A/N: Jos joku haluaa tietää Charlotten kohtalosta enemmän, sitä löytyy tuosta vastauksesta, jonka olen kirjoittanut Kuurankukalle!
Nabi.: Kiitos paljon kommenteistasi, joita olet ahkerasti lähetellyt. Mukavaa, että olet pitänyt tuotoksestani.
recidivist: Tuo paritus on epäilyttänyt monia ja ymmärrän sen täysin, sillä Astoria ei ole kovin tuttu hahmo. Hienoa kuitenkin, että päädyit lukemaan tätä ja pitänyt!
Niin ja tosiaan, tämä ficci opetti minulle paljon ja kehitti minua kovin kirjoittajana. Kiitos kommentistasi!
Tessuu: Kiitos paljon, että olet jaksanut lukea tämän ficin, kommentoinut siihen usein ja pitänyt tästä.
justnu: Joo, kyllähän minä tähän epilogin sitten väsäsin, sillä en ollut valmis jättämään ficciä aivan vielä
Joo, tuo Lucius-tapaus oli kyllä omastanikin mielestä sangen huvittava.
Kiitos oikein paljon kommentoinnistasi!
Eara: Niin, kamalahan se Charlotten itsemurha oli, mutta oli minun pakko lisätä tähän sellaisiakin elementtejä, ettei ficistä tulisi aivan liian onnellinen. Astoria ei tosiaan huomannut tämän tunteita Dracoa kohtaan ja toisaalta ihan hyvä niin. Nyt tyttö on ainakin onnellinen Dracon kanssa. Kiitos paljon kommentoinnistasi ja mukavaa, että pidit!
redapple: Voi kiitos oikein paljon kehuistasi, kirjoittaja on otettu.
toivottavasti sinulle nyt jäi hyvä kuva tästä parituksesta.
Kuurankukka: Tosiaan, ficci oli aika kliseinen, huomasin sen itsekin ja nyt hieman kaduttaa. Ei se kuitenkaan loppuen lopuksi maailmaani kaada, kunhan en jää historiaan eniten kliseitä käyttävänä kirjoittajana.
Tuosta lopusta, minä tosiaan yhdessä vaiheessa harkitsin Astorian surmaamista, mutta sitten tämä olisi jäänyt jotenkin uupumaan, kuten olen jo aikaisemminkin maininnut. Tykkään enemmän tästä lopusta.
Epilogin haikeus johtuu varmaankin omasta haikeudesta sitä kirjoittaessa, sillä en ollut uskoa, että se todellakin nyt olisi siinä. Vieläkin on vaikeaa uskoa, että tämä on valmis.
Kirjoitan varmasti vielä lisää Astoria/Draco ficcejä, myös sellaisia, missä heidän lapsensa ovat suuressa osassa, elleivät jopa keskeisimmät henkilöt. En tiedä vielä kuitenkaan milloin, mutta tulossa niitä on
Tuosta Charlottesta minun olisi varmaankin pitänyt kertoa enemmän. Uskoakseni kysymyksiä heräsi, sillä aikaa kun Astoria oli sairaalassa. Muillekin selitettiin sama versio, kuin Astoriallekin aluksi, eli että tämä on lähtenyt matkoille. Lopulta totuus tietenkin paljastui muillekin. Itse olen kuvitellut tuon Charlotten kuolintavan hukuttautumiseksi. En tiedä mistä se johtuu, mutta mielestäni rauhallinen astelu järveen auringonlaskun aikaan on jotenkin enemmän hänen tyyppistään, kuin esimerkiksi hirttäytyminen.
Kiitos oikein paljon kommentistasi!
Ihanaa, että olet pitänyt!
Lozku: Uskomatonta, että olen saanut ihmisiä itkemään tällä. Tosin olen pahoillani, sain sinut itkemään tuossa tilanteessa.
Minuakin kiinnostaa Astoria ja loin hänestä jonkinlaisen kuvan mieleeni ja se kehittyi vielä lisää tämän ficin myötä.
Olen itse oikein ylpeä tuosta sairaudesta, sen luonti sujui yli odotusten. Mielestäni olen onnistunut siinä kaikista parhaiten koko ficissä ja on mukavaa, että myös sinä olet ollut tyytyväinen siihen.
Minua ärsyttää suuresti tuo mainitsemasi seikka, että monet olettavat kaikkien luihuistyttöjen/naisten olevan samanlaisia, kuin Pansy, tosin hänestäkin fanit ovat muovanneet erilaisia versioita, mutta minusta hänessä on aina ollut jotain ärsyttävää. Rupesi vähän naurattamaan tuo mainitsemasi mopsijuttu
Kommenttisi oli oikein mukavaa luettavaa, kiitos siitä oikein paljon!