Kirjoittaja Aihe: Twilight: Kuka sanoo että rakkaus on ikuista? K-11 valmis!  (Luettu 55597 kertaa)

JulleBBi

• Tavaa minulle nimesi.
AIVAN UPEAA TEKSTIÄ!
Edes minä en saa noin pitkää, tai noin täydellistä, tekstiä aikaan. Rakastan koko sydämelläni tätä tarinaa. Mitäs muuta.. Että juu, eli jos voisit olla vaihtelematta noin äkkiä, kenen näkökulmasta kerrot. Mun pää on ihan pyörällä, kun on Edward, Alice, Edward, Bella, Edward jne.

Jatkoa pyydän hartaasti. <3
~ JulleBBI - taivaanrannan maalari ~

Beauxx

Ihana taas kerran, toivottavasti saadaan pian jatkoa. Eikai Bella kuole,  vihaan surullisia loppuja 8<

jella

Oooooo, tämä on tosi hyvä! Enisnnäkin tykkään siitä, että tämä ei ole kaikki ovat ihmisiä fic, toiseksi kirjoituksesi on tooodella hyvää ja tykkään todella lukea tätä.

Hahmot ovat hyviä, vaikka Aro ehkä vähän epäaito. Alice on hurmaava omana suloisena itsenään kuten myös Edward. Mike ärsytti, koska jäi niin kuoreksi, mutta toisaalta sehän oli ihan vain sivuhahmo tässä...

Tuli välillä lukiessa mielee, että fic on vähän kuin toisinto Uudesta kuusta toisin päin käännettynä. Joissain kohdissa silmille ponnahtivat myös Houkutuksessa usein käytettävät sanat ja sanonnat (ei tuu nyt esimerkkejä mieleen, kun lukiessa unohtui laittaa esiin). Tulee jotenkin kopioitu olo, vaikka joo oon vaan lukenu liikaa noita kirjoja, ikään kuin niitä sanoja ei koskaan muuten käytettäisi... Mutta näin oli ihan vain muutaman kerran eikä se edes oikeastaan häirinnyt. :)

Muistot Edwardin ja Bellan yhteisistä hetkistä olivat ihanaa luettavaa, tunnelma oli tuotu hyvin esille ja ne olivat uskollisia kirjalle. Jacob vihaajana täytyy sanoa, että olin hyvin iloinen myös siitä, että hahmo oli jätetty pois tästä. ;D ;D

"Kuka sanoo että rakkaus on ikuista?"- lausetta on ehkä toisteltu liikaakin vaikka ymmärrän kyllä, että se kuvaa uusein hyvin Bellan tunnetta.  Se on ihan hyvä ficin nimi sinänsä, mutta ainakin mun tapauksessa melkein sen takia jätin luketamatta, koska pelkäsin, että Edward ja Bella joutuvat eroon toisistaan ihan mielellään. Ja silloin Jacob astuisi kuvioon jne jne... Mutta onneksi näin ei käynyt! ;)

Rosalien alun sanomiset Bellalle jäivät ihmetyttämään, tuleeko niille selitystä myöhemmin vai oliko muiston tarkoitus vain tuoda esille, ettei Rose vieläkään pidä Bellasta.

Herra X:n henkilöllosyyden olisi voinut paljastaa jo aiemmin, mutta toisaalta salassapito lisäsi ficin jännittävyyttä. Mä muuten mietin alussa olisiko se Emmet, kun se Rosalie puhui Bellalle, niin jos olisi laittanut Emmetin hoitamaan Bellan pois Edwardin elämästä. Tämä Aro on kuitenkin minulle huomattavsti mieluisampi vaihtoehto.

