Kirjoittaja Aihe: Haavan leikkikenttä || Randomia 20.7.  (Luettu 330702 kertaa)

Nuutti|

• Tekopyhä sankari
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Emiljan leikkikenttä || Dakotaa ja randomia 3.8.!
« Vastaus #320 : 03.08.2010 21:33:31 »
Vein kamalasti noita ihania randomeja. ♥
Varsinkin toi avain oli aivan ihana. :'o

Weera
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #321 : 03.08.2010 21:35:18 »
Pari rantoomia vein<3 Kiitän.
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Valvatti

• kertakäyttöananas
  • lookie cookie
« Vastaus #322 : 03.08.2010 21:54:22 »
Otin randomeja ja yhden Pariisin Kevään, kiitos :>

Domino

• Vieras
« Vastaus #323 : 03.08.2010 23:27:17 »
Randomeita vein. Kiitos!

Ewelyn

• Musta joutsen
  • Death makes artist.
« Vastaus #324 : 04.08.2010 10:01:39 »
Kaksi Dakotaa lähti matkaani. Kiitoksia.<3 Ihania on!

~Ewe
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Pulina

• Vieras
« Vastaus #325 : 04.08.2010 14:39:38 »
Voi ku noi Dakotat on sulosia! <3 Nappailin niitä pari kappaletta :--D

Dani

• wild
  • necessary evil
    • tumblah
« Vastaus #326 : 04.08.2010 15:08:57 »
Heipähei, nappasin tuolta mukaani yhden randomin >33

// okei, tarkastelin hieman tarkemmin noita randomeja tuossa, ja mukaan lähti about se 100. rakastan näitä <3

Ah, poikia. <3
« Viimeksi muokattu: 04.08.2010 20:10:52 kirjoittanut Danielle »
I'm Gotham's reckoning, here to end the borrowed time you've all been living on.

Paraikaa käynnissä fini-hiatus, joka kestää määräämättömän ajan.

Okakettu

• revonhäntä
« Vastaus #327 : 04.08.2010 16:37:30 »
Otin uusia, kiitos. n__n
sentimentaalista löpinää.

ava & banneri ©️ Ingrid
avan taide ©️ Coco

Upsila

• aallotar
    • and here are all your lies
« Vastaus #328 : 05.08.2010 11:16:25 »
Nappasin randomin mukaan ja käyttöön, kiitoksia!  :)
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Sca

• cúthalion
« Vastaus #329 : 05.08.2010 11:35:46 »
Randomia, Liikkuvaa Linnaa ja Aladdinia otin, kiitoksia :--)
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

flawless

• Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • breakdowns for breakfast
« Vastaus #330 : 05.08.2010 11:39:07 »
Nättejä randomeita, lähti mukaan vino pino. Kiitoksia! ♥

bannu © Ingrid

raww!

• Hymiöiden raiskaaja
  • by Annabelle
« Vastaus #331 : 05.08.2010 12:09:34 »
**kauheeta fanityttökiljuntaa**
Siis oh my god! ämceeärrää, Jared Letoo ja Tokio Hotellii! :o Sä olet aivan ihana! Kiitos! Kiitos!<3
Elikkäs otin MCRää vaikka kuinka monta, Jaredia lähti myös melkeen kaikki ja Tokio Hotellia parikymmentä muutama. Enkä ala edes laskemaan niitä sun ihania randomeja, mitä nappasin.. :D
Saahan sulle toiveitä esittää? Olisiko mitenkään mahdollista saada avoja Papa Roachin laulajasta Jacoby Shaddixistä?
Kiitos<3 :-*

~raww!
"When I was a boy,
my father took me in to the city,
to see a Martin Beck"

Maggie

« Vastaus #332 : 05.08.2010 21:20:54 »
Otin pari Pariisin Kevättä, kiitos! <3
it seemed a place for us to dream

Vanamo

• tökkijämestari
  • HUDI
« Vastaus #333 : 07.08.2010 12:25:39 »
Ihania nuo Dakota-avat, muutaman nappasin.
Kiitos!

~Vanamo
Päästä runot ja hyrinä  elämääsi.

