hän rakasti juhlia. Esme hymyili.
"Ja onhan meillä jonkin verran ruokatapojakin" Rosalie yritti. Irvistin.
"En olisi täysin varma asiasta" Sanoin ja katsoin Emmettiin ja Jacobiin, jotka kilpailivat siitä, kumpi sai ahdettua enemmän herneitä nenäänsä. Alice nyrpisti nenäänsä ja tokaisi:
"Jätetään Emmett kotiin. Tahdon käyttää iltapukuani!" Emmett nyökkäili taustalla, yrittäen kaivaa samalla herneet nenästään pois.
"tietenkin kultaseni saat käyttää kaunista pukuasi, ja Emmettiä ei jätetä kotiin" Esme sanoi ja Emmett voihkaisi. Emmett ei oikein innostu tyylikkäistä juhlista, joissa ei syödä suun täydeltä herkkuja ja hoiperrella alkoholin vaikutuksen alaisena.

"Ei helvetti Carlisle!" Emmett vaikersi oikoi mustaa puvuntakkiaan. En pitänyt siitä, että hän kutsui minua Carlisleksi. Mutta useimmiten olin faija, ja se riitti minulle. Toisinaan kaipasin pikku-Emmettiä, jolla oli kiharat hiukset, harva hampaat ja joka kutsui minua "iskäksi"
"Emmett!! Sinun pitäisi pitää enemmän tälläisiä pukuja, lihaksesi näkyvät tässä niiin ihanasti!" Rosalie intoili ja suuteli Emmettiä hieman liian intohimoisesti.
"Ei Rosalie julkisella paikalla" Mutisin hiljaa.Heillä ei ollut käytöstapoja ja olin aika varma, ettei meillä enää ollut tulemista kyläilemään rakkaille naapureillemme näiden juhlien jälkeen.
"Emmett ottaa tämän!" Rosalie huusi minulle toiselta puolelta kauppaa. Nyökkäsin ja katsoin säälivästi Emmettiä, joka oli Rosalien käsittelyssä. Niin surkeaa ilmettä en ollut Emmettin kasvoilla nähnyt sitten ensimmäisen luokan, jolloin Emmett oli jo ensimmäisenä päivänä puhutteussa.
"Oih!! Jasper tää vaaleenpunanen solmio sopii TÄYDELLISESTI oman pukuni kanssa!!" Alice touhotti innoissaaan ja Edward näytti olevan ensimmäistä kertaa iloinen siitä, ettei hänellä ollut tyttö-ystävää.
"Hei isä, sopiiko nää kengät pukuni kanssa, vai pitäisikö ottaa korkkarit?"Alice kysyi ja katseli kuudetta kertaa samoja matalapohjaisia kenkiä. Huokaisin lannistuneesti. Ei todellakaan mitään vahvinta alaani...
"Mistä minä tiedän? Tämä on äitinne töitä, miestä ei ole luotu istumaan ostoskeskuksessa neljää tuntia miettimässä millaiset kengät laittaa jalkaan" Valitin ja hieroin jalkojani.
"Kohta vapaudutte, pojat. Me lähetään Alicen kanssa alusvaateosastolle, ja te voitte mennä sitten vaikka kahville.", Rosalie sanoi hymyillen. Emmett hypähti äkkiä pystyyn tuoliltaan.
"Itseasiassa, mua ei kyl yhtään väsytä, voin uhrautua tuleen tuomariksi", Emmett virnisti ja iski silmää Rosalielle. Olin juuri aloittamassa saarnaamisen siitä, kuinka epäkohteliasta tuollainen kielenkäyttö oli, kun Rosalie ratkaisi itse asian heittämällä Emmettiä kengällä suoraan otsaan mumisten:
"Olet idiootti Emmett Cullen"
"Siksi rakastatkin minua niin paljon", Emmett nauroi lattialta.
"okei, pojat lähdetään kahville, ja Emmett tulee mukaan", sanoin kiskaistessani Emmettin hihasta, kääntäen hänet oikeaan suuntaan.
"Okei, nähdään tunnin päästä" Rosalie ja Alice sanoivat melkein yhteen ääneen.
"Neljä tuntia noiden kahden kanssa, saa miehisenkin miehen tunteen ittensä homoksi" Emmett voihkaisi nyökkäyttäen suuntaan, minne Alice ja Rosalie olivat lähteneet.
"Taidat olla jo umpihomo " Jasper heitti. Edward oli kohtuu tyytyväisen näköinen. Hän oli sovittanut tasan yhtä smokkia, ostanut sen ja loppuajan pelaillut käsikonsolillaan. Pyyhin käteni huolellisesti kosteutuspyyhkeeseen, ja kun olin aloittamassa  munkkini syömisen, erehdyin katsomaan poikiini, jotka jo survoivatkin munkkia suuhunsa, tai Emmett yritti työntää sitä kokonaisena, mutta kun se ei mahtunut, hän purskautti sen takaisin lautaselle. Ei poika ollutkaan niin suurisuinen kuin puhetapa antoi ymmärtää, mietin. Kihertelin mieluissani pienelle, mutta nokkelalle vitsilleni. Olin niin nokkela.

