Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 97695 kertaa)

Veronika

• mister
Vs: Käännös: Beep (18. luku ilmestynyt 3.8)
« Vastaus #300 : 07.08.2009 11:37:07 »
Haha, Emmett on kyllä paras!

Mihinhän se Edward vie  Bellan? Toivottavasti jonnekin romanttiseen paikkaan.  ;)

Minä olin ihan haltioissaan, kun Edward joutui heittämään paidan pois, osaan oikein kuvitella sen. Carlisle on kyllä epäreilu!  ;D

Jatkoa odottelen.
another stranger

entinen vohveli

A-nuu

• Guilty
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (18. luku ilmestynyt 7.8)
« Vastaus #301 : 07.08.2009 11:40:41 »
T/N: Kiitos kommenteista. Tämä on jälleen kerran betaamaton. :D

Yhdeksästoista luku: Silver

Edward veti minut kädestä autotalliin. Joten me emme olleet sitten menossa minnekään paikalliseen paikkaan. Aivoni miettivät ankarasti, minne me olimme menossa. Näytti kuitenkin siltä, että minun täytyi vain odottaa kärsivällisesti.

Kun me saavuimme autotalliin, tunsin tyhmyyden ja syyllisyyden paukuttavan, kun tajusin, että minä vain etsin erästä tyhmää kiiltävää Volvoa. Volvon paikalla oli toinen auto. Se näytti erittäin kalliilta. Etupäästä peräpäähän.

”Ed… Edward.” Pysäytin askeleeni, kun hän yritti ohjata minut matkustajanpaikalle. ”Mikä tuo on?”

”Se on Saleen S7 Twin Turbo Silver.” Edward yritti olla nauramatta töllistelylleni. Hän meni matkustajanpuolelle ja avasi oven vain koskettamalla kahvaa. Alkoi kuulua kirskuvaa ääntä ja Edward astui taaksepäin. Ovi nousi ilmaan.

”Mistä sinä sait tämän?” kysyin istuutuen penkille.

”Seattlen autotallista.” Hän painoi oven nappia ja ovi alkoi sulkeutua. Auton sisällä oli pimeää, kunnes hän meni toiselle puolelle ja avasi oven. Hän ei tietenkään tarvinnut valoa laittaakseen avaimen virtalukkoon. Kun hän käynnisti auton, auto kirkastui neonsinisistä valoista ja paljasti tuhannet hallintapaneelit edessämme.

Se myös kirkasti hänet. Hän näytti upealta siinä valossa. Se kirkasti hänen paljaan rintansa paremmin kuin hormonini pystyivät kestämään. Jokainen täydellinen linja oli esillä. En halunnut mitään muuta niin kovasti kuin vain painaa huuleni juuri hänen napansa yläpuolelle…

”Kuinka monta autoa sinulla on?” Se oli kysymys, joka eniten häiritsi mieltäni. Tein myös monia ylimääräisiä toistoja päässäni: Älä suutele, älä suutele.

Edward peruutti juuri ulos, kun hän vastasi. ”Neljäkymmentäkaksi.”

Kulmani kohosivat yllätyksestä. ”Neljäkymmentäkaksi.”

”No, nyt neljäkymmentäyksi.”

”Neljäkymmentäyksi.” Minun oli vaikea sulatella aivoissani niin suurta lukua ja hänen epätarkkaa äänenpainoaan. Ainakin juuri nyt minä olin poissa tolaltani. Numero oli liian suuri, jotta olisin voinut olla hermostumatta.

”Vain koska sinä toistat kaiken sanomani, ei tee minusta valehtelijaa.” Edward hymyili minulle vinosti ja kiisi kohti tietä. ”Joten minä ajattelin, että voisitko sinä vastata kysymykseeni? Lupaan, etten käytä vastaustasi sinua vastaan.”

”Tottakai.” Olin vakavissani.

”Haluan kyllä tai ei vastauksen, ei muttia, taita, ehkiä, tai jossittelua, ei muuta kuin kyllä tai ei.”

”Edward, mitä se on?”

”Haluatko sinä suudella minua?”

