Nimi: Karun kauniit otukset
Tyylilaji: angst, tuplaraapale, deathfic
Paritukset: Eei, mut Lucius/Narcissa mainintana
Päähenkilö: Lucius
Ikäraja: S
Tiivistelmä: Ensi näkemältä thestralit olivat kammoksuttavan luisia, mutta kuitenkin jykeviä hahmoja, jotka tuntuivat levittävän kuolemaa ympärilleen...Vastuunvapaus: J.K. Rowlinginhan ne ovat, eivät minun, enkä saa mitään rahallista korvausta näistä. Itseni (ja lukijoiden) iloksi vain kirjoitettu.
Oma sana: Olin jo tän kohdan unohtaa
Mutta niin, minua ovat nuo thestralit kiehtoneet aina ja päätin sitten osallistua
Viikottaisiin raapalehaasteeseen ja tämä venähti tuplaksi. Osallistuu myös FF100 sanalla
030. Kuolema.Ne olivat niitä, joista joskus puhuttiin, mutta joita ei koskaan nähty. Ne olivat niitä, jotka saattoivat kulkea ympärilläsi ja haistella sinua, mutta et huomioinut tai tuntenut niitä. Ne olivat niitä, joita Lucius Malfoykin luuli satuhahmoiksi ennen kuin hänen perheensä kuoli viimeisessä taistelussa Tylyahon mailla. Lucius oli kyyhöttänyt poikansa ruumiin vierellä epäuskoisena ennen kuin nuo valtaisat hahmot olivat ilmestyneet puiden takaa ja kävelleen varoen heitä kohti. Lucius oli kaapannut poikansa ruumiin syliinsä ja huitonut otuksia poistumaan keräten oudoksuvia katseita ja itkenyt Narcissaa niin kauan, kunnes pienempi otus oli varovasti ilmestynyt äitinsä takaa ja katseellaan hiljentänyt Luciuksen.
Lucius oli kuullut huhuja näistä olennoista, thestraleista, jotka pystyi näkemään vain, kun oli nähnyt kuoleman, mutta ei hän koskaan ollut niihin uskonut. Ensi näkemältä thestralit olivat kammoksuttavan luisia, mutta kuitenkin jykeviä hahmoja, jotka tuntuivat levittävän kuolemaa ympärilleen, mutta pienen thestralin loikkiessa varovasti Luciuksen luokse miehen luulot olivat karisseet pois. Thestral oli istahtanut vähän matkan päähän miehestä ja katsonut häntä pää kallellaan, ja Lucius oli ollut näkevinään sen silmissä surua. Huomio vahvistui, kun hän oli katsonut muihin sameihin silmäpareihin ja saanut osakseen kummallista lämpöä ja huolta. Luciuksen mielipide kammottavista otuksista oli muuttunut lopullisesti erilaiseksi; ne olivat vain kauniin karuja hahmoja, jotka myötätunnosta esiintyivät kuoleman nähneille.
A/N: Ja jos herätti mielipiteitä, tiiät mitä tehdä