Kirjoittaja Aihe: Twilight: Sinne, muttei takaisin, Ed/B K 11  (Luettu 18609 kertaa)

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #20 : 04.10.2009 10:30:47 »
Oon pahoillani noista 4+5 lukujen suurista kirotus vireistä. Laitoin vahingossa väärän version enkä löydä oikeaa tietokoneeni muistin syövereistä.
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

saltsu

  • ***
  • Viestejä: 37
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #21 : 04.10.2009 12:27:20 »
Vähän hyvä ficci!Ootan innolla jatkoo! :)
Kännis ja läpäl, jeah man, se on käypä syy

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #22 : 07.10.2009 19:10:47 »
Viimeinkin jatkoo! Kesti kauemmin, kuin olin kuvitellu, mut seuraava luku ilmestynee nopeammin (Olen sitä jo jonkin verran kirjoittanut, ja ensiviikolla on syysloma, niin ettei tarvitse kuluttaa koulun penkkiä). Kiitos kaikille kommentoijille! Ja mikäli joku ei tiedä (mikä on pyhäinhäväistys Draculan sukua kohtaan), niin Teini Dracula on yli- ihana tv sarja, joka on ilmestynyt summerissa muutamana kesänä. Boris on (se parhaan näkönen) Kreivi Draculan veljen (Ivanin) poika.
6.Luku
Edward PoV.
Bella nukkui rauhassa sylissäni. Olin vaihtanut paikkaa Carlislen kanssa. Hänen täytyi lähteä metsästämään ja hän tahtoi palata, ennen kuin Bella herää. Katselin heltyneenä rakastettuni kasvoja. Miten kaunis kukaan ihminen voikaan olla. Hän itse ei vain kauneuttaan näe. Valitettavasti. Muutoin hänestä voisi tulla vaikka malli. Tai ei sentään. Mallin on kyettävä kävelemään suoraan ja  kaatumatta ja vielä korkokengilläkin
   . Hän liikahti unissaan ja painautui tiukemmin minua vasten. Hänen hiuksensa  heilahtivat ja hänen tuoksunsa tunkeutui nenääni. Hiljainen murina kampusi rinnastani. Vaikka se kuullosti enemmän kehräykseltä.
   Vaikka ääni oli hänen korvilleen liian matala hän taisi vaistota sen jotenkin, sillä hän käänsi kylkeä ja avasi hitaasti silmänsä. ”Anteeksi”, sanoin, ”ei ollut tarkoitus herättää.” silitin hänen hiuksiansa ja katselin, kuinka unenpöpperö muuttui unenpöpperöksi ja hämmästyneisyydeksi.
   Hitaasti hän tajusi, missä oli ja antoi katseensa kiertää huonetta.