En todellakaan ollut odottanut tuota kysymystä, joten nauroin ääneen. Luulin hänen kysymyksensä olevan jotain elämää mullistavaa, kun hän puhui niin vakavasti. Hän vilkaisi minua huolestuneena. ”Kyllä, minä haluan suudella sinua, mutta…”

”Ei muttia”, Edward keskeytti. Hän hymyili ja oli hetken hiljaa. Se ei ollut sellaista rauhallista hiljaisuutta, missä voisin rentoutua. Se oli sellaista hiljaisuutta, että tiesin hänen ajattelevan vakavasti. Häiritäkseni itseäni, katsoin ulos auringon alkaessa painua puiden taakse. Pian tulisi pimeä.

Edward kurottautui ja otti kädestäni kiinni, yrittäen saada huomioni.

”Sinä haluat suudella minua. Joten miksi et suutele?” Hän jatkoi antamatta minun vastata. ”Meidän ei tarvitse kertoa kenellekään Bella. Se voi olla meidän pieni salaisuutemme. Sillä tavoin me voimme suudella tänään ja sinä voit silti voittaa. Kukaan ei saa tietää.”

Uskoiko hän todella, että lankeaisin tuohon ansaan? Pystyin näkemään sen hänen silmistään. Kyllä, hän uskoi.

”Öh, Edward. Öh. Kuinka tyhmäksi sinä minua oikein luulet?” marisin. ”Jokainen noista neljästä väitteestä on väärin. Vain typerys voisi uskoa niihin. Olemmeko me menossa Port Angelesiin?”

Huomasin, että me kuljimme kohti pohjoista emmekä etelää, kuten yleensä.

”Kyllä olemme. Et sinä minusta ole ollenkaan tyhmä. Kömpelö ja tyhmyri, tietenkin, mutta et tyhmä. Älysi on yksi niistä monista puolista, mitä rakastan sinussa.”

Pyöräytin silmiäni.

”Haluatko tietää, mitä minä rakastan sinussa. Minä rakastan sitä, kuinka sinä aina yrität saada minut sivuraiteille, mutta se ei koskaan onnistu niin kuin haluaisit. No niin, minäpä toistan, jokainen noista neljästä väitteestä on väärin. Voisitko selventää?”

”Se voi olla meidän välinen salaisuutemme, Bella. Minä tiedän, että sinäkin haluaisit kuollaksesi suudella minua. Mitä pahaa huijaamisessa muka on? Älä viitsi, kenenkään ei tarvitse tietää. Minä tiedän, että sinä haluat.”

Hän tuli lähemmäs ja mutristi huuliaan, sulkien silmänsä. Se näytti hassulta ja pelottavalta samaan aikaan. Hassulta, koska kasvonsa olivat tuolla tavalla koomisesti mutrussa. Pelottavalta, koska hänen olisi kuulunut ajaa eikä vaarantaa elämääni.

”Kyllä, joku saa tietää. Alice saa.” Hän huokaisi kuin olisi toivonut, etten olisi huomannut sitä seikkaa. ”Ja minä en voi suudella sinua, koska tietäisin suudelleeni sinua ja se on yhtä paha kuin häviäminen. Huijaaminen on pahasta. Mitä tapahtuisi, jos sinä vaikka huijaisit ruokavaliossasi? Minä haluan voittaa tämän Edward, suoraan ja rehellisesti.”

Hän mutristi huuliaan yrittäen keksiä jotain muuta, miten saisi minut luovuttamaan, luulisin. Yritin häiritä häntä ensin. Ja olinkin jo miettinyt tätä kysymystä koko päivän.

”Kuinka sinä voit? Tarkoitan, olla suutelematta minua koko päivänä?”

Hän hymyili minulle vinosti ennen kuin vastasi ja alkoi leikkiä sormillani. ”Ihan hyvin, tiedäthän. Jos minulla ei olisi tätä valtava reikää sydämessäni ja tuskaa, kun en tunne huuliasi omillani, tämä voisi olla aivan tavallinen päivä. Älä huoli, minä kyllä selviän. Ei ole mitään huolehdittavaa. Minä selviän jotenkin.”

Minä voihkaisin katsoen ikkunasta ulos huomaamatta, että ulkona alkoi olla jo pimeä. Mieleni oli ollut tänään hitaan miettimisen osastolla. Minä vain huomasin, kuinka kovaa me ajoimme. 160 mailia tunnissa. Olimme koko ajan ajaneet niin kovaa. Sen täytyy olla joku uusi auto-juttu.

”Herran jumala, Edward! Hidasta! Muistatko mitä viimeksi tapahtui, kun me olimme yhdessä autossa ajamassa ylinopeutta. Me päädyimme tuusan nuuskaksi! Hidasta!”

”Rauhoitu Bella.” Hän silitti kädellään, joka ei ollut kädessäni, hiuksiani. Mikä sai minut huudahtamaan ja tarttumaan rattiin. ”Älä nyt Bella, tämä ei ole Volvo. Minä haluaisin pitää tämän yhtenä palasena.” Hän nappasi ratin ulottuviltani ja sai minut rauhoittumaan hidastamalla 80 mailiin tunnissa.

”Mitä Volvolle tapahtui?” kysyin, kun hengitykseni rauhoittui.

Hän naureskeli ilmeelleni. ”Se on metsässä lähellä taloamme. Myöhemmin, Emmett ja minä myymme sen osina eBayssa. Älä huoli, puhelintolppakin on kunnossa.”

”Voi, olen pahoillani siitä.”

”Tiedän, että olet. Älä huoli siitä. Me olemme perillä.”

Katsoin ympärilleni yllättyneenä, kun olimme tulleet perille niin nopeasti. Tietenkään se ei ollut odottamatonta, kun hän ajoi niin kovaa. Näin ryhmän satunnaisia kasoja pitkin poikin, enkä voinut kuin hymyillä.

”Menemmekö me pelaamaan minigolfia?”
« Viimeksi muokattu: 08.08.2009 16:12:57 kirjoittanut A-nuu »
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Kotitonttu

« Vastaus #302 : 07.08.2009 14:22:57 »
Lainaus
.Älä huoli, puhelin tolppakin on kunnossa.
HAHA ; DDD tossa kohtaa repesin
kiitti suomennoksesta!
monta osaaa tähän tulee vielä?
jatka pian :)
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

A-nuu

• Guilty
« Vastaus #303 : 07.08.2009 14:49:39 »
Kiitos kommentistasi Kotitonttu. :D Tähän tulee vielä kuutisen lukua.

Amanecer

« Vastaus #304 : 07.08.2009 15:33:56 »
Aww, suloista. Edward on niin ihana. <3 Ei tässäkään niin paljoa virheitä ollut ottaen huomioon, että tämä on betaamaton. Vaikkakin puhelintolppa ja minigolf ovat yhdyssanoja (Kotitonttun lainaama kohta ja ihan vimppa lause koko ficissä). Ainoat jutut, jotka jäivät virheistä mieleen. :) Kiitoksia paljon.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Neavaan

• Vampires<3
  • ♥Edward ja Robert♥
« Vastaus #305 : 07.08.2009 16:43:27 »
Ihana<3  Toivon että tulee pian jatkoa :))

Rassermus

• Do you like it? I like it. I lööööv it!
« Vastaus #306 : 07.08.2009 18:27:14 »
Hmmm. onpas pitkä päivä :D
Joo. Mini Golffia :DD
Jatkoa.!

Emirato

• Edward <3 Bella
« Vastaus #307 : 07.08.2009 19:16:44 »
Lainaus
.Älä huoli, puhelin tolppakin on kunnossa.
HAHA ; DDD tossa kohtaa repesin
kiitti suomennoksesta!
monta osaaa tähän tulee vielä?
jatka pian :)

Sama juttu veit sanat suustani kotitonttu
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #308 : 07.08.2009 19:27:15 »
Kiitos  tästäkin osasta (::

@lice

• Alice<3Jasper
« Vastaus #309 : 07.08.2009 22:19:18 »
hahah <3 tää on ihana =) hyvin suomennat ja virheitäkää ei näkyny,, ja

jatkoo vaa ! :D
If youre strong you'll survive and keep your dream alive

- Edward -

• Vieras
« Vastaus #310 : 07.08.2009 22:26:50 »
Kiitos ihanasta luvusta !! :D

neh

• Vieras
« Vastaus #311 : 07.08.2009 22:33:29 »
Tää on niiinn ihana<3
Jatkoo vaan :)

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
« Vastaus #312 : 07.08.2009 23:11:11 »
Lainaus
”Kuinka monta autoa sinulla on?” Se oli kysymys, joka eniten häiritsi mieltäni. Tein myös monia ylimääräisiä toistoja päässäni: Älä suutele, älä suutele.

Edward peruutti juuri ulos, kun hän vastasi. ”Neljäkymmentäkaksi.”

