Argh! Mun kone on ottanut nyt kaks kertaa peräkkäin pitkän sairasloman ja siinä sitten meni puoli-valmiit kommentit mukana. Sori kauheesti että tää on kestänyt näin kauan.
Hän ei oikeastikaan ollut huolissaan siitä, ettei hänen äitinsä pitäisi Tatusta. Päinvastoin hän pelkäsi tämän olevan liiankin innoissaan poikansa ensimmäisestä poikaystävästä...
Ihan niinkuin äidit tuntuis olevan aina tällasissa tilainteissa vähän yli-innokkaita, ei mulla omaa kokemusta kyllä oo, mutta voin kuvitella...
Ja Tatu on sulonen hermoillessaan. Älä pelkää Tatu, me fanit tuemme sinua! *ritarillisesti*
Oi sitä nuorenparin avio-onnea.
Reps. Kiitos paljonnnn, mä oikeesti rakastan tällasia kohtia XD
Hän tavoitteli mahdollisimman luonnollisenkuuloista äänensävyä, mutta hänen perässään mahdollisimman huomaamattomasti hiippaileva Tatu pilasi tavallisen "toin tässä vain kaverini käymään vain kahvilla emmekä aio harrastaa pian villiä seksiä päidenne yläpuolella" -vaikutelman.
Reps. Okei, tätä menoo mä varmaan quotan tän koko luvun, mutta oli ihan pakko. Voi Tatu parkaa. Tsemppiä Tatu. Mutta kyllä toi huvittavaa on. Miksi me ihmiset olemmekaan niin ilkeitä että nauramme toisten ahdingolle. Nyyh XD
"No moi", Elli-Noora sanoi homotutka villisti piipaten.
Sun pitäis oikeesti kirjottaa kirja, kun sä näitä loistavia kohtia viljelet perä perään.
Kieltämättä Marin ilme oli ihan näkemisen arvoinen, mutta kyllä Santeri olisi saanut pokkansa pidettyä, ellei olisi sattunut vilkaisemaan Tatua.
Tosta tulee yks mun kaveri mieleen, kun joskus sitä vaan ei voi kattoo nauramatta, varsinkin yhellä leirillä kun tyypit oli meikannut sen (poika) tytöks, ja sitte mentiin Minä rakastan sinua -leikkiä. Onneks en joutunu sen viereen. Joo, moi, selitän taas.
Lopulta Elli-Noora oli huomauttanut tyttärelleen, ettei mitään iloisia häitä ja kauniita adoptiolapsia koskaan tulisi, jos Mari kuristaisi veljensä hengiltä.
Hihi. Kauniita adoptiolapsia... (mielikuva Santerista mekossa pitelemässä sylissään pientä vauvaa onnellinen ilme kasvoillaan, ja Tatu sen takana kädet kiedottuna Santun vyötärölle... aika pelottavaa.
"Mä en voi uskoo, ettei kukaan muka oo arvannu sun homoutta. Siis luetsä jotain hevoskirjoja?!"
joo, eihän heppakirjoissa mitään pahaa oo, mutta... nojoo, ei se mitään
Tai ainakin esitti lukevansa, koska todellisuudessa hän oli päässyt vasta kappaleen toisen rivin puoliväliin eikä siltikään muistanut lukemaansa.
Mä alotin vähän ennen joulua lukemaan Sinuhea, ja sain lukee jotkut kohdat sataan kertaan ennen kuin tajusin puoliakaan mitä luin. Ja mulla ei edes ollut Tatua tyynynä häiritsemässä. XD
"Arvaa, meinasko pettää itsehillintä siellä keittiössä, kun yks alko ehdottelemaan kesken anopin kuulustelun"
Niinpä niin, ehdottelu kannattaa sovittaa aina mahdollisimman tukalaan väliin XD
Kun Tatu oli asettunut istumaan hänen vasemmalle puolelleen, vastapäätä istuva Mari tyrskähti. "Mitä helvettiä, Santeri? Onko toi -" "Eiole", Santeri ehti kiistää, ennen kuin Mari sai sanottua sen ärsyttävän sanan. "No on varmasti fritsu!" Sieltä se sitten tuli. "Mitä?!" Elli-Noora kiljaisi ja tempaisi Santerin pään sivulle niin, että Tatu pelkäsi sen venähtävän paikoiltaan. Nähtyään sen illan kuumimman puheenaiheen sekä Mari että Elli-Noora repesivät raikuvaan nauruun. Santeri ja Tatu kumpikin punastuivat syvästi.