Bella PoV.
Makasin pää Edwardin sylissä ja kesti hetken, ennen kuin pystyin ajattelemaan muuta, kuin hänen kullankeltaisia, kauniita silmiään. Viimein tajusin olevani Tanyan luona ja nousin istumaan. Lämpöpussi putosi paidan alta syliini ja samassa muistin viime iltaiset (tai oikeastaan öiset) tapahtumat. Edward veti minut kiinni kylkeensä ja pörrötti hiuksiani. ”Hyvää huomenta”, hän kuiskasi hiuksiini ja mutisin jotain epäselvää hänen rintaansa.
   Heräsin horteestani, kun Alice ilmestyi eteeni ja veti minut pystyyn.”Sinun on vaihdettava vaatteesi”, hän sanoi ja johdatti minut rappusia pitkin yläkertaan. Tällä kertaa sain kävellä itse.
Hän johdatti minut kauniiseen huoneeseen, jonka oveen joku oli kiinnittänyt lapun ”Cullenit”. Olin siitä salaa tyytyväinen: löytäisimpä ainakin yhteen huoneeseen. Hän vei minut suurelle kaapille ja alkoi heitellä sieltä minulle vaatteita. ”Pue päällesi”, hän käski niin Alice maisella äänell ,etten voinut olla hymyilemättä.
   Puettuani Alice kävi hiusteni kimppuun. Hetkessä hän oli tekaissut mahtavan Barbie- ponnarin. Tällävälin Carmen oli huomaamattani saapunut huoneeseen. ”Tuletteko pelaamaan?” hän kysyi kauniilla korkealla äänellä. Hän ja Alice kävisivät melkein kaksosista. ”Minä ainakin”, Laice vastasi innostuneena. ”Kai minäkin voisin tulla”, vastasin arkana. Carmen hymyili lämpimästi ja johdatti meidät ulos huoneesta ja vielä yhdet portaat ylös kolmanteen kerrokseen. Siellä oli mahtavat lasiovet, jotka veivät suurelle, koko talon takasivun peittävä parveke, jolla oli muutama sohva ja  niiden kesellä suuri, vaaleasta puusta veistetty pöytä.
   Menin istumaan Edwardin ja Jasperin väliin (minkä myöhemmin tajusin pahaksi virheeksi). Carlisle jakoi kortit ja aloimme pelata paskahousua. Se toi mieleeni osallisuusleirin, jolla olin viimekesänä apparina. Pärjäsin yllättävän hyvin -niin kauan, kunnes minun piti valehdella. Tunteeni paljastivat Jasperille huijaukseni ja sain nostaa koko pakan lisäksi ässäni (joka siis oikeasti oli jätkä). Lopulta Edward onnistui voittamaan- mikä yllätys hänhän osaa lukea ajatuksia, Jasper tuli toiseksi ja Tanya kolmanneksi. Viimein olin kahden Emmettin kanssa. Emmettin huudahduksesta – joka oli särkeä korvani, päättelin hänen häviävän aina. Loppu peli olikin pelkkää pelleilyä, kunnes Rosalie auttoi Emmettin voittoon.
   Pelin jälkeen oli syntynyt paljon pikku keskustelija ja itse päädyin keskelle Alicen ja Carmenin riitaa, jonka Carlisle onneksi keskeytti: ”Mikäs nyt on?” hän kysyi ja Carmen ja Alice puhkesivat puhumaan yhtäaikaa: ”Tuo väittää, että Leonardo Di Capriolla on hienommat farkut, kuin Johnny Deppillä ja Orlando Bloomilla yhteensä!”, Carmen kiljui lähes hysteerisenä. ”Itse sanoit, että Teini Draculan Will on paremman näköinen, kuin Boris!” Alice kiljui takaisin vähintään yhtä kovaa. Carlislen kasvoilta heijastoi niin vahva ette-sitten-keksineet-parempaa-riidan-aihetta- ilme, että se sain kummankin vaikenemaan. Lopulta Alice mutisi tuskastuneena:”kyllä sillä on  väliä!”
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #23 : 07.10.2009 19:22:55 »
Hmm, pari virhettä bongasin. Kuitenkin hyvä ficci ja jatkoa toivon. Anteeks en vaan osaa tehdä rakentavaa kommenttia.

_Alice_

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #24 : 07.10.2009 19:24:48 »
Tää oli tosi hyvä luku, pari virhettä löysin, mutta ei se lukemista haitannut ja toivoisin viellä että luvut voisivat olla hieman pitempiä  :D En nyt keksinyt mitään kovin rakentavaa...

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #25 : 07.10.2009 19:25:29 »
Hyvä toi lopussa oleva ''riita'' :D Vähän ehkä oli lyhyt luku ja löysin pari pientä kirjotusvirhettä mutta se ei jääny häiritteen kovin paljoo.
Sori, ei mitään rakentavaa kommenttii :)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

ElkQ

  • Vieras
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #26 : 08.10.2009 13:33:56 »
Tää on tosi hyvä!!!
Mäkin löysin vähän kirjoitusvirheitä, mutta epä pahemmin häirinnyt. ;)
Jatkoa pian!!!

LoveAndDeath

  • ***
  • Viestejä: 48
  • Howl, my dear one
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #27 : 08.10.2009 21:14:35 »
Aivan ihana luku!!
Löysin mäki pari kirjotusvirhettä, mut ei hätiä mitiä!
Se oli ihana, ihanaihanaihana!!!
JATKOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!! <3  :-*

neean

  • ***
  • Viestejä: 47
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #28 : 09.10.2009 13:38:51 »
Carlislen kasvoilta heijastoi niin vahva ette-sitten-keksineet-parempaa-riidan-aihetta- ilme <-- HAHAHA :::D::D

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #29 : 09.10.2009 19:09:34 »
Missäköhän päin nämä virheet sijaitsevat? Voisin korjata ne jos löytäisin  :)
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