Kulmani kohosivat yllätyksestä. ”Neljäkymmentäkaksi.”

”No, nyt neljäkymmentäyksi.”
Että silleen :D
Jatkooaaaa :D
But I am the chosen one.

essss

• pesukarhu
  • ava by Annabelle
« Vastaus #313 : 08.08.2009 01:06:46 »
hihih. tää on ihan paras. <3
mist vetoo, et Bella lyö sen golf pallon jonku päähä. : D joteki vois kuvitella, et sellast tapahtuu. : D
mut kiitos tästä, jatkoa pian?
and paradise comes at a price

Elanoir

• choose juicy
« Vastaus #314 : 08.08.2009 14:34:00 »
Hei, tämäpä oli ihana luku! Pitääpä pitää eBayta silmällä, jos vaikka ilmestyisi myyntiin Volvon osia.. :D Mutta koska olen suuri pilkunviilaaja, löysin muutaman virheen:
”Älä huoli, puhelin tolppakin on kunnossa.”
”Menemmekö me pelaamaan mini golfia?”
Molemmat ovat yhdyssanoja ;)
to me you live in a world of chaos.

A-nuu

• Guilty
Vs: Käännös: Beep (20. luku ilmestynyt 9.8)
« Vastaus #315 : 09.08.2009 18:34:58 »
T/N: Kiitoskiitoskiitoskiitos kommenteistanne! ;D Ja betaamattomana jatketaan. :)

Kahdeskymmenes luku: Punk-lapset

Katsoin ympärilleni yllättyneenä, kun olimme tulleet perille niin nopeasti. Tietenkään se ei ollut odottamatonta, kun hän ajoi niin kovaa. Näin ryhmän satunnaisia kasoja pitkin poikin, enkä voinut kuin hymyillä.

”Me menemme pelaamaan minigolfia?”

”Kyllä”, hän tokaisi ja painoi nappia, jotta ovet avautuisivat. Me nousimme pois autosta ja ne sulkeutuivat takanamme. Menimme auton eteen ja kävelimme lippuluukulle käsi kädessä.

”Okei, myönnän. Minä olen innoissani.” Yksikään ideoista, joita päähäni oli tullut, ei ollut ollut minigolf. Se oli yksi monista asioista, missä en ollut hyvä. Punastuin ajatukselle, mitä kaikkea tekisin väärin.

”Oletko kunnossa?” Edward luultavasti huomasi punastumiseni ja kietoi lohduttavan käden ympärilleni.

”En ole kovin hyvä minigolfissa”, myönsin riiputtaen päätäni. ”Sinun täytyy auttaa minua vähän, jos et halua nolostua.”

”Et halua nolostua”, hän toisti ja naurahti. ”Bella, minulla ei ole paitaa päällä ja sinä olet huolissasi, että nolaat minut. Katso ympärillesi; huomaat, että tämä on kuin ensimmäinen päivämme Forksin lukiossa parina.”

Tein kuten hän pyysi ja hän oli oikeassa. Samalla kun me lähestyimme lippuluukkua, sinne kerääntyi enemmän ihmisiä. Osa vilkaisi olkansa yli ja toiset vilkaisivat toisenkin kerran. Pikkulapset, jotka olivat lähdössä vanhempiensa kanssa, eivät voineet kääntää hänestä katsettaan. Minulle tuli epämukava olo nähdessäni toisten ja kauniimpien teinien tuijottavan hänen vatsa- ja rintalihaksiaan. Hän ei kuitenkaan näyttänyt huomaavan.

Puna syveni poskillani ja melkein toivoin, että Edward olisi vienyt meidät jonnekin kliseisempään ja yksityisempään paikkaan, kuten niityllemme. Katseet eivät kuitenkaan näyttäneet häiritsevän häntä. Hän nautti tästä.

Tökkäsin hänen kylkiluitaan ja nauroin hänen itseluottamukselleen.

”Oletko varma, että he eivät heitä sinua pois?” kysyin kohottaen kulmiani merkitsevästi. ”Tarkoitan, että eihän tuo voi olla sallittua?”

”No, me näemme sitten, luulisin”, hän sanoi, kun me menimme toiseen jonoon. ”Jos ei, minun täytyy vain viedä sinut suoraan treffiemme toiseen osaan.”

