// Alaotsikko: Sirius/Lily, James/Lily, Fluff,Humour & Drama
Title: Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä
Author: Hp-Fani4EveR
Beta: Ei tällä kertaa, joten virheitä on varmasti.
Genre: Fluff, vähän humor ja myöhemmin myös Draama!
Pairing: Lily/James(Lily/Sirius)
Rating: S
Summary: Lily lähettelee Jamesin kanssa kirjeitä kesälomalla ja syyskuun ensimmäisenä päivänä löytää vuoteeltaan lapun, jossa lukee.....
A/N: Sain inspiksen kun katsoin saman nimisen leffa, tämä tosin ei peritaatteessa liity mitenkään elokuvaa, pikkukohtia lukuun ottamatta. En jaksanut etsiä betaa, vaan betasin ns. itse, luulen, että virheitä löytyy.
Hope You Like it!
Tiedän Mitä Teit Viime Kesänä
Hei James,
tiedän, että et ikinä uskonut, että vastaisin sinulle, mutta tässä tämä nyt tulee(luulen, että olen tulossa hulluksi).
Kiitos kysymästä, kesäni on mennyt hyvin. Ja sain valvojaoppilas merkin.
Luulen, että en ensikään vuonna lähde kanssasi treffeille, mutta mikään ei ole mahdotonta.(esimerkiksi se, että tulisin katsomaan huispaus-treenejänne, ehkäpä saisit siitä lisä motivaatiota.)
Rakastan tietysti kukkasia, kukapa ei? Mutta mitä teet sillä tiedolla, että pidänkö juuri tulppaaneista?
No pidän kyllä, erityisesti punaisista. Ne muistuttavat yhdestä asiasta.
En usko, että jaksaisit lukea, jos kirjoittaisin vielä pidemmän, joten tämä taitaa olla tässä.
Hyvää loppukesää, James.
Terveisin, Lily
Rakas neiti Evans (Tuleva Potter, oletan.)
tiesin, että et voisi vastustaa kiusausta ja vastata minulle.
Arvasin, että pidät juuri punaisesta, onhan se minunkin lempivärini.
Vaikket lähtisikään treffeille kanssani, en lakkaa yrittämästä. Ja kyllä vain, saattaisin tosiaan saada lisämotivaatiota, jos istuisit katsomossa lähettämässä minulle lentosuukkoja.
Uskon, että olisin jaksanut lukea vaikka viiden sivun kirjeen, jos sen vain kirjoittaisit sinä, rakas Lily.
Sinun Jamesisi
Hyvä James Potter,
luulenpa, että tämä on viimeinen kirje tältä kesältä, sillä koulut alkavat pian. Syyskuun ensimmäinen lähestyy ja silloin näen taas sinun virnistelevän naamasi.
Mitä muuten muille kelmeille kuuluu? Onko Sirius vielä yhtä villi vai onko hän jo leikannut lettinsä?
Entäs Peter, onko hän suorittanut laihdutuskuurin? Ja onko kuutamo kunnossa?
Hauskaa viistokujareissua,
nähdään ensimmäinen syyskuuta,
Lily.
Lily-kulta,
tämä tosiaan on viimeinen kirje.
Kuutamo on kunnossa, Sirius EI ole leikannut lettiään(joku jästityttö oli sanonut sen tekevän hänestä miehekkään) ja Peter EI ole laihtunut vaan pikemminkin LIHONNUT.
Kelmit ovat siis kunnossa, mutta miksi et kysellyt MINUN vointiani? Ajatteleppas jos olisin kuolemaisillani ja sinä kyselet Siriuksen hiusten tilannetta.
No saat anteeksi tämän kerran ja voin sanoa ,että olen kunnossa.
Nähdään pian, Lily.
rakkaudella James
Oli syyskuun ensimmäinen päivä, oikeastaan oli jo ilta ja kaikki olivat nyt tyytyväisinä makuusaleissaan, myös Lily.
Hän kuitenkin menetti yöunensa, koska joku oli laittanut hänen sängylleen lapun, jossa luki: TIEDÄN MITÄ TEIT VIIME KESÄNÄ!
Kuka tiesi, että hän oli kirjoittanut Jamesille, jota niin kovasti "inhosi"?
---
A/N2: Kommenttii?