A/N: Nyt voi olla ehkä lievä R..
Kiitos taas
Tuhisijalle! Love ya!
Enjoy!Luku 7Saavuimme biologian luokille, ketään ei ollut vielä luokassa, joten menimme istumaan taakse kolmen riviin.
Alice istui minun oikealla puolellani, ja Edward vasemmalla. Oppilaita alkoi saapua luokkaan, ja kaikki väistivät, kun Jessica asteli sisälle ”orjiensa” kanssa. Huoh, miten joku material-Jessica voi olla luokan kuningatar, ja me muut orjia? Hän katsahti meihin päin ja tuli luoksemme. Oi, Jessica, mitä olemme tehneet, että saamme tämän kunnian? ajattelin.
’’Te istutte paikoillamme’’, Lauren sanoi.
’’Ai anteeksi. En nähnyt tässä nimiänne’’, sanoin töykeästi takaisin, ja Jessica mulkaisi minua vihaisesti.
’’Voisitteko olla mitenkään ystävällisiä ja siirtyä?’’ Angela kysyi hieman anovasti. Tiesin hänet siitä, kun Rosalie oli maininnut jotain laihasta, tummatukkaisesta tytöstä, jolla oli punaiset silmälasit.
’’Emme, koska tässä ei edelleenkään lukenut teidän nimiänne’’, sanoin vielä töykeämmin. Angelalla oli anova katse, he olivat ilmeisesti tossun alla. Heidän vieressään olivat myös Mike ja Jacob, heistäkin olin kuullut kaikenlaista.
’’Bella, siirry.’’ Tällä kertaa puhuja oli Jessica.
’’Anna, kun mietin. En.’’ Tämä oli todella hauskaa.
’’Perkele strippari, siirry!’’ Hänen ihonsa alkoi vaihtaa sävyä punaisempaan, ja minulla, Alicella ja Edwardilla oli vaikeaa olla nauramatta.
’’En!’’
’’VITUN STRIPPARI HUORA, SIIRRY!’’ Hän oli nyt aivan punainen ja jos hän seisoisi paloauton vieressä, se näyttäisi kalpealta.
’’Aa, missä huoralassa työskentelet? Tarvitsisin rahaa.’’
’’Anteeksi?’’
’’Kuulit kyllä. Näin sinut yksi ilta, kun kävelit-’’ Silloin Alice tukki suuni. Oli ollut konsertti-ilta, kun olin nähnyt Jessican.
’’MITÄ-?’’
’’Jessica, menisitkö istumaan?’’ opettaja Miller sanoi, ja Jessica vain tuhahti ja meni istumaan etupenkkiin.
’’Meillä on täällä uusi oppilas, Isabella Swan. Tulisitko esittäytymään?’’ Se oli enemmänkin kehotus kuin kysymys. Nousin pulpetistani ja kävelin luokan eteen.
’’Eli olen Isabella Swan, mutta kutsukaa vain Bellaksi. Muutin tänne Lontoosta ja eipä ole muuta’’, sanoin ja katsoin opettajaa. Hän nyökkäsi, ja lähdin kävelemään takaisin paikalleni.
Meille opetettiin mehiläisistä ja kukista tai ei sinä versiona, ihan raakana vain. Meidät jaettiin pareihin, ja menimme istumaan pariemme viereen. Minä olin Alicen pari, Edward oli Jessican, Mike ja Jacob, Angela ja Eric ja Tyler ja Lauren. Minulla ei ollut mitään käsitystä siitä, mitä meidän pitäisi tehdä. Edward oli saanut maailman ihanimman parin, Jessican, minua vain hymyilytti. Jessica kieritti koko ajan tukkaansa etusormensa ympärille ja flirttaili. Se sai näyttämään hänet tyrkyltä, mutta sitä hän kyllä oli aina.
’’Ihmettelette varmaan, miksi teidät on jaettu pareiksi. No, te olette nyt vanhempia, ja nämä ovat teidän lapsianne’’, opettaja Miller sanoi ja näytti meille vauvoja. Ne olivat kyllä ihan nukkeja, onneksi. ’’Eli nuket tallentavat kaikki toiminnot, ja sillä on samat toiminnot kuin oikealla vauvalla. Se nukkuu, pissaa, syö, juo ja kakkii. Saatte jokaisen vauvan mukana käyttöohjeet. Sanon tässä yhden tärkeimmistä asioista, vauva juo ainoastaan vettä, joten vauvalle ei voi juottaa maitoa tai muita juomia tai voi toki juottaa, mutta se ei ole hyvä juttu. Joudutte hoitamaan vauvaa ympäri vuorokauden.’’
