Kirjoittaja Aihe: Twilight: Last Dream luku 4 korjattu versio, K-11 tauolla  (Luettu 3628 kertaa)

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Last Dream
Kirjoittaja: Minä
Fandom: Twilight sarja
Genre: Romantiikka, fantasia, seikkailu ja Action
Ikäraja: K-11
Paritus: Bella/Edward Jasper/Alice  Rosalie/Emmett  Charlotte/Henry-Willie Marlie/Marcus Lenny/Bella ?/?
 Hahmot kuuluvat Meyerille minä leikin niillä paitsi omilla hahmoilla.
Summary: Bella on suuremassa vaarassa kuin voikaan aavistaa.
Henkilöinä on
Bella Swan: Kristen Stewart
Edward Cullen: Robert Pattison
Rosalie Hale: Nikki Reed
Alice Cullen:  Ashley Greene
Jasper Hale: Jackson Rathbone
Emmett Cullen: Kellan Lutz
Charlotte Sandres: Amanda Seyfried
Henry-Willie Parker: Dominic Cooper
Marcus Sandres: Milo Ventimiglia
Marlie Parker: Hayden Panettiere
Lenny Parker: Masi Oka
Lucia-Neela Sandres: Christina Ricci ( nuorena)
Christopher Parker: Johnny Depp
Elizabeth Sandres: Ali Larter

A/N2 ----------------------
 
Tarina alkaa
Vaarallinen kävely
“Bella.” Edward kuiskasi
Mutta Bella nukkui sikeästi.
“Pako kai sitä on jättää lappu kun en kehtaa herättääkään.” Edward totesi itsekseen ja alkoi kirjoittaa lappua.
Rakas Bella me Cullenit  lähdemme metsälle pari päiväksi että et ihmettele, kun et saa yhteyttä minuun.  Rakkaudella sinun Edwardisi.
Pian Edward lähti kohti kotiansa .
Mutta pian sen jälkeen Bella heräsi ja huitaisi Edwardin lapun yöpöydältä sängyn alle. “Edward !!” Mutta Edward ei vastannut edes puheluihin. Charlie, oli jo aamupala syömässä, kun Bella pääsi alakertaan huutamasta.
“Jaa Bells ei se Eddy huutamalla löydy kokeille soittaa hänelle, tai laita tekstari, miksi niitä nyt kutsutaan.”
“Eddy ?! Mikä ihmeen Eddy ?” Bella ihmetteli.
“No Miten, olisi Eddie, tai Ed ? Ja kai sitä nyt saa keksiä tyttärensä poikaystävälle lempinimen“. Bella vain pyöritteli silmiään.
“Charly menen pitkälle kävelylle .”
“Charly ?” Mutta se on okei Bells, kunhan pysyt kaukana niistä metsistä kaiken varalta vaikka ei karhuja tai niitä susia, ole näkynyt ja Bells älä kuminkaan lähde yöpaita päällä.  Pian Bella, oli aivan punainen ja meni juoksu jalkaa laitamaan ruskean-paidan ja farkut. “Voi piti sotkea koko huone.” Bella totesi, katsoi huonettaan. “Kai sen nyt myöhemmin ehtii siivota“. Bella totesi.
Pian sen jälkeen, kun Bella pääsi ulos kotoaan hän asteli viimeistä kuistin porasta alas hän kompastui perunan kuoreen ja lennähti istumaan viimeiselle portaalle.
“Aih kuinka minulle voi käydä aina näin.” Bella ei voinut olla valittamatta. Silloin Charlie tuli ja auttoi Bellan ylös.
“No Bells varo vähän muista maa on hivenen märkä että älä kaadu.” Selvä Charlie.
Pian Bella lähti huvin vuoksi kohti La Pushia vaikka Jacob ei ollut kotona, koska Jacobin heimo, oli luvannut
auttaa toista heimoa (`kirjanpidossa´) . Bella pisti auton radiosta ensimmäisen kanavan, joka tuli vastaan Silloin alkoi Kuulua Abban volez-vois. Bellan päästyä La Pushiin
Bella käveli märällä kalliolla. Pian Bella katsoi alas 
Ja Bellan jalka horjahti, ja lensi kohti maata.
Bella tunsi, kun osui kylmään ja märkään maahaan silloin hän näki juuri ja juuri vaalean tytön jolla, oli vaaleat hiukset, ruskeat silmät ja täysin punaiset vaateet.
“Hei oletko elossa ?”
 Kysyi tyttö jota Bella ei ollut nähnyt, koskaan. “Marcus ja Christopher täällä on ruumis.” Tyttö hihkui innoissaan.
“Charlotte se ei ole kuollut vielä.”
Selvä Marcus voiko sille tehdä mitään ?
Tyttö kysyi todella komealta ruskeat hiukset omavalta pojalta. No annas kun katson menkää pois vähäksi aikaa.   
Pian Bella tunsi kylmät huulet kaulaan ja sen jälkeen puraisun, jonka jälkeen Bella tunsi koko ruumin täyttävän kivun, joka oli huumaava ja mutta tuskallinen pian Bellan silmissä sumeni, ja kaikki katosi.         

