Title: Bzz
Author: Rowena
Pairing: Lily/Severus
Genre: Romance
Rating: S
Summary: BZZZ... lumps.
Vastuuvapautus: Maailma ja hahmot kuuluvat Rowlingille.
A/N: Minä en tapa kärpäsiä. Tämä menee sataseeni sanalla 060. Juoma.
Bzz
Oli Tylyahon viikonloppu, ensimmäinen sinä lukuvuonna. Severus ja Lily istuivat siemailemassa kermakaljaa Kolmessa luudanvarressa, jonka jokainen pöytä oli täynnä.
"Emmekö voi mennä jonnekin muualle? Ei tässä metelissä voi keskustella", Severus valitti ja loi ärtyneen katseen viereisessä pöydässä kikattavaan tyttölaumaan.
"Älä ole noin ankara, Sev. Viime vuonna mekin olimme ensikertalaisia Tylyahossa. Muistatko, miten paljon me melusimme?"
"Niin, no... olet oikeassa. Mutta haluaisin keskustella kanssasi yhdestä asiasta", Severus sanoi ja punehtui vähän kalpeilta poskiltaan.
Bzz. Bzzz. BZZZZ.
"Kärpänen, miten täällä voi olla kärpänen tähän vuodenaikaan", Lily kummasteli ja hänen katseensa kiersi kärpäsen lentoradan mukana.
Bzz!
"En tiedä. Mutta Lily, se asia koskee -"
BZZZ... lumps.
"Voi ei! Kärpänen putosi kermakaljaani! Anna servetti, äkkiä!" Lily huudahti ja Severus teki työtä käskettyä. Lily kääri servetistä ulokkeen ja työnsi sen varovasti lasiinsa. Parin epäonnistumisen jälkeen hän sai kuin saikin räpiköivän kärpäsen pelastettua ja laski sen pöydälle. Severuksen yllätykseksi hän ei kuitenkaan tappanut märkää kärpästä, vaan kumartui tutkimaan sitä lähemmin.
"Hyvä, en vaurioittanut sen siipiä. Luultavasti se pystyy taas lentämään, jahka kuivuu."
Lily nosti katseensa kärpäsestä ja punehtui, kun huomasi Severuksen kysyvän, naljailevan, hämmästyneen katseen.
"Äh, minä tiedän, Sev, sinusta olen liian herkkä."
"Niin oletkin. Mutta juuri siitä minä sinussa pidän."
Lily punastui lisää ja laski katseensa kärpäseen, joka jo käveli.
"Mistä sinä halusitkaan puhua?"
"Tärkein taisi jo tulla sanotuksi", Severus sanoi ja kärpänen lennähti pois. Se oli suorittanut tehtävänsä.
Bzz!