Kirjoittaja Aihe: Twilight: Endless Love, K-11, 13. osa 22.6  (Luettu 44341 kertaa)

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #100 : 12.06.2009 10:53:38 »
Vau. Siitäs saivat tytöt... Ihana luku, toi James vaan häiritsee mua... Muuten kiva.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #101 : 12.06.2009 11:43:07 »
Hihii, taas mainio osa. Carlisle oli ehkä vähän epäreilu, mutta ei toi auto kengistä-tempauskaan hirveän reilu ollut... : D Mitähän niistä treffeistä tulee... *hyppii paikallaan*

Jatkoa odotellen : D

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #102 : 12.06.2009 14:01:00 »
jes, jatkoo. <3 tykkäsin kovasti. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #103 : 12.06.2009 14:53:23 »
Hahha. Tytöt joutuu antamaan pojille omat autonsa. :D
Ihana luku. Rakastan,tykkään.
Jatkoa odottelen innolla.. :D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Jikke

  • ***
  • Viestejä: 16
  • Cullen addikti
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #104 : 12.06.2009 16:13:58 »
Repesin tossa kun tyttöjen piti antaa autonsa pojille. Yks parhaista luvuista!! :)
Cullen's are only way to get vampire...

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #105 : 12.06.2009 18:23:52 »
 :D Carlisle on hauska. Innolla odotan mitä treffeillä tulee tapahtumaan. Vaikka olen kyllä sitä mieltä, että Edward on Bellalle se ainoa ja oikea ehdottomasti, mutta tää on mukavaa vaihtelua.
Jatkoa?

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #106 : 13.06.2009 11:08:00 »
Woo, kaksi pätkää lisää! Jes. ♥
Carlisle on ihan epäreilu. :/ Ois poikien pitänyt ostaa Bellalle ja Rosellekkin uudet kengät.
Mä en yhtään tykkää jamesista, jäänyt varmaan elokuvasta. Varsinkin kun se ei näytä ficissäsi yhtään siltä ns. 'oikealta' Jamesilta.
Mutta ihania pätkiä, jatkajatka heti kun ehdit. ♥
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Endless Love, K-13, 11. osa 11.6
« Vastaus #107 : 13.06.2009 19:45:58 »
Kiitoksia paljon lukuisista kommenteistanne, olette päivä päivältä ihanempia! :D

Anteeksi, ettei jatkoa kuulunut eilen, ja tänäänkin vasta näin myöhään, mutta netin ulkopuolella oleva elämä vaatii myös veronsa. Eilinen päivä meni kokonaan tutun valmistujaisissa, ja tänään olen siivonnut aivan hulluna taas jälleen kerran. Toivottavasti ette hirveästi ole joutunut odottelemaan, tämmöstä tää vaan on.

Tähän osaan oli aivan älyttömän vaikea keksiä nimeä, joten se nyt on mitä on. Ja mitään sen maata mullistavampaa ei tässä osassa oikeastaan tapahdu.

Kahdestoista osa – Illanviettoa

”Kuule, lähtisitkö kanssani ulos?” James sanoi saatuaan itsensä kasaan. Koko lause häkellytti minut aivan sekaisin, kukaan ei ollut sanonut tuota minulle pitkään aikaan.
  ”Tuota.. tietenkin”, sanoin ja Jamesin suupielet kääntyivät pakostakin hymyyn.


”’Annatte autonne pojille siksi aikaa, kunnes saatte korjattua heidän autonne. Enkä välitä kuinka kauan siinä kestää, siihen menee sitten vaikka sata vuotta.’ Hän on niin epäreilu!” Alice matki Carlislea melkeinpä täydellisesti, koko äänensävyä myöden. ”Eikä ne olleet vain yhdet kengät, kengät ovat minulle kuin lapsia! Miltä tuntuisi jos sinulta riistettäisiin lapsi?” hän jatkoi inisemistä.
  ”Alice kuule, minua ärsyttää tuo yhtä paljon, enkä millään saa mielestäni sitä omahyväistä ilmettä, joka Edwardin kasvoilla liukui sen koko ajan kun pudotin avaimet hänen käteensä”, sanoin ja katsoin kynsiäni huokaisten. ”Tapan hänet omin käsin, mikäli hän tekee autolleni jotain.”
  ”Sama. Alice, en tahtoisi tehdä sinusta miehetöntä, mutta mikäli autossani on yksikin naarmu, tapan Jasperin.”

  ”Bella! Ala tulla, mikäli tahdot kouluun!” Olin melkein unohtanut, että minun pitää kulkea Edwardin kanssa samassa autossa kaiken tämän aikaa kouluun. Mielummin olisin kyllä juossut, mutta se olisi vaikuttanut epäinhimilliseltä.
  Edward istui jo autossa odottavan näköisenä, kun istuin etupenkille hänen viereensä. Se omahyväinen hymy koristi Edwardin kasvoja vieläkin, eikö hän osannut olla sitten yhtään ärsyttävämpi? ”Pyyhi tuo omahyväinen virne kasvoiltasi, tai lennät tästä autosta aika alta yksikön ulos. Tämä on sentään vielä minun autoni.”
  ”Ehkä, mutta käyttöoikeudet ovat minulla. Joten parempi olla hiljaa”, Edward sanoi takaisin. Mulkoilimme toisiamme tovin aikaa, kunnes hän käänsi katseensa tiehen ja käynnisti auton.
  Maisemat vilisivät ikkunan ohi Edwardin painaessa kaasua. Totta kai hän osasi sillä ajaa, hänhän sen oli minulle ostanut. Typerä, oikukas vampyyri..
  ”Ovatko lopulliset päätökset avioerosta tulleet?” Edward kysyi ja napsahdin ulos ajatuksistani.
  ”Ai. En tiedä. Carlisle ei ole puhunut mitään.” Kuulin Edwardin huokaisevan, ja siihen keskustelumme sitten tyssäsikin.

  ”Kuule Bella, onko sinulta jäänyt jotain kertomatta?” Alice kysyi ja tuijotti minua vangitsevasti istuessamme ruokalassa. Rosalie oli täysin keskittynyt Emmettiinsä, Jasper silitteli hajamielisesti Alicen hiuksia ollessaan omissa maailmoissaan, James heilui jossain muualla ja Edward istui Alicen vieressä keskittyneenä kuuntelemaan keskusteluamme.
  ”Öö.. eipä kai.” En yhtään älynnyt mitä olin taas unohtanut kertoa, salaisuuksien pito tässä perheessä oli aika haastavaa Alicen ja Edwardin kykyjen takia.
  ”Muuten vain menet Jamesin kanssa ulos?” Alice sanoi ja nosti kulmiaan.
  ”Ai se. Se”, sanoin ja päässäni välähti lamppu. Tietenkin. Hän oli nähnyt sen ennalta. ”Kaipa minä nyt kaverin kanssa voin ulos mennä?”
  Näin selvästi kuin Edward jäykistyi kokoajan enemmän ja enemmän, eikö hän ollut vieläkään päässyt yli?
  ”En minä sitä sanonutkaan! Nyt minulla ja Rosella ei ole kuin tämä iltapäivä aikaa laittaa sinut valmiiksi!” Alice valitti ja huitoi käsillään kuin hullu. Edward joutui todenteolla väistämään, ettei olisi saanut tuon yli-innokkaan keijukaisen kädestä.
  ”Alice, rauhoitu, teillä on ihan tarpeeksi aikaa. Lupaan sen.”

  Ja se lupaus oli vaikea vetää enää takaisin; Alice, jos joku, piti huolta, että lupaukset pidettiin. Heti koulusta päästyämme Alice lukitsi minut Rosalien kanssa huoneeseensa, ja siellä olin istunut viimeiset kaksi tuntia laitettavana. En ikinä oppinut, että Alicelle ei kannattanut luvata mitään – varsinkaan, jos asiassa edes mainittaisi pukeutuminen.
  ”Alice, punainen vai sininen?” Rosalie huusi miljoonatta kertaa järjettömän kokoisen vaatekasan alta.
  ”Sininen. Se korostaa Bellan hiuksia. Edwardinkin on sanonut niin”, Alice vastasi ja penkoi jotain meikkilaukusta.
  ”Loppuisiko tämä kärsimys pian? Minun pitäisi lähteä”, huomautin Alicelle, joka touhusi täyttä häkää kasvojeni kanssa.
  ”Pian, Bella. Ole vain hieman kärsivällinen”, Alice vain vastasi ja lisäsi jotain niistä tuhansista luomiväreistä, joita hän omisti.
  Alice oli oikeassa; hetken päästä olin jo valmis, ja odottelin olohuoneessa Jamesia. Hän oli luvannut viedä minut elokuviin, sillä turhaan olisimme menneet ravintolaan viettämään iltaa. Suunnitelma kuulosti hauskalta, oli ihanaa viettää iltaa ilman monta supernäkevää silmäparia.
  Naureskelin Emmettille, joka tapansa mukaisesti pelaili jotain konsolipeliä. Carlisle oli käytännössä kieltänyt kaikki tuollaiset pelit muutama vuosi sitten Emmettin peliriippuvuuden takia, mutta jollain ihmeen konstilla hän oli saanut ne takaisin – kenties hän oli luvannut Carlislelle vaikka kuun taivaalta, kunhan hän saisi pelinsä takaisin. Ja se oli tepsinyt, joka oli erittäin outoa käytöstä Carlislelta. Pitäisiköhän minunkin yrittää lahjoa hänet, jotta saisin autoni takaisin? Onnistuisikohan se? Alice ja Rosalie tulisivat varmasti mukaan ajatukseen, sillä he halusivat yhtä palavasti autonsa takaisin Emmettiltä ja Jasperilta kuin minäkin.
  Ajatukseni lakkasivat kuitenkin kuin seinään, kun Edward saapui huoneeseen. Hänellä oli selvästi paljon laitetumpi ulkokuori kuin yleensä; harmaansävyinen siisti neulepusero ja siistit farkut eivät yleensä kuuluneet Edwardin kuontaloon, tai ei ainakaan ennen.
  ”Minnes meidän hurmuripoika lähtee?” Emmett piruili tahallaan; sen näki hänen ilmeestään. Ilmeisesti Emmett oli myös laittanut merkille Edwardin siistit vaatteet.
  ”Keskity sinä vaan peliisi”, hän käänsi Emmettin pään takaisin televisioruutuun, mutta Emmett käänsi päänsä melkein välittömästi takaisin. Hän osasi joskus olla niin kiinnostunut muiden asioista – varsinkin sellaisista, jotka eivät hänelle kuulu. Edward huokaisi kuuluvasti, ennen kuin vastasi. ”Ulos iltaa viettämään. Tekisi sinullekin joskus terää, Emmett, ettet vain homehtuisi tuon pelikoneen edessä. Sekä Rosalie varmasti arvostaisi sitä, hän ei ole päässyt ostoksillekaan pitkään aikaan.” Se oli totta; viime shoppailureissusta oli jo muutama viikko. Ja se oli Rosalien näkövinkkelistä pitkä aika.
  ”Tiedätkö yhtään millaista on seistä tuntikaupalla pukukopeissa, ja katsella vierestä, kun hän valitsee vaatteita?” Emmettin komeat kasvonpiirteet vääntyivät pakostakin irvistykseen, mutta tiesin miltä se tuntui. ”Se on kidutusta, veli, suoraa kidutusta.”
  Edward naurahti, ja hänestä huokui onnellisuus – tai pikemminkin hyväntuulisuus. Kenenkähän kanssa hän aikoi mennä viettämään iltaa? ”Emmett, parempi että suljet suusi, tai raportoin Rosalielle. Voi olla ankeat ajat edessä”, sanoin ja Emmett hiljentyi. ”En itsekään pidä siitä, mutta Alicelle ja Rosalielle se on arkielämää. Siis se kaikki pukukopeissa ja ostoskeskuksissa viettäminen.”
  ”Tiedän, mutta ei minua silti tarvitse ottaa mukaan”, Emmett sanoi ja sammutti television. ”Tiedättekö muuten missä Alice on? Porsche reistailee tai jotain. Se pitää ikävää ääntä.”
  ”Yläkerrassa”, sanoin ja Emmett nousi sohvalta. ”Sinuna en kuitenkaan mainitsisi autosta mitään, Alice on vähän yliherkkä sen suhteen”, varoitin Emmettiä ja hän kääntyi takaisin ja istahti sohvalle.
  ”Hei Ed, kenen kanssa sinä oikein menet sitten ulos?” Emmett kysyi lopulta. Onneksi minun ei tarvinnut kysyä, sillä eihän Edwardin ihmissuhdeasiat minulle kuuluneet.
  Edwardilta vei hetken aikaa vastata, ennen kuin hän sai suustaan mitään ulos. Pieni hymy kaartui hänen huulilleen, kun hän vihdoin sanoi. ”Heidin.”

- Annabelle

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #108 : 13.06.2009 20:33:22 »
jee jatkoo ♥ miteköhä Bella suhtautuu Edwardii ja heidii ?
Alicen lap... siis kengät, hirvee juttu tuli siitä kun joku rikko sen kengät: D just hauskaa ficci 
Aina vaan paranee, jatkoo pian ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Veronika

  • ***
  • Viestejä: 168
  • mister
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #109 : 13.06.2009 20:45:00 »
Hahaa, Edward pistää Bellalle samalla mitalla takaisin!  ;D Aivan loistavaa!

