// Alaotsikko: Harry/Remus, S, FF10, raapale
Title: Hajoamispisteitä
Author: Ashtray
Pairing: Harry/Remus
Raiting: S
Genre: pikkuisen angstinen haikeilu?
Summary:
And then you bring me home
Cause we both know what it's like to be alone, no
And I'm dreaming in your living room
But we don't have much room
To liveA/N: Tämä syntyi nopeasti. Something Corporaten Konstantinen ja varsinkin tuon summaryna olevan pätkän inspiroimana. Kannattaa kuunnella
kyseinen biisi, saattaa auttaa tunnelman kanssa.
Ideasta sen verran, että ajattelen tämän sijoittuvan sodan jälkeiseen aikaan, sodassa kuoli paljon ihmisiä (Remushan ei koskaan kuollut miulle!), ja Harry ja Remus ovat jäljellä tukemassa toisiaan.
Mutta enpä nyt selitä enempää, miulla venyy aina A/N:t ylipitkiksi... Paitsi että tosiaan, FF10:iin sanalla 08. Liikaa. Ja Remuksen PoV.
HajoamispisteitäKyllä minä tiedän, että emme ole luotuja toisillemme. Silti istun taas olohuoneessasi ja tuijotan ikkunasta ulos. Sinä pyysit minut tänne, suutelit huuliani ja jätit minut yksin sohvalle unelmoimaan. Muistelemaan menneitä, toivomaan hyvää tulevalta.
Sinä et ole samassa huoneessa, mutta sillä ei ole väliä. Minä tiedän, etten ole yksin. Sinä tiedät, ettet ole yksin. Se riittää. Meille molemmille.
Välillä mietin, ettei tässä ole mitään järkeä. Emme me rakasta toisiamme. Emme tavalla, joka tekisi tästä merkityksellistä. Mutta aina kun tunnen oloni yksinäiseksi, muistan, miltä mustat hiuksesi tuntuvat sormiani vasten. Kaipaan sinua tavalla, jolla en kaipaa ketään muuta. Ei minulla ole ketään muuta.
A/N2: Rupesin vielä miettimään, että otsikko saattaisi kaivata selitystä. Ajattelin siis, että Harry ja Remus päätyy aina yhteen, kun ne on hajoamispisteessä.
Ja kommenteista tykkäisin!