Jessica katsoi omahyväisesti Edwardia, ihan kun hän olisi riisunut tätä silmillään. Edward puristi kättäni hieman lujempaa, ja katsahdin häneen.
Ajattelin hieman kiusoitella Edwardin kustannuksella.
Laitoin käteni hellästi hänen reidelleen, ja hän katsoi minua kummastuneena. Rupesin hieman kutittelemaan Edwardin sisäreittä. Hän säpsähti, ja katsoi minua, katseeni oli Alicessa. Hän puhui minulle jotain, mutta se meni ohi korvieni. Käteni läheni Edwardin herkkää aluetta, ja hän huokaisi hieman mielihyvästä. Se lisäsi itsetuntoani ja jatkoin vain. Olin tehnyt sitä lähes kymmenen minuuttia, kunnes lopulta olin herkällä alueella. Silloin hän säpsähti, kohensi ryhtiänsä ja laittoi kätensä sisäreidelleni. Mitä ihmettä hän teki?
Opettaja Miller lähti luokasta pois Jessican kanssa, näin tilaisuuden tulleen. Menin Edwardin syliin naama häneen päin ja laitoin käteni hänen niskaansa. Ajattelin kostaa hänelle, aloin imemään hänen kaulaansa. Hän yritti työntää minua kauemmaksi.
’’Bella.’’
’’Ymm?’’ kysyin samalla, kun imin hänen kaulaansa. Kun olin valmis, nostin kasvoni hänen kasvojensa korkeudelle, hän katsoi suoraan silmiini. Joku rykäisi selkäni takana, käännyin hieman, ja siinä seisoi Jessica.
’’Illalla huoneessani’’, kuiskasin Edwardin korvaan ja näykkäsin sitä hieman.
’’Bella, miksi olet poikaystäväni sylissä?’’ Jessica kysyi. Menin istumaan takaisin paikalleni. ’’Edward-kulta. Eikö sinua häiritse tuo huora?’’
’’Jessica, en ole kultasi, ja Bella ei ole huora.’’
’’Eipä’’, hän sanoi. Olin aivan raivoissani, olisin voinut lyödä häntä, mutta onneksi opettaja tuli luokkaan.
Opettaja selitti jotain vielä tehtävästä, mutta sanat menivät ohi korvieni, kun ajattelin Edwardia. Edward hieroi alaselkääni, se tuntui todella mukavalta. Olin aivan lumoissani, rakastin sitä, miten hän hieroi selkääni. Oloni oli turvallinen, kotoisa ja imarreltu.
”Bella”, joku sanoi. En kiinnittänyt huomiota puhujaan ennen kuin olin jonkun sylissä. Hätkähdin siihen, katsoin kantajani silmiin. Hänellä oli vihreät silmät ja ihana hymy, hän oli Edward. Nostin hieman päätäni ja suutelin häntä.
’’Laskisitko minut alas?’’ kysyin hymyillen.
’’En’’, hän sanoi ja suuteli minua.
Edward kantoi minua koulussa koko päivän. Menimme ruokalan jonoon ja näimme Jasperin, Rosalien ja Emmettin.
Otin salaattia ja vesipullon ja lähdin kävelemään Rosalieta ja muita kohti. Istuuduin Emmettin viereen, ja hän halasi minua. Kun Edward saapui pöytään, Jasperin ja Emmetin katse nauliutui hänen kaulaansa.
’’Edward, mitä sinulle on tehty?’’ Emmett kysyi.
’’Mitä? Miten niin tehty?’’ Edward kysyi takaisin.
’’Edward, kuka on imenyt kaulaasi?’’ Emmett kysyi, ja minä punastuin. Laitoin pääni alas, jotta hiukseni valahtaisivat kasvoilleni ja söin salaattia. Edward kietaisi kätensä ympärilleni, ja Emmett ja Jasper rupesivat tuijottamaan minua. Alice kuiskaili Rosalielle jostain, ilmeisesti tapahtumista biologian tunnilla.
’’Bella’’, Jasper sanoi.
’’Niin?’’ Nostin kasvoni hänen suuntaan. Olin aivan varmasti punainen.
’’Teitkö sinä tuon jäljen Edwardille?’’ Sillä sekunnilla punastuin entistä pahemmin.
’’Hän teki sen’’, Emmett hihkui, se oli virhe. Kaadoin ”vahingossa” vesipulloni hänen syliinsä.
’’Hups! Anteeksi, Emmett.’’ Väläytin hymyn. Edward vetäisi minut kiinni itseensä ja suuteli päälakeani.
