Kiitos kommenteista!
helimoijjj, ei jatku, yksiosanen niinkun ficin alussa lukee
Kiitos kommentista ja kiva että luit&tykkäsit! Joo, tuo pusu kyllä tuli vähän hassussa kohtaa. : D
Hugme, kiitos kommentista! Mä olen tästä sanonut monta kertaa ennenkin, mutta tämähän on sentään fanfictionia, eli kirjan mukaan ei tarvitte (eikä oikeasti aina pidäkään) mennä, ja musta fanfictionissa paritus E/B on aika tylsä, etenkin kun ficit toistavat toisiaan niin hitsin paljon. Mulla on yksi E/B-ficci, R-nc17-tasonen
E/B toimii kirjoissa, mutta melko harvoin fikeissä. Ja jos jokainen ficci oli samaa paritusta, se maistuis kirjoissa ihan puulta. Fikit vähän elävöittää, vaihtelu virkistää.
Edellinen viestini:
Tietysti, ei Emmett/Bellasta tarvitsekaan pitää. Mutta periaatteessa minulle on turha siitä sanoa, kun otsikossa lukee paritus, joka tarkoittaa sitä, ettei sitä silloin tarvitse painaa jos ei voi sietää.
En kirjoita Ed/Bel, koska sitä löytyy täällä jo niin paljon. Keskityn vähän muihin parituksiin. Kun vilkaisee tuonne HP-fikkipuolelle, niin sieltä löytyy paljon muuta, kuin kirjan paritukset.
Jatkoo ei tulossa, yksiosainen kun on.
Muita ficcejä mulla on kyllä, kuten tuo E/B ja Jasper/Bella ja tulossa Edward/? ja juonta/ideaa etsin ja mietin nyt pitemmälle ficille, jonka parituksista en tiedä vielä, mutta niitä voi olla siinä useita.