Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä ilman vastauksia | romangst, S  (Luettu 5106 kertaa)

FractaAnima

• Francesca R. Anima
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Kysymyksiä ilman vastauksia | romangst, S
« : 21.01.2009 09:49:26 »
Title: Kysymyksiä ilman vastauksia
Author: FractaAnima
Pairing: ?/?
Rating: S
Genre: romangst

Kysymyksiä ilman vastauksia

Minä vihasin sinua illalla, vihasin yölläkin. Aamun koittaessa taas rakastin. Miksi sinä olet tuollainen? Sinä et mieti mitä puhut, mutta väität kuitenkin katuvasi. Kadutko? Miksi minä en oikein usko? Sinä saat minut niin nauramaan, kuin itkemäänkin, mutta silti kaikista pahinta on se tuska, minkä tuotat. Minäkin olen vain ihminen, enkä mikään ihme, joka jaksaa kaiken. Uskotko, että jos viillät minua terällä, minäkin vuodan verta. Minunkin kyyneleeni ovat aidot, eikä vain kyyn eleitä.
Olen hauras kuin linnunluu, aivan kuten sinäkin, mutta minä vain näytän sen.

Ehkä minun on vain päästettävä irti. Mutta tulevaisuudessakin, olet rakkaus minun lauseessani ja kaipuu minun katseessani.

« Viimeksi muokattu: 10.02.2012 07:55:08 kirjoittanut FractaAnima »
The truth is, among Boov, I do not fit in. I fit out.

Tikkis

• Mrs. Black
  • Ava Fractalta <3
Vs: Kysymyksiä ilman vastauksia
« Vastaus #1 : 22.01.2009 17:15:15 »
Tämä oli kovin runomainen. Sain tästä kyllä todella hyvin idean irti, mutta kun aloin miettimään paritusta, en saanut ainuttakaan mieleeni. Ehkä kenties Cho, mutta kuka olisi tuo toinen? Tai sitten nuori Severus, mutta en sillekään keksinyt ns. vastarakastajaa.

Paljon tunteita tässä kävi ilmi. Jotenkin niin samanlaisia kuin joskus aikoinaan mullakin. Ja ai että kun tässäkin oli kielikuvia. Voi nams.
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

FractaAnima

• Francesca R. Anima
Vs: Kysymyksiä ilman vastauksia
« Vastaus #2 : 23.01.2009 07:35:07 »
Tikkis Runomaisuus on tyyli, joka jää päälle kun pitää lyhyempää tekstiä kirjoittaa. Sillä saa mielestäni lyhyenkin tekstin elämään. Itselläni paritus on selkeästi mielessä, mutta koska sitä ei missään mainita, en sitä sitten tunkenut mihinkään. Jokainen saa itse miettiä mitä, ketä ja miten, ficissä esiintyy! Kiitan ma kommentistas.

RaistlinMajere

Vs: Kysymyksiä ilman vastauksia | romangst, S
« Vastaus #3 : 24.06.2012 22:55:16 »
Tää oli ihanan surkuisa pikku kirjoitus. Tunnetta ei ehkä herättänyt aivan niin paljon kuin olisi voinut, koska hahmoihin ei päässyt lainkaan kiinni. Olisin ehkä kaivannut edes jonkinlaista kuvailua ulkonäköön, mielikuvan muodostuksen helpottamiseksi, jolloin olisi voinut eläytyä täysillä.

p.s. oli tää joka tapauksessa ihana, kiitos! : ]

FractaAnima

• Francesca R. Anima
Vs: Kysymyksiä ilman vastauksia | romangst, S
« Vastaus #4 : 29.06.2012 18:37:26 »
RaistlinMajere Tämä on niin vanha, ettei itsellänikään ole enää hajua hahmoista. :D Kiitos kommentista, taas. :)