NiNNNi

  • Weasley
  • ***
  • Viestejä: 593
    • LJ
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #30 : 09.10.2009 21:17:41 »
No täs on ne pari kirjotusvirhettä niin saat ne sieltä pois :)
'' Vaikka se kuullosti enemmän kehräykseltä.'' toi: ''kuullosti= kuulosti
'' Niiden kesellä suuri, vaaleasta puusta veistetty pöytä'' Toi: kesellä= varmaan keskellä? :)
''Pelin jälkeen oli syntynyt paljon pikku keskustelija'' keskustelija= keskusteluita
Tällävälin Carmen oli huomaamattani saapunut huoneeseen.'' Väli tohon kahen ekan sanan väliin :) Tossa ne pikkuvireheet  oli kun pyysitkin :) Ei ainakaan mua haitannu tollaset pienet virheet :) Jatkoa tuleen vaan. ;)
Other cities always make me mad
Other places always make me sad
No other city ever made me glad
New York, New York

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #31 : 21.10.2009 19:53:41 »
Jatkolla tulee kestämään kauemmin, kuin tarkoitin. Sen kanssa on pieniä ongelmia. Mutta kyllä sitä vielä tulee -Joskus
Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

`mus

  • Vieras
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #32 : 22.10.2009 21:13:38 »
hieno fic  ((: voisitko laittaa otsikkoon myös ilmoituksen uudesta luvusta?  kiitoksia!

jatkoa odotellessa

- `mus

Scaramouche

  • ***
  • Viestejä: 1 169
  • maleficent
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #33 : 03.11.2009 15:53:08 »
Tää on hyvä fic. Kuten moni on jo sanonut, kirjoitusvirheitä löytyy aika paljon. Jos vaikka hankkisit betan niin lukeminen olisi helpompaa?  :)
i'm ready to know what the people know
ask them my questions and get some answers
what's the fire and why does it - what's the word - burn?


Rassermus

  • ***
  • Viestejä: 548
  • Do you like it? I like it. I lööööv it!
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #34 : 03.11.2009 16:22:10 »
Hmmm. Tää on tosi hyvä ja hyvin kirjotettu KIRJOTUSVIRHEITÄ lukuunottamatta.
Siis niitä virheitä oli hirveästi. Siis ei millään pahalla. Tais olla ekan luvun jopa ensimmäisessä lausessa virhe. tai ainakin ensimmäisissä lauseissa. Joka luvussa löytypi virheitä :/ yhes kohtaa luki Alice Laice : na :)
Mut joo. Emmet kyl nii ihana<3
Joo. Ja jatka vaan^^ pian.

Bawe

  • ***
  • Viestejä: 70
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #35 : 07.11.2009 21:34:43 »
Jatkoo vaan :D Ei virheetkään haitannu, mut kyllä niistä huumoria sai tähän ficciin.. ^^
- Bawe

amorgirl

  • Vieras
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #36 : 07.11.2009 22:45:06 »
Úus lukija ilmottautuu !
Jatkoo vaan, jotain virheitä oli mut mitäs pienistä.

culliina

  • Jälleen täällä!
  • ***
  • Viestejä: 971
  • Illuxit novus dies
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #37 : 13.11.2009 11:23:22 »
Taas jatkoo piiiitkän tauon jälkeen. Pahoittelen todella noita kirotus vireitä. Korjaan ne heti, kun ehdin. Tässä ei ainakaan pitäis olla mitään... tai ainakin sitä on tavattu läpi miljoonia kertoja. Tää on lyhyt luku -tiedän. Ja seuraava luku ilmestyy nopeemmin. Oon jo kirjottanu sen ja pari seuraavaakin lukua valmiiks :). Aattelin kuitenki, et parempi olla laittamatta kerralla -ihan jo teiänki kiusaks  ;D.
KOMMENTTIA!!!

