Nimi: Mitäs tästäkin tulee? (Lily/James+ kelmien kuviot ( ainakin tulee olee joskus)):
Kirjoittaja: no minä!
Genre: Fluff, Romance, Draama, OoC
Paritukset: monta pää asiassa KELMIT!
Ikäraja:k-7
2. osa Aamiainen
Lily suorastaan juoksi Suureen saliin. Jos kelmit jatkaa hempeilyä niin niille on loppu! Enhän minä kehtaa esiintyä niiden kanssa! Ajatteli Lily ennen kuin törmäsi vaaleanpunaisessa viitassa olevaa Lucius Malfoyta.
- Evans!
- Malfoy?! molemmat huudahtivat ennen kuin Lily kaatui pepulleen.
- Malfoy mikä sinulla on päällään? Lily kysyi ihmeissään.
- Lily… Tässä on uusi tyylini. Mitä pidät? vastasi Lucius hieman nolona.
- Ensinnäkin se sopii sinulle ja toiseksi olen sinulle EVANS niin kuin muillekin! Lilyn ääni alkoi nousta Lilyn huomaamatta.
- Hyvä on neiti Evans, Lucius sanoi hieman pahoittelevaan sävyyn
- Sano PELKKÄ Evans! Lilyn hermot alkoivat vähitellen pettää.
- Joo.. Minne menet Evans? Malfoy kysyi.
- Ei kuulu sinulle! Lily tiuskaisi ja lähti pois jättäen Malfoyn mutisemaan jotain sen tapaista kuin , Anteeksi ja Halusin kysyä vain. Lily olikin kohta Suuressa salissa ja huomasi että kelmit istuivat täyttämässä pohjatonta vatsaansa.
Hän istuutui kauemmas kelmeistä vaikka hänelle teki mieli mennä Jamesin viereen. Hän söi ja jäi odottamaan Emmaa ja Mirandaa tietäen että he tulisivat tuossa tuokiossa. Sitten hän huomasikin hymyilevänsä kahdelle tytölle jotka tulivat häntä päin.
- Lily! miten kehtaatkin olla herättämättä meitä kahta? kysyi toruen Emma mutta naurahti kuitenkin loppuun kun huomasi miten James kuolasi Lilyn perään.
- James sinuna en kuolaisi noin kirjaimellisesti Lilyn perään, hän lisäsi.
James heitti Emmaan tappavan katseen ja sanoi jotakin epämääräistä Siriukselle joka puolestaan huudahti Emmalle:
- Voi sinua söpönassulia olet niin söötti kun torut Jamesia… mitä jos tulisit kanssani tylyahoon tänä viikonloppuna kulta?
- Olen sinulle neiti Goodning ja toiseksi pyydä Angelia se seura sopii sinulle paremmin kuin minä. Kuolet tylsyyteen kanssani, vastasi Emma.
- Okei neiti Goodning otan kehotuksen vastaan, vastasi Sirius.
- Okei se oli läppä Sirius, monelta aulassa? Emma sanoi virnistäen.
- Öö… okei miss Musta, virnisti Sirius vielä enemmän ja oli saada kananmunan päähänsä Lilyltä
- Anteeksi Emma mutta tuo virnistys oli ihan kamala… joten yritin saada sen pois, sanoi Lily mutta ei virnistänyt. Hän katsoi ystäviään ja alkoi miettiä miltä nämä näyttivät. Emma Goodning oli todella hyvällä päällä. Hänellä oli rusehtavat hiukset ja tumman siniset silmät. Hän oli hyvin samanlainen kuin Lily, eli aikamoinen hikke, mutta rennompi. Mirandalla oli sen sijaan mustat hiukset sekä harmaat silmät, hänellä oli myöskin pieni poyyumainen nenä mutta siitä hän ei välittänyt. Hän oli vähän ronskimpi kuin Emma, mutta muuten tavallinen.
