Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 97690 kertaa)

{samba}

• Someone Broken
Vs: Käännös: Beep (13. luku ilmestynyt 9.6)
« Vastaus #160 : 10.06.2009 10:22:11 »
Hyi Yäk Gräyh Mike!!!! Yäkyäkyäkyäk... Kamalaa... Tuntuu pahalta ees kuvitella, mitä Bella koki. Yäk...
Sitten muuta. Hyvin suomensit taas, tykkäsin, niitä virheitä ei löytynyt, niitä nyt ikinä ei sun teksteissä olekkaan, ja muutenkin pidin.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Viisisataakaksi

• Hyppelipompeli
  • Monimutkaista
« Vastaus #161 : 10.06.2009 10:34:48 »
Hauska luku. Mike oli ihan kamala, tehdä nyt noin. Hyi vitsi!

Näitä lukuja tulee tosi mukavalla tahdilla. :D
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

Jikke

• Cullen addikti
« Vastaus #162 : 10.06.2009 10:42:00 »
Aivan mahtavaa suomennosta ja hyvä tarina. Tosin Lauren on vähän... Kirjoitus virheitä en oo huomannu.
Vaikka en varmaan niitä kunnolla ees huomaa, kun oon muutenkin surkee kirjottaa.
Cullen's are only way to get vampire...

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #163 : 10.06.2009 10:48:48 »
Hyi! Mike! Yäkyäk!
No mutta joo hieno jatko.
Pelottaa... mitäköhän se Bella Edwardin autolle ehtii tehdä?

Dunja

• xoxo
« Vastaus #164 : 10.06.2009 10:59:51 »
Jee jatkoa! Mike on ällöttävä. Oli silti taas hyvä luku.

Nuutti|

• Tekopyhä sankari
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
« Vastaus #165 : 10.06.2009 11:14:32 »
Viihuu. Jatkoa! ♥
'Tästä pätkästä ei voi sanoa mitään rakentavaa. 'Ihanaa, mahtavaa' yms. on ainoita sanoja jotka minulta tänään irtoavat. (;
Kiit♥s.

Suklaamurunen
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Liinalotta

« Vastaus #166 : 10.06.2009 20:12:57 »
Yhden kirjoitusvirheen äkkäsin, mutten jaksa eritellä sitä.
Tänään tulin tänne tsekkaamaan, ja tietenkin kaks lukua tullut.
:D
Ihania lukuja molemmat. :D
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

RosalieHale

• Vieras
« Vastaus #167 : 11.06.2009 12:59:33 »
yök! hyi joku miken ällö kieli! :D

nuutti

• (:
« Vastaus #168 : 11.06.2009 15:03:21 »
yök, Mike  >:( joka tytön painajainen on Miken kieli.

Amanecer

« Vastaus #169 : 11.06.2009 17:23:06 »
Tässäkin taas upea luku. Ei sanottavaa oikeastaan.

Hyi, ällöttävältä kuulosti tuo Miken kieli ja muutenkin koko kohta. *oksentaa*

Jatkoa ? :)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Lill-y

• Vieras
« Vastaus #170 : 11.06.2009 17:38:33 »
Tosi hyvin suomennettu, ja mahtava tarina.  :) Tähän jää koukkuun... Mutta siis, jatkoa kiitos.  :D

Riidankylväjä

• ass kicking
« Vastaus #171 : 11.06.2009 17:53:17 »
Ah ihanaa Mike! :-D

Olen lukenut ätät ficciä jo vaikka kuinka kauan mutta nyt tajusin kommentoidakin :__D
Olet liian hyvä suomentamaan! En ole kirjoitus virheitäkään bongannut kovin usein.

Mutta hei, jatka suomentamista!

Kiitän, Riidankylväjä

Sini(tiainen)

• Vieras
« Vastaus #172 : 11.06.2009 19:19:43 »
Toivon todella että Bella toipuu traumasta jonka Mike aiheutti. Onneksi Eddie saapui pelastamaan Bellan tukehtumiselta ;D.

Kotitonttu

« Vastaus #173 : 11.06.2009 19:30:51 »
miks bella ei purru miken kielen poikki : D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Rocca

• Olet tuntenut minut koko ikäsi, olen sielunsiskosi
« Vastaus #174 : 12.06.2009 12:16:24 »
miks bella ei purru miken kielen poikki : D

Ajattelen täysin samaa. Oikeasti!
Ja vakavammin:
ihana ficci, hyvin käännetty, ja voisin jatka kehuskelulistaa ikuisuuden, joten kiitos molemmille!
Käännöksessä oli ehkä muistaakseni jotain jonka itse olisin yhdistänyt, mutta paras minä olen puhumaan...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2009 12:21:49 kirjoittanut Rocca »
"Minä sanoin: köyhä saari, kuollut kaupunki. Yksi maatila, kaksi maatilaa ehkä. Kaupunki hävinnyt."