7. Luku
Bella PoV.
Katsoin Carlisleen kummissani. Eikö hän todellakaan tajunnut, miten vakavaa on väittää Williä paremman näköiseksi, kuin Borista! Jasper ilmestyi Alicen viereen ja tarttui tätä kädestä. Yhdessä he pyrähtivät pois huoneesta, Alice edelleen kiukuspäissään, ehkä Jasper saisi hänet rauhoittumaan.
Carmen käänsi kiukkuisena selkänsä Carlislelle ja rypesi murjottamaan seinälle.
    Vasta silloin tajusin ihmetellä, missä Edward on. Hain häntä katseellani huoneesta. ”Hän on Tanyan kanssa”, takaani kuului. Käännähdin katsomaan, ja näin edessäni Katien. ”He ovat vanhoja ystäviä ja tahtovat varmaan puhua hetken kahdenkesken.”nyökkäsin ja istuuduin takaisin alas.
   Rupesin puhumaan  Karmenin kanssa ja puhuimme ties kuinka kauan. Hänelle oli jotenkin helppo puhua ja ihastuin häneen heti. Hän oli melkein vastakohtani, muuten kuin ulkonäöltä: olisimme käyneet siskoksista,mutta hän oli tietysti kauniimpi ja hoikempi, kuin minä. Hän kuunteli paljon kasari- musiikkia ja tykkäsi käydä bileissä sun muissa, mistä en itse ymmärtänyt mitään. Kuitenkin tulimme hyvin toimeen ja  jo hetkenpäästä  tuntui, kuin olisimme tunteneet vuosia, vaikka todellisuudessa tapasimme vasta ensi kertaa. Juttu tuokiomme päättyi, kun näin Edwardin tulevan huoneseen Tanyan kanssa. Hän hymyili minulle ja tuli istumaan viereeni. ”Mitä sanoisit, jos lähtisimme yhdessä metsään kävelemään?” hän kysyi.”Tottakai”, vastasin hiukan hämmentyneenä. ”Taas varastat Bellan joltakin muulta!” Emmett valitti ja lisäsi sitten Katielle: ”Edward on aina Bellan kanssa. Pitäisi varmaan repiä Eddieltä jalat irti, että saisi viettää edes vähän aikaa siskonsa kanssa” painauduin kiinni Edwardin kylkeen ja katsoin Emmettiin uskallatkin yrittää -ilmeellä. Se tosin sai hänet vain nauramaan ja Edward silitti rauhoittavasti kättäni. ”Ei hätää. Ei hän pysty minulle mitään tekemään”, hän mutisi hiuksiini.
   Yhtäkkiä vahvat kädet vetivät Edwardin pois vierestäni ja kuului karmea repeytymisen ääni ja heti perään sydäntä raastava tuskan huuto. Käännähdin katsomaan ja näin rakkaan Edwardin makaamassa massa ja Emmettin repäisemässä irti toistakin jalkaa. Ainoa, joka osasi reagoida oli Jasper. Hän tarttui Emmettiin takaapäin ja yritti repäistä veljensä pois toisen veljensä päältä huonolla menestyksellä. Kaikki tapahtui todella nopeasti, eivätkä silmäni oikein pysyneet mukana.
   Eleazar ja Jasper saivat yhteisvoimin revittyä Emmettin pois Edwardin kimpusta. Carlisle oli kadonnut jonnekkin. Näin edessäni Edwardin. Hänen molemmat jalkansa oli revitty irti ja housujen lahkeet (niiltä osin, kuin niitä oli jäljellä) olivat verestä märkänä. Minua heikotti ja tahdoin rynnätä hänen viereensä. En kuitenkaan pystynyt liikkumaan. En pystynyt edes puhumaan. Olin aivan shokissa.
   Carlisle palasi mukanaan Edwardin jalat. Niiden omistaja vääntelehti tuskissaan edessäni. Pelkäsin pyörtyväni. Vahvat kädet tarttuivat minuun ja vetivät pois huoneesta. Kuulin kuitenkin edelleen rakaani tuskaisen valituksen. En tiennyt, minne minua vietiin enkä, kuka minua vei. En välittänyt. En pystynyt ajattelemaan. Kuulin vain päässäni Edwardin valituksen ja näin sieluni silmin hänen kärsivät kasvonsa.
   Minut istutettiin pehmeälle sängylle ja joku kietoi kätensä ympärilleni.

Kunhan t*ppara häviää.

Ava a la zilah

_Joutsen_

  • Volturi kingi
  • ***
  • Viestejä: 72
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #38 : 13.11.2009 13:36:14 »
E.K.A!!!
MITÄ IHMETTÄ?!?!?!
Emmett repi Ediltä jalat irti? *kierii lattialla kaksin kerroin nauramassa* JALAT?!?!
Ei tähän mitään voi sanoo... voi Luoja... :o
jatkoo nopeesti. haluun tietää selviääkö Edwardin jalat ja kuka on Bellan viekussa "nukkumassa" kaipa Em-Em käyttää tilaisuutta hyväkseen ja omii bellan itteleen halinalleks. Mulla on sikainfluenssa ja nauran kaikelle mahdolliselle. Jopa sana "päivää" kuullostaa hauskalta. Mulla ei mee siis tosiaankaan hyvin. Mut tää oli...odottamatonta.
JALAT!!!!!
Housutkin Ediltä meni! :'(
 joo mut jatkoo!!!
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

amorgirl

  • Vieras
Vs: Sinne, muttei takaisin, twilight, Ed/B K 13
« Vastaus #39 : 13.11.2009 14:51:19 »
JALAT! HAHAHAHAHH! hauskaa... tota, oli vähän lyhyt.. mut jos jatkoo on jo tulos nii eipä se kai mtn...