Emmett nousi pöydästä ja lähti ilmeisesti autolleen.
’’Hei, Edi’’, Jessica sanoi. Miksi tuo idiootti tulee aina silloin, kun häntä ei kaivata?
’’Jessica’’, Edward sanoi ja puristi minua lähemmäksi.
’’Muru, ei sun tartte kuttuu mua Jessicaks. Sano vaa Jess.’’ Minä meinasin jo oksentaa. "Ai niin, mä tuun teille muuten yöks, Edi."
’’Et varmasti tule!’’ Alice sanoi vihaisesti.
’’Kuule, harppu, mä en puhunu sulle. Ne tytöt, joilla on tälläne perse ku mulla, ei puhu tollasille naamoille ku sulla.’’ Jasper otti Alicen kädestä kiinni, ja tämä rauhoittui.
’’Jessica, voisitko ystävällisesti suksia kuuseen?’’ kysyin hyvin ystävällisesti.
’’No, Edi, nähdään illalla. Minä nukkuisin mieluusti vieressäsi.’’
’’Jess, se ei onnistu. Pääset nukkumaan vierashuoneeseen.’’ Jessica vain hymähti ja lähti pois.
’’Bella, lähdetäänkö hakemaan vauvamme?’’ Alice kysyi iloisesti.
’’Vauvanne?’’ Jasper kysyi hieman kummallisena.
’’Niin. Etkö sinä tiennyt, että minulla ja Alicella on lapsi?’’ sanoin ja hipaisin huulillani Edwardin kaulaa.
’’No, onko se tyttö vai poika?’’ Edward kysyi.
’’Emme tiedä sukupuolta vielä. Varmaan sekoitus?’’ sanoin hieman pettyneesti ja näykkäsin Edwardin kaulaa. Silloin Emmett tuli takaisin, hänellä oli päällään kuivat housut.
’’Hankkikaa huone’’, hän kuiskasi korvaani, ja minä huitaisin häntä kädelläni ehkä liiankin lujaa. Katsahdin häneen, hänen nenästään rupesi tippumaan verta. Katsahdimme kaikki häneen, emmekä voineet olla nauramatta.
’’Kiitos, Bella. Sinä taidat rakastaa minua?’’
’’Ole hyvä, totta kai. Alice, mennäänkö?’’
’’Mennään vain.’’ Nousimme ylös tuoleiltamme. Edward nousi perässämme, katsahdin häneen hieman oudosti. ’’Sinun pitäisi hakea Jessican kanssa vauva’’, sanoin ja suukotin hänen huuliaan.
’’Minä otan sen nyt, en halua nähdä häntä enempää kuin tarvitsee'', hän sanoi ja kaappasi minut syliinsä.
’’Edward, minä voin kävellä ihan hyvin’’, sanoin.
’’Bella.’’
’’Edward.’’
’’Bella, mitä minä hyödyn, jos lasken sinut alas?’’
’’No, sinä tiedät jo’’, sanoin hymyillen, ja hän laski minut alas.
’’Opettaja Miller, saisimmeko lapsemme?’’ Alice kysyi, kun saavuimme luokkaan.
’’Isabella Swan ja Alice Cullen, saatte Nooan, ja Edward Cullen ja Jessica Stanley, te saatte Lolan. Missä on Jessica Stanley?’’ opettaja Miller sanoi.
’’Hän ei päässyt nyt’’, Edward sanoi vakavana ja otti vauvan syliinsä. Alicella oli Nooa sylissään.
’’Saatte vapautukset loppu päivältä’’, opettaja Miller sanoi.
Lähdimme kävelemään autoja kohti, kaikki olivat jo siellä.
’’Mitä te täällä?’’ kysyin.
’’No, ajateltiin lintsata’’, Emmett vastasi.
’’Bella, voisitko vahtia Lolaa siihen asti, kunnes tulen?’’ Edward kysyi silmät tuikkien.
’’Odota, puhun Alicen kanssa.’’
Menimme Alicen kanssa puhumaan asiasta.
’’No?’’ kysyin.
’’Otetaan vain, niin voin laittaa suunnitelman ’Tuhoa Jessica’ voimaan.’’
’’Miksi se kuulostaa niin hyvältä?’’
Lähdimme takaisin Edwardin luo.
’’Hyvä on, mutta olet palveluksen velkaa.’’ Otin Lolan syliini.
”Kiitos.” Hän suukotti otsaani.
Menimme minun autollani, ja Rosalie otti omansa.
’’Alice, mitä aiot tehdä vauvalle?’’
