Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 97678 kertaa)

sarqq

• Vieras
Vs: Käännös: Beep (VALMIS!)
« Vastaus #400 : 21.08.2009 20:33:07 »
ei voi muuta sanoa kuin kiitos kaikesta vaivannäöstäsi. :) toivottavasti sulta tulee vielä lisääkin suomennoksia !

Kotitonttu

« Vastaus #401 : 21.08.2009 20:35:52 »
Lainaus
Autot ovat korvattavissa, rakas. Mutta sinua on vain yksi.
awwww sanopa Edward ihanasti <3
Nyt se loppu  :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Mutta täää oli toooosi hyvä ja hyvä suomentaja suomentaa hyvin : )  
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

postimyyntivaimo

« Vastaus #402 : 21.08.2009 21:13:55 »
Awww. ♥

Ansaitsisit kilometrin pituisen kiitos kommentin mahtavasta työstäsi, mutta en osaa oikeen pukea sanoiksi sitä, mitä ajattelen.  :D
Eli siis ensinnäkin, kiitos kun jaksoit suomentaa tän! Olis muuten jääny ihana ficci lukematta... Tai kyllä mä luen englanniksikin, mutta en olis varmaan löytäny tätä mistään...  :)

Sitten ihan vaan tosta tarinasta, niin se oli ihana. Mikään muu sana ei sovi niin hyvin tähän kohtaan...  :) Ja se teki tarinasta vielä ihanamman, että se oli hyvin suomennettu. Huonosti suomennettua tekstiä on nimittäin hirveetä lukea kun se töksähtelee ym. Tässä ei ollu sellasta ongelmaa, kiitos vielä kerran.

Arvelinkin, että tää loppuu jotenkin näin, mutta onnellinen loppu on ainoo hyvä ratkasu. Jos tää olis loppunu jotenkin ei niin onnellisesti, en olis ollu yhtään tyytyväinen.  :D Nyt jäi hyvä mieli.

Okei, aika sekava kommentti, mutta yllättävän pitkä mun kommentiks. En yleensä harrasta pitkiä kun en keksi mitään fiksua sanottavaa... Alan vaan hehkuttamaan niin kuin nytkin taisi käydä... Kiitos vielä kerran ja harmi kun en voi sanoa, että odotan seuraavaa lukua.  :)

@lice

• Alice<3Jasper
« Vastaus #403 : 21.08.2009 21:39:48 »
okei en pysty kuvailee miten hemmetin hyvä tää oli, suomennettu ja muutenki. mutta  AAWWAWAWA<333333333 EHKÄ IHANIN=)<33 aaw, emmett on nii vajaa<33 :D mutta tää oli tosi hyvin suomennettu ja niin edespäin:D<3
ei tuu mitää rakentavaa sori, paitsi et virheit en löytäny.

JA OLEN TOOOOOOOODELLA KIITOLLINEN ETTÄ SUOMENSIT !<3 =) 

ps, ole ylpeä itsestäsi, todella hyvin suomensitkin
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

Elanoir

• choose juicy
« Vastaus #404 : 21.08.2009 21:42:14 »
The end.
Päätösluvun kunniaksi yritän kirjoittaa ison kommentin. Tai kommentteja.
Noniin, aloitetaampas.
Kuten monet muutkin jatko-osakäännökset, alku oli hyvin mielenkiintoinen. Jaksoin lukea hyvin, ja luinkin - uudestaan ja uudestaan. En saanut tarpeekseni, en edes, vaikka luin saman luvun monia kertoja päivässä.
Mutta valitettavasti, tämänkin käännöksen ylle on langetettu pitkän ficin kirous. Selitänkö mitä tarkoitan? Selvä.
Ficci alkaa ihanasti, ja noin kuuden osan verran se pysyy mielenkiintoisena.
Mutta voi - nyt kirjoittaja väsyy, lieneekö syynä halu kirjoittaa lisää ja pitää lukijat tyytyväisinä vai stressi saada aikaan hyvä, jopa erinomainen ficci jota kaikki kehuvat.
Kumpi  tahansa syy onkaan, kaunis tarina on osittain pilattu.
Ensimmäinen osa tehdään mielestäni oikein: pidetään lukijat jännityksessä.
Mutta me kritisoijat huomaamme minkä vain (valitettavasti). Uutta, täydellisen ihanaa lukua odotetaan, kirjoittajaa pommitetaan "ihana ficci, jatkoa nopeesti!! <33" -viesteillä.
Ja kun tämä talented author kirjoittaa uuden luvun - plääh.
Luvussa ei ole enää mitään järkeä. Itse olisin kirjoittajana suosiolla karsinut pois esimerkiksi luvut, joissa puhuttiin "kalasista" sekä "minigolfista". Ficin pointtihan oli se, ettei Bella suutele Edwardia päivään, eikä se, että Bella haluaa katsella kaloja tai pelata golfia.
Tiedän, että Edward yritti järjestää romanttisen illallisen, jotta Bella suutelisi häntä, mutta voi, itse keksin helposti yli viisi tapaa tehdä sen eri tavalla.