Enid Blyton - Seikkailujen laiva

Riitu

• Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
« Vastaus #175 : 13.06.2009 21:34:35 »
hyiii, hemmetti tuo mike! :D

Ihana luku, jatkoa taas nopeesti : ))) Ja niinku joku tuolla sano, nii miksi se ei purru sen kieltä? 8D

Jatkoaa <3

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

Öttimönkijäinen_

« Vastaus #176 : 14.06.2009 13:29:28 »

Hyi saatara Mike!
Kiitos, ihana!
Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

- Edward -

• Vieras
« Vastaus #177 : 15.06.2009 11:22:11 »
aav....olen ihan koukussa tähän jatka nopeasti ..haluan tietää miten tämä jatkuu  ;D ::)

A-nuu

• Guilty
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (14. luku ilmestynyt 15.6)
« Vastaus #178 : 15.06.2009 12:53:37 »
T/N: Kiitos kommenteista. Piristätte päiviäni roimasti. :D

Neljästoista luku: Uhkarohkea

”Ei, laita vaihde automaattiselle!” Edward sanoi kolmannen kerran.

Olimme liikkuneet kymmenessä minuutissa puoli jalkaa. Edward alkoi ärsyyntyä kykenemättömyyteeni ajaa Volvoa samalla kun minä yritin muistaa, mikä automaattinen oli.

”En tiedä kuinka!” huusin hänelle. Olin aivan yhtä ärsyyntynyt kuin hänkin. ”Sinä vain jatkat sen toistamista, mutta et kerro kuinka!”

”Kuinka sinä et voi tiedä, kuinka ajaa vaihteilla?” hän mumisi hiljaa ja kurottautui pientä kahvaa kohti. Minä läpsäytin hänen kätensä pois ennen kuin se ehti koskettaa sitä.

”Ei, minä ajan, et sinä! Kerro minulle vain, kuinka laittaa tuo juttu tuohon juttuun!”

”Enkö minä voi tehdä sitä?” hän kirjaimellisesti anoi.

”Et, minä teen sen.”

”Äh… Ota vaihteesta kiinni ja paina sitä kevyesti alemmas… Ei, tuo on neutraali.” Hän otti kiinni kädestäni, jota olin painamassa erittäin hitaasti alemmas, etten osuisi ohi automaatista jälleen kerran. ”PYSÄYTÄ!”

Hänen yhtäkkinen huutonsa sai käteni nytkähtämään, joten auto lähti liikkeelle. Jalkani painui kaasulle ja se sai auton pyrähtämään kolme jalkaa. Painoin jarrua juuri ajoissa.

”Bella, oletko kunnossa?” hän kysyi huolestuneesti kääntäen kasvoni häntä kohti. Hänen silmänsä olivat täynnä paheksuntaa.

”Joo, anna minun yrittää uudestaan.” En ajatellut, että olisi hyvä idea kysyä häneltä, voisinko kokeilla uudelleen.

Hän voihkaisi mutta suostui, mutta ensin hän varmisti, että turvavyöni oli kunnolla. ”Laita omasikin.”

Se saattoi näyttää hassulta, mutta olin huolestunut, että hän loukkaantuisi jos joutuisimme onnettomuuteen. Hän kuitenkin suostui siihenkin.

Tällä kertaa ihme tapahtui, minä pääsin pois parkkiruudusta. Oli helppoa sanoa, että Edward oli saamassa hermoromahduksen. Jokaisella terävällä väistöliikkeellä tai jos laitoin liikaa painoa kaasulle (tarvitsin vain sitä liikkuakseni nopeampaa) hän tarttui käsivarrestani tai pelasti meidät melkeinonnettomuudelta.

”Huhhuh!” sanoin pyyhkäisten kulmaani kämmenselälläni korostaakseni, kuinka rankkaa tämä oli. Olimme päässeet pois koulun parkkialueelta ja pian olisi aika ottaa ensimmäinen merkittävä käännös.

”Sinun ei tarvitse laittaa paljoa voimaa käännökseen Bella. Tee se vain hyvin, hyvin kevyesti.”

Edward näytti siltä kuin aikoisi saada pian sydänkohtauksen.

Painoin kevyesti kaasua. Yllätyin, kun käännökseni oli niin tehokas. Ainoa ongelma oli, että se oli aika laaja. Sen kaltainen, jonka tekisin omalla autollani.

”Hyvää työtä Bella, pidä tämä nopeus. Älä hidasta.” Vaikka minä olinkin ratin takana, Edwardilla oli silti tarve tuntea jonkin verran nopeutta.

Minä kyllä näyttäisin hänelle nopeutta.