N/2------------------------------------------------------------------------------------





N/2:----------------------------------------------------------------------------

Luku 2 Parkersit ja Sanderesit
Bella Pov
Heräsin lämpimältä sohvalta, tai oikeastaan se kesti muutaman sekunnin aluksi luuli, että peitto tippui tai, jotain. Mutta, kun yritin ottaa peiton ottaa peiton maasta tippui alas sohvalta, mutta en nenä veressä tai mitään itse asiassa huomasin että istuin lattialla mutta pian huomasin
`Muutaman´ silmä parin tuijotan minua. “Kei- Keitä te olette?” Bella kysyi yllättyneenä perheeltä, joka tuijotti häntä. “Hänellä on Todella nopea Refleksi.“   
“Ihan, kuin hänet, olisi muutettu vampyyriksi ?” aikuis- versio Rosaliesta totesi .  “Anteeksi mutta keitä te, olette ?” ´Kysyin huolissani. “No mutta, se heräsi.” Sanoi, se blondi tyttö rannalta. “Hei Bella hienoa, kun heräsit minä, olen Charlotte.” Sanoi kaunis kiharahiuksinen blondi, jonka näin aamulla.
“Ai niin tässä on mieheni Henry-Willie.” Hänen vieressä seisoi komea valkeaihoinen mustakiharahiuksinen poika, jolla oli musta poolo paita ja revityt farkut.
“Kuka sinä olet?” kysyin todella komealta tummahiuksiselta pojalta, joka näytti karanneen päiväkodista. “Minä olen Marcus Sandres olen ammatiltani lastenhoitaja päiväkodissa, olen ollut naimissa Marlien, kanssa viimeiset 150 vuotta ja muutin sinut vampyyriksi tasan kolme päivää sitten ja oliko kysymyksiä. ”  “Sinä teit mitä!” Huusin yhtä aikaa perheen kanssa Marcukselle, joka haroi sekaisia hiuksiaan. “Siis muutin hänet vampyyriksi ei se ole mikään synti.”  Hän totesi kevyellä äänellä.
“Niin mutta, olisi voinut, olla muita vaihtoehtoja” totesi kaunis nainen.  “Niin olisi ollut vaihto ehto antaa hänen kuolla.” Marcus sanoi.
“Voisteko jatkaa esittely kierosta”
Selvä Bella minä olen Elizabeth Sandres perheen äiti ja minun biologiset lapseni ovat Marcus, Charlotte ja Lucia -Neela.”  “Tämä on siis Bella Swan, tai siis nykyinen Sandres minä, olen Christopher ja minun biologiset lapseni ovat Lenny ja Lucia-Neela.”
“Minä olen Marlie ja sinä pidät näppisi erossa aviomiehestäni jollet halua kuolla” sanoi kuvankaunis tyttö, joka oli, kuin Rosalien kaksoissisko. Jollen, olisi tiennyt, että Rosaliella, oli ollut vain kolme veljeä niin, olisin sanonut että hän on Rosaslien kaksonen.
Pian kuului kova ryminä, kun eräs poika, joka oli yhtä kömpelö, kuin minä kysyi, että onko kukaan nähnyt hänen lasejaan.  Huomasin ne pöydällä ja ojensin ne hänelle. Pojan nimi, oli Lenny häntä ei voinut luulla vampyyriksi hän, oli kömpelö, pyöreä, niin nörtti, kuin olla voi mutta silti hän, oli todella suloinen ja hänen lempikirjoja ovat humiseva harju, Romeo ja Julia, ylpeys ja ennakkoluulot ja järki ja tunteet eikä hän pitänyt huomiosta meistä tulisi vielä hyvät ystävät.
Tunsin, jonkin tönäisevän minut sivuun se, joka minua töinäsi, oli noin kolmetoistavuotias tyttö jolla musta vaateet, kuin hautajaisista ja mustat hiukset ponnarilla ja hän näytti aivan Christopheriltä.
“Voitko esitellä itsesi Lucy”.
Tyttö vain mulkaisi minua ja meni omaa huoneeseensa.
“Tuo, oli meidän Lucia-Neela äläkä missään nimessä käytä etunimeä kutsu, vain Lucyksi koska hän vihaa oikeaa nimeän.” “Mutta nyt lapset esitelkää Bella talo.” Sanoi Elizabeth.
“Tule Bella niin esittelen sinulle talomme ja muutkin saa tulla” sanoi Charlotte jolla, oli pinkki toppi ja shortsit.
Pian me kaikki `Ikiteinit´ lähdimme tutkimaan taloa.   