Ja kommaan siis vasta nyt, koska löysin tämän juuri.:) Mutta kiitos paljon ficistä, ollut hieno lukukokemus ja toivon jatkoa lisää PIAN!  ;D

Jos (kun) tässä kommentissa on jotain outoa pitää sitten syyttää kellonaikaa.;)
« Viimeksi muokattu: 14.12.2009 01:39:00 kirjoittanut jella »
On yö,
Liian myöhä,
Minun pitäisi nukkua,
pilvilinnoissa leijua

minnamoi

• Kwop kilawtley
Ou mai gaad! Taaskin ihmettelen miten joku voi olla niin älyttömän hyvä kirjottaa ja viel aivan täydellinen idea! taaskaan en voi muuta ku kehua tän maasta taivaisiin! Alice oli just niin Alice! Tuli iha semmonen olo et tää ois hyvin voinu olla uusikuu mut vaa hieman eri juonella! (: Edward parka! =(

kiitos jälleen kerran! <3 ja jatkoa taas odotellaan!
"Disco is back, motherfuckers!"♥

lähde

A/N: Kiitoskiitoskiitos teille kaikille ihanille kommentoijille! En voi sanoin kuvata kuinka ihania ootte ♥ :-*Kiitokset näin erityisesti  myös jellalle ja sallalle joiden kommentit olivat ihanan pitkät ja rakentavat. (ei nyt eriarvoisteta lukijoita, kaikki olette yhtä tärkeitä! ♥) No itse asiaan. Tässä luku, enjoy!

12. luku

EPoV

Tummat muurit nousivat hetki hetkeltä korkeammalle. Tie kiemurteli lähemmäs, ja aivoni huusivat hetki hetkeltä suuremmalla voimakkuudella. Mieleni vaipui välillä toivottomiin rukouksiin, välillä huutamaan suoralla kurkulla. Pelko ajoi minua eteenpäin, käteni pyörittivät auton rattia taitavin liikkein, ja syöksyimme portteja kohti.

"Edward, jos jotain tapahtuu…" Alice aloitti.
"Ei. Älä sano mitään. Älä ajattele mitään!" kielsin. Mutta Alice ajatteli.

Jos jotain sattuu, en anna sinun tappaa itseäsi. Sinä lähdet mukaani, tavalla tai toisella! En anna sinun kuolla! Alice pelkäsi. Hän tiesi, etten aikoisi elää. Hän tiesi, että veisin mukanani niin monta Volturia kuin pystyisin, Arosta lähtien. Yritin kovasti, hyvin kovasti pitää ajatukseni positiivisina. Että Bella olisi hengissä, että hän eläisi. Joka ikinen kerta ajatuksiini ui kuitenkin kuva Bellasta kauniina, valkoisena enkelinä. Kädet ristissä rinnan päällä, vain pienet sievät jäljet kaulalla kertomassa syvän unen syyn. Värähdin ja kiristin otettani ratista.

Alice vapisi. Hänen mielensä vilisi ja samalla, kun hän yritti keskittyä näkemään, hän yritti pitää minut ulkona.

"Alice, lopeta!" henkäisin raivostuneena. "Älä todellakaan, sinä et todellakaan yritä estää minua näkemästä! Estät koko näyn!" ääneni kaikui hurjana, säikähtäneenä.

Alice veti syvään henkeä ja antoi kaikkien suojamuuriensa valua. Eri näyt vilahtelivat ohitse. Salamannopeasti ja räpsähtäen, uudelleen ja uudelleen. Ääriviivat alkoivat tarkentua, näky tarkentua. Hahmot alkoivat liikkua, ja äänet kuulua.

Aro käveli hitaasti, kuin nauttien, kohti Bellaa, joka vapisi keskellä huonetta.

"Olet niin suloinen peloissasi", Aro kuiskasi Bellalle. Tämä ei vastannut.

"Eiköhän ole aika viedä tämä leikki päätökseen?" hän kysyi vakavalla äänellä.

Bella ei vastannut vieläkään. Aron käsi hiveli hellänä Bellan poskea, ja tämän poskille valuivat kyyneleet. Aron huulet vetäytyivät hampaiden tieltä, ja hänen päänsä laskeutui hetki hetkeltä lähemmäs Bellan kaulaa.

