(Kommenttikampanjasta päivää!)
Hieman jännitti että saanko raapaleesta kunnon kommenttia kasaan, mutta tämän luettua eihän se vaikeaa ollutkaan! Itse aina välillä mietin että miten jotkut onnistuvat kirjoittamaan kilometrikommentteja ainoastaan sadasta sanasta koostuviin ficceihin - mutta kai siihen vain tarvitaan oikeanlainen fic, heh.
Mutta nyt siihen itse ficciin, elikkäs. Olet onnistunut kokoemaan tähän todella hyvin kaikki Voldemortin kiinnostavimmat ominaisuudet, ilman mitään turhia korusanoja jotka olisivat varmaankin vain pilanneet tunnelmaa. Itseasiassa pidin tästä hemmetisti tällä tavalla, varsinkin toisesta kappaleesta johon oli kirjattu Pimeyden lordin tekoja (tai saavutuksia, miten sen nyt ottaa).
Minun mielestäni tässä alussa, missä tunnuttiin vain listattavan adjektiiveja, oli hieman töksähtelevä - mutta eteenpäin luettuna se ei haitannut kovinkaan paljoa.
Hassua, kuinka näinkin lyhyt raapale voi sykähdyttää. Varsinkin tuo toinen kappale oli todella hyvällä tapaa mahtipontinen, sellainen mistä lähes aisti sen kaiken mitä Voldemort oli aikoinaan tehnyt... tosiaan, tuota toista kappaletta fanitan.
Hmm, pitäisi varmaan enemmän lueskella sinun ficcejäsi, koska tämä oli juuri sellainen mistä todella tykkään lukea. :3