Tän ja ton äskesen quotuksen välillä kaikki oli niin... jotain, että mun olisi pitänyt quottaa se kokonaan jos olisin penenkin pätkän ottanut. ööö, saiko tosta mitään selvääkään, oon niin järkevä kommentoija...
Mutta siis, frriiiiittssuuuu. Hähhää. No ei vaineskaan söpöjä ne on.
Santeri tunsi jonkin hiplaavan jalkaansa ja oli jo torumaisillaan aina kerjäävää koiraansa, kun sattui vilkaisemaan pöydän alle ja näki siellä Tatun jalan, joka siveli kevyesti hänen nilkkaansa. Santeri ei edes käsittänyt, miten pojan jalka taipui niin oudosti, mutta potkaisi sitä toruvasti. Liike pysähtyi, mutta jalka ei siirtynyt minnekään. Santeri huokaisi antautuvasti. Ei kai sille mitään voinut, että jätkä oli niin puutteessa, ettei edes ruokapöydässä voinut antaa olla.
Awwww. ^W^
Lisäksi Tatu ei voisi ehkä enää käydä heillä niin usein, ja Tatun luona usein vieraileva Santeri oli jo herättänyt Maria-äidin uteliaisuuden vierailijasta. He olivat sopineet, että Tatu sanoo Santerin olevan vain kaveri, vaikka se tuntuikin Santerista pahalta. Hän kuitenkin ymmärsi, ettei Tatu halunnut ottaa sitä riskiä, ettei asia olisikaan Marialle ihan ok. Hän oli jo menettänyt yhdet vanhemmat ja adoptioisänsä. Hän halusi pitää edes yhden äidin.
Tatu parka.
No, sitten Tatu oli vähän kuulemma opastanut Peteä, kehen kansainvälisiä käsimerkkejä kannattaa käytellä…
Pete on kyll tyhmä, mutta en mä ehkä mee kannattamaan sen huumevalintaa. Jonkinlaista sääliä tunnen... kai... Mutta tosta tuli hirvee flahsback, kun ala-asteella mun luokkalainen poika huutaa: "opettaja, opettaja! Joona näytti kansainvälistä käsimerkkiä" ja sai koko luokan repeämään.
Viimeinen ajatus ennen uneen vaipumista oli se sama toive, jonka hän oli esittänyt aiemmin. Olla onnellinen.
Ja sitte muistakaakin olla onnellisia tai muuten...
XD
Juuh. Ihan tyhmää että tää loppu. No kaikki loppuu aikanaan, mutta tyhmää se on silti.
Tein muuten yhdessä tapahtumassa pinssin jossa lukee "satutanterismi". Tosi moni on multa tullu kyselemään mitä se tarkottaa, ja aina vaan vastaan: yks juttu *virn*
Yhtenä päivänä ennen liikkatuntia yks tyttö kysy multa mitä se tarkottaa. Se on ihan kauhee tyyppi, joten kaikkein viimiseks mä sille sitä rupeen selostamaan. Vastaan sitten tavalliseen tapaani ja sitte yks sen kaveri tulee siihen: "mäkin kysyin sitä, mutta ei se kertonu. Mä katoin sanakirjastakin, mutta ei löytyny". Saatiin makeet naurut kaverin kanssa.
Joo, no, mä rupeen varmaan lopettelemaan tätä hehtaarikommenttia. Tai ainakin puolen hehtaarin kommenttia.
Kiitos tuhannesti ja oikein iso hali tästä koko tarinasta!!
Musta tuntuu että noi kiitokset ei riitä... hmm... ... ... no LOPUTTOMAN PALJON KIITOS. NIIN JUST. OIKEIN ISOLLA KIRJOTETTUNA! Ei se silti riitä.
Kiitos *hali*