nami-swan Okei, ei taukoja
Dramione on vielä hiukan hakeissa;D En ole näes koskaan kirjoittanut Dramionea, joten päätin heittää sen tähän ficciin.... Okei nyt mulla ois tämä kauan odotettu kolmas luku, jota melkein menin luulemaaan neljänneksi;D
A/N Päätin etten sano tästä luvusta etukäteen, mitään. Joten pidän suuni supussa, ja te saatte (kerrankin) lukea luvun ihan itse ilman mitään etukäteen paljastettuja juttuja.
Luku 3.
Pullonpyöritystä ja muuta mukavaa.Seuraavana aamuna Harry heräsi tosi aikaisin. Hän oli kierrellyt sängyssään koko yön, ja oli ilmeisesti nähnyt painajaista, sillä hän oli läpimärkä hiestä. Harry vilkaisi Ronia, joka kuorsasi kovaäänisesti päätteli, sitten ettei herättäisi tätä ja meni suihkuun.
Harry joutui odottamaan kokonaisen puolituntisen ennen kuin pääsi peseytymään. Vesi oli hyytävän kylmää vielä sen jälkeenkin, Harry kuivasi itsensä nopeasti sauvan heilautuksella, puki päälleen ja lampsi alakertaan.
Pian hän tajusi, että aamupala alkaisi vasta tunnin päästä joten hän istuutui sohvalle, otti hajamielisesti kirjan ja aukaisi sen.
Vähän ajan päästä Harry tunsi lämpimän pienen käden hartioillaan, hän kääntyi ja huomasi Ginnyn.
”Huomenta”, Tyttö sanoi väsyneenä.
”Huomenta. Näytät väsyneeltä. Nukuitko huonosti?” Harry kysyi suudellen Ginnyä.
Ginny nyökkäsi.
”Lievästi ilmaistu. Nukahdin vasta neljältä”, Hän sanoi ja istuutui Harryn viereen.
”Mikä sinua valvotti?” Harry kysyi.
”Hmm…Ei puhuta siitä”, Ginny sanoi painaen päänsä Harryn syliin.
”Jotain paljastettavaa?” Harry naurahti silitellen Ginnyn hiuksia.
”Ehkä.”, Ginny mumisi unisesti ja sulki silmänsä.
Harry hymähti tytölle ja suuteli tämän hereille.
”Harry!” Ginny moitti närkästyneenä.
”Mitä?” Harry kysyi viatomattomasti.
”Minua väsyttää,” Ginny sanoi ja haukotteli.
”Mutta minulla on nälkä”, Harry valitti pikkulasten tapaan. Ginny hymähti Harrylle ja suuteli tätä.
”Älä valita. Eihän aamiainen ole edes alkanut”, Tyttö sanoi hymyillen.
”Onhan se.”, Harry väitti vastaan.
”Eipäs”, Ginny sanoi.
”Aamiainenhan alkaa seitsemältä eikö niin?” Harry varmisti.
”Niin alkaa.”, Ginny vastasi.
”Kello on jo puoli kahdeksan”, Harry huomautti. Ginny kirkaisi ja katsoi kelloa.
”Voi ei…voi ei…me myöhästytään tunnilta...eikä me edes tiedetä, mitä meillä on…voi ei!” Tyttö hätäili.
”Tiedätkö, mitä Ginny?” Harry kysyi arvotellen.
”No?”
”Joskus sinä tosiaan kuulostat Hermionelta”, Harry vastasi hymähtäen. Ginny heitti tyynyn Harryn päähän.
”Sinä senkin…”, Tyttö mutisi. Harry hymähti ja heitti tyynyn takaisin Ginnylle, joka otti sen taitavasti kiinni. Ginny heitti Harryn päälle kaksi tyynyä ja romahti sen jälkeen itse pojan rinnan päälle.
”Joko luovutat?” Hän kysyi irvistellen.
”Joo”, Harry ähkäisi.
”Sinun pitää sanoa: Ginny on minua parempi tyynysodassa ja minä rakastan häntä”, Ginny tokaisi.
”Entä jos en sano?” Harry kysyi irvistäen Ginnylle. Ginny otti Harryn ranteen ja puristi sitä.
”AIIIII!” Harry huusi. Ginny nauroi pilkallisesti.
”Sano jo!” Tyttö pakotti taittaen Harryn rannetta lattiaa vasten. Harry kivahti kivusta ja sanoi:
”Okei minä luovutan.” Ginny hymyili Harrylle.
”Sano nyt niin!” Tyttö vaati. Harry hymähti ja kysyi:
”Mitä minun pitikään sanoa?”
Ginny nauroi Harrylle päin naamaa ja tokaisi:
”Ginny on minua parempi tyynysodassa ja minä rakastan häntä”
”Ginnyonminuaparempityynysodassajaminärakastanhäntä!” Harry antoi tulla yhteen putkeen.
”Anteeksi en saanut selvää”, Ginny naurahti.