N/2------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Luku 3 Bileet & Marcuksen tarina
“Hei Bella nyt kun ollaan esitelty talo niin ei kai haittaa et mentäisi yksiin bileisiin?” Kysyi Charlotte uteliaana.
En ehtinyt edes vastata, kun hän, oli jo heittänyt sohvalle tumman liilan topin jossa on pieniä kukkia sekä mustat pillifarkut. “Voisiko pukea nuo Bella niihin bileisiin?”
“Okei mutta nuo pillit ei ole mua mutta toi toppi on kyllä kaunis.” Charlottella, oli puolestaan vihreä toppi jossa, oli ruskeita raitoja ja tietenkin pillifarkut mutta ne olivat valkoiset. Puettuani meni ulos odottamaan muita.
“Bella noi vaateet kyllä sit sopii sulle.“
  “No kenen autolla me mennään niihin juhliin sun uudella autolla tietenkin.” Silloin Charlotte osoitti mustaa Porschea aivan nenäni edessä.
“Vau se, on hieno ostitteko sen minulle?”
“Joo mutta  nyt kohti niitä bileitä.”
Totesi Marcus, joka näytti syötävän hyvältä täysin istuvassa paidassa ja siinä niin seksikkäässä sekaisin olevassa tukassa. Sain ajaa aivan niin kovaa, kuin huvitti jota Edward ei, olisi antanut tehdä. Pian Marcus käski   
 Minun pysähtyä erään koulun pihaan.
Ulos päästyäni loin katseen Marlieen jolla, oli yllään hopeinen mekko heijastui kuun valossa. “Missä ne bileet ovat.”  Kysyin huolestuneena. Silloin kuulin maan alta kuuluvaa musiikkia. “Juhlat ovat tuhansia kilometrejä allasi.” Marlie töksäytti tylysti. “Mutta miten kuullen musiikin?”  “Kuule Bella jos et tiedä niin vampyyreillä on 100 kertaa ainakin parempi kuulo kuin ihmisellä ja toiseksi niin tiedän että et halua näihin bileisiin ja minä en itse halua myöskään ja kolmanneksi sinä olet ihmisveren himoinnen josta minä en pidä.” Totesi Marcus. “Mutta totta kai Bellan pitää nähdä nämä bileet.” Totesi Charlotte.
“Tulen mutta vain tämän kerran onko selvä?”
“Loistavaa Bella!” Hehkutti Charlotte.
Silloin Henry-Willie nosti maassa olevan viemärin luukun kannen ja hyppäsi silloin kaikki hyppäsivät mutta minä jäin arastelemaan. “Sen kun hyppäät alas.”
Käännyin katsomaan puhujaa tajusin sen osoittautuvan Lucia-Neelaksi. Mutta silloin tapahtui jotain `Lucy´ työnsi minut alas niihin juhliin ja hän hyppäsi perässä. 
Alas päästyäni en voinut olla kiinnittämättä huomiota Marcuksen ja Marlien yli seksikkääseen tanssiin Lovegamen tahtiin. Minulle oltiin pidetty puhe sen kunniaksi että, olin uusi vampyyri.
Puoli tuntia myöhemmin
“Hei Bella sori jos ei olla oltu tarpeeksi sun kanssa näissä juhlissa mutta mun piti pelastaa Lenny, kun se, oli sidottu vessanpyttyyn.” Kuiskasi Marcus vain niin että minä kuulin. “Ei se mitään en minä pidä muutenkaan huomiosta.”
“Bella muuten haluatko tanssia seuraavan tanssin?”
“En halua en osaa edes tanssia.”
 “Vaan tää yks biisi ja tanssi.” “No tämän kerran mutta yhdellä ehdolla että jos kerrot miten sinusta tuli vampyyri.” “No okei Bella, mutta jos saan kertoa pika kelauksena.” “sovittu Marcus, mutta vaan yksi tanssi.”
Mutta minä ja nykyinen isoveljeni Marcus saimme kauhean biletys biisin eli lady gagan just dance.
Tanssittuamme sen menimme istumaan uuden mustan
Porscheni päällä, olimme lentäneet takaisin koulun pihalle jotta hän voisi kertoa oman tarinansa.
“No anna tulla mikä on elämän tarinasi.”
“No se kaikki alkoi vuonna jota en muista mutta joskus 1800 luvulla elin elämäni parasta aikaa, olin koulun suosituin poika ja elämä hymyili kunnes isäni James, jonka niin rakas poikaystäväsi murhasi. Mutta asiaan isäni sekosi ja muuttui murhaavaksi , koska äitini, joka rakasti isää kauheasti muutti isän vampyyriksi. No äitini muutti minut oman turvallisuuteni takia ettei isäni tapa minua. Äiti sai vahinko pureman.
Mutta, kun äiti kertoi miksi minä muutun päätin että en, koskaan juo ihmisverta paitsi että, kun muutin sinut, koska oli pakko. No muutama pari kymmentä vuotta myöhemmin asuimme New Yorkissa tapasin maailman kauneimman tytön kun isäni päätti lähteä aloin tapailla tyttöä ystävänä mutta tyttö, oli menossa naimisiin, kun tunnustin että rakastan häntä mutta hän sanoi että ei rakasta minua, koska olen vain ystävä ja no masennuin muutimme pian sen jälkeen muutimme länsi- Virginiaan
jossa Lucia-Neela syntyi. Viisi vuotta sen jälkeen jokin eläin, oli hyökännyt Marlien kimppuun pelastin hänet ja kun äitini, oli muuttanut hänet selvisi että hänen vanhempansa, olivat kuolleet ja hän tunsi äitini ja päätti tulla etsimään meitä.
Kolmen kuukauden päästä me aloimme seurustella ja samana vuonna Christopher ja äiti ja minä ja Marlie menimme naimisiin uudestaan kun muutimme Alaskaan. Ai niin me muuten olimme Titanicin neitsyt matkalla.”
“Saanko kysyä jotain Marcus?”
“Saat toki Bella Sandres.”
“Kuka se tyttö, oli kehen rakastuit korvia myöten?”
Marcus huokasi syvään ennen, kuin vastasi.
“Sen tytön nimi, oli Rosalie Rosalie Hale.”
“Voimmeko lähteä Marcus kotiin?”
“Toki haen muut” Silloin Marcus pompasi hakemaan muita maan alta. Muistelin bileitä sielä maan alla jossa bisco valot paloivat, ja verta, oli joka puolella juotavaksi mutta en juonut. Silloin kuulin takaa äänen, kun katsoin taakseni näin ne Port Angles tyypit jotka yrittivät raiskata minut. “Hei sinä söpöliini hieno Porshe saanko ajaa?”
“Hei eiks toi se tyttö, joka me nähtiin yks vuos Port Angelesissa?” “Joo niimpä on.”
Silloin minulla pimeni tunsin haluni tapaa heidät ja juoda heidän verenssä. Heitin heidät yksi toisenssa jälkeen vasten koulun seinää ja tapoin heidät.
Silloin kuulin Henry-Willien äänen.
“Bella minä ajan Porseha ja nyt heti takapenkille.” Kuului Henryn komentava ääni.
Menessäni taakse istumaan tajusin että Marcus yhä rakastaa Rosalieta ja luulee että Rosalie meni naimisiin ja sai lapsia ja eli elämänsä onnellisena lopuun asti mutta Marcus sataa rakastaa Marlieta mutta ei samalla lailla, kuin Rosalieta. “Marcus äitisi sanoi että sinä,Charlotte ja Lucy olette hänen biologisia lapsia mutta eivät hän vampyyrit saa lapsia.” No Bella minulla satuu olemaan kyky aiheutaa vampyyreille ja seriileille lapsia.”
Päästyämme kotiin heidän valtavalle kartanolleen juoksin täyttä häkää kohti huonettani. Päästyäni huoneeseen tajusin, kuinka paljon tuskaa aiheuttaa, kun ei tiedä onko rakastamasi ihminen tai tässä tapauksessa vampyyri elossa päätin että kerron huomenna Marcuselleettä Rosalie on elossa ja vampyyri. Mutta miksi juuri Rosalie?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