Itse valitettavasti menetin kiinnostukseni tähän ficciin keskivaiheilla, yritin kannustaa itseäni lukemaan ja antamaan hyvää palautetta. Mutta sydämensä ääntähän pitää aina kuunnella, vai? ;)

Mutta olihan tässä hyviäkin puolia; suomensit upeasti ja omaperäisesti. Pienistä, joka luvussa esiintyvistä yhdyssanavirheistä kärsin, joissain kohdin taisin jopa korvailla niitä, mutta ei mitään suurempaa. Joka luvun luin, voivotellen itselleni kirjoittajaparkaa, but oh, life is like that.

Toivottavasti et laukea nyt hirveään angstiin tämän kiittämättömän kritisointini päätteeksi. Sen kyllä sanon, että sinulta haluan lukea vielä monta hyvää tarinaa!
Kiitos!

- Cath
to me you live in a world of chaos.

Neavaan

• Vampires<3
  • ♥Edward ja Robert♥
« Vastaus #405 : 21.08.2009 21:44:10 »
aijjjj<33 aivan ihana :)) harmi että tää loppu  :'(

Naxone

• Kaipauksen haamu
  • Say what you want
« Vastaus #406 : 21.08.2009 23:22:57 »
Mä jäädyin siinä kohtaa, kun luulin et Edward voittaa, mut onneksi ei!
Kiitos paljon suomennoksestasi, se on ollut hyvin ymmärrettävää. Lisää suomennoksia vain!

-NAx
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

kkat

• lost soul
« Vastaus #407 : 21.08.2009 23:23:39 »
loppu sillee miten sen pitiki loppua ;p TYKKÄSIN<3
Scintilla etiam exigua in tenebris micat.
Avasta kiitos haavalle.

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
« Vastaus #408 : 22.08.2009 09:17:48 »
Ah! Voi kiitoskiitoskiitoskiitos kun oot suomentanu tän! Aivan loistava! :) Vitsi mä oon niin tykänny tästä :D
Lainaus
”Me teimme sen, Bella”, hän huudahti. ”Ylävitonen.” Emmett piti kättään ylhäällä, liian ylhäällä. Minä rakastan Emmettiä kuollakseni, mutta joskus hän vain voi olla niin avuton. Ennen kuin ehdin ilmaista huoleni, Alice pomppi huoneeseen.
Paras kohta :D
But I am the chosen one.

Drinia

« Vastaus #409 : 22.08.2009 11:50:16 »
Siis aivan mahtavaa! (kommentoin vasta näin lopuksi :D)

Olen lukenut tämän jopa englanniksi, mutta huonon englannin takia luin tämän suomennoksesikin

Todella hyvin olit suomentanut, pieniä virheitä huomasin, mutta so what.
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
« Vastaus #410 : 22.08.2009 12:57:15 »
Ihana<3 Kitos että oot suomentanu tän meille<3
Lainaus
Hänen silmissään yleensä näkyi hänen rakkautensa ja intohomonsa,
Tos oli yks virhe. Kai se kuuluis olla intohimonsa? :D
Ihana<3 kiitos<3

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #411 : 22.08.2009 14:16:46 »
Jess, tämä oli mahtava, Bella voitti! jipijaijee.

