Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Beep K-11 (VALMIS!)  (Luettu 97692 kertaa)

Kotitonttu

Vs: Käännös: Beep (12. luku ilmestynyt 7.6)
« Vastaus #140 : 07.06.2009 22:25:27 »
aaaargh!  Lauren on sitte niin ärsyttävä!!  >:(
alko hirveesti kiinnostaa mitä asiaa Mikellä oli, jatka pian ♥
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Drinia

« Vastaus #141 : 07.06.2009 23:04:29 »
Wohoo! Aivan mahtava pätkä, olen kylläkin lukenut taämän jo alkuperäisenä :D

Mutta mitä hittoa Edward pusaaa Laurenia takaisin?! Jumantsuikka jätkä! :D
Ja aijai Bella anto sen antaa pusun suulle, periaatteessa meni pääperiaate jo piloille :P
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

Tessuu

« Vastaus #142 : 08.06.2009 01:10:42 »
anteeks tuhannesti ku en ole kommannu tätä ficciä :-[
tä on aivan mahtavasti suomennettu :D
 oon ihan hullaantunu tohon paritukseen ;)
jatkoaa :)

Veronika

• mister
« Vastaus #143 : 08.06.2009 10:15:36 »
Ihanaa, jatkoa tuli!

Awww, oli ihana lukea tätä. Lauren, ärhh!

Äh, ei oikeasti ole mitään asiaa, huoh. Jatkoa nopeasti?  ;)
another stranger

entinen vohveli

Viisisataakaksi

• Hyppelipompeli
  • Monimutkaista
« Vastaus #144 : 08.06.2009 10:18:07 »
Että Lauren kehtaakin! Inhottava akka.

Minulla on omat aavistukseni siitä, mitä Mikellä on asiaa. Toivottavasti näämme pian senkin.

Jatkoa!
"Mennä yöllä yläkertaan? Hui!"
And honey you should see me in a crown

tonkss

« Vastaus #145 : 08.06.2009 16:26:56 »
Taas kerran ihana luku, jatkoa odottelinkin ja nyt odottelen taas seuraavaa  ;D empä keksi mitään rakentavaa, hyvä oli!
Lauren kyllä ärsyttää minuakin, mutta tuo tähän just sellasen kivan vivahteen
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Nelea

« Vastaus #146 : 08.06.2009 17:08:40 »
Tälläisiä söpöilypätkiä lukee ihan mielellään, varsinkin näin hyviä.  Muutamia kirjoitusvirheitä on joissakin luvuissa ollut, muttei kuitenkaan mitään säädytöntä määrää.

Lisää?

Houkutuspöpö<3
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

Dunja

• xoxo
« Vastaus #147 : 08.06.2009 17:27:24 »
Ihana luku! Muuta sanottavaa mun pää nyt ei saa tuotettua.
Jatkoa pian?

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #148 : 08.06.2009 18:36:59 »
Voi ei, tällä sivulla ei ollutkaan jatkoa... no mutta hei onnekkaasti eilen tuli jatko. Luin putkeen ja tosiaan nauran ihan kippurassa täällä. Jessica ja Lauren on niin... ARRGH! Todella hyvä suomennos...
Jatkoa odotellen Ayos.

Marsupaani

• Lumottu vampyyri
  • "Bella, you are my life now."
« Vastaus #149 : 08.06.2009 20:06:28 »
Tälle on vaan pakko nauraa. :D Tapan kyl Laurenin, MITEN SE KEHTAA ?! Kiljun sille inhottavalle hyypälle.  >:( Edward on taas niin ihana. Toivottavasti pian jatkoa. :---------)

P.S. minulta ei kannata odottaa rankentavaa palautetta. u.u
"Jake run !" "RÄYYRR !!"

Öttimönkijäinen_

« Vastaus #150 : 09.06.2009 11:35:41 »
Oiaww.. Ihana.. Lauren vaan on taas niin paska..

Kaisu
AIM FLAAAAIIIJINK IIIN TE SKAI!

SnowCherry

• Vieras
« Vastaus #151 : 09.06.2009 16:43:41 »
Oi, tänne oli tullut kaksi lukua sinä aikana, kun en oo käynyt täällä foorumilla (: Ihania lukuja, varsinkin tämä vika .__. ♥

Jatkoa?