N/2: Tässä luvussa tapaame Culleenit sekä erikoisen sattuman. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Luku 4 Cullenit ja Marcus sekä ensi suudelma
Seuraavana aamuna noi kuuden aikaan menin Sandresien ja Parkerien keittiöön siellä istui Marcus ja Lenny, joka luki jotain romaania ja Marcus istui pöydässä todella tylsistyneenä. “Ööh Marcus voinko pyytää palvelusta?”
“Totta kai Bella mitä haluat?”
“No voisitko ilmoittaa Culleneille, että olen kunnossa että vältymme isomilta konflikteilta.”
“Selvä siis Foksiin menenkö autolla vai ajatuksen voimalla?”
“No mene autolla että ei vaikuta oudolta.”
“Selvä Bella lähden nyt että ehdin sinne ja takaisin.”
Pian huomasin limenvihreän avoauton lähteävän kovaa vauhtia kohti Forksia. “Tuonkin  pakko opetella käytämään muiden voimia.” Se, oli ensimmäinen kerta, kun kuulin Lennyn puhuvan minulle. “Mitä tarkoitat Lenny?” “No sitä että, kun hänellä on kyky opia saamaan lapsia itselle ja muille ja myös kyky opia käytämään muiden kykyjä.”
“Onko sinulla kykyjä Lenny?”
“Itse asiassa on makustaa ajassa ja paikassa sekä kyky havaita muiden  mielenliikkeitä esim.: sinä haluat tietää mitä kirjaa luen ja se kirja, on Jane Austenin kootut teokset.” “Ai minä itse pidän paljon Jane Austenin kirjoista.” “Niin minäkin Bella.”