♥ava by Haava, banneri raitakarkilta♥

Phanny

• slightly mad
  • ready for my close-up
« Vastaus #334 : 11.08.2010 21:18:19 »
Yhden ihanan randomin nappasin, kiituksia <33
freedom is just another word
for nothing left to lose

Haava

• hallansininen
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
« Vastaus #335 : 13.08.2010 21:03:43 »
Kiitos taas kaikille ottaneille. ^^ Miten musta tuntuu, että se ryntäys joka tänne joskus aikoinaan oli on laantunut aika lailla sen jälkeen kun tänne on tullut avantekijöitä jotka osaavat käyttää tekstuureja ja ties mitä ihmeen kikkoja saadakseen kuvistaan mahdollisimman hienot? Niin tahtoisin vain kysyä, että haittaako teitä ihan mielettömästi avojen auttamaton yksinkertaisuus? Koska tajuan kyllä etten näille kovinkaan paljon ihmeitä tee ja että täällä on noin miljoona paljon parempaa avantekijää jotka oikeasti tajuavat jotain siitä mitä tekevät (itse kun lähdin muun muassa Graafikat-topicista vai mikä sen nimi nykyään on suunnilleen saman tien kun tajusin etten ymmärrä niistä puheista siellä suunnilleen puoliakaan), niin mietin vain, että onko teistä vain kivaa kun on joku tekijä joka ei tunge miljoonaa härpäkettä joka kuvaan (mä itse asiassa tykkään paljon enemmän näistä tällaisista yksinkertaisista kuin niistä joihin on tungettu jotain ylimääräisiä juttuja kuvan ulkopuolelta, mutta makuasiahan se on) vai saisinko painua avoineni muualle? Kun itse tosiaan muokkaan vain sitä rajausta, värejä, valoisuutta ja kontrastia ja olen miettinyt jo jonkin aikaa onko se ihan liian vähän teidän mielestänne vai saanko jatkaa omaa linjaani. Ja kun minä olen tosiaan niitä jotka eivät millään jaksa keskittyä yhteen kuvaan kauempaa kuin sen kymmenisen minuuttia (ja tiedän että "paremmissa piireissä" avoilleni kohotellaan ihan takuulla kulmiaan) joten periaatteessa tämä kysymys ei ollut millään muotoa perustavanlaatuinen kun muokkaamistapani ei muutu kuitenkaan, mutta otan parannusehdotuksia silti vastaan ja voitte ihan tosiaan sanoa jos teen liian yksinkertaisia avoja teidän makuunne jotka otatte avoja muiltakin kuin multa ja huomaatte eron.

Ja sitten tuon säälittävän sepustuksen jälkeen voisin tunkea taas tähän vähän niitä avoja. Tällä kertaa hieman vähemmän kuin yleensä ja lisäksi saatte kärsiä fanityttöilyni seuraukset näiden Gerard Way -avojen muodossa, mutta alempana on sitten muutama randomikin. (:

Gerard Way:

Random:

« Viimeksi muokattu: 30.10.2010 22:26:40 kirjoittanut Haava »
Oh sadness I'm your girl

flawless

• Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • breakdowns for breakfast
Vs: Emiljan leikkikenttä || Uutta 13.8.!
« Vastaus #336 : 13.08.2010 21:10:52 »
Yhden ihanaisen Gerard Wayn sekä pari randomia nappasin, paljon kiitoksia! ♥

// Ja mua ei ainakaan haittaa avojen yksinkertaisuus, mä itse tykkään kaikista eniten yksinkertaisista avoista. Esimerkiksi tää mun nykyinen aivan ihana ava, olen tähän niin älyttömän rakastunut kun vain voi olla, eikä tässäkään ole mitään ylimääräisiä textureja ja muita, parempi ihan ilman :) Vaikka riippuu tietysti avasta, sopivathan ne joihinkin, mutta yksinkertaisuus on kaunista, ja sun avat on kauniita! :)
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 21:13:39 kirjoittanut flawless »

bannu © Ingrid

Ruskapoika

• Kivikuorinen
  • Mock me.
« Vastaus #337 : 13.08.2010 21:20:09 »
Arvaapa kelle lähti Gerardeja<3<3 Tui tui, kun ne oli sulosia *armoton ihkutus* Ja sitten mukaan lähti pari rantoomia.

