S, one-shot, H/D, romance
Title: Vielä joskus
Author: Chiida
Rating: S
Genre: romance
Pairing: Harry/Draco
A/N: Minun ensimmäinen ficcini, joka on kirjoitettu yöllä, ja jälkikin on sen mukaista ^^' Kommenttia olisi kiva saada.
Draco Malfoy istui sängyllään tyrmässä, poikien makuusalissa. Huoneessa ei ollut muita luihuisia, joten hän tiesi voivansa puhua rauhassa
”Harry minä... haluaisin kertoa sinulle jotakin.” Draco sanoi punastuen samalla. Sanojen lausuminen ääneen oli paljon vaikeampaa kuin niiden ajatteleminen. Draco katsoi suoraan Harryn vihreisiin silmiin. ”Olen jo pitkään pitänyt sinusta, Harry, ja olen halunnut kertoa sen sinulle. Aika ei vain koskaan tunnu sopivalta.”
Dracon poskelle vierähti pieni yksinäinen kyynel, joka vieri hitaasti alas hänen kasvojaan ja putosi sitten leualta alas hänen paidalleen. Hän huokaisi, kohotti kätensä, ja pyyhkäisi poskeltaan kyyneleen jättämän pienen vanan. Hän ojensi kättään ja otti valokuvan hymyilevästä Harrysta, antoi aran suukon valokuvan pojan huulille ja sulki kuvan taas piiloon muiden katseilta. Vielä joskus, hän vannoi mielessään, vielä joskus sanon sen hänelle.