- Angel, Rakas pikku Enkelimme! Olet todella tyrmäävä tänään, Sirius teki selväksi kaikille jotka kuulivat, mukaan lukien Miranda, Emma ja Lily.
- oho, Musta! Kuinka ihanaa nähdä sinua! Angel sanoi sarkastisella äänellä.
Angel McRead. Hän oli oikeasti enkelin näköinen mutta nimi oli harhaan johtava. Tänään Angelilla oli päällään kaavun alla minihame ja todella paljastava toppi. Hänen blondi tukkansa oli avoimena olkapäillä ja meikkiä oli kohtalaisen paljon mutta hän näytti kuin näyttikin tyrmäävältä.
- Mitä tunteja meillä on tänään? hän kysyi.
- Muodonmuutosten kaksoistunti, vastasivat Emma ja Lily samaan aikaan ja molemmat alkoivat nauraa.
- Mitäs te syötte? Minulla on nälkä. Näin matkalla tänne Malfoyn ja saaneen sanoa hänen uusi tyylinsä on kerrassaan hieno. Mistä minäkin saisin semmoisen viitan? pohti Angel. Lily huokaisi ja sanoi:
- Annas kun arvaan vaatekaupasta? Tai vielä parempi , mitä jos tekisit itse? vastasi huvittuneena Miranda.
- Mir!!!!! ei vaatteita voi tehdä itse ! Niistä tulee rumat! Angel melkein kiljui.
- Anteeksi! sanoi Miranda pahoittelevaan sävyyn .
- Et saa!
- Miksi?
- Koska olet tyhmä!
- Mitä? kysyivät tytöt yhteen ääneen.
- Ö-ö… Läppä oli… Angel sanoi ja hymyili.
- Ei ollut hauska Mir! Lily sanoi toruvaan äänensävyyn.
- Okei!
- Saat kyllä maksaa tästä, sanoi Lily jonka vieressä istui Angel.
- Miten niin?
- No kun nyt mä kutitan sinut kuoliaaksi! sanoi Lily viekkaasti ja rupesi kutittamaan Angelia.
- Lopeta!!!!! huusi naurunsa takaa Angel.
- En ennen kuin pyydät anteeksi Miriltä!
- okei! Anteeksi Miranda! huudahti naurunsa takaa Angel.
- Et saa!
- Miks?
- Koska olet yksi parhaimmista kavereistani ! Naurahti nyt myös Miranda.
- Hei tyypit Lähetään jo tunti alkaa 15 min päästä ja pitää päästä Rohkelikkotorniin ja Angelin pitää lisätä meikkiä… Lily sanoi ja sai Angelilta iskun kylkeensä .
- AU!!!!!!!! Valitti Lily
- Älä kiusaa, vastasi puolestaan Angel.
- Tytöt mennään! Murahti Emma.
- joojoo! kaikki sanoivat yhteen ääneen ja lähtivät lampsimaan kohti Rohkelikko tornia. Pojat olivat vielä syömässä ja puhuivat hiljaisesta. Voisi arvata että he keksivät uutta jekkua Kalkkarokselle.
- Muuten Emma kenen kanssa meillä muuten on kaksoistunti? en muista… kysyi Angel.
- Korpinkynnen kanssa muistaakseni, vastasi Emma.
- voi ei! unohdin peitepuikkoni Suureensaliin! lähden hakemaan sitä, sanoi Angel ja lähti juoksemaan kohti Suurtasalia.
- Ei Angelin tapaista jättää peitepuikkoa minnekään! sanoi ihmetellen Miranda.
- Älä nipota! vastasi Emma
- EMMA! huudahti ihmeissään miranda.
- Mitä? hän on ystäväni, niin kuin tekin, Pölkyt! vastasi hymyillen Emma.
Lily katsoi ystäviään pudisti päätään ja jatkoi matkaansa. Mitä tapahtuikaan heille? Lily ajatteli.
A/N Kommentoikaa mitä tykkäsitte! Ja muutenkin =))))))