Viola

« Vastaus #152 : 09.06.2009 21:14:56 »
Kiva luku oli jälleen kerran (:
Lauren oli ärsyttävä niin kuin aina, ja kehtasi vielä mennä Edwardia suutelemaankin : <
Jatkoa jään taas odottelemaan, mielenkiintoista saada sitten tietää että mitä asiaa Mikella Bellalle onkaan (:
It's sad the map of the world is on you
The moon gravitates around you
The seasons escape you
& I always was, always was one for crying
I always was one for tears

Kotitonttu

« Vastaus #153 : 09.06.2009 21:25:50 »
ääh.. en jaksa oottaa et  tulis jatkoo : D 
jatka pian ♥

A-nuu

• Guilty
  • Whatever it is, I didn't do it.
Vs: Käännös: Beep (13. luku ilmestynyt 9.6)
« Vastaus #154 : 09.06.2009 22:44:15 »
T/N: Kiitos kamalasti kommenteista! :D

Kolmastoista luku: Kiinni jäänyt

Kuulin Edwardin matalan murinan takaani, jonka minä vain jätin huomiotta. Mike katsoi häntä, räpäyttäen kerran silmiään ja pudisti sitten päätään.

Tiesin, että Edward aikoi ehdottomasti kuunnella tämän.

”Tule”, Mike mumisi. Näytti siltä kuin hän aikoisi ottaa kädestäni kiinni ja ajatteli sitä sitten tarkemmin. Sen sijaan hän kääntyi ja viittoi merkiksi, että minun piti seurata häntä. Tein niin, kun olin ensin vilkaissut ärsyyntyneesti Edwardia.

Me menimme seisomaan huoneen nurkkaan. Pystyin tuntemaan topaasin värisen silmäparin seuraavan meitä huolellisesti. Ilmeisesti Mikekin huomasi sen.

”Bella…”

Mike alkoi näyttää todella hermostuneelta kuin hänet oltaisiin vasten hänen tahtoaan pakotettu laulamaan kykykilpailussa.

”Bella…”

Hän kadotti rohkeutensa taas. Olin jo valmiiksi ärsyyntynyt häneen. Voin vaikka vannoa, että mitä enemmän aikaa vietin hänen kanssaan, sitä ärsyttävämmäksi hän tuli.

”Mike…” Nostin hänelle kulmiani.

Hän veti syvään henkeä. ”Bella, minä todella todella pidän sinusta. Sinä olet fiksu ja upea. Uskon, että meidät on luotu toisillemme. Ei sinua ja häntä. Toisin kuin hän, minua ei haittaa, vaikka sinä uskot pidättäytymiseen. Se käy minulle. Jos sinulla on tunteita minua kohtaan; sinun pitäisi kyetä käyttäytymään niin. Ole kiltti, minä haluan sinun hankkiutuvan hänestä eroon ja olevan minun kanssani.”

Hän sanoi tuon kuiskaten, jotta jos Edward olisi ollut ihminen, niin hän ei olisi kuullut. Paitsi, että Edward oli vampyyri, joten hän kuuli enemmän kuin minä.

”Mike…” aloitin epämukavasti ja sitten rekisteröin jotain.

”Mike, Edward on ollut uskomattoman ymmärtäväinen minun pidättäytymistäni kohtaan. Hän ei ole painostanut minua pidemmälle kuin olen halunnut. Minä rakastan häntä Mike. Ole kiltti, luovu jo tästä unesta ennen kuin loukkaannut.”

”Bella, en voi. Olen odottanut ja odottanut, mutta en voi odottaa enää.”

Oli jotain, mitä hän ei voinut odottaa, nimittäin pettymystä. Minun piti loukata häntä kevyesti.

”Mike, minä en pidä sinusta.” Minä venytin jokaista sanaa. ”Sinun kultainennoutaja asenteesi ärsyttää minua. Minä rakastan Edwardia, en sinua, totu jo siihen.”

Aikomukseni oli kääntyä ja kävellä takaisin Edwardin luokse, mutta kompastuin. Mike yritti vaistomaisesti saada minut kiinni, mutta kaatuikin sen sijaan päälleni.

Hän tuijotti silmiini pari sekuntia. Lyön vetoa, että hän kävi läpi sitä, jolloin tajuat, että rakastatkin sitä henkilöä, joka on päälläsi. Tai ehkä hän yritti häikäistä minut, kuten Edward.