Se yllätti minut. Mahtavaa, siinä sitten toinen palapeli, mitä minun täytyisi miettiä. Rypistin kulmiani ja katsoin jalkoihini pohdiskellen.

”Mikä toinen osa on, Edward?” kysyin hampaat irvessä, kun en keksinyt mitään realistista vastausta.

”Ei mitään kamalaa.” Hän hymyili minulle yrittäen kohottaa mielialaani, ja siirtyi sitten eteenpäin jonossa. ”Kaksi minigolfiin… öh, saisimmeko neljä palloa? Hän ei ole kovin hyvä tässä.”

Halusin sanoa jotain, mutta olin liian vihainen, joten minä vain tallasin hänen varpailleen. Hän ei näyttänyt edes huomaavan. Tuhahdin ärsyyntyneenä.

”Tottakai”, myyjä sanoi, minä nolostuin. ”Muiden asiakkaidemme onnellisuuden puolesta, pyytäisimme teitä laittamaan paidan päälle.” Hän näytti siltä kuin ei olisi halunnut sanoa mitään.

”Olen pahoillani, mutten voi”, Edward sanoi. Hän laittoi hiukan rahaa pöydälle ja lähti ennen kuin myyjä ehtisi sanoa mitään muuta. Kohautin myyjälle olkiani ja seurasin Edwardia. Minun täytyi juosta. Minä vain nauroin koko ajan, kunnes meidän kätemme olivat taas yhdessä.

”Kai se sitten on sallittua”, kuiskasin.

”Hän miettii, pitäisikö hänen jättää työpisteensä ja lähteä peräämme”, hän naurahti eikä pysähtynyt. Minusta se ei ollut kovin noloa, koska minä vain nauroin mukana. Yllättäen hän nappasi minut halaukseen samalla kun me kävelimme. Hän ei päästänyt irti ennen kuin pääsimme ensimmäiselle radalle.

”Naiset ensin”, Edward sanoi ja antoi golfmailani. Hän piti molemmissa käsissään mailoja ja antoi minun valita haluamani. Minä hymyilin hänelle ja valitsin punaisen jättäen hänelle sinisen.

Edward istui penkille ja katsoi, kun tuijotin ensimmäistä rataa edessäni. Tämä oli vain yksinkertainen, jossa piti saada pallo kulman taakse. Tulin vieläkin hermostuneemmaksi, kun tunsin hänen silmänsä niskassani. Käännyin ympäri katsoakseni häntä ja hän vain katsoi minua viattomasti.

”Kaikki hyvin?” Edward kysyi.

”Öh, joo”, vastasin hätäisesti ja löin palloa. Palloni osui reunukseen minua vastapäätä ja pyöri takaisin luokseni. Se pysähtyi jalkaani. Pistetilanteeni on nyt negatiivinen. ”Älä naura”, jupisin, vaikka hän ei nauranutkaan.

”Huono tuuri”, hän sanoi ja veti minut pois tieltä. ”Minun vuoroni.”

Hän näytti mittaavan kaiken ja mietti vakavasti. Hän laittoi sinisen pallonsa aivan maton reunalle.

”Mitä sinä teet?” kysyin uteliaasti.

Hän ei katsonut minuun, kun vastasi hitaasti. ”Käytän geometrian ja fysiikan sekoitusta saadakseni sen reikään yhdellä.”

”Ilmeisesti”, sanoin sarkastisesti, mutta hymyilin. Minä hymyilin, koska tajusin, että hän oli ainoa poikaystävä koko maailmassa, joka osaisi tehdä niin ja hän oli kokonaan minun. Mitä antaisinkaan vain saadakseni painaa huuleni hänen huuliinsa vain sekunniksi ja…

Lopetin siihen. Ei olisi hyvä ajatella sitä. Sen sijaan katsoin ympärilleni ja huomasin paikan olevan erittäin romanttinen ja kaunis. Nyt oli aivan pimeää, mutta puut ja puskat olivat täynnä hopeisia valoja. Näytti kuin koko järjestely anoi romantiikkaa minun ja Edwardin välille. Mietin, oliko hän suunnitellut tämän. Luultavasti.

”Hole in one!”

Kävelin hänen luokseen ja kiedoin käteni hänen vyötärönsä ympärille. Jos hän aikoi kiduttaa minua romanttisella paikalla, niin sitten minä kidutan häntä. Jos minä nyt edes pystyisin kiduttamaan häntä.

Nojauduin taaksepäin niin paljon, että jos hänen kätensä eivät olisi tukeneet minua, olisin kaatunut takapuolelleni. ”Ehkä sinä voisit auttaa minua saamaan hole in one’n”, kuiskasin, kun hänen huulensa olivat vain sentin päässä omistani. Yritin saada ääneni mahdollisimman flirttailevaksi. En tiennyt onnistuinko vai en.

”Ehkä”, hän kuiskasi ja painoi huulensa omilleni. Olin jo valmistautunut henkisesti ja otin huuleni hampaideni väliin. Hänen huulensa siirtyivät leualleni ja alas kaulalleni. Suljin silmäni ja yritin hallita haluani. Hänen kätensä liukuivat kylkiluillani, alas vyötärölleni ja pysähtyivät lanteilleni.

Henkinen taistelu päässäni alkoi käydä liian kovaksi, kun hänen kielensäkin päätti pitää hauskaa ja polveni pettivät. Hän ei näyttänyt huomaavan, koska hänen otteensa lanteistani piti minut pystyssä. Olin aivan hurmiossa. Ei ollut epäilystäkään, että jos en lopettaisi nyt, en voisi lopettaa ikinä.

”Ed… Edward?” Ääneni oli yhtä heikko kuin tahtonikin.

”Mmm”, hän huokaisi solisluuni kuoppaan. Hän näytti olevan aivan yhtä sekaisin kuin minäkin. En pystynyt keksimään ainoatakaan sanaa, jolla hänet saisi lopettamaan, joten minä vain aloin työntää häntä poispäin. Hän tiesi perääntyä heti, kun käytin kaiken voimani saadakseni hänet irti. Olin kiitollinen, että hän piti minusta kiinni, sillä en olisi kyennyt seisomaan omin avuin.

Kumpikaan ei sanonut mitään ennen kuin me lakkasimme läähättämästä.

”Tuo oli… kivaa”, sanoin hengästyneesti.

”Niin.” Edward oli samaa mieltä ja päästi minut irti. Minä vähän kompuroin, mutta pysyin pystyssä. Hän nosti golfmailani maasta. ”Taitaa olla sinun vuorosi.”

Otin golfmailan häneltä ja katsoin maahan etsiäkseni palloani. En nähnyt sitä. Edward hymyili ja kurotti puskan alle. Hän tipautti pallon juuri siihen, mihin se oli aikaisemmin jäänyt.

”Sinä potkaisit sitä, kun me suutelimme”, Edward sanoi hymyillen.

”Kun sinä suutelit”, oikaisin häntä hiljaa.

Yritin matkia, mitä Edward oli aikaisemmin tehnyt ja se osui pari kertaa molempiin laitoihin. Se ei mennyt samalla tavalla kuin Edwardilla, mutta ainakin sain sen osumaan toiseenkin jalkaani.

Edward otti kädestäni kiinni ja me kävelimme pallon luo. Minulta kesti vielä viisi lyöntiä ennen kuin sain pallon sisään. Kaiken kaikkiaan se oli aika nöyryyttävää. Edwardia se ei kuitenkaan näyttänyt vaivaavan. Meidän takanamme oli jo jonoa. Ennen kuin me menimme toiselle radalle, me ajattelimme, että olisi kohteliasta päästää heidät edellemme.

Samalla kun me odotimme kahden esiteinitytön lopettavan, Edward päätti taas hyökätä kaulaani huulillaan. Tällä kertaa oli helpompaa olla välittämättä hänestä, koska minä keskityin kahteen tyttöön, jotka eivät keskittyneet peliin, vaan Edwardin vartaloon. Jos minä kerran pystyin kuulemaan heidän kuiskivan, niin sitten Edward todellakin kuuli, hän kuitenkin vain suuteli kaulaani.

Ajan kuluessa, noin viisi minuuttia myöhemmin, kun tytöt lähtivät kolmosradalle, Edward lopetti.

”Tiedähän”, hän sanoi keskustelevaan sävyyn samalla kun asetti palloani. ”Minulla on parempi olo, kun saan edes suudella sinua.”

”Ai.” En tiennyt mitä muuta voisin sanoa tekemättä sitä itselleni vaikeammaksi.