liinau

« Vastaus #412 : 22.08.2009 15:05:03 »
jee, tää oli ihan huippu ! ihanaa ku jaksoit suomentaa tän !
suuri KIITOS sinulle siis !  ;)

Viisisataakaksi

• Hyppelipompeli
  • Monimutkaista
« Vastaus #413 : 22.08.2009 15:13:28 »
Kiitos suomentamisesta! Ihana ficci, ja mikä parasta; Bella voitti! <3
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

Vaivaiskoivu

• Just open up your eyes
« Vastaus #414 : 22.08.2009 22:44:08 »
HITTO! Luin tän koko jutun putkeen, ja RAKASTIN!!!!!!!!!! PARAS! IHANA! MAHTAVA!!! ja mitä kaikkee (loppuu adjektiivit kesken...)

Kiitos tästä, olen repeillyt NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN paljon!

KIITOS  :)

Amanecer

« Vastaus #415 : 22.08.2009 23:13:27 »
Pakko päästä avaamaan (tällä hetkellä aika vajaa) sanainen arkkuni. En ole tainnut nyt muutamaa viimeisintä lukua kommentoida, kun koulu vie taas todella paljon aikaa jo tässä ihan alkumetreillä.

On ollut todella mahtavaa seurata tämänkin käännösficcisi etenemistä. Suomentamistaitosi ovat toden totta kohentuneet tässä aikojen saatossa, niin kuin olen ennenkin sanonut, eikä minulla ole enää ollut mitään tarvetta ruveta motkottamaan mistään (nyyhkistä). En kyllä muutenkaan tajua, mistä löydät näin hyviä ficcejä käännettäväksi... Siis näitähän on maailmalla miljoonia! ;D

Kiitos, kun olet jaksanut tähänkin paneutua ja meitä ilahduttaa aina vain uusilla ja uusilla luvuilla ja käännöksillä!
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

SabSab

• Team Cullen<3
« Vastaus #416 : 23.08.2009 12:34:37 »
Yhyy, nyt se loppu DDDDDD8
Tää oli aivan loistava XD
Siis Bella voitti...? :D
Menin nääs vähän sekasin tos yhes kohtaa XD
Mutjoo, tykkäsin todella :)
Kiitos tästä!<3
Cullenismi<3

anskc

• you're my only reason to stay
  • *
« Vastaus #417 : 23.08.2009 15:45:46 »
APUA ! siis tää oli uskomaton ficci ! yks parhaimmista mitä oon lukenu ! valitettavasti en osaa antaa nyt mitää rakentavaa kritiikkiä, muuta ku jatka samaan malliin ! ;)
”Täällä minä olen… Alicen kylpyhuoneessa… harjaamassa Bellan hiuksia… laulaen laulua… Ja. Täällä. On. Takku… nyt se on pois… ja Bella näyttää kuin häntä olisi sattunut… oho, minun mokani… ja minä rakastan sinua… minä rakastan sinua… minä rakastan sinua… nyt Bella nauraa minulle.”

Vaivaiskoivu

• Just open up your eyes
« Vastaus #418 : 23.08.2009 18:34:55 »
Nonii, jos nyt vaikka sais aikaseksi kunnon kommentin, kun eilen illalla oli vähä sanavarasto hakusessa...

Elikkä, tämä oli ehdottomasti yksiä parhaita, jos ei paras ficci jonka olen koskaan lukenut! Aivan ihana, käsittämättömän hauska ja vähintään kaks kertaa niin söpö! (Emmett oli parasta koko ficissä, varsinki se laulu ^^ älyttömän sulonen.)

Kirjotusvirheitä oli jotain, mutta ei niin paljon että tarvis huomauttaa. Käännös oli kadehdittavan sujuvaa, niinku ois lukenut alkuperäiskielellä! Pisteet sulle, siis.  :)

Kiitos tästä, paransit huomattavan tylsää eilistäni tosi paljon  :D

Emirato

• Edward <3 Bella
« Vastaus #419 : 25.08.2009 17:20:04 »
Mä tulen kaipaamaan tätä ficcii koko pienen ikäni... :-\ harmikun loppuuuss :-\
KIITOS tuhannesti kun suomensit tän.... :) :) :) :)
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...