Aaaapuaaa, kolme kommenttia ja kaks vielä noin pitkää! Ootte vaan niiiiin ihania. <3
Ai niin, tuo kirja, johon tuossa viimeisessä osassa viittaan, on
Seitsemän tassua ja Penny: Myrskytuuli vaarassa. Mä rakastin sitä kirjaa pienenä, ja koko tuota sarjaa
Laitoin Tatun kaappiheppahulluks
Cherina: Odottelen kommentiasi
Kiitos itsellesi <3
Aijin: Jee, kiva että vaivauduit kommentoimaan! ^^
Mä yritin saada tän etenemään hitaammin, ja esimerkiksi kakkosluku on kokonaan lisätty jälkeenpäin hidastamaan tapahtumien kulkua, mutta mä olen huono hitaassa etenemisessä. Ja varsinkin sen jälkeen, kun tapahtumat on kunnolla alkanu edetä, niin se lähtee hanskasta ja kaikki tapahtuu nopeasti. Toivottavasti saan kakkososasta ajallisestikin todenmukaisemman
Joo, mulla oli samanlainen viimeistä osaa postatessa ja fiilistelin Satutanteria koko illan. Näihin poikiin taitaa kasvaa kiinni :") Kyllä te sen kakkososan saatte.^^
Ei hätää, mä otan negatiivista kommenttia enemmän kuin mielelläni vastaan; mitenkäs muuten mä muka saisin kakkososasta edellistä paremman?
Sitä paitsi mä olin ihan kamalan otettu näistä sun kommenteista<3 Ihkuttaminen sallittu
Itsekin joskus harvoin siihen sorrun, vaikka usein en kyllä harrastakaan
Mä sanoinkin jo mun aiemmassa vastauksessa siitä realistisuudesta, et mä haen sitä tosi vahvasti, ja muut paritukset hettinä on osa sitä. Aika epärealististahan se ois, että yhtäkkiä paljastuiski, että koko koulun oppilaat on jotain kaappihomoja :"D Eiköhän Tatussa ole ihan tarpeeksi. XD
Ehhehee Key (siis tuo Tatun kuvassa oleva tyyppi) on mun heikkous. Mä oon DBSK:n fanina saanu enemmän ku tarpeeks pelkästään ulkonäön vuoksi fanittavista ihkuista, mutta Key ;___; Kyllä mä siis myös kuuntelen SHINeeta ja Key vetää ihan helvetin hyvin, mutta silti mä aina sorrun vaan googlaamaan sitä (ja
Lee Junkita) : DD Että eiköhän Tatun ihkutus sallita :"D Se on ansainnu sen^^
Arrauh, Dong Bang Shin Ki rules
Hienoa hienoa. Big Bang on myös tosi hyvä (paitsi tänään rupes jo vähän rasittamaan kun soi
koko päivän päässä Stylish
)
Kiitos ei-todellakaan-tyhjästä kommentista <3 Kannattaa lukea uudelleen vasta sitten joskus, kun olen saanut sen parannellun version tästä postattua
Laitan vaikka ilmoituksen sitten, kun olen muuttanut ne.^^
Suklaamurunen: VEERA, SÄ TAPAT MUT X___X Oikeesti, olin kuolla nauruun tuota sun kommenttia lukiessas :"DDD Kiitos vaan, nyt naapurit pitää mua ihan helvetin outona kun räkätän ja köhin kahvia keuhkoistani täällä yksinään XD Mutta kiitos silti hienosta (mahaisasta? :"DDDD) kommentista <3
Awww, siskolles terveisiä
Muistan varmaan ikuisesti sen sun miljoona vuotta vanhan kommentin, jossa sä kerroit et olit huutanu siskolles et "Satutanteriin on tullu jatkoo!" ja sit se oli ollu sillee jee : DD Herkkää. (:
Äläsulapois :< Kuolin tolle lesbosuhteelle 8""""""""""""""""DDDDDD Onhan se Santtu aika nainen mutta kun Tatukin on aika neiti :")
No hei, vähän siveellisyyttä! ;o Ei nyt
anopin edessä (vaan selän takana BD).
Tatu on hölmö joskus. (Pelottavaa, että mä oon ruvennu puhuu ja ajattelemaan näistä pojista ku oikeista ihmisistä O__o) Awws sillekin <3
Nauroin surullisesti tolle sun Pete-kommentille. Kaameeta että mä oon oikeesti ainoa, joka pitää Petestä :< Okei, se on tollanen kusipäärunkkari, mutta silti, ei se oo paha ;___; Armoo hei. :<
Mä en oo lukenu yhtään sun ficciä mutta uskoisin, ettet aivan toistaitoinen ole
Pitänee joskus kaivella jokin sun kirjoitukses jostakin.
Tiedän, oon evil ja kaikkee, mutta oli vaan pakko lopettaa tuohon. ^^
Awwww, kiitos<3 Muakin itketti, kun mä kirjotin tota viimestä A/N:ää. ;_; No, siis hanki nyt hyvä mies muuta lukemista siksi aikaa : DD Siinä saattaa nimittäin kestää. : DDD Mutta oikeesti oot ihana, kiitos paljon näistä sun loisteliaista kommenteista ja valtaisasta hoputtamisesta (:
Öhhöhöö kuolen teille.