Kirjoittaja Aihe: Lapaset | Draco/Hermione, S  (Luettu 2952 kertaa)

Netty.

• Cherry blossoms bloom when you believe.
Lapaset | Draco/Hermione, S
« : 27.03.2009 18:57:25 »
Author: Minä, eli Netty.
Paring: Draco/Hermione
Rating: S
Genre: fluffy, romance, humor
Summary: Sinun katseesi oli niin pehmeä, samalla tavalla kuin valkoiset lapasesikin, jotka lämmittivät käsiäni.
Disclaimer: En omista hahmoja, ne kuuluvat upealle Rowlingille. Kunhan vain leikittelen.
A/N: Jooh, eli tämä on ensimmäinen ficcini täällä, ja one-shotiksi se jääköön. Toivosin paljon kommmentteja, että voisin parannella seuraavia tarinoitani.
Kiitos ! ;)

------------

Lapaset

Lumi tuiskusi kun kävelin kanssasi ulkona, käsi kädessä. Oli kulunut 3 kuukautta siitä kun aloitimme seurustelun. Ystäväsi eivät pitäneet siitä että olit yhdessä minun kanssani, ja se masensi sinua. Ymmärsin sinua siinä. En olisi kuitenkaan ymmärtänyt ennen kuin aloin olla kanssasi.  Sinä olit.. vain jotenkin todellisesti pehmentänyt minut, kuten rakkauden sanotaan tekevän. Ennen olit vain minulle pieni, säälittävä, kaikkitietävä rohkelikko ja kuraverinen. Kunnes yhtenä päivänä me kohtasimme. Sinä olit muuttunut, en ollut tunnistaa sinua silloin. Sinun lievästi sekaisin olevat hiuksesi, sinun vaatetuksesi ja sinun naurusi. Se kokonaisuus oli suoraan sanottuna, upea. Tai mahtava. Mitenvain. Sinä olit silloin kaunis, todella kaunis..

- Draco, sinä kysyit huolestuneena.
- Mm, mitä nyt, vastasin takaisin.
- Oletko varmasti kunnossa, sinulla oli eilen vielä kuumetta, sanoit samalla kun nousit varpaillesi ja laitoit kätesi otsalleni.
- Olin vain ajatuksissani.

Käänsit kasvosi minuun ja hymyilit sillä tavalla joka saa muutkin pakollisestikin hymyilemään. Silloin pureva viima puhalsi ja heilutteli sinun tuheaa hiuspehkoasi. Värähdin, koska viima puhalsi käsiini, eikä minulla ollut lapasia. Huomasit sen ja hymyilit taas, mutta aloit myös kikattaa.

- Mikäs nyt on noin hauskaa, kysyin hölmistyneenä.
- Päätit siis näyttää olevasi miehekäs etkä pukeutunut lämpimästi, sait kysyttyä takaisin kikatuksesi lomasta.
- No, enhän minä voinut tietää että täällä olisi näin kylmä, sanoin ja käänsin selkäni esittäen loukkaantunutta.

Aloit nauraa niin kovasti että pitelit mahaasi, ja kompastuit lumeen ja pyllähdit maahan istumaan.

- Hupsista !
- Taisit nauraa vähän liian kovaa, vai, naurahdin hymyillen ja istahdin viereesi.

Aloit penkoa laukkuasi etsien jotakin.

- Ajattelitko ruveta meikkaamaan lumipyryssä ja vieläpä keskellä korpea, kysyin leikkimielisesti.
- Idiootti, etsin sinulle toisia lapasiani.. Löytyi, tässä, sanoit ja ojensit kauniit valkoiset helmin koristellut lapaset.
- Ai, kiitos.

Laitoin lapaset käteeni, nousin takaisin ylös, ja puhdistelin housujani lumesta. Ojensin sinulle käteni ja sinä tartuit siihen. Hetken pidimme vain toisiamme käsistä kiinni, katsoen toisiamme silmiin, ja aika tuntui pysähtyneen välillämme. Sitten vedin sinut ylös, ja heti sen jälkeen syvään halaukseen.

- Kiitos lapasista, vaikka ne ovatkin aika tyttömäiset, hymähdin sinulle.
- Ole hyvä, Draksupuppeli.
- Tuota en olekkaan kuullut aikoihin, mumisin ja hautasin pääni ruskeisiin hiuksiisi.