Ja ei minuakaan todella haittaa avojen yksinkertaisuus. En itsekään pidä siitä, että avassa on ihan hirveästi kaikkea, vaikka sekin tekee useimmistä todella upeita. Siltikin yksinkertaisuus on kaunista. Joten todellakin pidän siitä, että täällä on niitä, jotka eivät tunge montaa härpäkettä samaan kuvaan.
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

Upsila

• aallotar
    • and here are all your lies
« Vastaus #338 : 13.08.2010 21:41:29 »
Random lähti, kiitos taas. :)

Minuakaan ei todellakaan haittaa avojen yksinkertaisuus; jos tungetaan ja sährätään liikaa kaikkea avaan aivan liikaa niin se menee vähän yli hilseen sitten jo, joten yksinkertaisuus on siis kaunista  ja pidän todella myös sellaisista avoista. Varsinkin kun sinun avat ovat todella kauniita, että niistä ei yksinkertaisesti voi olla pitäämättä.
I'd rather have one sunflower from you than a million roses from any other boy.

Lady Dynamite

« Vastaus #339 : 13.08.2010 22:02:34 »
Yksinkertaisuus avoissa on sillon äärimmäisen kaunista, kun sitä on suunniteltu ja mietitty etukäteen. Ja yksinkertaisuuteen lasken mukaan kevyetkin tekstuurit, ja värisäädöt, nimittäin se menee jo mun laskelmien mukaan melko alaheittoon jos vaan leikkaa sen kuvan kokoon miten sattuu, mutta käsittääkseni ja toivoakseni et tee niin. :D

Lainaus
niin mietin vain, että onko teistä vain kivaa kun on joku tekijä joka ei tunge miljoonaa härpäkettä joka kuvaan
ei kivasti sanottu.
Näiden miljoonien härpäkkeidenkin kanssa tulee suunnitella ja asetella kunnolla, ei niitä vaan läntätä sinne miten sattuu.

Kommenttia, jos et kestä kritiikkiä niin ignoraa:
Vaaleus on kiva ja toimii joskus, muttakun on kyse mustavalkoista kuvista, kuten Gerard Way-avoissa ei juurikaan ollut sävyjä muutakuin sitä kahta melko suurimmaksi osaksi, eli niitä vähiä sävyjä ois saanut korostaa, tummaa ja vaaleeta päätä (lähinnä tummaa) saanut vahvistaa noissa kuvissa. Leikkaukset ei ole kovin erikoisia, että niitäkin kannattaa joskus jäädä miettimään, vaikka muutamissa on kyllä hyvin aseteltu vähän sivumpaan kun keskelle kuvaa länttäämistä.
Suurin osa avoista oli vähän epäselviä, että olis vähän saanut kyllä sitä tarkkuutta niihin lisätä :D Muutamiin lisää väriä ehdottomasti, olivat liian haaleita väreiltään, vaikka muuten olisi kyllä toimiva. Kitaraa pitelevässä tytössä, olis ne värit tehnyt ihan gutaa tolle avalle, siinä tuotaisiin se kuvan fiilis ja idea siihen avatariin asti, kun värithän ei ihan samoina pysy kun niitä pienentää tai/ja suurentaa (värisyys muuttuu tosi selvästi, tosi huonoon suuntaan, siks mä inhoon leikkaa kuva kokoon -avoista :D puhun siis yleisesti tässä).
Yhdessä avassa oli hyvät, selvät värit ja toi kesää esille siinä, samaa vois niihin muihinkin avoihin soveltaa, tietysti sen kuvan idean ja tunteen mukaan. :D

Värimuokkauksilla saa ihmeitä aikaan!

//No kyllä vähän pisti suututtamaan tuo vastaus, että sikäli ymmärsin että asioita laitetaan esille sen varjolla, että saadaan palautetta ja kehitytään, niin ficcien, piirrosten kuin avojenkin kohdalla. Mut ei voi minkään, jos ei kestä kritiikkiä. :)
Ja kyllä, minulla on ammatti ja tiedän termejä ja siitä aiheesta paljon, eikä siitä tarvitse vittuilla kits.

//Joo no ainakin tietää ettei kannata haaskata aikaansa niille, jotka ei halua kehittyä ja saada rakentavaa palautetta. :D muut osaa ottaa paremmin kaiken palautteen vastaan, niin niille on mukavempi aina kommentoida, niin kehua kun kritisoidakin.
« Viimeksi muokattu: 13.08.2010 23:12:30 kirjoittanut Lady Dynamite »