”Ginny. On. Minua. Parempi. Tyynysodassa. Ja. Minä. Rakastan. Häntä!” Harry sanoi pitäen liioittelun pitkän tauon jokaisen sanan välissä. Ginny kuitenkin hyväksyi tämän sillä hän suuteli Harrya hymyillen.
”Nyt mennään aamiaiselle!” Tyttö huudahti vetäen Harryn ylös.
”Juuri tuon minä halusinkin kuulla”, Harry sanoi suudellen Ginnyä.
He eivät kuitenkaan ehtineet muotokuva-aukkoa pidemmälle sillä silloin tulivat Ron ja Hermione.
”Mikä teillä kesti?” Ron kysyi antaen Harrylle ja Ginnylle heidän lukujärjestykset.
Harry katsoi omaansa ja huomasi, että heillä oli Pimeyden Voimilta Suojautumista eli Kalkarosta. Hän vilkuili Ginnyn lukujärjestystä, joka oli voihkaissut. Ginnyllä oli ensimmäisenä Ennustamista.
”Mikä teillä kesti?” Ron kysyi uudestaan, kun Harry ja Ginny näyttivät siltä etteivät kuulleet ensimäistä kertaa.
”Ööh…me…tuota…”, Harry aloitti punastuen.
”Me olimme tyynysotaa”, Ginny tokaisi tyynesti. Ron katsoi ensin Harrya ja sitten Ginnyä.
”Tyynysotaa! Tosi lapsellista!” Hermione Ronin vieressä tuhahti. Harry ja Ginny katsoivat ensin Hermionea sitten toisiaan, jonka jälkeen he purskahtivat nauruun.
”Mikä teitä naurattaa?” Ron kysyi.
”E-ei mi-mikään”, Ginny sanoi pyyhkien vettä silmistään.
Ron pudisteli päätään ja sanoi Hermionelle:
”Minä menen hakemaan kirjat, tuletko?” Hermione nyökkäsi hymyillen. Harry ja Ginny katsoivat hetken parin perään ja menivät sen jälkeen sohvalle vierekkäin. Ginny, joka makasi Harryn ja sohvan välissä suuteli Harrya intohimoisesti. Harry vastasi suudelmaan yhtä intohimosesti, kuin Ginny.
Kumpikaan muistanut, että he olivat oleskeluhuoneessa, jonne kuka tahansa rohkelikko saisi tulla. He luulivat vain olleensa poikien makuusalissa, joten Harry alkoi riisua Ginnyn paitaa.
Pian kuului kuitenkin ääni:
”MITÄ HELVETTIÄ TE TEETTE?!” Harry jätti Ginnyn paidan nappien aukamisen ja kääntyi ääneen päin. Hän huomasi Ronin, joka oli kasvoiltaan samanvärinen kuin hiuksensa. Ginny virnisti isoveljelleen ja Harrylle.
”Me vain mataan sohvalla”, Tyttö sanoi viattomattomasti samalla, kuin kokosi itseään ylös.
”Te vain makaatte te teette jotain paljon paljon pahempaa!” Ron melkein huusi.
”Emme oikeastaan”, Ginny sanoi etsien sukkiaan, jotka hän oli vähän aikaa sitten riisunut jaloistaan.
”Onko teillä hajuakaan siitä, kuinka moni ihminen olisi voinut nähdä teidät?!” Ron ärisi edelleen. Ginny vain kohotti olkapäitään ja Harry hymähti.
”Te olette täysin sikoja!” Ron huudahti marssi heidän ohitseen, kiipesi pois muotokuva-aukosta ja katosi näkyvistä. Ginny hymähti ja sanoi:
”Sehän meni hyvin.”
Harry nyökkäsi hajamielisenä. Ginny halasi häntä.
”Piristy nyt. Kyllä Ron leppyy!” Tyttö lohdutti.
”Joo ehkä parissa vuodessa”, Harry sanoi ja naurahti.
”Ehkä”, Ginny vastasi ja oli miettivinään. Harry nauroi Ginnylle ja meni hakemaan kirjojaan.
Pian hän oli päässyt tunnille. Harry vilkaisi Ronia, joka mulkoili jatkuvasti häntä. Harryn liikkuessa poikaa kohti hän käänsi päättäväisesti selkänsä ja meni Hermionen luokse.
”Luokkaan!” Kuului Kalkaroksen kireä ääni. Harry kääntyi ja huomasi isänsä. Kalkaros ei katsonut Harryyn päinkään. Käänsi hänkin vain selkänsä.
Harry meni muiden mukana luokkaan ja istuutui Hermionen viereen. Ron kuiskaili koko tunnin ajan Hermionelle, joka vain nyökytteli hajamielisenä. Kerran tai pari Harry huomasi Kalkaroksen vilkuilevan häntä.
Kun he aloittivat tehtävänsä eli tainnuttamisen Kalkaros tuli Harryn ja Ronin luokse.