Alicen PoV

Uh, oh, rakastin tätä. Pitäisi alkaa käyttäytymään hiukan paremmin, jos sillä pääsen juhliin. Rakastin juhlia, mutta valitettavasti meidän luokkalaisten vanhemmatkaan ei enää päästä meitä niiden juhliin, vaikka kaikki haluaisivat meidät sinne, koska me ollaan kuulemma juhlan henkiä. Mutta se ei tosiaankaan ollu meiän vika, et raketit osu puutarha vajaan, tai se, että Emmett oli vahingossa vääntänyt altaan lämmityksen pois, ja vesi oli sen takia jäätävää, niin ettei kukaan uinut. Nuo olivat kyllä pienimpiä mitä on tullut vahingossa tehtyä, mutta ei kuitenkaan tahallisesti, voisi meidät silti kutsua edes syntymäpäiville. Mutta eipä kukaan ei oikein pysty hengaan meiän kans muutenkaa, koska meilä on melkein jokaiseen lähialueen ostoskeskukseen porttikielto, ja nuoriso tuppautuu oleen yleensä ostoskeskuksilla. Paitsi me. Meillä on vaikutusta ihmisiin. Reksikin yhesti meinas ajaa ojaan, ku me heilautettiin sille kättä koulunpihalla, sinä harvana päivänä, kun me kouluun ees raahauduttiin. Reksi kuitenkin joka vuosi päästää meidät luokalta, jonku ihmeen takii, mut luultavasti vain siksi, et pääsis meistä joskus eroon ja sysättyä muualle. Kyllähän se silleenkin kelpasi reksille, nimittäin koululla meni paljon vähemmän rahaa niinä päivinä, ku me ei olla siellä.
"Noniin manikyyrinne on nyt valmis, samoin pedikyyrinne, mitä pidätte neiti?" Myyjä kysyi ystävällisesti.
"IHANAT!" kiljaisin ja halasin myyjää, joka hieman ehkä hämmesi häntä. Käytin hämmenyksen hyväkseni, ja nappasin äkkiä yhden kynsilakkapullon ja sujautin sen laukkuuni. Sitten hyppelinkin jo kahvilalle, jossa minua odotti pöydällinen murjottavia miehiä. Upps, mitä nyt olet tehnyt, Alice?, mietin. Sitten muistin, olin luvannut tulla tunnin päästä. Eihän siinä voinut kauheasti yli tuntia mennä... Katsahdin kelloon, ja kauhistuin. Olin ollut kaksi tuntia ja olin siis myöhässä tunnin.
"CARLI- ömh, ISKÄ anna anteeksi pääsenhän juhliin!?" Kiljuin niin, että koko kahvila kuuli. Muuten en olisi välittänyt, että olin myöhässä, mutta tahdoin niihin juhliin. Me ei olla koskaan sellaisissa juhlissa, missä voisin käyttää kaunista iltapukuani ja nyt jos en päässyt sinne, sääli Jasperia, joka joutuu kestämään minua seuraavan viikon.
"Äh, Rosalie tuli myös vasta äskettäin ja on vessassa, Esme tahtoo teidät juhliin, mitä minä olen määrämään teitä pois" Hän sanoi alistuneena ja katsoi Emmettiä, joka tökki hammastikulla jotain mönjäkasaa lautasella. Uskalsin aravata, et se oli taas yrittäny työntää munkkia kokonaan suuhun. Se niin halus päihittää Jaken. Mut kukaan muu kuin Jake ei pysty työntämään kokonaista hillomunkkia suuhun ja pureskella se niin, ettei mitään pursua ulos.

"sielä juhlissa ei oo kunnon juomia, jotain punaviinilitkuja vaan" Emmett vaikersi kun olimme tulossa kahvilasta ja Carlsile oli lähtenyt hoitamaan asioita.
"No vittu pitääkö sitä joka päivä juoda?" mumisin Emille.  
"No ei jokapäivä, mut tänään kuitenki" Jasper jatkoi ja katsoi minuun arvioivasti.
"no okei, mutta miten te jätkät muka aiotte hankkia juomat?" Sanoin hieman ivallisesti. Pojat katsoivat mietteissään toisiaan.
"no miten niin, väärennetyillä henkkareilla?" Emmett yritti.
"Ei mene läpi tänään, kun se yks hullu akka on kassa vuorosa" Rosalie mumisi.
"No pyydetään jotakin kylähullujuoppoa hakemaan meille kaupasta jotain, maksetaan hinta sille ja se tuo meile" Ed huudahti innoissaan. Huokaisin. Tää ei tulis toimimaan.
"No yritetään sitte, mut teidän rahoilla" Mä mumisin jätkille hieman äreissäni.
"No okei" Jasper sanoi iloisena ja lässäytti Emmettin kanssa käsiä yhteen.

Lähettii sitte kylille ja etittiin jotaki lukuisista juopoista, ja sit lopultaki löydettiinki joku ihan randomi, jonka ilmeisesti vain Emmett tunsi. Tai ei. Jätkä oli niin päissää et se varmaan luuli oikeesti et Emmett oli joku sen kaveri. No jaa Ed selitti sille, et jos Ed antais sille rahan ni se kävis hakeen meille hieman juomista. Ed survo Sen käteen  kakskymppiä ja pyysi tuomaa loput takasi. Jätkä tunki setelit taskuunsa ja nyökytti päätään ja lähti kauppaan sisälle.
"Kato noin helposti kävi" Emmett virnisti meille omahyväisenä.
"EI VITTU SE KARKAA!" Ed rääkäisi mun korvaan ihan saatanan lujaa. Sitten tajusin mitä se kilju. Se kylähullujuoppopedofiilimikälie juoksi kaupan toisesta päästä heilutellen kahenkympin seteliä. Tais olla ukolla tilipäivä.
"Voi vittu!" Emmett karjahti ja lähti juoksee perään, mut se ukko oli jo liian kaukana. Hahah, ihan oikei sille.
"Näyttää kovasti siltä, et lähdetäänkin selvinpäin" Rosalie sanoi ja virnisti mulle.
Voitinpas.

KOMMENTTIA RAKKAAT LUKIJAT? <3

Jatkuu...
« Viimeksi muokattu: 04.05.2010 16:56:52 kirjoittanut Retu^^ »

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #147 : 22.04.2010 17:52:43 »
Ihanaa, uusi luku! <3  ;D
Tää on aivan mahtava, nauran täällä kippurassa.
Toivottavasti tulee se tän jatko-osa pian.  :D
Kiitos taas päivän piristyksestä!
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

anonym.

• tattinson
  • used to be hannm
« Vastaus #148 : 22.04.2010 18:10:29 »
hahahha :D  jatko-osaa oltiinkin jo kaivattu. ei luoja..
Lainaus
Mutta eipä kukaan ei oikein pysty hengaan meiän kans muutenkaa, koska meilä on melkein jokaiseen lähialueen ostoskeskukseen porttikielto
meillä?
jooja HHAHHAHAHAH noin nyt helpotti. ei.. oota... HAHAH.

Tell them I was happy
And my heart is broken
All my scars are open

minnamoi

• Kwop kilawtley
« Vastaus #149 : 22.04.2010 18:35:56 »
oi jes uus luku! :D on sitä odotettu :) tai no puolikas luku, mutta silti! :D toivottavasti ens luku tulis emmettin povina sillä ne sen ajatukset sun muut on nii läppiä! :D tosin eipä sillä oikeestaa oo niinkää välii vaikka ei ois emmett! :D :) mä en kyllä käsitä mitä oikee repäset näit juttu, aivan parhaita! :D

minnamoi♥
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Lööperiikka

« Vastaus #150 : 22.04.2010 19:35:41 »
 ;D Best!
Vitsi tosi hyvä puolikasluku. En yhtää nauranu...
Jatkoa!

Welmasein

• Makeisprinsessa
« Vastaus #151 : 22.04.2010 19:50:51 »
oli taas niiiiin hyvä! kirjotusverheitä löyty ja tällä en tarkota niitä mahollisii puhekielen virheit. kiitos ja JATKOA PIAN!
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

Anaid

• Jamie <3
« Vastaus #152 : 22.04.2010 20:26:21 »
Tosi hyvä luku taas!
Ja hauska. harmi, ku tää loppuu...
Jatkoa!
Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Koriz

• Draco Malfoy <3
« Vastaus #153 : 26.04.2010 03:47:14 »
jee jee jee! Jatkoa on tullut!!

hahhahhaa... En toki nauranut! XD
hihihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Carlisle on paras!!
Ja se on muuten NOKKELA!

HIhiHiiI

Joo...

Kirjotusvirheitä oli kyllä aika paljon. Tosi usin puuttu pisteen jälkeen iso alkukirjain ja joissain kohdissa oli muutenkin epäselvää, mutta joo HIHIHIHI!! Tainnutat mut naurun joten tuskin jaksan puuttua huonoihin asioihin enää xd

JA NYT SE TOINEN OSA TÄSTÄ LUVUSTA!!!
JA NOPEE!!

Chess

• Potter On Totta.
« Vastaus #154 : 27.04.2010 17:54:12 »
Ohhoh! Jatkoa? Vihdoin, ihanaa, kiitos, jes, ihanaa! <33

Ensinnäkin hiukkapikkuisen rakentavaa.  Oli melkoisen paljon virheitä, yhdyssanavirheitä ja kirjoitusvirheitä. Mutta kyllä sen -HEHEHAAHAAHEE! öh, sori repesin yhdelle kohdalle- ymmärtää, kun aika kiireessä varmaan kirjoitit..

En malta odottaa jatkoa! Ei saa loppua vielä, ei saa! Jatkaisit vielä muutaman luvunja vähän enemmänkin.., jooko? Tämä on niin HAUSKA!  ;D

Ainiin, tosiaan. Meinasin kokonaan unohtaa kommentoida tätä uutta lukua -ei vaan luvunpuolikasta.  Hauskaa, nokkelan Carlislen PoV! Hauskaa oli lukea sen näkökulmasta, hekottelin runsaasti monelle kohdalle. Esim.
Lainaus
Ei poika ollutkaan niin suurisuinen kuin puhetapa antoi ymmärtää, mietin. Kihertelin mieluissani pienelle, mutta nokkelalle vitsilleni. Olin niin nokkela.
Hehee! Nokkela on Carlisle. x)

Ja AlicePoV oli hyvä, kun sen päässä taisi pyöriä vain:juhlat-mekko-juhlat-vaatteet-juhlat-kengät-juhlat-..
Lainaus
"IHANAT!" kiljaisin ja halasin myyjää, joka hieman ehkä hämmesi häntä. Käytin hämmenyksen hyväkseni, ja nappasin äkkiä yhden kynsilakkapullon ja sujautin sen laukkuuni. Sitten hyppelinkin jo kahvilalle, jossa minua odotti pöydällinen murjottavia miehiä.
Oli hauska kohta. Se oli yksi mooo..oo..oo..oonista. 