’’No, minä haluan, että Jessica ei saa hyvää numeroa, eli silloin, kun vauva itkee, emme ruoki tai hoida sitä.’’
’’Mutta silloin Edwardkin saa huonon numeron.’’
’’Edward on opettaja Millerin lellikki.’’
’’Eli on ihan sama, missä kunnossa vauva on, kun se palautetaan?’’
’’Aivan, paitsi silloin kärsii tietysti Jessica.’’
Nauroimme koko loppumatkan.
Kun saavuimme Culleneille, pidin Nooaa hyvin varovasti sylissäni, kun taas Alice riepotteli Lolaa jalasta, ja Rosalie vain nauroi ja otti kuvia.
’’Kuvat eivät saa päätyä kenellekään’’, sanoin.
’’No, ajattelin viedä nämä opettajallenne’’, Rosalie vitsaili.
Kun Nooa alkoi itkeä, täytin tuttipullon vedellä. Kun Lola alkoi itkeä, Alice täytti tuttipullon shampanjalla.
Tällä tavalla lastenhoito jatkui. Minä hoidin Nooa kunnolla, ja Alice teki kaikkensa Jessican sabotoimisen eteen. Lola teki monesti voltteja rappusia alas. Näimme, kun Edward ajoi pihaan, Alice siisti vauvaa ja täytti tuttipullon kirkkaan viinan ja veden sekoituksella. Otin Lolan syliini ja kävelin Edwardin luo.
’’Kulta, Lolalla on nälkä, syötä hänet. Tuttipullossa on vettä ohjeiden mukaan’’, sanoin ja ojensin vauvan ja tuttipullon hänelle. Edward otti Lolan syliinsä ja alkoi syöttää tätä. Menin Alicen luo olohuoneeseen, ja Edward tuli perässä. Silloin ovikello soi, ja menin avaamaan.
’’Hei, strippari’’, Jessica sanoi ja käveli sisälle.
’’Tule vain peremmälle’’, sanoin, olisin halunnut heittää hänet pihalle.
’’Edward! Kulta, näytät aivan isältä!’’ Jessica hihkui ja antoi Edwardille poskisuudelman. Minulla kiehui jo päässä, Emmett ja Jasper olivat vierelläni.
Aika kului nopeasti, ja Jessica kehui koko ajan Edwardin varmoja isäotteita. Jos pääni päällä olisi ollut kattila, jossa olisi keittoa, se olisi valmistunut. Emmett ja Jasper pitivät käsistäni kiinni, olin aivan raivona. Olisin voinut tappaa Jessican nyt, kuulostinpa minä väkivaltaiselta. Kello lähestyi kymmentä.
’’Alice, minä voin viedä Nooan nukkumaan’’, sanoin ja otin Nooan hänen sylistään.
’’Eli hän nukkuu yönsä huoneessasi?’’
’’Joo, miksipä ei.’’ Olin unohtanut minun ja Edwardin sopimuksen. Lähdin kantamaan Nooaa kohti huonettani, juotin hänelle vielä vettä ja laitoin hänet nukkumaan sohvalleni.
Menin kylpyhuoneeseen pesemään meikkini ja vaihtamaan yöpukuni päälle. Kävelin sängylleni ja menin siihen makaamaan. Huomasin, että joku oli vieressäni. Käännyin ja katsoin, siinä oli Edward.
’’Edward, mitä sinä täällä?’’
’’Muistatko, mitä sanoit biologian tunnilla?’’ Hän suuteli kaulaani.
”Mmmm”, sanoin vain. En voinut sanoa mitään, Edwardin huulet imivät kaulaani, ja se kutitti. Laitoin käteni hänen hiuksiinsa ja suutelin häntä intohimoisesti. Pyörähdin hänen päälleen ja napitin hänen vaaleansinistä kauluspaitaansa auki. Viimein hän oli ilman paitaa, suutelin hänen vatsaansa. Hän kierähti päälleni ja suuteli solisluitani. Hän hivutti yöpaidan pois päältäni, makasin siinä alusvaatteisillani. Hän suuteli alavatsaani, mikä tuntui taivaalliselta. Hän laittoi kätensä rintaliivieni hakasille ja kysyi lupaa aukaista ne. Hymyilin vain ja makasin Edwardin edessä ilman rintaliivejä. Naamani oli varmasti aivan punainen, Edward suuteli minua. Tämä tuntui oikealta, aukaisin Edwardin vyönsoljen ja menin hajareisin hänen päälleen, suutelin hänen rintalihaksiansa. Ja sitten…
------------------------
Kommentteja?? :
~kjatri