Kaikki, mitä huomasin, oli hänen sipulihenkäyksensä.

”Öh, Mike, voisitko nousta pois päältäni?” kuiskasin.

”Hetki vain”, hän kuiskasi takaisin ajatellen, että oli onnistunut siinä, mitä oli yrittänyt suorittaa.

Hän tunki kielensä suuhuni. Se oli valtava, märkä, ällöttävä ja limainen. Minä yökin, kun hänen kielensä meni liian syvälle; hän luuli minun vastaavan hänen suudelmaansa.

Ottaen sen kuin kutsuna, hän tunki sen syvemmälle kurkkuuni, joten hän hampaansa purivat huultani, saaden ne melkein vuotamaan.

Sitten hän olikin poissa päältäni.

Ajattelematta sitä nousin istumaan. Edward seisoi edessäni suojelevana, Miken pää lukittuna käsiinsä.

”Jos olisin sinä, ottaisin tavarani ja juoksisin karkuun.” Edward puhui hampaat yhdessä ja näytti vihaiselta!

Edward päästi irti Mikesta, joka lysähti maahan kuin ei olisi omistanut luita. Hetkessä hän oli takaisin jaloillaan ja juoksi pois huoneesta unohtaen tavaransa. Kultaisennoutajan häntä jalkojensa välissä.

Edward polvistui viereeni ja silitti selkääni samalla kun minä köhin Miken kieltä.

”Oletko kunnossa?” hän kysyi, kun voin jo paremmin.

Ennen kuin pystyin vastaamaan, Mason tuli takaisin. Hän ei näyttänyt vihaiselta, vaan hämmentyneeltä. Hän ei näyttänyt huomaavan meitä vielä.

”Luulin sanoneeni kaikille, että he saavat lähteä vasta, kun minä sallin.”

Hänen silmänsä pyyhkäisivät huoneen yli ja huomasivat meidät.

”No luulen, että te kaksi saatte mennä. Koska toiset eivät noudattaneet ohjeitani, he saavat huomenna toisen jälki-istunnon.”

Edward auttoi minut jaloilleni lempeästi ja nosti kulmiaan. Minä nyökkäsin hänelle kertoen, että olin kunnossa. Mason huomasi ilmeiden vaihtomme.

”Onko jotain tekeillä?” Hän nojasi päällään oveen kuin olisi ollut epävarma, kuinka paljon hänen pitäisi sekaantua asiaamme.

”Ei, ei, me olemme kunnossa. Minä vain kompastuin, kun tulit sisään.”

Mason nyökkäsi ja nyökkäsi sitten uudestaan.

”Nähdään huomenna.”

Me seurasimme häntä ulos. Minä laitoin käteni Edwardin käteen toivoen, että hän voisi pitää sormeni tunnottomana. Kun olimme ovella, käännyin ympäri ja sain sen kiinni ennen kuin se lukitsi meidät ulos.

Edward katsoi minua kysyvästi, mutta minä vastasin ennen kuin hän ehti kysyä.

”Miken tavarat. Emme me voi jättää niitä tänne.”

”Kyllä voimme.” En tiennyt, oliko minun tarkoitus kuulla se. Luultavasti ei, koska Edward käveli takaisin luokkaan ja laittoi Miken kirjat omiensa alle. Hän käveli ohitseni, suoraan avoimesta ovesta ulos.

Minun täytyi juosta pysyäkseni hänen yliluonnollisen vauhtinsa perässä.

”Oletko sinä vihainen minulle?”

”En tiedä.”

Hän mutristi huuliaan hetken. Minä annoin hänen miettiä tietämättä mitä sanoa. Mitä minä tein? Enhän minä edes vastannut Miken suudelmaan. Vihdoin hän alkoi puhua hidastaen hiukan vauhtiaan.

”Mistä johtuu, että kaikki pojat Forksissa ovat sinun perääsi, Bella? Heti, kun he näkevät porsaanreiän suhteessamme, he yrittävät hyödyntää sitä. Se vain alkaa jo ärsyttää. Olen pahoillani, minun ei pitäisi vuodattaa tätä sinulle.”

Hän laittoi käsivartensa hartioilleni ja puristi minut itseään vasten, jotta hän pääsi painamaan suukon otsalleni.

