Otin yhden randomin, kiitokset siitä. (:
Minä en avojen tekemisestä, kaikista hienoista termeistä puhumattakaan, ymmärrä yhtikäs mitään, joten osaan sanoa vain oman mielipiteeni.

Avojen yksinkertaisuus on mielestäni kaunista, mutta tietystikin tämä riippuu pitkälti kuvasta. Joihinkin sopii tekstuureja elävoittämään ja antamaan energiaa, toisissa taas liika säätö minusta voi melkein jopa pilata kuvan.
Itse tykkään avoistasi kovasti
(Nämä Dakotat ovat varsinkin ihan yli-ihania). Jatka ihmeessä niiden tekoa, jokainen tyylillään! Ainut asia, joka pistää välillä vähän silmään, on joidenkin avojen haaleus. Vaaleat värit ovat ihania kyllä joo, ja joihinkin avoihin sopii aika hailakka värimaailma, mutta niin kuin
LDkin sanoi, osissa avoista olisi saanut värejä vähän säätää enempi ja kuvaa tarkentaa. Muuten lopputulos jää pikkasen pliisuksi. Toisaalta tämäkin on ihan mielipidekysymys.
~Vanamo
// Hui kauhistus mä pelästyin tota vastausta. (x Siis tämä oli oikeasti ihan eka kerta kun uskalsin suuni avata avatopikissa ihan palautetta antaakseni, ja komppaan
Ladya Dynamitea, aika tyly vastaus. En ainakaan itse koe viestiäni kamalan arvostelevaksi ja hyökkääväksi, mutta korjatkaa toki niin osaan jatkossa tukkia suuni, en halua vihoja niskaan sen takia, että kerron mielipiteeni asiasta, josta tiedän vähemmän kuin muut.