Sillä välin Cullenien talossa   
“En löytänyt Bellaa vielkään ei kai se nyt La Pushiin, ole muutanut?”
“Kyllä se Bella vielä löytyy.”  Sanoi Esme lohduttavalla äänellä. “Edward näin näyn jossa Bella, oli jonkun Japanilais pojan kanssa ja että he suutelivat.” Alice sanoi varovaisella äänellä.

Samaa aikaa Bella ja Lenny istuivat keittiössä  nauroivat ja puhuivat Jane Austenin eri kirjoista ja keksivät eri loppuja sekä muokasivat henkilöiden taustaa.
“Luetaanko muuten yhdessä kesäyön unelma.” Bella ehdotti.
“Se, olisi mukavaa.” Sanoi Lenny iloisesti.
Mutta yleensä Lenny osasi lukea ihan helposti ilmeitä, mutta nyt Bella, oli epätavallisen tyyni ja rauhallinen, jotenkin keskitynyt. Silloin Bellan huulet lähestyivät Lennyn huulia, ja juuri, kun ne, olivat kosketus etäisyydellä Bella kuiskasi sanat “This is my new life.” Silloin Bellan huulet painautuivat Lenny huulia vasten.
Juuri silloin Bella juoksi huoneeseensa, joka muistutti niin paljon ajasta ennen Forksia, ja vampyyriyttä.
Sillä aikaa Lenny soitti Christopherille.
“No niin Chris suunnitelma etenee hyvin Bella suuteli juuri minua.”
“Hyvä Pian meillä on Bellan voima, ja kyky kestää toisten voimia.”
 “Selvä jatkan keikaa vaikka en pidä tästä, koska alan rakastu siihen Bellaan.”