Minulla meni muutamissa kohdissa ihan ohi, että kuka puhui, koska siihen kohtaan ei ollut silloin laitettu, että kuka puhui. Jos nyt ymmärsit sepustuksestani?  Esim. tuossa kohdassa. >>
(ja muuten, tajusin että sen sanoi Rose, eikö niin?)  ;D
 ”Sama. Alice, en tahtoisi tehdä sinusta miehetöntä, mutta mikäli autossani on yksikin naarmu, tapan Jasperin.”

Ja yhden virheen löysin.
Edwardinkin on sanonut niin”
Eli siis se olisi näin: Edwardkin

Jatkoa odottelen!  ;)
« Viimeksi muokattu: 13.06.2009 21:51:23 kirjoittanut vohveli »
another stranger

entinen vohveli

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #110 : 13.06.2009 21:01:29 »
Heidin?????????? Hyvä Luoja. Tyhmä Edward, Tyhmä Edward.... jne.
Mikä luku. Tykkäsin:D
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #111 : 13.06.2009 21:12:18 »
Muahaa. En pahemmin pidä Bellasta, joten on mahtavaa lukea, kun Edward antaa hänelle samalla mitalla takaisin ja lähtee ulos Heidin kanssa. Pariksi E & B sopivat toki loistavasti, mutta minulla on ollut aina jotain Bellaa vastaan. :D

Siis, aivan loistava ficci! Parempi kuin edellinen, vaikka sekin oli hyvä. Ehkä tämä siksi, että tämä on vampyyrielämää, eikä myötäile Meyerin kirjoja, vaan on ihan keksimällä keksitty.

Ei kirjoitusvirheitä, tai saattoi olla joku, mutta minä en huomannut. :)

Jatkoa sitten vain. Ja pian. Haluan nähdä, miten Bella suhtautuu Edwardin treffeihin Heidin kanssa. ;D

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #112 : 13.06.2009 22:50:23 »
Ihana.
Eddd, ei Heidin kanssa ulos. : (((((
: ((
Jatkoa pian, toivottavasti edin ja heidin treffit menee pilalle.
Sitten nauran. Hahah. :D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

Dunja

  • ***
  • Viestejä: 83
  • xoxo
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #113 : 14.06.2009 09:42:00 »
No nythän tää käy jännäks ;D Hyvä luku jälleen kerran, jotenkin ehkä kuitenkin kivempi lukea kuin aikaisempia. Tää oli vähän kevyempi, jos nyt niin voi sanoa :D Koittakaa kestää mun selitysten kanssa.
Jatkoa odotellen.

nuutti

  • ***
  • Viestejä: 29
  • (:
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #114 : 14.06.2009 10:44:32 »
Ed senkin petturi  >:(  Ei saa mennä Heidin kanssa ulos!  :-\

Jatkoa kiitos  :D

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #115 : 14.06.2009 11:58:16 »
Hahahahaaa, siitäs sait, Bella! Mut Edi kyl kiusaa sitä ihan tahallaan... Aika törkimys.

Hauska osa taas, jatkoa odottelen :D

Hihhulihei

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #116 : 14.06.2009 12:36:50 »
Mä en tajua yhtä juttua. : D

Jos Bella menee Jamesin kanssa treffeil, sehän sopii hyvin.
Mutku Ed menee Heidin kans, heti tulee kauhee sanomine, ettei sais men. : D

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #117 : 14.06.2009 12:52:48 »
Heidin ? yrittääköhä Edward tehä Bellan mustasukkaseks. : DD
joo, mut mahtava luku, taas kerran. en malta oottaa jatkoo, joten jatkoo pian. : D
kiitos.
and paradise comes at a price

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #118 : 14.06.2009 14:54:58 »
Voi ¤%&½%!! (täytyi sensuroida, sen verran rankkaa tekstiä. ((: )
Heidin?! O.O
Olisi luullut nyt Edwardilla vähän luovempi mielikuvitus olevan..
Täytyy myöntää, että olen pettynyt.
Sekä Bellaan että Edwardiin.
En valitettavasti nyt tykkää kummastakaan, siis Jamesista tai Heidistä.
Kauhun ja jännityksin sekaisin tuntein jään jatkoa odottamaan...

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Tessuu

  • ***
  • Viestejä: 150
Vs: Endless Love, K-13, 12. osa 13.6
« Vastaus #119 : 14.06.2009 18:02:41 »
Heidin!!onks Ed hullu?,,siltä vaikuttaa,tai sitse yrittää tehä Bellan mustasukkaseks..:D
nä luvut on niin hyvii etten sanaa keksi:D
Pojat oli julmii ne tappo Alicen "lapsen"
jatkoa odotellen