Irrottauduit halauksesta ja katsoit minua syvälle silmiin. Sinun katseesi oli niin pehmeä, samalla tavalla kuin valkoiset lapasesikin, jotka lämmittivät käsiäni. Katsoin sinua takaisin ja suutelin sinua pehmeästi huulillesi. Vastasit suudelmaan hellästi. Lopulta irrottauduimme toisistamme ja jatkoimme kävelyämme, lumipyrystä huolimmatta. Se ei haitannut sillä olihan minulla sinun lapasesi lämmittämässä käsiäni.

------------

A/N: Valmis ! Mitäs piditte ? Ja nyt niitä risuja ja ruusuja, both are welcomed ! ;D
« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 06:56:54 kirjoittanut Kaapo »
Do you want to sell your soul for me ?

Arte

• Puuskupuh
Vs: Lapaset
« Vastaus #1 : 27.03.2009 19:27:49 »
Lisäisitkö myös ficin alkutietoihin ikärajan, vaikka se alaotsikossa onkin. (:

“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Netty.

Vs: Lapaset (K-7)
« Vastaus #2 : 27.03.2009 21:34:14 »
Hups, se jäikin. Noh, nyt on lisätty! ;D

Karolain

• Höhlä suklaaholisti
  • Jääporokarhu
Vs: Lapaset (K-7)
« Vastaus #3 : 27.03.2009 21:47:06 »
Hups, se jäikin. Noh, nyt on lisätty! ;D
Netty. Arte tarkoitti kylläkin tuota oheistietokohtaa.

Tätä:
Lainaus
Author: Minä, eli Netty.
Paring: Draco/Hermione
Genre: fluffy, romance, humor
Summary: Sinun katseesi oli niin pehmeä, samalla tavalla kuin valkoiset lapasesikin, jotka lämmittivät käsiäni.
Disclaimer: En omista hahmoja, ne kuuluvat upealle Rowlingille. Kunhan vain leikittelen.
Sinne jos sen ikärajan vielä saisi niin hyvin menee ;)

Ja tämä ficinpoikanen oli suloinen ja hyvin kirjoitettu. Oikeasti, ensimmäinen ficcisi? Vau. Pidin tästä kovasti ja vaikka vähän vierastan Dramionea. Tästä sitä ei kumminkaan huomannut ja ehkä se sai minut tästä pitämäänkin. Jatka vain kirjoittamista.

Kiitos.
« Viimeksi muokattu: 27.03.2009 21:55:30 kirjoittanut Karolain »
----
If you are too open minded, your brains will fall out.
----

Netty.

« Vastaus #4 : 05.04.2009 16:48:32 »
Kiitusta kaikille kommenteista !
Ne piristävät ihanasti surullista päivääni. :)

Mimmi _91

« Vastaus #5 : 10.04.2009 21:22:03 »
Aika suloinen tarina. Tuli hyvä mieli  :) Ei ollut raskas lukea eikä virheitä näkynyt. Hyvä hyvä!

jaina

• pokemon-kouluttaja
« Vastaus #6 : 11.04.2009 20:28:32 »
AAWS, Hermione/Dracoa! Yksi lempiparituksistani (:

Pidin paljon ficistä. Siinä oli kirpeä, suloinen tunnelma. Aluksi tuli mieleen, että tämä olisi Hermionen näkökulmasta, mutta sitten tajusinkin että aa, tämä onkin Dracon näkökulmasta veistetty. Tavallaan se on kyllä näin parempi. Dracon ajatukset Hermionesta olivat kertakaikkiaan tosi suloisia.

Kirjoitusvirheitä en löytänyt, enkä muitakaan "virheitä", teksti oli tosi hyvää. Jatka samaan malliin vaan. ;)

Lainaus
- Kiitos lapasista vaikka ne ovatkin aika tyttömäiset, hymähdin sinulle.
- Ole hyvä, Draksupuppeli.
- Tuota en olekkaan kuullut aikoihin, mumisin ja hautasin pääni ruskeisiin hiuksiisi.
Lempikohtani.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #7 : 07.10.2009 20:46:13 »
Aaw, Dramionea.
Ja kuten tiedetään se uppoaa AINA. Kiitoksia, oli hieno.

NeitiMusta

• Hakunamatata
« Vastaus #8 : 08.10.2009 13:03:49 »
Oi ku ihana!! :D
Tykkäsin, enkä osaa sanoo mitään rakentavaa.. :(
Tää oli todella ihana ja sulone :D

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