alaotsake: arvosanoista
Title: Boulevard of Broken Dreams
Author: MMadii
Beta: sAF <3 somBBs
Rating: S
Genre: Angst, oneshot
Pairings: Tulkinnanvarainen Hrm/Sev
Disclaimer: Hahmot yms ovat J. K. Rowlingin + muu tähän tuleva
Summary:
Haluaisin, että kertoisit minun osaavan, olevan hyvä, paras.A/N: Hehhee – tällaista.
Enhän spoilaa kun mainitsen FK:n jutun, joka mainitaan takakannessakin?
~
Minä yritin parhaani – ihan totta yritin. Näin ihan hirveästi vaivaa, minä ihan totta näin vaivaa, yökaudet pakersin työni parissa. Sinä et vain huomannut sitä, ei, sinä et ymmärtänyt. Kyyneleet tulvahtivat silmiini, kihisin kiukusta, tuskasta, inhosta, vihasta. Sanoinkuvaamattomasta pettymyksestä. Sinun huomiosi oli jo siirtynyt seuraavaan oppilaaseen, johonkin, joka olisi tyytyväinen saadessaan Kelvollisen, kävelin täristen paikalleni tuntematta katsettasi selässäni, sinä et katsonut perääni.
Sillä hetkellä minä vihasin sinua. Sinä olit koko maailmani, sinä tuhosit koko maailmani, eikä minulle jäänyt mitään. Sinä siirryit antamaan lipeviä suullisia palautteita, silpomaan kielelläsi Harryn yöunet, kun hän ei raivoissaan pystyisi nukkumaan mieli tyhjänä vaan selittäisi taas outoja käytäväuniaan, ja minä luon Roniin kärsivän katseen, ja hänen silmänsä syttyvät hänen luullessaan meidän välillämme olevan jotakin suurempaa, ja sydämeni särkyy jo etukäteen, kun joudun tietämään, että särjen hänen sydämensä vielä joku päivä.
Sinun silmäsi eivät osoita sanojaan minulle, ne katsovat ohitseni aloittaessasi jonkin uuden liemen valmistusohjetta. Et huomioi silmiäni, toivottomuudesta, epätoivosta huutavia silmiäni, virnistät häijysti sanoessasi, että voimme aloittaa keitoksemme ja jatkaa seuraavilla tunneilla, sillä sinä tiedät, että liemi on liian vaikea, haastava jopa minulle. Enkä minä pysty keskittymään, senkin sinä tiedät varsin mainiosti, sinä varmasti tiedät, miten elämäni on katastrofaalista ennen koetulosten saamista. Ja minä mittaan ainekset väärin käsieni täristessä hallitsemattomasti, kapinan nostaessa päätään, minulle, miten minulle voi antaa sellaisen numeron? Haluaisin, että näkisit, miten suhtaudun ilman Upeaa, haluaisin, että tajuaisit, miten satutat minua, haluaisin, että kertoisit minun osaavan, olevan hyvä, paras, haluaisin, että välittäisit, miltä minusta tuntuu.
Tuskailen liemeni kanssa, tuskailen, koska välttelet minua, ihan selvästi välttelet, tule tänne, typerys, pyyhällä ohitseni hipaisten käsivarttani. Tule ensi liemitunnilla sanomaan, että arvosanassani on virhe, sano, ettet tajua, miten saatoit antaa minulle sellaisen arvosanan, katso juuri niin halveksivasti kuin haluat, mutta tule ja kerro, ettei helvettini päässyt tänään irti, että elämälläni on vielä tarkoitus, että olen edelleen Upea ja erinomainen.
Ja yritän lopettaa koko asian ajattelemisen, sillä se saa minut voimaan pahoin, suussani maistuu oksennus enkä uskalla kumartua kattilani ääreen kunnolla, jotten anna sinne ylen. Yritän ajatella ihan mitä tahansa muuta mutten onnistu, näen edessäni sinut, joka ilmeettömänä ojennat työni, näen punaisella rustatun kirjaimen, punakynä vahingoittaa opettajien mielenterveyttä, kirjaimen, joka ei riitä, kirjaimen, joka on liian keskiverto, tavallinen, huono minulle. Tunnen kyynelien tulevan taas ja ajattelen loitsukoetta ja sataakahtakymmentä prosenttia, piristyn hiukan, pakottaudun takaisin tähän pimeään tyrmään, joka kaikuu menetettyjä unelmia. Tiputan viimeisiä aineksia seokseen, se vain tapailee urheiluauton punaa, mutta en jaksaisi välittää, kerran surkea, aina surkea, mitä järkeä on enää edes yrittää? Kurkkuani kuristaa, mieleni tekee huutaa, kirkua, lyödä sinua kasvoihin, niin, potkia sinut maahan, hyppiä päälläsi piikkikorkokengillä, jotta kokisit edes osan siitä, miltä minusta tuntuu, sylkeä sinua päin ja jättää sinut nuolemaan haavojasi.
En edes lähde ovet paukkuen, sillä olen hyvin kasvatettu, sillä se vain veisi tupapisteitä, alentaisi arvosanojani entisestään, sekoitan lientä raivokkaasti, haluan pois, haluan kuolla.
Odotukset ylittävä – miten alhaalla odotuksesi olivat, jos minä vain ylitin ne?
A/N: Kommentoi! Ehdota, kehu tai hauku! Iskevintä kritiikkiä tai kehua ei palkita!
/Suosikkia mukaillen...
Saatan käyttää osaa kommentista ficcieni listauksessa, mutta en usko, että se ketään haittaa. Kommentoivan nickiä en mainitse.