Kirjoittaja Aihe: En voi elää ilman sinua, Fred (Georgen näkökulmaa. K-11)  (Luettu 5587 kertaa)

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
Tehnyt: Minä.
Beta: Ei ole.
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Itsetuhoisuus // Beyond lisäsi.
Summary: Kertoo Georgen tunteista Fredin kuoltua.
A/N: Kirjoitin tämänkin jo n. vuosi kaks sitten. Tää oli yksi mun ekoista ficeistä, mitä olen koskaan kirjoittanut. Omasta mielestä tämä oli myöskin paras;D

George olisi halunnut pysäyttää sen. "Ei ei, Fred ,ei!" Ääni Georgen päässä huusi. Hän ei kestänyt katsoa sitä. Hänelle rakkain ihminen joutui kuolemaan. Äkkiä hän tajusi miltä Harrystä oli tuntunut, kun Lily ja James olivat kuolleet. George halusi juosta väliin ja ottaa tappokirouksen, mutta Percy pysäytti hänet. Ei Percy ei nyt! Fred ei saa kuolla! Huusi ääni taas. Hän rimpuili. Mutta Percy oli häntä vahvempi. Hänet pakottetiin katsomaan kun paras ystävä tapetaan. Hän ei halunnut katsoa sitä. Ei ei halunnut. Hänen oli päästävä pois ennen kuin Fred makaa tuossa maassa! Frend kaatui ja hymy haihtui. Siinä hän nyt makasi. Kuoleena. George repäisi Percyn irti ja juoksi veljensä luokse. Kyyneleet valuivat poskia pitkin. Hän käänsi Fredin. Veljellä oli silmät auki. Hän painoi päänsä Fredin poskelle. Sitten tulivat esiin muistot. Fred muuttamassa Ronin nallea hämähäkiksi. Fred ostamassa ensimäisiä koulukirjojaa. Fred istumassa jakkaralla hattu päässään. Fred nipistämässä Kelmien kartaa. Fred tutkimassa karttaa. Fred juoksemassa Percyä pakoon pitäen valvojaoppilais merkkiä kädessä. Fred hymyilemässä Rohkelikon voitettua ensimäisen kerran mestaruuden. Fred "pudottamassa" karkkipussia. Fred hymyillen ja pää katosi!Se oli ehkä paras kuje jonka he olivat keksineet! Fred hymyilemässä leveästi Pilapuodin edessä avaamispäivänä. Fred huijaamassa Ronia. Voi tuntuu että en voi elää ilman sinua Fred! Olit minulle aina se tärkein! Kyyneleet olivat valuneet jo lattialle. Hän ei välittänyt enä mistään. Fred oli ollut aina se tärkein. Hänen milensä mustui ja sydämessä ollut valo katosi ja sydän muuttui painavammaksi. Ja painavammaksi. Aina vain painavammaksi. Silmissä näkyi vain mustaa. Mustaa. Elämän valo oli kadonnut. Syy elää oli kadonnut. George tunsi rakkauden ja kaipauksen. Aina sitä mustaa. George sulki silmänsä.
"George meidän täytyy jättää hänet!" Percy sanoi. Jättää Fred? Ei ikinä! Hän ja Fred kulkivat aina yhdessä! Aina. Joka ainoa päivä.
"Ei en voi"George sai sanotuksi kyynelten keskeltä.
"Hänet on vietävä turvaan niin kuin sinutkin! Täällä on vielä kuolonsyöjiä!"Percy huusi. Kuolonsyöjiä. Joskus hän oli niistäkin välittänyt muttei enää. Taistelu pelotti ja itketti häntä yhtä aikaa. Elämä ilman Frediä. Mitä siitä tulisi? Ei ei yhtään mitään! Fredin ansoista kuolonsyöjien kanssa taistelu oli joskus ollut kivaa ja naurettavaa. Muttei enää. Elämästä oli kadonnut kaikki elämisen taika. Joten.
"Avada Kedarva" George sanoi ja osoitti taikasauvallaan itseään. Hän aukaisi silmänsä. Nyt hän pääsi Fredin luo. George tunsi kuinka hän liipui ylöspäin. Tuossa. Tuossa säteilivät hänen rakkaiman ihmisensä ja veljensä kasvot. 
"Miksi?"Fred kysyi.
"Miksi mitä?" George kysyi.
"Miksi teit sen?" Fred kysyi. Georgesta tuntui että elämä oli aina ollut yhtiä kysymyksiä täynnä. Nytkin hän mietti mitä vastata Fred
 oli muuttunut. Tavallisesti hän olisi nauranut ja hymyillyt. Mutta nyt hänen kasvonsa olivat vakavat ja surulliset.
"En voinut elää ilman sinua! Minun oli pakko! Pakko, Fred. En löytänyt muuta ratkaisua," hän lopulta sanoi.
"Vain minun takiani? Olisit voinut elää. Sinulla oli mahdollisuus valita toisinkun minulla!" Fred sanoi.
"Niin oli, mutta itsemurha tuntui paremmalta vastaukselta, kuin elämä" George vastasi ja yritti hymyillä. Miksi Fred tuolla lailla suuttui? Hän, George halusi olla aina Fredin kanssa. Aina. He olivat kaksoset ja kulkivat yhdessä. Se oli kaksosten tarkoitus. Ystävyys ja Rakkaus. Hän oli aina luottanut Frediin ja Fred oli aina luottanut häneen. Mutta sortuisiko ystävyys itsemurjan takia? Georgelle tärkeintä elämässä oli Fred. Mutta oliko George tärkein Frendin elämässä?
"Sinä olet elämäni keskipiste!" George sanoi.
"Sinäkin olet minun," Fred totesi.
"Paras olla nimittäin nyt minä halaan sinua! Haluan uskoa että tosiaankin olet siinä!" George sanoi ja syöksyi halamaan veljeään. Siinä he seisoivat. Keskellä ei mitään. Kaksi poikaa joista toisella oli kyyneleet silmissä, mutta toisella surulliset ja osaaottavainen ilme kasvoilla. Fred ja George. Parhaimmat kaverit jotka luottivat toisiinsa. Kaksoset halasivat pitkään ja hartaasti. George ei halunnut irroittaa otettaan vaan halasi. Frenkään ei näyttänyt haluavan.
"Olet minulle tärkein" George kuiskasi veljensä korvaan.
"Sinäkin minulle" Fred kuiskasi takaisin. George tunsi taas valon. Valon elämässä. Valon sydämessä.
-------
Kommenteja, kiitos!

