OSA 7
Edward tulee viereeni ja katsoo minua todella surullisena melkein itkien ja minä katson häntä silmiin kärsien kivusta.
"Bella, olen pahoillani en olisi saanut jättää sinua hetkeksikään pois silmistäni." Hän sanoo katsoen alas maahan.
"Minä en halua, että sinusta tulee vampyyri, kuten minusta. Niin minulla on vain jäljellä yksi vaihtoehto." Edward sanoo surullisena.
Minä vain katson Edwardia, mutta en pysty sanomaan tällä yhtään sanaa kärsien kivusta, vaikka minulla olisi ollut hänelle, vaikka kuinka paljon asiaa.
"Bella, tämä voi olla jonkin verran vaarallista, jos maistan ihmisverta se voi olla mahdotonta lopettaa, enkä halua menettää sinua, mutta en halua sinusta minun kaltaistani niin tämä on ainoa oikea keino." Hän sanoo vielä kerran katsellen minua.
"Minä rakastan sinua, nyt ja aina." Saan sanotuksi ja katson hänen ihanan ruskean värisiä silmiään.
Hän kumartuu kohti kaulaani ja upottaa pureman kohtaan hampaansa ja ryhtyy imemään myrkkyä pois verestäni, hän on vihdoin saanut myrkyn pois verestäni, mutta hän ei pysty lopettamaan vereni juomista hän vain jatkaa ja jatkaa ja loppua ei näy.
Hän jatkaa vielä hetken ja yrittää löytää tien lopettaakseen vereni juomisen, kun hän vihdoin tajuaa, mitä on tekemässä se on jo liian myöhäistä hän imi minut lähes kuiviin ja siinä minä makaan maassa kuolleena veren hukkaan.
Kun Edward tajuaa, hän tulee todella surulliseksi ja katsoo mitä hän juuri teki minulle.
"EI,EI Rakas Bellani, Ei mitä minä oikein menin tekemään ainoa asia, joka antoi elämälleni merkityksen" Edward huutaa laskien päänsä vatsan päälleni ja itkee surusta hän ei liikahda senttiäkään siitä asennosta, vaikka hänen sisarukset tulivat hakemaan häntä kotiin.
Edward on siinä yhdessä samassa asennossa monta päivää ennen, kuin Carlisel saapuu hänen luokseen.
"Edward, olen pahoillani, että näin kävi mutta kyllä sinä ajan kanssa pääset siitä yli, ymmärrän sinua täysin menetithän juuri rakkaasi ja tarvitset aikaa selvitäksesi siitä, mutta et voi tänne jäädä ihmiset tulevat pian etsimään Bellaa ja silloin he myös löytävät sinut, joten olisi parasta, jos lähtisit täältä, ettet paljastu." Carlisel sanoo katsoen surkeana Edwardia.
Edward vain nyökkää surullisena sanomatta sanaakaan ja lähtee vaeltamaan surupäisen metsään ja tappaa joka ikisen elävän olennon, joka sattuu tulemaan tämän eteen. Eikä itse tajua lainkaan mitä edes tekee on vaipunut niin syvästi ajatuksiinsa. Vihdoin, kun Carlisle palaa kotiin Alice on jo ulko-oven luona.
"Meidän pitäisi auttaa häntä ennen, kuin hän tekee jotain itselleen." Alice sanoo päättäväisenä.
"Ei, Alice hänen on parempi olla yksin ja tottua ajatukseen ja selvitä siitä. Sillä hän varmasti tahtoo olla nyt yksin ajattele nyt, jos sinä menettäisit Jasperin niin haluaisitko olla yksin?" Carlisle kysyy Alicelta ja sanoo hiukan hämmentyneenä.
"Itse asiassa haluaisin, en vain halua, että hän aikoo tappaa itsensä, kun Bellaa ei enää ole." Alice sanoo.
" Annetaan hänelle aikaa juuri nyt hän sitä tarvitsee." Carlisele sanoo katsoen päättäväisenä Alicea.