Aro painoi hampaansa vaalealle, pelosta värisevälle iholle. Hampaat lävistivät ihon, ja Aron silmissä kiilsi halu.  Bellan kirkas ääni kiljui tuskasta Aron imiessä lämmintä verta sisuksiinsa. Veri tahrasi Bellan kaulaa, valui lämpimänä pitkin Aron huulia. Mies huohotti ja painoi hampaansa yhä syvemmälle.

Ravistelin päätäni karjuen. Pelko ja suunnaton järkytys puristivat keuhkojani kasaan, hirvittävän voimakkaan raivon pistellessä minua joka puolelta. Käteni tarrautuivat rattiin, puristivat siitä tiukemmin ja tiukemmin, kaasujalkani painautuessa matalammalle. Väänsin rattia, ja auto kurvasi voimakkaalla vauhdilla kulman ympäri. Vaihdoin käsieni otetta ja sain aikaan uudet jäljet rattiin. Huutoni kaikui autossa uudelleen, ja löin nyrkkini vauhtimittarin läpi. Tunsin kuinka tieto alkoi pureutua aivoihini, kuinka se upposi syvemmälle ahdistuksen paisuessa sisälläni.

Edward asteli raskain askelin kohti Aroa. Hän huusi, kirosi ja syytti. Aro vain hymyili punaisen veren värjätessä yhä hänen valkeita huuliaan. Edward hyökkäsi, hän ei välittänyt mistään, hän ei ajatellut mitään. Hänen hampaansa eivät ehtineet upota Aron kaulaan tämän jo lentäessä vastakkaista seinää vasten.

"EI!" Alice kiljahti minulle, kun näky oli ohi. "Edward, kuuntele minua. Et saa!" hänen äänensä soljui nopeana ja kiihtyneenä. Silmät ammottivat suurina, ja kädet puristuivat käsivarteeni. "Et saa!"

Jalkani painui alemmas, ja auto kiipesi pitkin Volterraan johtavaa tietä. Kilometri ja olisimme portilla. Vihani oli saavuttanut valvavimman liekkinsä ja alkoi hiiltyä sisälläni. Sen paikan valtasi kylmä, jäytävä pelko. Sydäntäni puristi, hengitykseni oli epätasaista. Kyyneleet, jotka eivät koskaan pystyisi valumaan kasvoilleni, tuntuivat pistelevän silmissäni.

"Edward", Alicen ääni vapisi. "Edward, kiltti."

En vastannut. En pystynyt raottamaan huuliani ilmaistakseni mielipiteeni. Pelko oli vallannut koko kehoni, jähmettänyt koko ruumiini.

Syöksyimme autolla porttien läpi. En hidastanut vauhtiamme, enkä suostunut pysäyttämään autoa. Ihmiset juoksivat pakoon tieltämme ja käännyin monesta mutkasta. Vielä yksi.

"Edward, lupaa minulle!" Alice huusi kiihtyneenä. Hänen hiuksensa heilahtivat, hänen kasvonsa olivat vääristyneet tuskasta, hän ei antanut minun paeta. "Sinä et tapa itseäsi!"

Pudistin päätäni ja löin jarrua. Renkaat kirskuivat voimakkaasti ja rysähdimme Alicen kanssa eteenpäin. Olimme autiolla kujalla, jonka korkeat reunat kohosivat ympärillämme. Kiipesin autosta ja juoksin. Nopeasti ja kiivaasti pois.

Tiputtauduin käytävään, josta olin kulkenut aiemmin. Tunnelma oli yhtä ahdistava, yhtä pelottava kuin aikaisemminkin. Alice kiiti takanani, kuulin hänen pelästyneet kuiskauksensa. Näyt pysyivät poissa.

Askelemme kaikuivat ja juoksimme ovien läpi. Keuhkojani puristi joka ikisellä harppauksella, pelko jäyti joka ikisellä sekunnilla. Juoksin eteenpäin harppoen yhä vain pitempiä askeleita.

Käytävä kohosi, ja seuraavan oven läpi pääsimme rakennuksen sisälle. Silmäni karkasivat kohti muurien seiniä. Sydämeni hakkasi, ja lihakseni jännittyivät yhä kireämmälle tärähdellen kiveä vasten. Pelko valui kylmänä pitkin selkääni, kutitti vaarallisesti rintakehääni. Puristin silmät kiinni ja kahdella harppauksella pääsin ovelle, jonka riuhtaisin auki.

Askeleet kaikuivat nopeammin ja hakkaavampina. Riuhtaisin seuraavan oven auki ja syöksyin hissiin. Alice pujahti sulkeutuvien ovien välistä vierelleni. Hänen rintakehänsä kohoili nopeasti, miltei yhtä nopeasti kuin omani. Pelko jäyti samalla tavoin hänen ajatuksiaan, kuin omiani.

Ovet liukuivat auki ja juoksin käytävän läpi. Tämä oli liian tuttua. Kukaan ei ollut vielä tullut ja estänyt sisäänpääsyämme. He kaikki odottivat meitä. Odottivat meitä huoneessa, jonka ovi sijaitsi tämän käytävän puolivälissä.

"Edward", Alice kuiskasi. En vastannut vaan syöksyin ovelle.

Sydämeni hakkasi, käteni kohosi oven kahvalle. Riuhtaisin sen auki ja nauliuduin paikoilleni. Henkäisin ja salin täyttävä karjunta purkautui huuliltani.

A/N: Älkää tappako mua ton lopun takia. :) seuraavasta luvusta saattaaki tulla sitten viimenen!? :o mitäs mä sitten teen? Lähde kiittää jo etukäteen ♥
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
Voi mitä menitkään tekemään! Eiks sulle oo opetettu, että ficcejä ei jätetä näin jänniin kohtiin? No nyt sun pitäis se tietää! :D
Tää on sairasta! Mä luin ihan nenä näytössä kii, ja ja ja... Voi luoja!
Aivan mahtava luku! Niin jännittävä ja täys erilaisia tunteita!
Ihkutus kommentti ja niin... Nyt äkkiä sitä jatkoa!!
But I am the chosen one.

amorgirl

• Vieras
EEEI! Sä et saa jättää tohon! Sinä, sinä sinää ILKIMYS! Mutta siis, olita taaaaas kirjottanu niin ihanasti. Yhtään virhettäkään ei näkyny. mut sulla onkin varmaan beta tai jtn. jatkoo. ja nopeesti.

vampirecobra

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SINÄ...... SINÄ..... SINÄ SENKIN KOUKUTTAJA!!!!! JA NYT ÄKKIÄ SITÄ JATKOO TAI MINÄ USUTAN VOLTURIT SINUN KIMPPUUN.... MUTTA MURHAAN ARON ENNEN SITÄ.... asiassta viidenteen kymmeneen, minä muuten kun yhtenä päivänä lueskelin niin muistin että luulin pitkään, että laurent olisi tämän takana ollut, mutta juuri ennen paljastusta tuli se caius mieleen.... aatelinahan vain tuumailla tässä...

mutta eepä muuta....

MinaVaan

Oi ei ei ei saa jättää tollaseen kohtaan!!!!
Vähän jännittää, hyvin oot saanu tunnelman mukaan!
En heti huomannu että on tullut uus luku kun et otsikkoo ollu muuttanu..
Äkkiä jatkoo?

NuuhkuHoney

Oon samaa mieltä ku edelliset kommaajat et ei tälläseen kohtaan saa jättää!!! Ja jatkoa vaa nopeesti!! :o :)
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
Ei tohon saa jättää! Jos Bella on kuollut ni nirhaan kaikki!

Hayles

EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!

Ei tollaseen kohtaan saa jättää!!

Ja jos Bella on kuollut, vannon, että etsin Aron käsiini ja poltan sen roviolla.

Jatkoajatkoajatkoajatkoajatkoajatkoa!!!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

UntenLaiva

• A Musketeer
  • "Every man for himself"
Oh. My. God. :O Tää oli niin ihana luku taas! :D Mut mua pelottaa Edwardin ja Bellan puolesta, onko  heillä ollenkaan enää tulevaisuutta yhdessä.. :(

_Joutsen_

• Volturi kingi
  • "Harjoitus tekee mestarin" Aamunkoi, Bella
APUA!!!!!!
YÄHHH!!!!
KÄÄÄKKK!!!!
Noin EI saa tehdä.
Sori ei pysty nyt kommaan mitään järkevää.

ps: mä aina tiesin että Arolla ei ole kaikki muumit laaksossa... pikkasen seko tyyppi! jopa Volturiks!!!
Hui!!! nyt mä en pysty nukkuun kun ajattelen vaan tätä niin kauan kun saat tän ficin päätökseen!!!

Pps:taas vähän raiskasin noita huutomerkkejä. (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
I’ll seek you out,
Flay you alive
One more word and you won’t survive
And I’m not scared of your stolen power
I see right through you any hour

Blue foundation- Eyes on Fire

lähde

katriqqq: ihkutuskommentit on aina yhtä kivoja. :) kiitos! (ja opin opin.... ehkä. ;))
amorgirl: kiitos. :) ja juu, virheettömyydestä saan kiittää betaani! ♥
vampirecobra: hih :) kiitos kommentista. :)
MinaVaan: kiitos kommentista. :) juu, jatkoa yritän saada pian.
NuuhkuHoney: Kiitos. :D jatkoa yritän saada nopeasti. :)
Ayos: ei tietenkää saisi. :) kiitos kommentista.
Hayles: Jatkoajatkoajatkoa yritän pistää nopeesti. :) kiitos kommentista. :)
UntenLaiva: Kiitos kommasta. :) niin, sen näkee sitten. :o
_Joutsen_: Ihana kuulla että teki noin voimakkaan vaikutuksen. Kiitos kommentista! :) (huutomerkkien raiskaaminen sallitaan aina sillon tällön. ;))

ootte kaikki ihania! ♥ Kiitos!

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Rainy

• Pikku Vampyyriprinsessa
Herrajumala o__o Voi kun sä olet ilkee, eikö äiti opettanut käytöstapoja, toisia ei saa kiusata!

E_Bella

• Vieras
enkö mä oo kommentoinu tätä!?  voivan hitsi... oon lukenu ton uusimman luvun varmaan kaksi kertaa läpi, ja en oo kommentoinuy, mutta tässä nyt =)   
ei tekstissä virheitä, mitä olisin huomannut.. =)   EI TOLLASEEN KOHTAAN SAA JÄTTÄÄ!  :o  äkkii jatkoo!   jos bella on kuollu mä... teen jotain hirveetä...  ;D  jatkoo siis ja PIAN!  tai niin nopsaa kun saat..  ;)

Astralberry

• Vieras
Herran tähden! Jatkoa ja pian!!!
Ei saa noin lopettaa! :O
Eikä perhana soikoon ole Bella kuollut, eihän?!   ???

Huh, rakentavaa oli taas.. :S

JasminCullen

• Vieras
ukalapukala ukalapukala ukalapukala

Tuijotan silmät tarkkoina ja kiiluen näytöllä olevaa tekstiä.
Katseeni liukuu nopeasti ja jännittyneenä taitavasti kirjoitettujen sanojen loppua kohti.
Tahdon tietää ficin lopun, miten tulee käymään, mitä tulee tapahtumaan.
Luen viimeisen lauseen loppuun ja huomaan, että en vieläkään saanut tietää lopputulosta.
Järkytyn, olen shokissa, lopulta huuliltani pääsee vihdoin ulos koko ajan päässäni jumputtava sana: "JATKOA !!!"

XOXO Jasmin

omputin

vau!
tää on hyvä. tässä on upeaa draamaa.
tämän enempää en osaa sanoa.
jatkoa.
-omputin
<br /> kkaro ♥