Author: Sca
Genre: angst, romance, raapale
Pairing: Peter/Remus, Sirius/Remus
Rating: Sallittu
Disclaimer: Henkilöt eivät ole minun omiani, leikin vain niillä, enkä hyödy tästä rahallisesti.
A/N: Wihii. Eilen tämän kirjoitin, kun ei ollut aikaa kirjoittaa mitään pidempää, mutta teki mieli jotain raapustella. Minulla on lähiaikoina ollut tarve kirjoittaa Peter/Remusta lähiaikoina. Kommentteja rakastan
But it's not the sameRemus painaa minut seinää vasten ja suutelee minua tiiviisti. Tottumattomana tällaisiin tilanteisiin kierrän käteni kömpelösti hänen vyötärölleen. Minulla ei tietoa olinpaikastamme, pimeä nurkka jossain päin linnan alaosia. Kivinen seinä tuntuu kylmältä. Remus taas lämpimältä.
Vaikka olen haaveillut tästä kauan, en osaa nauttia tästä niin kuin tahtoisin. Remus on tässä vain siksi että hän on juonut liikaa ja ei saanut haluamaansa seuraa. Hän haluaa vain Siriuksen. Hän haluaa työntää hänet seinää vasten ja suudella häntä.
Aamulla hän nauraa ja toteaa juoneensa liikaa. Minäkin pakotan itseni nauramaan, ehkä siksi että pidän Remuksen naurusta ja lähden pois ennen kuin hän katsahtaa Siriukseen kaipaavasti.