”No Weasley?” Ron heitti tainnutus taian Harryyn, joka väisti hymyillen ilkikurisesti.
”Potter sinun vuorosi!” Kalkaros tuhahti. Harry heitti tainnutus taian Roniin, ja Ron kaatui maahan tainnutettuna.
”Hyvä Potter, saat viisi pistettä rohkelikolle”, Kalkaros sanoi ja asteli luokan eteen. Rohkelikot katsoivat ihmeissään Kalkarosta. Kalkaros ei ollut ikinä antanut heille pisteitä.
Harry vilkaisi Hermionea, joka oli juossut Ronin luokse ja herpaannutanut hänet. Harry vain tuhahti. Tunnin loputtua Kalkaros sanoi:
”Potter tule tänä iltana kello seitsemän huoneeseeni tai annan jälki-istuntoa!”
Hermione heitti Harryyn sinun-on-pakko-mennä- ilmeen ja Harry nyökkäsi Kalkarokselle.
Lounaalla Ginny tuli Harryn luokse.
”Mikä sinun on?” Tyttö kysyi huomattuaan, ettei Harry nauranut hänen vitsilleen.
”Kalkaros haluaa puhua minun kanssani.”, Harry tyyntyi sanomaan.
”Kalkaros… Miksi?” Ginny kysyi ihmeissään.
Harry kohotti olkapäitään.
”Milloin?” Ginny kysyi.
”Tänä iltana seitsemältä”, Harry vastasi hajamielisenä.
”No sinun on varmaan pakko mennä”, Ginny totesi ja suukotti Harrya. Harry hymyili Ginnylle, vaikka Ron heittikin heihin pahoja katseita. Harry ei välittänyt hänestä.
Sinä iltana Harrya hermostutti enemmän kuin koskaan. Hän oli ottanut näkymättömyysviitan mukaansa, kuten myös Kelmien Kartan ja taikasauvansa. Ginny toivotti hänelle onnea suutelemalla ja Hermione halaamalla Ronia Harry ei nähnyt missään.
Kävellessään Kalkaroksen huonetta kohti Harry tunsi sydämensä hakkaavan. Rauhoitu, Hän käski itseään, mikä ei kuitenkaan auttanut asiaa. Pikemminkin päinvastoin. Hän hermostui vielä enemmän.
Harry koputti Kalkaroksen huoneen oveen.
”Sisään”, Kuului Kalkaroksen ääni. Harryn sydän ponnahti. Hän veti näkymättömyysviitan pois päältään ja aukaisi oven. Kalkaros istui tuolissaan. Hän viittasi Harryn istumaan. Harry istuutui katse jossain aivan muualla.
”Potter…”, Kalkaros sanoi. ”Katso minua!” Hän tokaisi. Harry katsoi isäänsä suoraan silmiin. Kalkaroksen katseessa oli lempeyttä. Ja sääliä. Sääliä Harrya kohtaan. Harry hymyili pienesti ja Kalkaros vastasi hymyyn. Kumpikaan ei osannut sanoa mitään. Muttei sanoja varmaan tarvittukaan.
”Sinun äitisi”, Kalkaros aloitti. Harry kuunteli. Nyt oltiin tulossa siihen mihin oltiin kokonaiset kaksi vuotta tähdätty.
”Sinun äitisi oli hurmaavin noita, jonka olin ikinä nähnyt. En ole ikinä rakastanut ketään samalla tavalla, kuin häntä.”, Kalkaros sanoi katse edelleen Harryn silmissä. Harry nyökkäsi osaamatta sanoa sanaakaan.
”Minä vihasin Jamesia. Hän sai kaiken, mitä minä en. Hän oli lellitelty. Hän sai Lily Evansin noidan, jota minä rakastin. Minä en halunnut tehdä Lilylle pahaa. Minä halusin Lilyn, mutta pahuksen Potter vei hänet. Sitten…, kun sain kuulla sinun olevan oikeasti minun poikani vihasin Jamesia vielä enemmän. Vihasin Jamesia sen takia, mitä hän oli tehnyt Lilylle, minun suurelle rakkaudelle.” Kalkaros sulki hetkeksi silmänsä. Harry ei edelleenkään saanut sanaa suustaan. Hän mietti. Mietti niin ankarasti, että hänen otsa rypistyi. Jos kerran Kalkaros rakasti Lilyä, miksei hän ollut sanonut sitä Lilylle?
”Kun Albus kertoi, että sinä tiedät minun olleen oikeasti isäsi tunsin raivoa, vihaa ja rakkautta sinua kohtaan. Kaikkea kolmea yhtä aikaa.”, Kalkaros kuiskasi. Harry hymyili pienesti. Kalkaros rakasti häntä? Mahdoton ajatus.
-------
Tässä sitten..... Nyt sitten aloitan sen neljännen luvun, josta aikaisemmin höpisin,
Ja kommenteja, kiitos!