Kirjoittaja Aihe: Ikiyö k-11, Kuolema ja muutenkin angstaava tarina | Koulutyö  (Luettu 2265 kertaa)

Ei saa unohtaa

  • Vieras
Nimi: Ikiyö
Kirjoittaja: Minä, 11w törppö joka laittaa kirjoituksiaan tännä
Beta: ?
Fandom: Minä olen kesinyt Ellenin ja paikat
Ikäraja:  n. k-11
Genre: Angst
Disclaimer: Olen hullu ja tämä oli alumperin kouluun. Ope sai hepulin ja tämä on muutenkin eka julkistettu kirjoitukseni...
A/N: 1, 2, 3, 4 Tulta! Nyt se, mitä kukaan ei ole odottanut tulee!

Yö ja aamu jokainen
jollekkin tuo kurjuuden.
Joka aamu, joka yö
jonkun sydän riemuin lyö,
jonkun sydän riemuin lyö,
jonkun osa ikiyö.


William Blake

Epilogi
Tämä on tarina kaukaa täältä, vanhalta kansalta, joka eli autiomaassa, hiekan ja tomun valtakunnassa. Mutta aika, toinen maailman mahtavista voimista, oli kuluttanut kansaa, niinkuin meri kuluttaa kalliota, hitaasti mutta vääjäämättä. Kansa ei enään ollut nuori, ja vaikka hepystyivätkin  elämään pitkään ja muuttumatta, eivät hekään olleet kuolemattomia.
  Vanhan kansan päällikkö, johtaja, kertoi minulle tarinan, jonka ei tahtonunt vaipuvan unhoon.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 15:38:15 kirjoittanut Beelsebutt »

Cappi

  • Vieras
Vs: Ikiyö k-1,1Kuolema ja muutenkin angstaava tarina
« Vastaus #1 : 16.04.2009 21:08:46 »
Jooh, mua vähän hämäs. Eiks tän pitäis olla sanan säiläs eikä tääl? En nyt varma ole mut mun mielestä tää kuuluu sanan säilään.. mode saa siirtää tän jos tää nyt on vääräs paikas..

Okei, itse tarinaan, mulle jäi vähän epäselväksi et mistä tää ylipäätänsä kertoo?  Voisit laittaa tuohon Summary: Eli tiivistelmä ficcistäsi, mutta ei juonipaljastuksia. Kuin kirjan takakansi.
Myös kirjoitusvirheitä löysi, ja tässä ne tulevat:

Lainaus
niinkuin
Tuohon tulee mielestä väli eli niin kuin ei niinkuin.

Lainaus
hepystyivätkin
He pystyivätkin, eikä hepystyivätkin.

- Cappi.


« Viimeksi muokattu: 16.04.2009 21:10:47 kirjoittanut Cappi »

Drakness

  • Sanataikuri
  • ***
  • Viestejä: 331
  • "Madness is genius."
Ei, on tämä ficci ihan oikeassa lokerossa. Vaikutti mielenkiintoiselta, kaipa tälle on mahdollista saada ensimmäinen luku ainakin, mahd. pian? Toivotaan, etteivät ne pikkuvirheet enää siellä kummittele..
" Weird is just a side effect of being awesome."