Culleenien talolla samaa aikaa
“Edward kenellä limenvihreä avoauto ?”
“Mistäs minö tiedän Alice onkohan Rosalie maalanut autonsa limenvihreäksi?” Silloin autosta astui Marcus, joka pimputti ovikelloa.
“Kuka siellä?” Esme kysyi äidillisellä äänellä.¨
“Minä olen Marcus Sandres, ja asiani koskee Bella Swaania.”   
Silloin Edward juoksi alas kuultuaan nuo sanat.
“Mistä tunnet Bellan?”
“No minä muutin Bellan vampyyriksi ja hän majaillut meillä pari päivää” “Mitä helvettiä miksi muutit hänet, olisi varmasti muita vaihtoehtoja!”
“No niin, oli antaa hänen kuolla, kun hän oli tippunut
Kalliolta.”
“Mitäs täällä huudetaan?” Se, oli Rosalien ääni.
Silloin Rosalien ja Marcusen katse kohtasi.
“Ro Rosalie sinä elät, ja olet vampyyri!”
“Marcus sinun piti perustaa perhe, ja olla nyt haudassa.”
Mutta, kun Rosalie sai sanotuaan sanat niin Marcus, oli jo pitkällä. “Miksi voi miksi juuri Rosalie. En voi sille mitään mutta rakatan häntä yhä.”   
N/2--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kupla lisäsi fandomin otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2015 08:57:27 kirjoittanut plööt »
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Last Dream
« Vastaus #1 : 11.06.2009 13:15:23 »
tästä on vaikee saada selvää ku ei erota mitkä on vuorosanoja ja mitkä ei.  ??? voitko lisätä ne niin on helpompi lukea?

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Last Dream
« Vastaus #2 : 11.06.2009 15:08:02 »
vähän vaikea lukuista, kun ei ole eroteltu vuorosanoja.  :-\

cynthia

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Last Dream
« Vastaus #3 : 12.06.2009 21:59:32 »
Niin tosiaan, aika vaikea tätä oli lukea, kun ei tiennyt mitkä oli vuorosanoja.

Ja kirjotusvirheitäkin oli aika paljon...
Unelmoiminen on paras tapa luoda todellisuutta

MetroApina

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Last Dream
« Vastaus #4 : 13.06.2009 13:50:28 »
vuorosanat kannattaisi merkitä,ja vaikeaa tietää kuka sanoi....kirjoitus virheitä korjaapa nuo niin tästä tule hyvä! :)


Metroapina

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Last Dream
« Vastaus #5 : 22.06.2009 08:46:32 »
Aihetta on muokattu ja paranneltu toivotavasti auttoi  :)
sori että 2 luku on lyhyt
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit

RosalieHale

  • Vieras
Vs: Last Dream luku 2 korjattu ja paraneltu versio
« Vastaus #6 : 23.06.2009 23:11:37 »
joo auttoi! :) vaikuttaa ihan jännälle. pistä vaan jatkoo tulemaan. on vaa outo lukee hän kertojasta mut kyl siihen varmaan tottuu.. :D ja pistä vähän lisää kuvailuu nii sit on very good! ;)

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Last Dream luku 2 korjattu ja paraneltu versio
« Vastaus #7 : 03.07.2009 01:02:13 »
Kolmas luku ilmestyy näillä näpäimillä
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit

SabSab

  • Team Cullen<3
  • ***
  • Viestejä: 148
Vs: Last Dream luku 3 korjattu versio
« Vastaus #8 : 03.07.2009 08:22:48 »
Tää on hyvä : ) Seuraan tätäkin tietenkin :D Jatkoa odotan ^^
Cullenismi<3

Claire Potter

  • ***
  • Viestejä: 25
Vs: Last Dream luku 3 korjattu versio
« Vastaus #9 : 05.07.2009 01:16:07 »
Toivoisin jos jatko ideaa tai toiveita niin ois kiva  ;) :)
H/D H/Hr H/C B/E B/Em T/G On Parhaat parit

TL_fan

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Last Dream luku 4 korjattu versio, K-13 tauolla
« Vastaus #10 : 21.12.2011 14:04:52 »
Omasta mielestä oli vähän sekava ja hankala lukea, kirjoitusvirheitä yms. Mutta kannattaa jatkaa kirjoittamista ;)
« Viimeksi muokattu: 21.12.2011 14:06:31 kirjoittanut TL_fan »

Anskubits

  • ***
  • Viestejä: 258
  • Only the strongest people have fallen
Vs: Last Dream luku 4 korjattu versio, K-13 tauolla
« Vastaus #11 : 21.12.2011 16:07:33 »
jään seuraamaan. Jatkoa!

<3.Anskubits
Addicted to Twilight, The Vampire Diaries, Justin Bieber, Demi Lovato and Doctor Who