Nimi:"Miten olenkaan kaivannut tuota hymyä"
Kirjoittaja:Elendir
Beta:ei
Genre:romance
Ikäraja:S
Disclaimer:minun
A/N:Tämä pieni tarina pohjautuu tosielämään ja inspiraationi sain Jane Austenin romaanista "Järki ja tunteet" tehdystä elokuvasta.
Onhan se hassua. Sanoin sinulle "moi" jossain kaupungilla. Luulin sinua ystäväkseni ja pyysin vielä anteeksi erehdystäni. Katsoit minua silmiin ja kysyit lähtisinkö kahville. Minä valittelin kiirettä ja annoin sinulle puhelinnumeroni. En ajatellut, että oikeasti soittaisit. Sehän olisi kuin sadusta. Enkä minä ollut uskonut satuihin enää pitkään aikaan. Sinä lauantaina tapasin sinut kahvilassa. Join kahvin ja sinä lasin vettä. Kysyin sinulta, miksi juot vettä, ja sanoit, ettet pidä kahvista.Hymyilin vastauksellesi. Sanoit, että minulla on kaunis hymy.
Sen lauantain jälkeen soitit minulle aina uudestaan. Sovimme aina tapaavamme samassa kahvilassa. Minä join kahvia, sinä vettä. Juttelimme niitä näitä ja olimme kuin vanhat ystävät. Huomasin odottavani niitä pieniä hetkiä joka kerta enemmän. Aloin miettiä sinua illalla sängyssä. Mietin, mihin nämä lauantait minua johtivat.
Eräänä lauantaina, istuessamme siinä samassa kahvilassa, sinä tilasitkin teetä. Huomasin heti jonkin muuttuneen. Yritin tavoittaa katsettasi, mutta sinä et ollut läsnä. Lopulta kysyin, mikä oli hätänä. Sanoit uponneesi liian pitkälle. Katsoin sinua kysyvin silmin. Kerroit minulle tunteistasi. Miten olit huomaamattasi päästänyt minut lähelle sydäntäsi. En saanut sanaa suustani. Sinä näytit niin haavoittuvalta. Katseesi paljasti, että minulla olisi nyt valta särkeä sydämesi. Lopulta tajusin, mitä olit sanonut. Hymyilin, ja ennen pitkään purskahdin helpottuneeseen nauruun. Sovimme tapaavamme jo huomenna.
Tänään mietin miten se kaikki silloin tapahtui. Onhan siitä jo aikaa, mutta edelleen se ihmetyttää minua. Miten minun pieni erehdykseni johtikaan tällaiseen koko elämän kestävään onneen. Sinä lähtisit tänään matkalle. Tiesin kuitenkin, että palaat takaisin. Kuiskaisit lähtiessäsi korvaani: "minä rakastan sinua". Minä hymyilisin.
"Miten olenkaan kaivannut tuota hymyä".
A/N:kommentit ovat tervetulleita:)