”Haluatko tietää jotain muutakin?” Edward sanoi tullen taakseni seisomaan. Hän laittoi käsivartensa ympärilleni ja kätensä omieni päälle ottaen kiinni golfmailasta. ”Sinä pidät mailaa aivan väärin. Tässä, sinä pidät sitä näin.”

Hän siirsi käsiään, jotta toinen oli hiukan toisen yläpuolella. ”Nyt”, hän kuiskasi kaulaani vasten. ”Sinä heilautat.” Hän nosti kätemme ilmaan ja heilautti ne suoraan palloon. Pallo osui tuulimyllyyn ja vieri sen toiselle puolelle.

Minä en kuitenkaan huomannut sitä. Ajattelin vain, kuinka herkulliselta hänen hengityksensä ja ihonsa omaa ihoani vasten tuntui. Mitä enemmän ajattelin sitä, sitä vaikeampaa oli keskittyä todellisuuteen. Tuntui kuin vartaloni kuumeni ja kylmeni samaan aikaan.

”Hole in one”, hän kuiskasi ennen kuin suuteli kaulaani.

”Okei, Edward… lopeta.” Astuin poispäin hänestä ja hän päästi minut irti. Hän laittoi pallonsa maahan ja valmistui lyömään, yrittäen löytää täydellisen kulman.

”Miksi sinä haluat minun lopettavan?” hän kysyi samalla kun tarkasti tuulimyllyä. Päätin olla välittämättä siitä kysymyksestä.

Tiesin, että hän vain yritti esitellä golftaitojaan. Se mitä hän seuraavaksi teki, todisti sen. Hän löi palloa kovaa. Se osui tuulimyllyyn ja pyöri ympäriinsä, sitten se lensi takaisin ja Edward nosti kätensä huomaamattomasti. Pallo kimposi siitä päästäen terävän murskaavan äänen. Katsoin, kun se liisi tuulimyllyn ohi ja pois näkösältä.

Avasin suuni kysyäkseni, mutta Edward nosti kätensä sanoakseen ’odota sekunti’. Hän kuunteli jotain. ”Hole in one”, hän sanoi hymyillen.

”Kuinka sinä teit tuon?” Katsoin häntä töllistellen.

”Muinaista kiinalaista geometriaa.” Hän hymyili minulle ja johdatti meidät noutamaan pallojamme. Kaikki oli hyvin seuraavissa kolmessa reiässä. Hän auttoi minua saamaan reikään yhdellä tai kahdella samalla kun harjoitteli omaa ’muinaista kiinalaista geometriaansa’. Voin sanoa, että oikea syy siihen, miksi hän auttoi minua, oli koska hän halusi kuulla sydämeni läpättävän ja hengitykseni nopeutuvan. Ei epäilystäkään, se oli varmasti osa suunnitelmaa, miksi hän toi minut tänne.

Kuutosradasta näytti tulevan minun uusi lempiratani. Meidän täytyi lyödä pallo sillan yli. Silta oli syvältä näyttävän veden yläpuolella. Allas näytti juuri sellaiselta minigolf altaalta, joka oli puoliksi klooria ja johon olet aina halunnut päästä uimaan.

”Minä voin tehdä tämä yksikseni”, sanoin Edwardille. Radassa oli vain jotain sellaista, mikä sai minut haluamaan voittaa sen itsekseni. Edward nyökkäsi ja seisahti sivuun.

Laitoin pallon maahan ja katsoin sillan toiselle puolelle. Pitäen katseeni pienessä reiässä, kuten Edwardilla oli tapana, minä heilautin. Pallo lensi ilmaan ja sitten plups.

Oho.

Katsoin Edwardia ja näin hänen virnistävän minulle. Halusin suudella noita huulia niin että… Ei, ei saa ajatella sitä!

”Mitä nyt?” kysyin ajatellen vaihtopalloja hänen taskussaan.

”Minä haen sen”, hän julisti ja alkoi ottaa kenkiään pois. Voi ei! Hän sai kenkänsä pois ja pian sukat seurasivat perässä. Hän käveli sillalle ja kiipesi kaiteelle samalla kun minä katsoin häntä silmät suurina. Sitten hän astui kaiteen reunan reunalle, mihin ainoastaan vampyyri kykeni ja meni pallon perään.