Sekunniksi unohdin, että olinkin Volvossa enkä omassa autossani. Jalkani paiskautui kaasulle ja me syöksähdimme tiellä.

Minä todella nautin itsekseni.

Minä menin varmaan yhtä lujaa kuin Edward, tai ainakin yhtä lujaa kuin Alice. Jotenkin pystyin pitämään auton tiellä, mutta minä heittelehdin paljon. Kahdesti Edward yritti pysäyttää minut ja kahdesti minä huusin ”Ei!”. Joka toinen sekunti minä vilkaisin häntä ja hän näytti kivettyneeltä. Ei nopeuteni vuoksi, vaan turvallisuuteni.

”Bella, VARO!”

Katsoin häntä sekunnin liian pitkään.

Edward tarttui rattiin, mutta sekunnin murto-osaa myöhemmin hän tarttuikin minuun. Minä pidin ratista kiinni paniikissa, käännellen sitä sinne sun tänne. Yrittäen saada jonkinlaista hallintaa, mutta en onnistunut.

Murto-osa sekunnin päästä huomasin pitkän puukappaleen edessäni, ja sitten Edward veti minut rintaansa painaen kasvoni niskaansa. Toisen käden hän laittoi pääni taakse, suojellen sitä. Toinen käsi oli kaulallani; käsivarsi liukui alas selkääni.

Ennen kuin tajusin meidän joutuvan kolariin, huomasin, että hänen päähuolenaiheensa oli minun turvallisuuteni.

Lasin palaset lentelivät ympärillämme. Ne vain kimposivat Edwardista ja osa kimposi minusta. Toiset uppoutuivat ihooni. Voisin sanoa, että aloin vuotamaan verta seitsemästä paikasta, en kovin monesta.

Suurella rysähdyksellä auto liukui pysähdyksiin. Edward oli tarpeeksi vahva pitämään meidät molemmat paikoillamme, mutta minä kyllä tein pienen piiskaniskun.

Oikeastaan olin ihan kunnossa, mitä nyt hieman shokissa ja sekoamassa.

Liikkeellä, jota en nähnyt, kasvoni olivat Edwardin käsien välissä.

”Bella, Bella”, hän kutsui vastaamattomaan mieleeni. En muistanut, kuinka vastata tai mitä piti vastata. Hitaasti kuin en olisi edes päättänyt, nyökäytin päätäni.

Sillä sekunnilla hänen ovensa pamahti kiinni ja hän oli minun ovellani vetämässä minua ulos. Koska olin vieläkin shokissa, en tehnyt mitään auttaakseni häntä, kuten avata turvavyöni. Kuulin hänen murahtavan turhautuneena.

Hän kantoi minut istumaan puun juurelle. Hän ymmärsi jotenkin, etten voinut seistä omilla jaloillani.

”Edward”, sanoin sanottua ennen kuin hän lähti autolleen. Tartuin hänen jalastaan loukkaantumattomalla kädelläni.

Hän kääntyi takaisin minun puoleeni ja polvistui. Pieni osa aivoistani mietti mitättömiä asioita. Kuten tämän ironiaa.

”Ensin Tyler joutuu kolariin ja nyt me.”

”Bella.” Hän otti kasvoistani kiinni ja odotti silmäkontaktia. ”Minä soitan Carlislelle, että tulee tänne ja hakee sinut, olet shokissa.”

Hän liikkui taaksepäin hitaasti, kunnes oli autollaan. Sitten hän kääntyi ympäri ja meni hansikaslokerolle.

Samalla kun hän rapisteli tavaroitaan, tajusin vihdoin katsoa, miltä hänen autonsa näytti. Se ei ollut kaunis näky. Ja se oli minun syytäni. Syyllisyys peitti puolet turtuneista aivoistani.

Jossain päin aivojani, kuulin Edwardin puhuvan huolestuneella äänellä. Kun kuulin puhelimen läpsähtävän kiinni, katsoin taas häntä. Hän tarkasti vaurioita varovasti ja avasi samaan aikaan johtoja konepellin alta.

Itsekkäästi halusin hänen tarkastavan vaurioita minusta eikä autostaan. Vain koska en ollut järjissäni, otin nyrkin kokoisen kiven ja heitin sen häntä kohti. Se vain kimposi hänestä ja lensi ajajanpuoleiselle ikkunalle rikkoen lasin.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Liinalotta

Vs: Käännös: Beep (14. luku ilmestynyt 15.6)
« Vastaus #179 : 15.06.2009 13:07:08 »
omg. Aika itsekästä. :D
Autokolari. Tietenkin auto meni ryttyyn, Bellan ajotaidoilla..
Jatkoa. En osaa sanoa muuta. :D
// jee, eka.
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen