// Alaotsikko: Poliisikoira Rex -raapale, Richtian (Richie/Christian)
Author: barty
Fandom: Poliisikoira Rex -jjb lisäsi fandomin otsikkoon
Rating: Sallittu.
Genre: Raapale, romance.
Pairing: Christian Böck/Richard Moser
Disclaimer: Poliisikoira Rex ei kuulu minulle millään muotoa, eivätkä (ikävä kyllä) nämä ihanat herratkaan. En saa tästä rahaa, vain viatonta hupia.
A/N: Viidessä minuutissa väkerretty pikaraapale. Vaikka ficissä sitä ei sanotakaan, näkökulma on Christianin. Kommenttia kiitos (:
Haluan vain nukkumaan. Nähdä unta, jossa me olisimme yhdessä ikuisesti. Pois tästä pahasta maailmasta. Kuitenkin huomaan olevani yhä hereillä ja vierelläsi. Miksi, Richard? Miksi sinun piti kuolla? Minä rakastan sinua, mikään ei sitä muuta. Sinä makaat viereisellä sängyllä kylmänä kuin jää, silmät kiinni, kuin levollista unta nähden. Olet tullut matkasi päähän, ja minä jään sinua kaipaamaan. Tunnen itseni tyhjäksi, kuin olisin vain tyhjä kuori ja sisältä pelkkä tyhjiö. Silmäni täyttyvät kyynelistä, kun muistelen yhteisiä aikojamme. Hautaan käteni kasvoihini ja nyyhkytän hiljaa. Toivon, että heräisit yhtäkkiä ja ottaisit minut syleilyysi, mutta sinä pysyt liikkumattomana. Painan huulillesi viimeisen suudelman ja lähden huoneesta.