Kirjoittaja Aihe: Twilight: Käännös: Moving to 1600 Pennsylvania Avenue K-11 (VALMIS)  (Luettu 254168 kertaa)

Emirato

• Edward <3 Bella
Odotan jo seuraavaa tää oli niin ihana!
Houkutus tekee houkuttelevaksi ja sitä nämä kirjat on...

Elanoir

• choose juicy
Hmm, miksi minusta tuntuu että tämä luku oli lyhyempi? :D Aww. Aww. Mur. Edwardilla ei ole kovin suuria mahdollisuuksia selvitä hengissä mikäli hän todellakin pitää vain ruskeahiuksisista. Wää. En surkealla betakatseellani löytänyt virheitä, ehken lukenut kovin tarkkaan, onhan jo yli keskiyö..  ::) Jjoo ja lisää saa tulla, pian. EIKÄ haittaa jos on betaamaton. :)
to me you live in a world of chaos.

Amanecer

Aww, ihana luku. Taas. Laitoit tämän luvun nopeasti, kiitos siitä. Eikä noita kirjoitusvirheitä niin paljon löytynyt, että ne olisivat lukemista haitanneet; betaamattomaksi hyvää ja selkeää tekstiä. Hengenpelastajajutut olivat oikeasti mukava piristys tälle rantaseikkailulle. :)

Minäpä olenkin brunette, lälläslää! :P Hmm, ja jainan idea kullanruskeista piilolinsseistä oli muuten mahtava, mä tosin voisin hankkia ne vahvuuksilla. Pitääpä laittaa mietintämyssyyn. Ääh, ei mut näytän kyllä muutenki oudolta ilman laseja, eikä ton väriset piilarit varmaan paranna asiaa. ::) Hei, kullanruskeat piilarit ilman vahvuuksia ja silmälasit? Hohhoijaa, jotakuta toistakin taitaa väsyttää.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

empö

aika ihanaa <3 jatkoa nopeesti !
how can i miss you?

Sini(tiainen)

• Vieras
Kunpa Bella nyt vaan älyäis että Edward rakastaa sitä eikä koko ajan murehtis :'(
Jatkoo!

cheri

• Vieras
IHANAA! Aloitin lukemaan tätä ja rakastuin niin täysin tähän ficciin että luin koko yön ihan huomaamattani! <3
Mutta onneksi Edwartilla ja Bellalla alkaa viimeinkin tapahtua! :D

SabSab

• Team Cullen<3
Whii, jatkoa oli tullut :D
Hahaha, voin nähä Eddien leikkimässä barbeilla xD
Vooi, on ne niiiin söpöjä<3
Maww, aika angst fiilis tos lopus :'<
Mutjoo, tykkäsin :)
Jatkoa ois kova sana ;>
Cullenismi<3

{samba}

• Someone Broken
Ääk, tähän on tullu kaks lukuu!
Vau. Jatkat sun mahtavaa tasoa. Tää vaan pitää maailman parhaan ficin paikkaa ylivoimaisesti.
Laitas jatkoa?
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Karkkiunelma

• purkan metsästäjä.
  • ava by Lady Dynamite
ihana <3
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Valomieli

• Vieras
Aww. Eddie+barbit. :-----D Ahaha. Aika love.

Jee! Edward tykkää bruneteista. Onneks mä olen aito brunette. :'>

Jaa. No olipa söpöä. En osaa sanoa miitään. Oliko toi jotenkin lyhyempi luku kuin noi muut?

Haaveillaan turhia
VALO

bansku

• addikti
oooo, olit jatkanu perjantaina ^^.. munkin mielestä vähän töksähteli jotenkin, mutta pikkuvikoja, koska nyt oon vaan niin onnellinen, että olit jatkanut <:
"näin murtuu minun mieleni hauras eikä palaa enää ennalleen auta nyt vielä viimeisen kerran tai hiljaa vaan kaikki katoaa.."
http://www.youtube.com/watch?v=x7Xel9jFNAs

SnowCherry

• Vieras
Tämä uusin osa ehkä töksähteli vähäsen, mutta hyvä se oli silti (: Jatkoa vain!

Jaima

• "love is the key that holds two hearts together."
Tää On Vaan Niin Ihuna! <3
Toivottavasti tulee pian jatkoo (:
I'm glad were together. Your love has shown me how beautiful the world is. Our love is the key to a lifetime and happiness ♥

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
Vooi kiitos tästäkin luvusta  ;D

Allu-Pallu

• Pupumainen pupunen
  • Tekno pupu
ihan kiva luku:)
jotain siitä puuttui,tai ehkä en ole vielä heränyt kunnolla:)
jokatapauksessa Jatkoa :-*
I'm the best of the best of the best.

lukiooon!!eiku,RYNNÄKKÖÖN!!!

Cabro

• < bellatrix >
OI!
luin tän kokonaa eile!
aattelin et tää on tylsää mut
TÄÄ OLI IHANAJAAAATKOAAA!
I Killed Sirius Black .

Kamelipullakaulin

oi voi tämähän oli hyvä ja herkkä ja oho oho kappas kappas ei mitään kehittävää, tavallista...
Jatkoa!

suklaamuru

• 차라리 때려
    • Ine's tumblr
Awww ! Sulosta ! <3 Lisäälisäälisää <3 jatka vaan ;))
Kimi ga kirai na kimi ga suki~

neean

ilmoittaudun tän ficin uudeksi lukijaksi ! =) aaiiivan ihana, yksi parhaimmista mitä oon tähän asti lukenut ! melkein joka kappaleessa repeen nauramaan, varsinkin noissa alku kappaleissa =DD yhessä vaiheessa en voinu lopettaa nauramista ollenkaa, joudun menee koneelta pois, et pystyisin lopettamaan =D

muutamia kirjotusvirheitä löysin, mutta en muista missä ne oli, kun luin nämä kaikki kappaleet tänään... kirjaimellisesti putkeen kaikki! tai melkein. kävin aina välillä koiran kaa lenkillä, syömässä ym. mutta koko päivän oon tätä lukenut . Ei voinu lopettaa ! nyt on selkä vähän kipee ja vois mennä nukkumaan, nyt vihdoin kun sain tän luettua tänne asti ... =)

toivottavasti jatkuu pian !

neh

• Vieras
Jatkoojatkoojatkoo tää on niin hyvähyvähyvä : ) <3