Mielenkiinnosta kyseistä paritusta kohtaan päätin sitten lukaista : D
Jasper on aina ollut yksi lempihahmoistani(joihin kuuluvat melkein kaikki kirjojen hahmot : o ), mutta apua, en osaa edes kuvitella häntä ja Bellaa yhdessä! Ja voi Alice- parkaa, jos Bella menee hänen rakkaan Jasperinsa nappaamaan : (
Hahah, tässä ensimmäisessä osassa Bellan ja Jasperin suhde ei nyt kuitenkaan näköjään vielä päässyt täyteen loistoonsa, joten jään innolla odottamaan toista osaa ja sitä miten onnistut saamaan heidän välilleen säpinää vain yhdessä luvussa, kun tämä nyt kaksioisainen on(: Ota nyt selvää tästä, mitä yritän selittää :' D
Pidän kirjoistustyylistäsi, minä-muotoinen kerronta sopi tähän hyvin, sillä se vain tekee Bellasta enemmän Bellan : D
Ja mitä tuo baseball-matsi olisikaan ollut ilman Bellan tunaroimista? Sekin oli vain niin Bellaa.
Erityisesti minua hymyilytti kohtaus, jossa Jasper toteaa, että on harmi kun Bella ei voi osallistua peliin, ja Bella sitten kertoo että mitä todennäköisesti tapahtuisi jos hän osallistuisi, eli onnistuisi saamaan pallosta naamaan tai mailasta takaraivoon. En tiedä miksi, mutta jotenkin nämä Bellan liikunnallisetlahjat ovat aina naurattaneet minua : D
Nyt voisin kyllä hiljetä, ja lopettaa nämä ihmeelliset selitykseni : D Jotenkin tuntuu, että komentistani tuli kauhean kalsea, vaikka tarkoitukseni oli hehkuttaa, kuinka mielenkiintoinen ja hyvä ficci tämä on ja kuinka hyvin kirjoitat ja kuinka mielelläni luenkaan jatkoa!
Ja nytkin, ku nuo asiat totesin, totesin ne jotenkin.. latteasti, anteeksi : D
Mutta siis tämä oli hyvä, ja odotan täällä intoa tihkuen jatkoa! (: