Tähänkin tulee vielä kommenttia aika ajoin
Se on kuulkaas enemmän ku mukavaa
Kiitos!
Lasilintu: Söpö kuvaa tätä originaalia vallan loistavasti. Pahoittelen valvottamisesta, toivottavasti sait edes kauniita unia sille jäljellä olevalle yölle sitten.
Mahtavaa että kirjoitusasu oli luettavassa kunnossa ja hahmot onnistuneita. Tämä oli vähän sellainen vastalause sille, etteivät jätkät koskaan (ainakaan tarinoiden mukaan
) puhu tunteistaan, ja koska olen foxipoxi, niin totta kai se on sitten lyötävä yli. Mutta totta, homohan se, joten antaapa herran avautua.
Kivaa että pidit ja kiitos kommentista!^^
DarkMessiah: Kiitos kivasta kommentista
Se jatko tulee kyllä vielä joskus, olen melkoisen varma siitä.
Kiva kun pidit^^
Obscuritas: AWW, tää kommentti sulatti mut ihan kympillä :33 Ihanaa että joku pitää mun kirjotuksista noin paljon, tulee vallan otettu olo ja todellakin rohkaisee jatkamaan kirjoittamista. Nää Aasia-aihiot on pikkusen kyllä jääny, vaikka aina ne Yunho ja Jae jossain välissä vilahtelee...
Ja saattaapi vilahdella jatkossakin.
Arvaa kenen on pakko kuunnella tuo Lucifer nyt kun mainostit? XD Olen edelleen koukussa Ring Ding Dongiin, mutta ainahan sitä yksi k-popin taidonnäyte mahtuu soittolistalle.
Tämä originaali olkoon tribuutti Keyn ihanille, TUMMILLE hiuksille. Mä vihaan niitä keltasia, jotka sillä ainakin oli joku aika sitten, en tiiä, onko enää.
Mutta joo, Key on näitä mun ikuisia kuolailun kohteita, tokihan se oli tähän mallipojuksi tungettava.
Hienoa kuulla, että hahmot on onnistuneet, mielellään sitten käytän näitä jatkossakin.^^ Hahah, hassua että mulle ei tullu mieleenikään tehdä koko porukkaa homppeleiksi ja lepakoiksi. Eihän semmosta oikeesti tapahdu, paitsi jos on sen perusteella kaverustuttu, mutta ei ei, ei Tommista ja Eliaksesta olis ollut homoiksi. :") Minustakin luonnollisempi näin.
Tää on tosiaan perus teinifluffslashsöpöily, mutta sellaisen minä halusinkin kirjoittaa. Hyvä, jos tästä siis sellainen tuli.
Khihih, musahiuksiset, ne voi olla vaikka sellasia... ihmisiä, jotka on ottanut hiusmalleihinsa innoituksen musiikin maailmasta? :X Eikö? No okei, sit ne on typoja. XD
Ihanaa, kommenttia odotettavissa
Originaaleihin on kaksi eikun kolme ideaa tällä hetkellä valmiina, mutta ottaen huomioon hirvittävän Frerard-kuumeen ja -ideoiden määrän ja minun kirjoitustahtini (H I D A S) ne ilmestyvät 3000-luvun puolella.
Odottelen kommenttiasi siis silloin.
Mun tarinat löytyy mun ficcilistauksesta, joka täällä-sana mun allekirjotuksessa, jos sä ne mun kirjotukset haluut löytää. (: mainosmainos.
Awwaww, hauskoja leipomisia ja luukuttamisia ja häätöjä ja sekoamisia.
Olet vallan ihana näine kommentteinesi.
KIITOOOS<3