Niin nopeasti kuin jalkani sallivat, minä juoksin altaan reunalle ja odotin hänen nousevan ilmaan. Vihdoinkin hän nousi. Punainen palloni oli hänen kädessään. Hän kääntyi ympäri niin, että hän kellui nyt selällään.

”Edward Cullen!” henkäisin.

”Tule sinäkin rakas!” Hän hymyili minulle. ”Vesi on lämmitettyä.”

”Nosta heti takapuolesi ylös siitä altaasta!” huusin. Tätä ei todellakaan voinut tapahtua kaiken tämänpäiväisen huipuksi. Miksi, voi miksi, Edwardin täytyi valita tämä päivä ollakseen lapsellinen teini-ikäinen.

”Vain jos sinä suutelet minua”, hän vastasi ja heitteli palloa valonnopeudella kädestä toiseen.

”TULE POIS!” huusin ja yllätyin kuullessani äänen, joka liittyi omaani. Käännyin ympäri katsoakseni taakse, kun näin miehen päällikönpaidassa juoksevan meitä kohti.

”Laita vaatteet päällesi ja häivy tästä puistosta!” hän huusi Edwardille. Hänen äänensä matki poliisien ääniä, joita kuulee televisiosta.

”Okei, tulen pois”, Edward sanoi pyöräyttäen silmiään niin, että vain minä näin sen. Hän laittoi sukkansa ja kenkänsä jalkoihinsa erittäin hitaasti, aivan kuin hän olisi halunnut tehdä sen hidastettuna tai sitten vain käydäkseen takanamme olevan miehen hermoille. Mr. Johtaja tuhahti kärsimättömänä takanamme. ”Okei, herra, olen valmis lähtemään.”

Johtaja ei sanonut mitään puuttuvasta paidasta, joten ajattelin, että hän oli jo kuullut. Minulla ei ollut tilaisuutta puhua Edwardille, kunnes olimme parkkipaikalla. Johtaja oli takanamme, ärsyttävän lähellä kulkusuunnasta huolimatta.

”Miksi sinä teit niin?” huusin kuiskaten Edwardille.

”Kuulin hänen ajatuksensa lähenevän. Ne sanoivat, että hänen täytyi potkaista paidaton punk-lapsi ulos. Minä vain annoin hänelle syyn häätää meidät. Olen äärettömän pahoillani siitä. Toivoin, että olisimme voineet jäädä sinne pidemmäksi aikaa. Sinulla näytti olevan hauskaa ja tiedän, että minulla ainakin oli.”

”Kaikki on hyvin.” Hymyilin. ”Ei se ole sinun syysi. Minulla oli silti hauskaa. Minusta sinun pitäisi ehdottomasti liittyä golfjoukkueeseen.

Hän nauroi samalla kun avasi oveni. Me menimme sisään ja lähdimme kohti tietä.

”Näyttää siltä, että minun täytyy viedä sinut treffiemme toiselle osalle.”

millix

« Vastaus #316 : 09.08.2009 19:08:01 »
Ihankuin olisin lukenut enkunkielistä osaa! Hyvin olet suomentanut!  :D
Ja nopeasti, mutta minä kärsimättömänä menin jo lukemaan jatkoa...  ::)
Perfectionism is a Gift... and a Curse

neean

« Vastaus #317 : 09.08.2009 20:33:15 »
aaaahh ! jatkoa nopeesti =D

kakku.

• I know it hurts, it was meant to
« Vastaus #318 : 09.08.2009 21:29:34 »
Lainaus
”Mmm”, hän huokaisi solisluuni kuoppaan. Hän näytti olevan aivan yhtä sekaisin kuin minäkin. En pystynyt keksimään ainoatakaan sanaa, jolla hänet saisi lopettamaan, joten minä vain aloin työntää häntä poispäin. Hän tiesi perääntyä heti, kun käytin kaiken voimani saadakseni hänet irti. Olin kiitollinen, että hän piti minusta kiinni, sillä en olisi kyennyt seisomaan omin avuin.
Vitsi, mä ihmettelin, että miks BELLA yrittää saada Edwardin pois läheltään, mutta onneks tajusin, että tän ficin ideahan oli se, että ei saa suudella :D
Jatkoa :)
But I am the chosen one.

Neavaan

• Vampires<3
  • ♥Edward ja Robert♥
« Vastaus #319 : 09.08.2009 21:35:05 »
aijjj<33 upee luku. lisää jatkoa. ja äkkiä :))