Pitkästä aikaa päivittelen taas tätä topiciani. Olen viime aikoina innostunut valokuvauksesta yhä enemmän ja siksi uudet lisäykseni ovatkin valokuvia. Osa niistä ei kyllä ole enää kovinkaan uusia. En ole muokannut kuvia mitenkään muuten kuin pienentämällä osaa kuvista.
Palautetta olisi edelleen mukava saada =)
4.9
Kirkkaan pinnan alla S
Linssilude S
Tyyntä myrskyn edellä S
Heijastuksia 1 S
Heijastuksia 2 S
Kurkotus taivaaseen S
Puiden katveessa S
Taivas maan päällä S
Punaisessa hämärässä S
Pimeys S
Yhdellä silmäyksellä S
PiirroksiaPehmolelu S
Tämä on kuvistyö, jonka viimeistelin kotona. Välineinä käytin vahaliituja. En yleensä käytä niitä, mutta ihan hauska niillä oli piirtää =) Siskon pehmoleluotus oli mallina.
Omakuvakollaasi S
Myöskin kuvistuntien satoa. Tehty värittämällä tavallista paperia lyijykynällä, repimällä siitä paloja ja liimaamalla niitä lyijärillä piirrettyjen kasvojen päälle. En nyt kauhean näköiseksi menisi sanomaan...
Nicole Richie S
Otin tähän mallia Demin tai Missmixin kannesta, en enää muista kumman, ja jos en ihan väärin muista niin kannessa poseerasi Nicole Richie.
Lyijykynällä ja puuväreillä tehty. Valitettavasti kovin vaalea.
Syyskävelyllä S
Kovin ovat laihat ja epäuskottavassa asennossa tyttösen jalat
Mutta, mutta... Tehty lyijykynällä ja vesiliukoisilla puuväreillä, joita siveltimellä levittelin
Kivihirviö S
Tästä olen ylpeä siitä syystä, että olen tehnyt sen ala-asteella
Ideana oli tehdä vasemmassa yläkulmassa olevasta kuvasta suurennos ruutujen avulla. Piirroksessani on kyllä virheitä ja muokkasin vähän alavartaloa, jonka olin jostain syystä tehnyt liian kapeaksi. Mutta enpä olisi uskonut moiseen kykeneväni ala-asteikäisenä xD
Pikkusiili ja kulkurirotta S
Lyijykynätyö, johon olen ottanut mallia Lea Pennasen Pikku siili-kirjasta.
Tämä on omistettu parhaalle ystävälleni, joka toivoi niin (:
Muinainen talvi S
Tein tämän yläasteen kuviksessa. Ideana oli tehdä piirros annetun runon pohjalta. Tein työn ensin lyijykynällä ja tussasin sitten. Sanokaa, jos runo näkyy liian epäselvästi.
Mietteisiinsä vaipunut S
Lyijykynillä tehty työ. Mitäpäs tässä muuta kuin että vähän on vaalea (niin kuin useat piirrokseni =S) ja varjostaa olisin voinut enemmän. Mutta mitäs pidätte?
Murheellinen S
Tälle olisin voinut antaa nimeksi myös Angst. Aika synkän kuvan olen väkertänyt. En ole oikein tyytyväinen taustaan, tuo soikiomaisuus ei oikein toimi. Mutta jätin nyt kuitenkin tuollaiseksi. =D Tytön olen piirtänyt tusseilla ja taustan tein hiilimäisellä kynällä.
Alkuperäinen kuva oli
tällainen S (Anteeksi, vähän huono valokuva.) Kumpi tausta on parempi?
Lämmin kesäpäivä S
Kesän haikaileminen inspiroi tekemään tällaisen työn
Tähän työhön käytin lyijykyniä ja puuvärejä, kamera vaalensi valitettavasti värejä. Muuten olen ihan tyytyväinen, mutta ruohosta en saanut millään sellaista kuin olisin halunnut. Sitä oli tylsää väkertää. Ja pyörän renkaat eivät ole tarkoituksella sen näköiset kuin ne olisivat puhki
Ja vielä sen toteaisin, että aidon näköisiä puita on ihmeellisen vaikea piirtää!
8.5
Punahilkka S
Tämä työ syntyi joskus hetken mielijohteesta ja katselin samalla jotain elokuvaa
Punahilkan olen piirtänyt aika kauan aikaa sitten, mutta taustan tein äskettäin ja tummensin myös Punahilkan värejä. Kasvot eivät ole hirveän onnistuneet, mutta jostain syystä sääristä tuli mielestäni hienot
Välineinä puuvärit ja musta tussi.
Laulajatyttönen S
Tähän työhön käytin vesiliukoisia puuvärejä. Nenä on vähän kökkö
Mutta kerrankin onnistuin saamaan ihmisen katsomaan suoraan eteenpäin xD
Miehen kasvokuva S
Lainasin joskus kirjastosta kirjan, jossa opetettiin piirtämään ihmisiä ja piirsin tämän kirjan mallista. Siitä syystä nuo viivat taustalla. Olisin toki voinut kumittaa ne pois, mutta huomasin vasta valokuvasta, miten hölmön näköiset ne on. Korvia ei kannata katsella liian tarkkaan, sillä ne ovat eriparia xD Suukin on vino, mutta sovitaan vaikka, että mies hymyilee vinosti
Lyijykynätyö.
1.6
Pikkusiili S
Tein tämän lahjaksi parhaalle ystävälleni katsoen mallia Lea Pennasen Pikkusiili-kirjasta. Värit ovat paljon kirkkaammat kuin kirjan kannessa. Välineenä siskolta lainatut liidut, jotka olivat todella paksuja ja siitä syystä vaikeuttivat pienten kohtien, kuten silmän, piirtämistä xD Mutta hauskaa niillä silti oli piirtää.
Korkokengät S
Otin tästä piirroksesta varmaan miljoona valokuvaa, mutta yksikään ei suostunut onnistumaan kunnolla. Joten joudutte kärsimään epätarkasta valokuvasta, joka ei tee oikeutta piirrokselleni. Käytin mallina omia kenkiäni ja välineenä lyijykynää sekä vesiliukoisia puuvärejä.
ValokuviaKukka kämmenellä S
Heittäydyin "taiteelliseksi"
Kylläpäs sormeni näyttävätkin lyhyiltä.
Vangittu kissa näyttää kieltä S
Kissani oli niin huvittavassa ja suloisessa asennossa makoilemassa, että pakko oli päästä räpsimään kuvia. Vähän huonolaatuinen kuva.
Vangittu kissa alistuu S
Voi toista.
Ruoho S
Keksikää tälle joku parempi nimi
Tämä on valokuva, jonka otin pihalla ja johon rakastuin, kun siirsin sen koneelle. Ruoho on niin ihanan vihreää ja taivas sinistä.
Piikkisikapensas S
Otin tämänkin valokuva pihalla. Jotenkin höpsö
Auringonsäteet S
Ja vielä yksi valokuva. Kesällä on niin kiva kuvata, kun värit ovat niin kauniita. Etenkin sininen taivas on ihana <3
// Illusia lisäsi ikärajat.