Tämmönen tällä kertaa. Vähä päälle tunti sitte sain idean ja nyt jo valmiina ja betattuna 8D
Spoilaa Uusikuuta
Nimi:Erehdys
Kirjoittaja: Mutanttiorava
Beta: Tuhisija
Fandom: Houkutus
Genre: draama
Ikäraja: K-11
Paritus: Bella/Jacob
Disclaimer: Houkutus ja sen hahmot kuuluvat Stephenie Meyerille
Summary: Jakella ja Bellalla on suhde...
A/N: Tein tän varmaan kymmenessä minuutissa, ja saattaa olla pikkuisen epäselvä...
--
Se oli ollut vain yksi kerta. Vain kerran hän oli suudellut minua innokkaasti, vaatteet olivat vähenneet ja pian olimme löytäneet itsemme sängystä huohottamasta. Se oli tosin ollut vasta alkua. Näin oli käynyt vielä monia kertoja, mutta...
- Bella. Tämä ei voi jatkua näin. Sinulla ei ole tunteita minua kohtaan, et tahdo tätä oikeasti, se sattuu, Jacob sanoi minulle vakavana. - Minusta meidän on parempi erota, kaipaat vain verenimijääsi vaikka rakastaisitkin minua, Jacob sanoi, ja paniikki iski minuun.
- Jacob, älä... jätä minua.. Et saa, et voi! Jacob, minä rakastan sinua! Jacob, sopertelin itkuisena Jacobille.
- Bella, älä panikoi. Löydät itsellesi paremman miehen, jonkun, joka jaksaa odottaa niin kauan, että pääset yli siitä helvetin veren- Edwardista. Minä en enää jaksa, Jacob totesi synkkänä.
- Jacob, tässä ei nyt oikeastaan ole kyse siitä. En kaipaa enää Edwardia, tai siis tietenkin kaipaan, mutta rakastan sinua, mutta, en pystynyt sanomaan asiaani loppuun.
- Bella, kerro nyt mikä sinua vaivaa! Jacob melkein huusi kärsimättömänä.
- Jacob, minä olen.. raskaana.
-------------------
kommenttejaaaaa!! xD
Joo, ja jatkoo on tulossa, mutta mulla ei oo pienintäkään hajua että milloin, mut ihan lähiaikoina.
Ikäraja muuttu!!