”Tiedän, miltä sinusta tuntuu”, kerroin hänelle. ”Se on yksi sinun rakastamisen huonoista puolista, kaikki muutkin ovat rakastuneita sinuun.”

”Tuo ei oikeastaan ollut minun… Yksi huonoista puolistani?”

Hän vilkaisi minua huolestuneesti. En olut edes huomannut, että olin sanonut sen osan.

Nostaakseni hänen mielialaansa irrottauduin hänen käsivarsiltaan nauraen. Aloin juosta hänen autolleen niin lujaa kuin pystyin. Puolessa välissä käännyin ympäri ja näin hänen katsovan minua palvovin silmin ja hymyillen. Hän käveli vieläkin ihmisvauhtia.

Ajatellen, että en kompastunut kertaakaan, menin sisään auki olevaan autoonsa ja painoin lukkonappia.

Luulen, että hän kuuli naksahduksen, koska varoittamatta hän seisoi yhtäkkiä oven ulkopuolella. Pidin sormeani lukkonapilla, koska muuten hän voisi avata oven avaimella jos tahtoisi.

”Älä viitsi Bella, avaa ovi!” hän huudahti.

”Sinä lukitsit minut sisään aamulla. Joten nyt iltapäivällä minä lukitsen sinut ulos.”

Pidin huolellisesti peukaloani lukkonapilla siirtyessäni ajajan paikalle, jotta pystyin kuulemaan paremmin.

”Anna minun ajaa.”

Avasin ikkunaa hiukan, vain sen verran, että hän pystyi sujauttamaan avaimet siitä. Hän otti avaimet taskustaan ja puristi ne nyrkkiinsä.

”Autoni on tarkoitettu nopeuteen.”

”Minua ei!” Minulla oli tunne, että voittaisin.

”Anna minun viedä sinut treffeille tänään, ja sitten voit ajaa.”

Se pysäytti minut, mutta minä todella halusin ajaa. En pitänyt siitä, että hän kulutti minuun rahaa. Mutta silti, ajaa Volvoa? Kuinka voisin sanoa ei?

”Sovittu.”

Hän hymyili ja sujautti avaimet ikkunasta. Heti, kun tunsin avaimet kädessäni, päästin lukkonapista irti. Seuraavaksi hän olikin jo vieressäni paukauttaen oven kiinni.
Welcome to the dark side... are you surprised that we lied about the cookies.

Curiosity killed the cat, but for a while I was the suspect.

Drinia

« Vastaus #155 : 09.06.2009 23:18:17 »
Jatkoa jeeh! :D Tätä olinkin jo odottanut. Jälleen kerran mahtava suomennossuoritus (onko tuollaista sanaa edes ?) No hällä väliä :D
What if I'm not the hero?
What If I'm the bad guy?

Tessuu

« Vastaus #156 : 09.06.2009 23:20:58 »
Mike on kamala(en vaa tykkää siitä) ;D
ihana luku :)
sä oot ihan käsittämättömän hyvä suomentaja :)
ihana toi "auto"-kohtaus :D

Kotitonttu

« Vastaus #157 : 10.06.2009 00:11:36 »
onks edward tuolla autossa? vai kuka ?
hhaha nauroin tolle ku mike 'hyökkäs' bellan kimppuu :D
jatka pian :)

tonkss

« Vastaus #158 : 10.06.2009 00:33:05 »
Hyvä luku taas kerran, eikä omiin silmiini hyppinyt edes kirjoitusvirheitä (jos niitä olisikin, pistäisin kellonajan piikkiin). Tätä ficciä aina jaksaa odottaa ja tulla lukemaan, tykkään paljon! Jatkoa siis odotellessa ;)
Parempi muutama ruuvi löysällä kuin kymmenen liian tiukalla!

Veronika

• mister
« Vastaus #159 : 10.06.2009 08:18:26 »
Oolalaa! En taaskaan ole huomannut, että jatkoa on tullut.  :D

Yäähh, minkälainen Mike oli, hyiii, kauhea kielari!  :P

Muutaman pikkuisen kirjoitusvirheen löysin, mutta kadotin ne, pyyyh!  ;D

Jatkoa tulee niin nopeasti, toivottavasti jatkossakin. ;)
another stranger

entinen vohveli