Emmett oli tapansa mukaan -HEHEHEE-tosi hauska.
Lainaus
"En olisi täysin varma asiasta" Sanoin ja katsoin Emmettiin ja Jacobiin, jotka kilpailivat siitä, kumpi sai ahdettua enemmän herneitä nenäänsä.

Ohhoh, anteeksi kommenttini venähti. :( No lyhyesti vielä loppuun:JATKOA pian!!  :D

Merkku

• Vieras
« Vastaus #155 : 28.04.2010 22:44:53 »
Oon lukenut kaikki putkeen! Siis tää on aivan mahtava! Sain kunnon naurut tästä 9½ luvusta! Yksi parhaimpia kohtia:

Olin juuri puhdistamassa kahvipannua, kun Esme tuli keittiöön hiukset sekaisin, alusvaatteisillaan, aamutakki auki, ja silmät puoli ummessa.
"Hei kulta, oletpa aikaisin hereillä, ei tullut yöllä paljoa nukuttua" Hän sanoi viekoittelevasti ja iski silmää.
Irvistin, ja vasta sitten Esme tajusi, etten ollut yksistäni hereillä. Hän meni ihan kirkkaan punaiseksi ja vetäisi äkkiä aamutakkinsa kiinni.Rosalie ja Alice tuijottivat suut auki, mutta Jacob ja Bella olivat kyllä sen näköiset, että meinasin purskahtaa nauruun.
"Okei, oon nähny naisia alusvaatteisillaa ennenkin, mut oikeesti mutsi...Ei." Emmett sanoi, jolloin Jasper tippu tuolilta kunnon räkänaurujen kera.
"Joo tota kiva, et tykkäätte noin vitusti toisistanne, mut meil on vieraitaki" Edward alkoi valittaa, Jasperin yhä nauraessa taustalla. Esme rykäisi, oikoi tukkaansa, ja alkoi täysin tyynenä voitelemaan leipäänsä. Sitten Esme katsoi vaativasti minuun. Huokaisin.

Mälsä kun tää loppuu!!!
« Viimeksi muokattu: 18.05.2010 14:38:23 kirjoittanut Merkku »

Kotitonttu

« Vastaus #156 : 30.04.2010 21:36:52 »
JEE. vihdoin uus luku!! :) 
Tää sun ficcis on niiin piristävä :D ku tää on nii hauska. Sääli vaa et tää jo lopussa :<<
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Rainy

• Pikku Vampyyriprinsessa
« Vastaus #157 : 06.05.2010 21:58:21 »
TÄÄONNIINIHANAOMGOMG<333
Rakastan tätä 8'< Kiitos ihanasta ficistä♥

CandyApple

• wonderwoman
  • I'm a broken doll and you're the puppeteer.
« Vastaus #158 : 06.05.2010 23:31:50 »
Voi helvetti.. Tä on niin..  ;D

Emmett 'ÄLÄ VTTU HUUA' Cullen ♥
Jasper 'taidat olla jo umpihomo' Hale ♥
Edward 'EI VITTU SE KARKAA' Cullen  ♥
Carlisle 'niin nokkela' Cullen ♥
Jacob 'pystyy työntämään kokonaisen hillomunkin suuhun ja pureskelemaan sen niin, ettei mitään pursua ulos' Black
Esme 'ei tullut yöllä paljon nukuttua' Cullen
Alice 'no vittu pitääkö sitä joka päivä juoda' Cullen
Rosalie 'olet idiootti Emmett Cullen' Hale

Nää kaikki hahmot on niin parhaita!
Puolikas luku tulee toivottavasti pian  :)

♥:llä, Candy
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
-Marilyn Monroe-

MissAlice

« Vastaus #159 : 07.05.2010 23:17:33 »
Hypin kohta katossa, ootan jatkoo ja en pysy housuissani. Mahtava tarina <3 I'll love it  ;D
MissAlice, just love in Jasper :3