- Gua heitti ylimääräisen pois ikärajasta, joka sinällään oli oikein. :)
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 22:44:52 kirjoittanut Beyond »

GinnyW

• ava (c) raitis
Vs: En voi elää ilman sinua, Fred
« Vastaus #1 : 18.10.2009 18:20:15 »
Voi eii!!! Tuli kyyneleet silmiin!

Mut pari virhettä löysin. No, siellä oli ainakin kaks kirjotusvirhettä joita en nyt jaksa viilata, mutta avada kedavraa ei voi tehä viel Georgen kaltainen velho. Se on vielä liian voimaton, ja oisin ehkä kaivannu lisää selitystä kun George teki itsarin että miltä se tuntu jne. Ja sitte se Fredin kuolema, oliko tää viimeisestä taistelusta? Koska jos oli, nii Fred jäi katon alle kun se murtu, ja sain sellaen käsityksen et joku ois Avada Kedavrannu sen tässä. Mutta tosi hyvä ficci! Aika sekava kommentti...
"It's not the face, but the expressions on it. It's not the voice, but what you say. It's not how you look in that body, but the things you do with it. You are beautiful."
- Ian O'Shea

Tuulevi-Hillevi

• viimeinen lohikäärme
  • Anna mun elää mun omassa legomaailmassa.
« Vastaus #2 : 18.10.2009 19:08:39 »
Pidin ideasta ja ficci oli oikeastaan aika kaunis. Mutta pakko sanoa, että ihan rutosti kirjoitusvirheitä!  ;)

Fred nipistämässä Kelmien kartaa.

Niinpä niin...

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.10.2009 19:33:36 »
Oho, tähänkin on tullut kommenteja.

GinnyW Joo tässä Fred tapettiin Avada Kedevralla, vaikka se kuoli aivan toisenlaisella loitsulla, jota ei Kuoleman Varjeluksissa mainittu. Sen takia tämä eroaa hiukkasen juonesta. Ja vielä noista kirj.virheistä.... olen pahoillani.

Tuulevi-Hillevi Jep, kirjoitusvirheitä oli aikas paljon, sillä en kirjoittanut tätä aluksi Wordille, vaikka yleensä kirjoitan.

KIITOS MOLEMMILLE.

dimples

• ^___^
    • Blogi
« Vastaus #4 : 24.10.2009 15:32:40 »
Tää oli jotenki just sitä mitä tarvitsin, on jotenki surullinen olo mutta tän ficin onnellinen loppu piristi kivasti, kiitos siitä.
Mutta, niin kuin edellä mainittiin, pieniä virheitä löysin kirjotuksessa, vaikka ei ne lukemista paljon haitanneet.  :)

-dimples
Live, dance, laugh, write.

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
« Vastaus #5 : 24.10.2009 19:58:55 »
dimples Kiitos itsellesi. Yritän katsoa noita virheitä vielä. (heti kun jaksan) Toinen KIITOS.

Feliicia

• Puuskupuh
  • Hobitti
« Vastaus #6 : 13.09.2010 20:01:12 »
Tämä on ehdottomasti yksi parhaista ficeistäsi, sitä mieltä minä olen. Joskus tosiaan elämä on aika epäreilua ja kurjaa, mutta Georgen ei silti olisi tarvinnut tehdä itsaria. Vaikka he ovat onnellisia, se on kyllä tärkeintä.
 Olisi voinut mennä vähän aikaa ennen kuin George teki itsarin, mutta oli se noinkin hyvä. Surullista ja kaunista tekstiä,

Kiitos<3

ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Vaarallinen Komentoija

• Vieras
« Vastaus #7 : 16.09.2010 14:44:55 »
HarryPotterFan4Ever, minustakin täm'ä oli parhaimpia ficcejä (kuten myös vanhimpia) mitä olen kirjoittanut. Kiitos itsellesi taas kommentistasi niitä on aina yhtä kiva lueskellella :)